Ze staan hun klanten (hier) in ieder geval wel beleefd, correct en duidelijk te woord.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:14 schreef tombolafan het volgende:
https://www.klachtenkompa(...)b2-9db2-59926c5b8357
Telefonisch zijn ze ook heel aardig . Had toen een pakket wat niet was aangekomen, niet thuis bericht en daarna was ie foetsie. Gebeld, gebeld, netjes gebleven dat wel, en toen stond het pakket ineens weer in de track en trace dat ie bezorgd zou worden. Wel met de datum van 11 juli en het was inmiddels 18 juli maar wel dat ie weer onderweg was. En het pakket kwam binnen met een sticker er op: herroutering. Geen idee verder maar hij kwam wel aanquote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:08 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ze staan hun klanten (hier) in ieder geval wel beleefd, correct en duidelijk te woord.
Ander bezorgbedrijven zijn net zo erg. Ook weken geleden meegemaakt dat mijn pakketje bij in brievenbus van een andere flat was gedumpt. Kwam er achter doordat de klantenservice van dat bedrijf kon zien bij welk huisnummer de bezorger het pakketje had geleverd.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:39 schreef Nismo91 het volgende:
@:opgebaarde en de rest, pakketje is aan het eind van de straat ergens in de bus geworpen, de beste man is het zojuist komen brengen
PostNL
Doe nooit meer zo een brievenbuspakketje.
Echt serieus dit, als je nog geen huisnummer kan lezen...
Ja maar dat konden ze bij de mijne dus niet zien, daar stond gewoon bezorgd op nummer 69 (dat is mijn huisnummer)quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ander bezorgbedrijven zijn net zo erg. Ook weken geleden meegemaakt dat mijn pakketje bij in brievenbus van een andere flat was gedumpt. Kwam er achter doordat de klantenservice van dat bedrijf kon zien bij welk huisnummer de bezorger het pakketje had geleverd.
Laatst per ongeluk een horloge besteld bij zo’n site. Ik was hem vergeten uit m’n winkelmandje te gooien. Achteraan gemaild, bestelling geannuleerd en netjes de ¤26 teruggekregen binnen een week.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:07 schreef Injetta het volgende:
Ik heb een keer iets besteld via zo’n enorme goedkope site. Via track en trace hing het pakketje ergens tussen China en Nederland.
Gebeld, gemaild. Geld terug gekregen (was bijna niks) en na VIER maanden lag het ineens in de brievenbus.
Webshopsquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:20 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Laatst per ongeluk een horloge besteld bij zo’n site. Ik was hem vergeten uit m’n winkelmandje te gooien. Achteraan gemaild, bestelling geannuleerd en netjes de ¤26 teruggekregen binnen een week.
Krijg ik 6 weken later ineens dat horloge in de bus
quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:01 schreef egelhond het volgende:
Ik laatst bij bol.com een galaxy led cover besteld. Kreeg dus een lege envelop. Bol.com gebeld. Moest de lege envelop terugsturen en kreeg dan mn geld terug.
Dit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:17 schreef Salvad0R het volgende:
ik laat mn pakketten ook nooit thuis bezorgen, altijd op een afhaalpunt... want de bezorgers zijn vaak retards
En dit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:18 schreef Salvad0R het volgende:
Sterker nog; als ik niet op een afhaalpunt kan laten bezorgen dan zie ik gewoon van de koop af.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:01 schreef egelhond het volgende:
Ik laatst bij bol.com een galaxy led cover besteld. Kreeg dus een lege envelop. Bol.com gebeld. Moest de lege envelop terugsturen en kreeg dan mn geld terug.
Ja heb je topic gezien, is het inmiddels gelukt ?quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:18 schreef escortmk2 het volgende:
Ik heb pas bij bol een powerbank besteld, zat er een iPhone in het pakketje. En moeilijk doen joh, ze geloofden me niet en weigeren de powerbank te leveren.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:18 schreef escortmk2 het volgende:
Ik heb pas bij bol een powerbank besteld, zat er een iPhone in het pakketje. En moeilijk doen joh, ze geloofden me niet en weigeren de powerbank te leveren.
PostNL heeft niet gelogen, het lag 2 dagen later in je busquote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:39 schreef Nismo91 het volgende:
@:opgebaarde en de rest, pakketje is aan het eind van de straat ergens in de bus geworpen, de beste man is het zojuist komen brengen
PostNL
Doe nooit meer zo een brievenbuspakketje.
Echt serieus dit, als je nog geen huisnummer kan lezen...
Hier op industrieterrein 1A en 1... krijgen we ook heel vaak post van 1A. En je kan er wat van zeggen maar het is telkens weer een andere postbezorger en ze zien er allemaal verdwaasd uit. Zal wel eentje van Fok zijn: WGR / [Centraal] PostNL medewerkerstopic #307 NRP en combiblunder!quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:37 schreef Fer het volgende:
Zag laatst ook een brievenbezorger aan het werk. Debiel wijf joh. Liep minstens 4x de straat op en af. Leek er weinig van te snappen.
Ja klopt, hebben ze idd gelijk in gehad.. zo zal het zichzelf meestal oplossen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
PostNL heeft niet gelogen, het lag 2 dagen later in je bus
Overigens heb ik een huisnummer met een toevoeging, wat een feest is dat.
Wij wonen op 25a, op 25 woont niemand maar diegene die op 23 wonen hebben wel toegang (dezelfde woning maar andere voordeur) tot 25.
De vorige bewoners deelden de post niet, de nieuwe bewoners (onze jonge leeftijd) gelukkig wel.
Maar blijkbaar misten we dus rekeningen en zelfs aanmaningen of erger.
Het is heel moeilijk om post van 25a niet bij 25 in de bus te doen. Of de pakketpost die het ook niet door heeft en we dus pakketjes missen want die worden terug gestuurd.
Echt dramaaatisch, als ik volgende keer de keuze heb nooit meer een toevoeging.
En ja een klacht ingediend bij PostNL, komen ze langs maar dit werkt echt 4 weken.
Maar je weet ook niet wat je mist als je het niet krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |