abonnement Unibet Coolblue
pi_189215002
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb je nog niet g evonden hoor.
Keep swiping.
pi_189215061
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:17 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik verander hem vaak, maar nu staat er even een spelletje in.
Dat is én mijn werk, én ik heb er wat interesses van mezelf in verstopt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(antwoorden mogen via PM ;) )
Ziet er leuk uit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189215070
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Keep swiping.
Jij moet je age restrictie ook op 27 zetten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:02:32 #204
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189215137
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij moet je age restrictie ook op 27 zetten.
Ze moet ademen en verder niets.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189215153
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:02 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ze moet ademen en verder niets.
Eyyyy, nu moet je niet gaan poken met je pretstickie, nergens voor nodig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189215389
Match stelt subtiel een serie and chill voor.... Als ik dat afwijs

'ja we kunnen ook gaan minigolfen als je dat leuker vindt'
pi_189215791
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Match stelt subtiel een serie and chill voor.... Als ik dat afwijs

'ja we kunnen ook gaan minigolfen als je dat leuker vindt'
:')
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:33:27 #208
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189215869
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Match stelt subtiel een serie and chill voor.... Als ik dat afwijs

'ja we kunnen ook gaan minigolfen als je dat leuker vindt'
En wat is het geworden, toch midgetgolfen voor jou?
pi_189215908
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:33 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

En wat is het geworden, toch midgetgolfen voor jou?
Ja :P Weet niet of het doorgaat maar het is wel een leuke jongen.
pi_189215917
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:33 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

En wat is het geworden, toch midgetgolfen voor jou?
Ja heb je gisteren niet opgelet? Yasmin is aseksueel
pi_189215929
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:35 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja heb je gisteren niet opgelet? Yasmin is aseksueel
Op de eerste 450 dates dan
pi_189215960
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:35 schreef MCH het volgende:

[..]

Op de eerste 450 dates dan
Dan is het wel fantastisch.
pi_189216344
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Match stelt subtiel een serie and chill voor.... Als ik dat afwijs

'ja we kunnen ook gaan minigolfen als je dat leuker vindt'
Minigolf _O_
pi_189216588
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Minigolf _O_
Ja dat kan wel leuk zijn toch :P
pi_189216685
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat kan wel leuk zijn toch :P
Als je 12 bent
pi_189216690
Mensen, wat schrijven jullie veel op een dag!

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben wel benieuwd voor tips :P
Ik vind die profieltekst wel grappig, maar "ik hou ..."; daarop zou ik je weg hebben geswiped. Dat jij Yasmin heet, dat wist ik al. Die eerste vier woorden kunnen dus weg. En denk je echt dat er vrouwen op zoek zijn naar mannen die hun afspraken NIET nakomen? Het is al door anderen gezegd, maar ik vind dat zinnetje ook als een koude douche na een warm bad (je overige tekst is gezellig). Hij past in de categorie slotzinnen die ik (helaas) vaker op profielen van vrouwen heb gelezen. "Als jij toch niet van plan bent om terug te praten, verdoe mijn tijd dan niet."

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:57 schreef Spirit82 het volgende:
Alsof mannen die tekst lezen :P
Ik kreeg afgelopen weekend inderdaad die tip: niet lezen. De achterliggende gedachte is dat vrouwen zó kritisch zijn, dat als je zelf een voorselectie maakt, er helemaal geen matches meer tot stand komen. Of dat laatste waar is, dat weet ik niet. Ik weet wel dat ik in anderhalve week 1 match had die welgeteld 2 berichtjes van in totaal minder dan 7 woorden heeft getypt. En om dat geweldige resultaat te bereiken moest ik dagelijks 2 uur profielen van vrouwen doorlezen. Ik begin die vriend te begrijpen, maar weiger vooralsnog mijn methode aan te passen. Waarom zou ik matches willen met mensen waarvan ik op voorhand al weet dat het niks was, niks is en niks gaat worden?
pi_189217024
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 21:12 schreef Groepfunder het volgende:
Ik vind die profieltekst wel grappig, maar "ik hou ..."; daarop zou ik je weg hebben geswiped. Dat jij Yasmin heet, dat wist ik al. Die eerste vier woorden kunnen dus weg. En denk je echt dat er vrouwen op zoek zijn naar mannen die hun afspraken NIET nakomen? Het is al door anderen gezegd, maar ik vind dat zinnetje ook als een koude douche na een warm bad (je overige tekst is gezellig). Hij past in de categorie slotzinnen die ik (helaas) vaker op profielen van vrouwen heb gelezen. "Als jij toch niet van plan bent om terug te praten, verdoe mijn tijd dan niet."
Ja, flikker op met je negatieve bullshit, de verwachting is dat het een vrouw is die vet naar dingen persoonlijk neemt waarbij je iedere keer moet uitleggen dat je het niet zo bedoelt had.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189217048
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 21:12 schreef Groepfunder het volgende:
Mensen, wat schrijven jullie veel op een dag!
[..]

Ik vind die profieltekst wel grappig, maar "ik hou ..."; daarop zou ik je weg hebben geswiped. Dat jij Yasmin heet, dat wist ik al. Die eerste vier woorden kunnen dus weg. En denk je echt dat er vrouwen op zoek zijn naar mannen die hun afspraken NIET nakomen? Het is al door anderen gezegd, maar ik vind dat zinnetje ook als een koude douche na een warm bad (je overige tekst is gezellig). Hij past in de categorie slotzinnen die ik (helaas) vaker op profielen van vrouwen heb gelezen. "Als jij toch niet van plan bent om terug te praten, verdoe mijn tijd dan niet."
[..]

Ik kreeg afgelopen weekend inderdaad die tip: niet lezen. De achterliggende gedachte is dat vrouwen zó kritisch zijn, dat als je zelf een voorselectie maakt, er helemaal geen matches meer tot stand komen. Of dat laatste waar is, dat weet ik niet. Ik weet wel dat ik in anderhalve week 1 match had die welgeteld 2 berichtjes van in totaal minder dan 7 woorden heeft getypt. En om dat geweldige resultaat te bereiken moest ik dagelijks 2 uur profielen van vrouwen doorlezen. Ik begin die vriend te begrijpen, maar weiger vooralsnog mijn methode aan te passen. Waarom zou ik matches willen met mensen waarvan ik op voorhand al weet dat het niks was, niks is en niks gaat worden?
Kerel je hebt 65 matches nodig in 3 weken voor 1 date, dit werkt toch niet zo?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189217100
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 21:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja, flikker op met je negatieve bullshit, de verwachting is dat het een vrouw is die vet naar dingen persoonlijk neemt waarbij je iedere keer moet uitleggen dat je het niet zo bedoelt had.
Begrijp serieus niets van je reactie :P
pi_189217122
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 21:12 schreef Groepfunder het volgende:
Mensen, wat schrijven jullie veel op een dag!
[..]

Ik vind die profieltekst wel grappig, maar "ik hou ..."; daarop zou ik je weg hebben geswiped. Dat jij Yasmin heet, dat wist ik al. Die eerste vier woorden kunnen dus weg. En denk je echt dat er vrouwen op zoek zijn naar mannen die hun afspraken NIET nakomen? Het is al door anderen gezegd, maar ik vind dat zinnetje ook als een koude douche na een warm bad (je overige tekst is gezellig). Hij past in de categorie slotzinnen die ik (helaas) vaker op profielen van vrouwen heb gelezen. "Als jij toch niet van plan bent om terug te praten, verdoe mijn tijd dan niet."
[..]

Ik kreeg afgelopen weekend inderdaad die tip: niet lezen. De achterliggende gedachte is dat vrouwen zó kritisch zijn, dat als je zelf een voorselectie maakt, er helemaal geen matches meer tot stand komen. Of dat laatste waar is, dat weet ik niet. Ik weet wel dat ik in anderhalve week 1 match had die welgeteld 2 berichtjes van in totaal minder dan 7 woorden heeft getypt. En om dat geweldige resultaat te bereiken moest ik dagelijks 2 uur profielen van vrouwen doorlezen. Ik begin die vriend te begrijpen, maar weiger vooralsnog mijn methode aan te passen. Waarom zou ik matches willen met mensen waarvan ik op voorhand al weet dat het niks was, niks is en niks gaat worden?
Vind je die slotzin dan zo raar? Die zin zie je ook bij mannen.
pi_189217262
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Begrijp serieus niets van je reactie :P
Je verwacht dat je te maken hebt met een naar kut wijf als ze een negatieve lading in haar profiel stopt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189217272
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 21:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je verwacht dat je te maken hebt met een naar kut wijf als ze een negatieve lading in haar profiel stopt.
Ohh.
pi_189217340
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Match stelt subtiel een serie and chill voor.... Als ik dat afwijs

'ja we kunnen ook gaan minigolfen als je dat leuker vindt'
Nou dat lijkt me echt supertof!!

_O-
pi_189217367
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ohh.
Maar ja ik ken jou nu al een stuk beter via Fok dus ik weet dat jij gewoon super leuk bent maar dat blijkt dan niet uit je profiel weetje wel?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189217509
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 21:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar ja ik ken jou nu al een stuk beter via Fok dus ik weet dat jij gewoon super leuk bent maar dat blijkt dan niet uit je profiel weetje wel?
Er zijn er serieus genoeg die zeggen dat ze er om kunnen lachen. Waarom dat hier dan niet zo is weet ik niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')