Serieus ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:54 schreef Linkse_krijger het volgende:
Ja, heb ik ook een keer gehad. En dat is dan de zeldzame keer dat ik de WhatsApp-groep van de straat nuttig vind aangezien het pakket tien huizen verderop was afgeleverd.
Dit is codetaal voor 'we hebben eigenlijk geen idee wat de bezorger met jouw pakketje gedaan heeft'.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:45 schreef Nismo91 het volgende:
PostNL geeft aan dat het waarschijnlijk binnen 2 dagen alsnog binnen komt.
Man man man als je nog geen post kan bezorgen dan ben je toch echt kansloos.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is codetaal voor 'we hebben eigenlijk geen idee wat de bezorger met jouw pakketje gedaan heeft'.
Die denkt misschien dat jij het wel komt ophalenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:57 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Serieus ?
Maar het adres staat op het pakketje of niet ?
Als dat het geval zou zijn dan komt een van de buurtjes het wel hier afgeven
Dat ligt er maar helemaal aan...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:32 schreef opgebaarde het volgende:
Voordeel is, je kan eind deze week claimen dat je het nooit ontvangen hebt en krijg jij je geld terug of een tweede product
Hier zat ik op te wachten, thanks manquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:32 schreef opgebaarde het volgende:
Je ontvangt het nog binnen twee dagen. Of ieder geval, dat had ik twee keer. Ik had de indruk dat de postbode iets te enthousiast was met melden dat het bezorgd was.
Voordeel is, je kan eind deze week claimen dat je het nooit ontvangen hebt en krijg jij je geld terug of een tweede product
Ik heb ooit eens ergens opgevangen dat brievenbuspakketjes niet gescand worden maar dat t&t enkel op tijd loopt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is codetaal voor 'we hebben eigenlijk geen idee wat de bezorger met jouw pakketje gedaan heeft'.
Die worden wel gescand, de postbezorger moet die pakjes met de telefoon scannen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:12 schreef tombolafan het volgende:
De track en trace van brievenbus pakjes klopt ook niet dacht ik? Dat wordt niet gescand dus dat is puur een gok
Ik heb brievenbuspakjes altijd moeten scannen hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens ergens opgevangen dat brievenbuspakketjes niet gescand worden maar dat t&t enkel op tijd loopt.
Dus... ik kan het vergeten volgens jou ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb brievenbuspakjes altijd moeten scannen hoor
Barcode scannen en in de bus gooien
Moest je speciaal een telefoon met Android voor hebben, om die app te draaien.
Geen idee, zou het ff afwachten. Anders PostNL weer contacteren en de webshop.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 07:07 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Dus... ik kan het vergeten volgens jou ?
Het is via marktplaats...quote:Op woensdag 2 oktober 2019 07:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Geen idee, zou het ff afwachten. Anders PostNL weer contacteren en de webshop.
Zoiets als dit ook gehad, alleen was het bezorgd bij nummer 8 ipv 88.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:31 schreef -Yuna- het volgende:
Een tijdje geleden heb ik dezelfde situatie gehad, alleen was ik verkoper via marktplaats. Een aantal weken nadat het brievenbuspakket bezorgd zou zijn, werd het door een buurtbewoner bij de koper gebracht. Het was bij iemand die een paar straten verder woonde bezorgd.
Ze staan hun klanten (hier) in ieder geval wel beleefd, correct en duidelijk te woord.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:14 schreef tombolafan het volgende:
https://www.klachtenkompa(...)b2-9db2-59926c5b8357
Telefonisch zijn ze ook heel aardig . Had toen een pakket wat niet was aangekomen, niet thuis bericht en daarna was ie foetsie. Gebeld, gebeld, netjes gebleven dat wel, en toen stond het pakket ineens weer in de track en trace dat ie bezorgd zou worden. Wel met de datum van 11 juli en het was inmiddels 18 juli maar wel dat ie weer onderweg was. En het pakket kwam binnen met een sticker er op: herroutering. Geen idee verder maar hij kwam wel aanquote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:08 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ze staan hun klanten (hier) in ieder geval wel beleefd, correct en duidelijk te woord.
Ander bezorgbedrijven zijn net zo erg. Ook weken geleden meegemaakt dat mijn pakketje bij in brievenbus van een andere flat was gedumpt. Kwam er achter doordat de klantenservice van dat bedrijf kon zien bij welk huisnummer de bezorger het pakketje had geleverd.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:39 schreef Nismo91 het volgende:
@:opgebaarde en de rest, pakketje is aan het eind van de straat ergens in de bus geworpen, de beste man is het zojuist komen brengen
PostNL
Doe nooit meer zo een brievenbuspakketje.
Echt serieus dit, als je nog geen huisnummer kan lezen...
Ja maar dat konden ze bij de mijne dus niet zien, daar stond gewoon bezorgd op nummer 69 (dat is mijn huisnummer)quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ander bezorgbedrijven zijn net zo erg. Ook weken geleden meegemaakt dat mijn pakketje bij in brievenbus van een andere flat was gedumpt. Kwam er achter doordat de klantenservice van dat bedrijf kon zien bij welk huisnummer de bezorger het pakketje had geleverd.
Laatst per ongeluk een horloge besteld bij zo’n site. Ik was hem vergeten uit m’n winkelmandje te gooien. Achteraan gemaild, bestelling geannuleerd en netjes de ¤26 teruggekregen binnen een week.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:07 schreef Injetta het volgende:
Ik heb een keer iets besteld via zo’n enorme goedkope site. Via track en trace hing het pakketje ergens tussen China en Nederland.
Gebeld, gemaild. Geld terug gekregen (was bijna niks) en na VIER maanden lag het ineens in de brievenbus.
Webshopsquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:20 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Laatst per ongeluk een horloge besteld bij zo’n site. Ik was hem vergeten uit m’n winkelmandje te gooien. Achteraan gemaild, bestelling geannuleerd en netjes de ¤26 teruggekregen binnen een week.
Krijg ik 6 weken later ineens dat horloge in de bus
quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:01 schreef egelhond het volgende:
Ik laatst bij bol.com een galaxy led cover besteld. Kreeg dus een lege envelop. Bol.com gebeld. Moest de lege envelop terugsturen en kreeg dan mn geld terug.
Dit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:17 schreef Salvad0R het volgende:
ik laat mn pakketten ook nooit thuis bezorgen, altijd op een afhaalpunt... want de bezorgers zijn vaak retards
En dit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:18 schreef Salvad0R het volgende:
Sterker nog; als ik niet op een afhaalpunt kan laten bezorgen dan zie ik gewoon van de koop af.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:01 schreef egelhond het volgende:
Ik laatst bij bol.com een galaxy led cover besteld. Kreeg dus een lege envelop. Bol.com gebeld. Moest de lege envelop terugsturen en kreeg dan mn geld terug.
Ja heb je topic gezien, is het inmiddels gelukt ?quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:18 schreef escortmk2 het volgende:
Ik heb pas bij bol een powerbank besteld, zat er een iPhone in het pakketje. En moeilijk doen joh, ze geloofden me niet en weigeren de powerbank te leveren.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:18 schreef escortmk2 het volgende:
Ik heb pas bij bol een powerbank besteld, zat er een iPhone in het pakketje. En moeilijk doen joh, ze geloofden me niet en weigeren de powerbank te leveren.
PostNL heeft niet gelogen, het lag 2 dagen later in je busquote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:39 schreef Nismo91 het volgende:
@:opgebaarde en de rest, pakketje is aan het eind van de straat ergens in de bus geworpen, de beste man is het zojuist komen brengen
PostNL
Doe nooit meer zo een brievenbuspakketje.
Echt serieus dit, als je nog geen huisnummer kan lezen...
Hier op industrieterrein 1A en 1... krijgen we ook heel vaak post van 1A. En je kan er wat van zeggen maar het is telkens weer een andere postbezorger en ze zien er allemaal verdwaasd uit. Zal wel eentje van Fok zijn: WGR / [Centraal] PostNL medewerkerstopic #307 NRP en combiblunder!quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:37 schreef Fer het volgende:
Zag laatst ook een brievenbezorger aan het werk. Debiel wijf joh. Liep minstens 4x de straat op en af. Leek er weinig van te snappen.
Ja klopt, hebben ze idd gelijk in gehad.. zo zal het zichzelf meestal oplossen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
PostNL heeft niet gelogen, het lag 2 dagen later in je bus
Overigens heb ik een huisnummer met een toevoeging, wat een feest is dat.
Wij wonen op 25a, op 25 woont niemand maar diegene die op 23 wonen hebben wel toegang (dezelfde woning maar andere voordeur) tot 25.
De vorige bewoners deelden de post niet, de nieuwe bewoners (onze jonge leeftijd) gelukkig wel.
Maar blijkbaar misten we dus rekeningen en zelfs aanmaningen of erger.
Het is heel moeilijk om post van 25a niet bij 25 in de bus te doen. Of de pakketpost die het ook niet door heeft en we dus pakketjes missen want die worden terug gestuurd.
Echt dramaaatisch, als ik volgende keer de keuze heb nooit meer een toevoeging.
En ja een klacht ingediend bij PostNL, komen ze langs maar dit werkt echt 4 weken.
Maar je weet ook niet wat je mist als je het niet krijgt.
Er werken mensen van de SWV bij de post. Verklaart waarschijnlijk een hoop Al zou dit ook dan niet mogen gebeuren, daar zijn de werkleiders voorquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:45 schreef Nismo91 het volgende:
In mijn geval ligt het echt aan de bezorger die niet helemaal 100% is. Kreeg vorige week een pakketje binnen dat voor 3 blokken verderop bestemd was.. ook een gesprekje met de beste man gehad maar daaruit bleek dat er iets binnenin niet helemaal goed zit.. fijn
Ik bestel geen brievenbuspakketjes meer, probleem opgelost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |