Ja nou word hier niet zo goed ontvangenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Heel veel slechte eigenschappen... en jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke slechte eigenschappen staan er in?
Geen... dat is de letterlijke tekst..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Welke slechte eigenschappen staan er in?
Ik had hem gezien idd.. Past prima hoor.. Hier willen ze allemaal een volgeling geloof ik..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja nou word hier niet zo goed ontvangen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:52 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Geen... dat is de letterlijke tekst..![]()
Werkt prima trouwens.. Alleen maar nieuwsgierige vrouwen die niet zeiken of geloven..
En ik vraag altijd wat voor werk ze doen, of ze kinderen hebben, kroketten lusten en wat ze graag doen als ze vrij zijn..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Ja dat zou ook mijn nieuwsgierigheid wekken.
Nopes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En ik vraag altijd wat voor werk ze doen, of ze kinderen hebben, kroketten lusten en wat ze graag doen als ze vrij zijn..
Ik dacht trouwens altijd dat jij veeeel jonger was..
23 toch gewoon?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En ik vraag altijd wat voor werk ze doen, of ze kinderen hebben, kroketten lusten en wat ze graag doen als ze vrij zijn..
Ik dacht trouwens altijd dat jij veeeel jonger was..
Nee hoor.. die vraag heeft niets met kroketten of een vraag te maken..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Nopes.
Als ze geen kroketten lusten is het dan unmatch?
Hoe peil je dat aan de hand van die vraag?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee hoor.. die vraag heeft niets met kroketten of een vraag te maken..
Daar peil ik altijd mee of ze een beetje humor hebben..
Watquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:53 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik had hem gezien idd.. Past prima hoor.. Hier willen ze allemaal een volgeling geloof ik..
Door hem midden tussen een heleboel standaard vragen te proppen..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe peil je dat aan de hand van die vraag?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik had hem gezien idd.. Past prima hoor.. Hier willen ze allemaal een volgeling geloof ik..
Je vroeg om tips, je krijgt tips, je doet er niets mee.. prima.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nou word hier niet zo goed ontvangen![]()
Ja, ik vind hem oprecht raar. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat er mensen zijn die het leuk vinden om contact te hebben met mensen die niets terugzeggen (dus: anderen negeren) of hun afspraken niet nakomen (dus: onbetrouwbaar zijn). Jij wel? Dus voegt het niets toe. Daar komt bij: ik denk dat de categorie mannen die zich aangesproken zou moeten voelen door dergelijke zinnen een bord voor de kop heeft en zich dus niet aangesproken voelt. Oftewel: je bereikt je doel niet. Maar goed. Ik heb inmiddels gelezen dat je 'm toch laat staan. Ook goed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind je die slotzin dan zo raar? Die zin zie je ook bij mannen.
Overtuigd atheïst.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Of hoe ik er ik kan zetten liever helemaal geen gelovige te hebben. Ja das negatief voor de gelovige maar als ik dat nou niet wil?
Ik ben 1,xm en loop graag op hakken.quote:Of kleine mannen? Als je niet klein bent is er niks aan de hand toch?
Dat kloopt. Ik kan niet zeggen dat ik er veel uit haal op deze manier. Misschien mijn profieltekst ook maar 'ns wijzigen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kerel je hebt 65 matches nodig in 3 weken voor 1 date, dit werkt toch niet zo?
Waarom was je er klaar mee?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:00 schreef TaMieke het volgende:
Maandag Tinder weer geinstalleerd, gisteren was ik er alweer klaar mee.
Mssn is het dan toch echt niets voor mij.
"Ik zoek iets serieus" en dan toch vol aansturen op netflix & chillquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
"Ik zoek iets serieus" en dan toch vol aansturen op netflix & chill
was te verwachten natuurlijk, maar toch. Zeg dat dan gewoon.
Elke avond gaan swipen zie ik ook niet zitten.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar het is nu pas woensdag. Ik zou niet zo snel opgeven![]()
Ik heb vrijwel nooit meer dat soort gesprekken behalve die gast die gister die kant op wildeen toevallig vorige week een match waar vrij snel de vraag kwam of ik slik...
Maar het is tegenwoordig echt zeldzaam.
Wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar het is nu pas woensdag. Ik zou niet zo snel opgeven![]()
Ik heb vrijwel nooit meer dat soort gesprekken behalve die gast die gister die kant op wildeen toevallig vorige week een match waar vrij snel de vraag kwam of ik slik...
Maar het is tegenwoordig echt zeldzaam.
Want daar zit meer kwaliteit?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Elke avond gaan swipen zie ik ook niet zitten.
Mssn moet ik weer terug naar Badoo
Ja weet niet wat het is. Als er in het profiel staat over zijn doel kan je alsnog de 'mist' ingaan natuurlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:12 schreef dop het volgende:
[..]
Wel nieuwsgierig.
Heb je het idee dat je zelf wat selectiever likes, of zijn alle klootzakken inmiddels naar links geswiped.
Ik heb namelijk het gevoel dat men met wat meer Tinder ervaring ook wat selectiever wordt.
Natuurlijk , maar of jij herkent patronen of Tinder.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja weet niet wat het is. Als er in het profiel staat over zijn doel kan je alsnog de 'mist' ingaan natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |