heeft niets met persoonlijk aantrekken te maken. Meer het idee of gevoel wat je zou kunnen geven over jezelf.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Nou denk eerlijk dat ik ook niet iemand zoek die snel op zijn pik is getrapt en die zich niet alle aantrekt.
Ja ben er toch niet om iedereen maar met een fluwelen handschoen te behandelen om mensen geen negatief gevoel te gevenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:08 schreef dop het volgende:
[..]
heeft niets met persoonlijk aantrekken te maken. Meer het idee of gevoel wat je zou kunnen geven over jezelf.
Iets over like geven als een vrouw mooi is.... En dat ik niet zoveel om leeftijd geef in die criteria en dat bikini foto's valsspelen is maar dat ik valsspelen gewoon netjes beloon.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En de gelovige?![]()
Wat staat er in jouw bio?
Okequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Iets over like geven als een vrouw mooi is.... En dat ik niet zoveel om leeftijd geef in die criteria en dat bikini foto's valsspelen is maar dat ik valsspelen gewoon netjes beloon.
En geen one night stands.
Panterprintquote:Op maandag 30 september 2019 22:21 schreef ludovico het volgende:
Eisenlijstje:
Geen serieuze relatie als je moeder bent.
Geen serieuze relatie als je meer dan .... 6 jaar ouder bent.
Geen panterprint!!
Maar 30+ vrouwen zijn op... Heb de poel leeggevist.quote:
Ja misschien zoekt de 30+ vrouw vaker huisje boompje beestje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar 30+ vrouwen zijn op... Heb de poel leeggevist.
Naja er is niet echt gebeten, mijn aas is niet zo goed voor 30+ vrouwen...
Heeft er 1'tje raak gebeten maar die moet nog binnen gehengeld worden wat nog spannend wordt.... (wel prachtvrouw overigens)
Snap ik niks van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien zoekt de 30+ vrouw vaker huisje boompje beestje.
Nogmaals, jij vroeg om tipsquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ben er toch niet om iedereen maar met een fluwelen handschoen te behandelen om mensen geen negatief gevoel te gevenEr zijn namelijk WEL mensen die hier de knipoog zien en het geen enkel moment over negativiteit hebben.
Maar goed ik denk dat we dit gewoon anders zien.
Ja nou dat doe ik nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Nogmaals, jij vroeg om tips
Die heb je gekregen, nu is het aan jou of je er wat mee doet of niet
Wel een relatie maar hoef niet perse huisje boompje. Hond wel graag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies in een relatie rond die leeftijd?
Als iemand moeite heeft om zijn afspraken na te komen, dan neem je dat zelf wel persoonlijk Yasmin. Anders zou je er ook geen moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ben er toch niet om iedereen maar met een fluwelen handschoen te behandelen om mensen geen negatief gevoel te gevenEr zijn namelijk WEL mensen die hier de knipoog zien en het geen enkel moment over negativiteit hebben.
Maar goed ik denk dat we dit gewoon anders zien.
Hoeven we het alleen nog maar te hebben over het type hond..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel een relatie maar hoef niet perse huisje boompje. Hond wel graag.
Ook samenwonen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel een relatie maar hoef niet perse huisje boompje. Hond wel graag.
Ja daarom staat het er ook zodat die mensen wegswipen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:36 schreef dop het volgende:
[..]
Als iemand moeite heeft om zijn afspraken na te komen, dan neem je dat zelf wel persoonlijk Yasmin. Anders zou je er ook geen moeite mee hebben.
Dan wil je ook gezien worden en dat er rekening met je wordt gehouden. Heeft niets met fluwelen handschoenen temaken.
Natuurlijk zijn er mensen die er geen moeite mee hebben.
Als je het echt bij jezelf vind passen laat het ook gerust staan.
Aan de andere kun je denken.
Vang ik er juist extra mensen mee of jaag ik misschien eerder mensen weg die je misschien niet wil wegjagen?
Het is maar met wat je doel is. Ik vind het zelf heel sterk en aantrekkelijk als iemand ook voor zijn eigen zwaktes kan uitkomen.
Een echte New Holland?quote:
Jij hier.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoeven we het alleen nog maar te hebben over het type hond..
Oh en mijn trekker is blauw
Dat gaat nooit maken dat mensen rekening met je houden. Dat is wat je uiteindelijk het liefste wil in een relatie (neem ik aan).quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daarom staat het er ook zodat die mensen wegswipen.
Of je neemt het te serieus?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:42 schreef dop het volgende:
[..]
Dat gaat nooit maken dat mensen rekening met je houden. Dat is wat je uiteindelijk het liefste wil in een relatie (neem ik aan).
Maar misschien kan ik dit gewoon niet goed uitleggen.
dat is misschien wel omdat ik je aardig vind, en je een leuke vent gunquote:
Ik date alleen maar volgens mij..quote:
Damnquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:45 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik date alleen maar volgens mij..![]()
Afgelopen week: Scharrel van een jaar of twee geleden gedate.. zegt ze op de 2e dag dat ze van me houd.. Next...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:45 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik date alleen maar volgens mij..![]()
Afgelopen week: Scharrel van een jaar of twee geleden gedate.. zegt ze op de 2e dag dat ze van me houd.. Next...
Ohh jaaaaquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jazeker.. ben je bezorgbillen vergeten? Die kwam van eehm.. euh.. happypancake enzo
Wat staat er in jouw bio?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:47 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik heb momenteel alleen tinder nog..
Die doen niet meer aan bezorgen... zijn nu een luxe restaurant geworden geloof ik als ik de foto's zie..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ohh jaaaa![]()
Das wel al een tijd terug. Wat is met bezorgbillen gebeurd?
Ja nou word hier niet zo goed ontvangenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Heel veel slechte eigenschappen... en jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke slechte eigenschappen staan er in?
Geen... dat is de letterlijke tekst..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Welke slechte eigenschappen staan er in?
Ik had hem gezien idd.. Past prima hoor.. Hier willen ze allemaal een volgeling geloof ik..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja nou word hier niet zo goed ontvangen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:52 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Geen... dat is de letterlijke tekst..![]()
Werkt prima trouwens.. Alleen maar nieuwsgierige vrouwen die niet zeiken of geloven..
En ik vraag altijd wat voor werk ze doen, of ze kinderen hebben, kroketten lusten en wat ze graag doen als ze vrij zijn..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Ja dat zou ook mijn nieuwsgierigheid wekken.
Nopes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En ik vraag altijd wat voor werk ze doen, of ze kinderen hebben, kroketten lusten en wat ze graag doen als ze vrij zijn..
Ik dacht trouwens altijd dat jij veeeel jonger was..
23 toch gewoon?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En ik vraag altijd wat voor werk ze doen, of ze kinderen hebben, kroketten lusten en wat ze graag doen als ze vrij zijn..
Ik dacht trouwens altijd dat jij veeeel jonger was..
Nee hoor.. die vraag heeft niets met kroketten of een vraag te maken..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Nopes.
Als ze geen kroketten lusten is het dan unmatch?
Hoe peil je dat aan de hand van die vraag?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee hoor.. die vraag heeft niets met kroketten of een vraag te maken..
Daar peil ik altijd mee of ze een beetje humor hebben..
Watquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:53 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik had hem gezien idd.. Past prima hoor.. Hier willen ze allemaal een volgeling geloof ik..
Door hem midden tussen een heleboel standaard vragen te proppen..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe peil je dat aan de hand van die vraag?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik had hem gezien idd.. Past prima hoor.. Hier willen ze allemaal een volgeling geloof ik..
Je vroeg om tips, je krijgt tips, je doet er niets mee.. prima.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nou word hier niet zo goed ontvangen![]()
Ja, ik vind hem oprecht raar. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat er mensen zijn die het leuk vinden om contact te hebben met mensen die niets terugzeggen (dus: anderen negeren) of hun afspraken niet nakomen (dus: onbetrouwbaar zijn). Jij wel? Dus voegt het niets toe. Daar komt bij: ik denk dat de categorie mannen die zich aangesproken zou moeten voelen door dergelijke zinnen een bord voor de kop heeft en zich dus niet aangesproken voelt. Oftewel: je bereikt je doel niet. Maar goed. Ik heb inmiddels gelezen dat je 'm toch laat staan. Ook goed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind je die slotzin dan zo raar? Die zin zie je ook bij mannen.
Overtuigd atheïst.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Of hoe ik er ik kan zetten liever helemaal geen gelovige te hebben. Ja das negatief voor de gelovige maar als ik dat nou niet wil?
Ik ben 1,xm en loop graag op hakken.quote:Of kleine mannen? Als je niet klein bent is er niks aan de hand toch?
Dat kloopt. Ik kan niet zeggen dat ik er veel uit haal op deze manier. Misschien mijn profieltekst ook maar 'ns wijzigen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kerel je hebt 65 matches nodig in 3 weken voor 1 date, dit werkt toch niet zo?
Waarom was je er klaar mee?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:00 schreef TaMieke het volgende:
Maandag Tinder weer geinstalleerd, gisteren was ik er alweer klaar mee.
Mssn is het dan toch echt niets voor mij.
"Ik zoek iets serieus" en dan toch vol aansturen op netflix & chillquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
"Ik zoek iets serieus" en dan toch vol aansturen op netflix & chill
was te verwachten natuurlijk, maar toch. Zeg dat dan gewoon.
Elke avond gaan swipen zie ik ook niet zitten.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar het is nu pas woensdag. Ik zou niet zo snel opgeven![]()
Ik heb vrijwel nooit meer dat soort gesprekken behalve die gast die gister die kant op wildeen toevallig vorige week een match waar vrij snel de vraag kwam of ik slik...
Maar het is tegenwoordig echt zeldzaam.
Wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar het is nu pas woensdag. Ik zou niet zo snel opgeven![]()
Ik heb vrijwel nooit meer dat soort gesprekken behalve die gast die gister die kant op wildeen toevallig vorige week een match waar vrij snel de vraag kwam of ik slik...
Maar het is tegenwoordig echt zeldzaam.
Want daar zit meer kwaliteit?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Elke avond gaan swipen zie ik ook niet zitten.
Mssn moet ik weer terug naar Badoo
Ja weet niet wat het is. Als er in het profiel staat over zijn doel kan je alsnog de 'mist' ingaan natuurlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:12 schreef dop het volgende:
[..]
Wel nieuwsgierig.
Heb je het idee dat je zelf wat selectiever likes, of zijn alle klootzakken inmiddels naar links geswiped.
Ik heb namelijk het gevoel dat men met wat meer Tinder ervaring ook wat selectiever wordt.
Natuurlijk , maar of jij herkent patronen of Tinder.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja weet niet wat het is. Als er in het profiel staat over zijn doel kan je alsnog de 'mist' ingaan natuurlijk
Ja weet niet of tinder kan herkennen waar de het gesprek over gaatquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:18 schreef dop het volgende:
[..]
Natuurlijk , maar of jij herkent patronen of Tinder.
Zou wel heel toevallig zijn als ze echt allemaal verdwenen zijn.
Maar iets langer volhouden dan Thamieke lijkt toch te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |