Volgens mij had je hem goed hoor, die functie is stuk of hij is anoniem idd.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:28 schreef sp3c het volgende:
istie ook anoniem joh of hoe schreef je het ook weer
Heeft die jouw voorbeeld gevolgd?quote:
Die halve keer dat die per 3 maanden even een wazig zinnetje hier gooit.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:35 schreef SuperHartje het volgende:
Gelukkig hebben we @Specularium nog![]()
Dit is ook een wazig zinnetje.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die halve keer dat die per 3 maanden even een wazig zinnetje hier gooit.
Ik ben er ook niet zo vaak eikquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die halve keer dat die per 3 maanden even een wazig zinnetje hier gooit.
Ik ook niet esdoorn.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:02 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo vaak eik
Ja waarom eigenlijk niet?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:02 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo vaak eik
Je kunt dat kind van je verkopen, heb je waarschijnlijk een stuk meer tijd over?quote:
Sooooowwwwwwwwwquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt dat kind van je verkopen, heb je waarschijnlijk een stuk meer tijd over?
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt dat kind van je verkopen, heb je waarschijnlijk een stuk meer tijd over?
Dat zou niemand wat boeien, waarschijnlijk mist ook niemand je.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Tel hier af tot mijn anoniem gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |