SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Live link:
https://www.google.com/ma(...)4FrPIWOvos1botbSMT9SNever Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Ik ook niet. Ooit wel eens een zonneschijn kans gezien van 100% maar was ook zeer zelden.quote:Op zondag 29 september 2019 20:11 schreef mazaru het volgende:
Neerslag 100%![]()
Dat heb ik volgens mij nog nooit zien staan
[ afbeelding ]
Hoax. Bij @bloodymary1 regent het nooitquote:
lekker manquote:
Naja...simpel:quote:Op maandag 30 september 2019 08:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoe is het met het neerslagtekort, stelletje fakenewsers
Nou, op plekken nog droger dan vorig jaar en voor een groot deel van NL sowieso nog een flink negatief neerslagoverschot.quote:Op maandag 30 september 2019 08:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoe is het met het neerslagtekort, stelletje fakenewsers
Ik zit goedquote:Op maandag 30 september 2019 08:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, op plekken nog droger dan vorig jaar en voor een groot deel van NL sowieso nog een flink negatief neerslagoverschot.
[ afbeelding ]
Gekke Gerrit met zn malle kaartjesquote:Op maandag 30 september 2019 08:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, op plekken nog droger dan vorig jaar en voor een groot deel van NL sowieso nog een flink negatief neerslagoverschot.
[ afbeelding ]
Jij zit altijd goed tochquote:
Laten we hopen op nazomerweer.quote:Op maandag 30 september 2019 10:03 schreef Dven het volgende:
Alle modellen hebben het zwaar met Lorenzo. Gaat de kaarten in de komende 48 uur nog flink door elkaar schudden. Kan tegen het weekend zomaar opeens prachtig nazomerweer zijn óf een flinke najaarsstorm
Kan echt nog alle kanten op ja, zelfs binnen hetzelfde moment schiet het van hot naar her. Denk dat er over een dag of twee pas duidelijk is welke kant het opgaat in West-Europa dit weekend.quote:Op maandag 30 september 2019 10:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Laten we hopen op nazomerweer.
Scheelt idd nogal en dan geen 50 kilometer ofzo
Een flinke najaarsstorm zou wel weer een keer leuk zijnquote:Op maandag 30 september 2019 10:03 schreef Dven het volgende:
Alle modellen hebben het zwaar met Lorenzo. Gaat de kaarten in de komende 48 uur nog flink door elkaar schudden. Kan tegen het weekend zomaar opeens prachtig nazomerweer zijn óf een flinke najaarsstorm
Op dit moment lijkt ie ten westen van Ierland langs te gaan richting IJsland, maar zelfs Spanje en Frankrijk zou nog kunnen. Ik vlieg donderdag terug uit Madeira, dus ben wel benieuwdquote:Op maandag 30 september 2019 10:03 schreef Dven het volgende:
Lekker dwars door de storm heen vliegen.quote:Op maandag 30 september 2019 11:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Op dit moment lijkt ie ten westen van Ierland langs te gaan richting IJsland, maar zelfs Spanje en Frankrijk zou nog kunnen. Ik vlieg donderdag terug uit Madeira, dus ben wel benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |