SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Live link:
https://www.google.com/ma(...)4FrPIWOvos1botbSMT9SNever Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Ik ook niet. Ooit wel eens een zonneschijn kans gezien van 100% maar was ook zeer zelden.quote:Op zondag 29 september 2019 20:11 schreef mazaru het volgende:
Neerslag 100%![]()
Dat heb ik volgens mij nog nooit zien staan
[ afbeelding ]
Hoax. Bij @bloodymary1 regent het nooitquote:
lekker manquote:
Naja...simpel:quote:Op maandag 30 september 2019 08:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoe is het met het neerslagtekort, stelletje fakenewsers
Nou, op plekken nog droger dan vorig jaar en voor een groot deel van NL sowieso nog een flink negatief neerslagoverschot.quote:Op maandag 30 september 2019 08:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoe is het met het neerslagtekort, stelletje fakenewsers
Ik zit goedquote:Op maandag 30 september 2019 08:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, op plekken nog droger dan vorig jaar en voor een groot deel van NL sowieso nog een flink negatief neerslagoverschot.
[ afbeelding ]
Gekke Gerrit met zn malle kaartjesquote:Op maandag 30 september 2019 08:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, op plekken nog droger dan vorig jaar en voor een groot deel van NL sowieso nog een flink negatief neerslagoverschot.
[ afbeelding ]
Jij zit altijd goed tochquote:
Laten we hopen op nazomerweer.quote:Op maandag 30 september 2019 10:03 schreef Dven het volgende:
Alle modellen hebben het zwaar met Lorenzo. Gaat de kaarten in de komende 48 uur nog flink door elkaar schudden. Kan tegen het weekend zomaar opeens prachtig nazomerweer zijn óf een flinke najaarsstorm
Kan echt nog alle kanten op ja, zelfs binnen hetzelfde moment schiet het van hot naar her. Denk dat er over een dag of twee pas duidelijk is welke kant het opgaat in West-Europa dit weekend.quote:Op maandag 30 september 2019 10:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Laten we hopen op nazomerweer.
Scheelt idd nogal en dan geen 50 kilometer ofzo
Een flinke najaarsstorm zou wel weer een keer leuk zijnquote:Op maandag 30 september 2019 10:03 schreef Dven het volgende:
Alle modellen hebben het zwaar met Lorenzo. Gaat de kaarten in de komende 48 uur nog flink door elkaar schudden. Kan tegen het weekend zomaar opeens prachtig nazomerweer zijn óf een flinke najaarsstorm
Op dit moment lijkt ie ten westen van Ierland langs te gaan richting IJsland, maar zelfs Spanje en Frankrijk zou nog kunnen. Ik vlieg donderdag terug uit Madeira, dus ben wel benieuwdquote:Op maandag 30 september 2019 10:03 schreef Dven het volgende:
Lekker dwars door de storm heen vliegen.quote:Op maandag 30 september 2019 11:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Op dit moment lijkt ie ten westen van Ierland langs te gaan richting IJsland, maar zelfs Spanje en Frankrijk zou nog kunnen. Ik vlieg donderdag terug uit Madeira, dus ben wel benieuwd
Hier ook. Ik wist niet dat ze dat hadden afgegeven.quote:Op maandag 30 september 2019 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch al een geruime tijd de zon nu.
Ik dus ook niet, dacht hele dag regen.quote:Op maandag 30 september 2019 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook. Ik wist niet dat ze dat hadden afgegeven.
Dat dacht ik ook. Of eigenlijk de hele week nog regen.quote:Op maandag 30 september 2019 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, dacht hele dag regen.
Morgen wordt volgens mij de minste dag.quote:Op maandag 30 september 2019 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Of eigenlijk de hele week nog regen.
Alles of niets bij jouquote:Op maandag 30 september 2019 14:20 schreef Dven het volgende:
September eindigt in stijl : Zonovergoten en 31°C
Deze tijd van het jaar toch vaker allesquote:Op maandag 30 september 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles of niets bij jou
Dit weekend niks bij jou met een frisse 13 gradenquote:Op maandag 30 september 2019 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze tijd van het jaar toch vaker alles
quote:Regen, regen en nog eens regen. In de hele provincie is de afgelopen anderhalve week zoveel neerslag gevallen dat NH Nieuws-weerman Jan Visser graag 'een rondje regenmeters' maakt. Benieuwd hoe nat het bij jou in de buurt is geweest?
Op ons verzoek zet de weerman verspreid door de provincie wat drijfnatte plaatsen op een rij. Bovenaan de lijst vinden we Purmerend terug: niet alleen de natste plaats van de regio Waterland, maar zelfs van heel Noord-Holland. In Purmerend stokte de regenmeter pas op 186 millimeter neerslag.
Vanuit andere regio's in Noord-Holland vinden we daarachter Uitgeest (166 mm) en Enkhuizen (154 millimeter) terug. Daarmee blijven ze Bergen (149 mm), Den Burg (143 mm) en Overveen (140 mm) voor.
Ook in Hoofddorp (128 mm) en Schellingwoude (106 mm) bleef de regenhoeveelheid boven de 100 millimeter. Onderaan de lijst vinden we Weesp terug: 91 millimeter.
Uh nee. Maar misschien is het een keer tijd dat jij je op iemand anders gaat focussen. Dit begint vervelend te worden. Bij voorbaat dank.quote:Op maandag 30 september 2019 15:38 schreef Pery het volgende:
[..]
Dit weekend niks bij jou met een frisse 13 graden
In Noord-Holland hoeven de sproeiers niet meer aanquote:Op maandag 30 september 2019 15:48 schreef ddx het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-bij-jou-in-de-buurt
[..]
Jij brengt het te berde, en als ik vervolgens reageer op je ben je overstuur. 13 graden in Veliko Turnovo dit weekend aldus MeteoGroup.quote:Op maandag 30 september 2019 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Uh nee. Maar misschien is het een keer tijd dat jij je op iemand anders gaat focussen. Dit begint vervelend te worden. Bij voorbaat dank.
Buiten dat ik niet in Veliko Tarnovo woon en het daar zaterdag ook geen 13 graden wordt volgens 237847632786432 andere weersites en modellen ben je continu op zoek en aan het zuigen, dat weet jij, dat weet ik, dat weten de heren en dames moderators dus ga nu vooral niet de domme spelen. Daarom nogmaals, vraag ik je gewoon vriendelijk om vooral geen aandacht aan mij of mijn posts te besteden. Is niet al teveel gevraagd, mag ik hopen.quote:Op maandag 30 september 2019 16:09 schreef Pery het volgende:
[..]
Jij brengt het te berde, en als ik vervolgens reageer op je ben je overstuur. 13 graden in Veliko Turnovo dit weekend aldus MeteoGroup.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op maandag 30 september 2019 16:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat ik niet in Veliko Tarnovo woon
quote:Op maandag 30 september 2019 16:19 schreef Dven het volgende:
Modellen zijn het ook niet met elkaar eens vwb neerslag. Op een rij ECMWF, GFS en ICON voor komende 7 dagenMaar wel herfstig nat. Meeste valt wel voor a.s donderdag, dat scheelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou snel kunnen wennen aan het klimaat wat hier heerst. Paar voorkeuren erbij en het is helemaal af. Soms wat spektakel met onweer in de zomer ofzo. Ook de zonsopgang en ondergang tijden zijn altijd wel gunstig.Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
quote:Op maandag 30 september 2019 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Bak woater genot. @:powerloungen
Bwhahahaha. Maar het slaapt wel fijn. En morgen 100% kans op regen (quote:Op maandag 30 september 2019 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 september 2019 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |