Jeuzes dag is lang geledenquote:Op zondag 29 september 2019 20:20 schreef Uhmmpie het volgende:
Deed ik toch zo maar per ongeluk het topic sluiten
[ afbeelding ]
Dit is niet vrijpostig, dit is gewoon waar.quote:Op zondag 29 september 2019 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JIJ moet wat over vrijpostig zeggen
Dat kan best tegelijkquote:Op zondag 29 september 2019 20:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit is niet vrijpostig, dit is gewoon waar.
Hoever oostwaarts?quote:Op zondag 29 september 2019 20:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zijn onderweg terug van West Brabant naar Oost. Damn wat een wind.
Ik moet helemaal niks.quote:Op zondag 29 september 2019 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JIJ moet wat over vrijpostig zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 29 september 2019 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks.Lekker dwars dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jeweettogquote:
Per definitie moet je Helmond sowieso voorbij willen.quote:
Dat is sowieso waarquote:Op zondag 29 september 2019 20:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Per definitie moet je Helmond sowieso voorbij willen.
Maakt niet uit welke kant op
quote:Op zondag 29 september 2019 20:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Per definitie moet je Helmond sowieso voorbij willen.
Maakt niet uit welke kant op
Zometeen ook deuren op slot en gasquote:Op zondag 29 september 2019 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gisteren tot twee keer toe gedaan. Beviel prima.
Gas? Dat is wel erg bruutquote:Op zondag 29 september 2019 20:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zometeen ook deuren op slot en gas
Nee joh, nergens voor nodigquote:Op zondag 29 september 2019 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik dacht nog.. Zal ik het uitgebreider moeten typen
Mwoah... Helmond...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |