Ja nou dat doe ik nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Nogmaals, jij vroeg om tips
Die heb je gekregen, nu is het aan jou of je er wat mee doet of niet
Wel een relatie maar hoef niet perse huisje boompje. Hond wel graag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies in een relatie rond die leeftijd?
Als iemand moeite heeft om zijn afspraken na te komen, dan neem je dat zelf wel persoonlijk Yasmin. Anders zou je er ook geen moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ben er toch niet om iedereen maar met een fluwelen handschoen te behandelen om mensen geen negatief gevoel te gevenEr zijn namelijk WEL mensen die hier de knipoog zien en het geen enkel moment over negativiteit hebben.
Maar goed ik denk dat we dit gewoon anders zien.
Hoeven we het alleen nog maar te hebben over het type hond..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel een relatie maar hoef niet perse huisje boompje. Hond wel graag.
Ook samenwonen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel een relatie maar hoef niet perse huisje boompje. Hond wel graag.
Ja daarom staat het er ook zodat die mensen wegswipen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:36 schreef dop het volgende:
[..]
Als iemand moeite heeft om zijn afspraken na te komen, dan neem je dat zelf wel persoonlijk Yasmin. Anders zou je er ook geen moeite mee hebben.
Dan wil je ook gezien worden en dat er rekening met je wordt gehouden. Heeft niets met fluwelen handschoenen temaken.
Natuurlijk zijn er mensen die er geen moeite mee hebben.
Als je het echt bij jezelf vind passen laat het ook gerust staan.
Aan de andere kun je denken.
Vang ik er juist extra mensen mee of jaag ik misschien eerder mensen weg die je misschien niet wil wegjagen?
Het is maar met wat je doel is. Ik vind het zelf heel sterk en aantrekkelijk als iemand ook voor zijn eigen zwaktes kan uitkomen.
Een echte New Holland?quote:
Jij hier.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoeven we het alleen nog maar te hebben over het type hond..
Oh en mijn trekker is blauw
Dat gaat nooit maken dat mensen rekening met je houden. Dat is wat je uiteindelijk het liefste wil in een relatie (neem ik aan).quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daarom staat het er ook zodat die mensen wegswipen.
Of je neemt het te serieus?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:42 schreef dop het volgende:
[..]
Dat gaat nooit maken dat mensen rekening met je houden. Dat is wat je uiteindelijk het liefste wil in een relatie (neem ik aan).
Maar misschien kan ik dit gewoon niet goed uitleggen.
dat is misschien wel omdat ik je aardig vind, en je een leuke vent gunquote:
Ik date alleen maar volgens mij..quote:
Damnquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:45 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik date alleen maar volgens mij..![]()
Afgelopen week: Scharrel van een jaar of twee geleden gedate.. zegt ze op de 2e dag dat ze van me houd.. Next...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:45 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik date alleen maar volgens mij..![]()
Afgelopen week: Scharrel van een jaar of twee geleden gedate.. zegt ze op de 2e dag dat ze van me houd.. Next...
Ohh jaaaaquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jazeker.. ben je bezorgbillen vergeten? Die kwam van eehm.. euh.. happypancake enzo
Wat staat er in jouw bio?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:47 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik heb momenteel alleen tinder nog..
Die doen niet meer aan bezorgen... zijn nu een luxe restaurant geworden geloof ik als ik de foto's zie..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ohh jaaaa![]()
Das wel al een tijd terug. Wat is met bezorgbillen gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |