SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 23 september 2019
-Individuele tijdrit junioren vrouwen (14 km)
-Individuele tijdrit Junioren mannen (28 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 24 september 2019
-Individuele tijdrit beloften mannen (32,5 km)
-Individuele tijdrit elite vrouwen (32,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 25 september 2019
-Individuele tijdrit elite mannen (54 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 26 september 2019
-Wegwedstrijd junioren mannen (144,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 27 september 2019
-Wegwedstrijd junioren vrouwen (91,5 km)
-Wegwedstrijd beloften mannen (192,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 28 september 2019
-Wegwedstrijd elite vrouwen (149,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 29 september 2019
-Wegwedstrijd elite mannen (284,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het WK weg voor de mannen is één van de hoogmissen van het seizoen.quote:Op zondag 29 september 2019 15:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er is ook vrijwel geen enkel excuus om hier vandaag niet te zijn.![]()
Katertje, griepje, konijn die de internetkabels heeft doorgebeten. Wie zal het zeggen.quote:Op zondag 29 september 2019 15:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er is ook vrijwel geen enkel excuus om hier vandaag niet te zijn.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Terpstra zal wel mogen springen in van der Poel te laten meeliftenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Leuk om een keer een afvalkoers buiten de wielerbaan te zien.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
RR lijkt me geen konijnenmens.quote:Op zondag 29 september 2019 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Katertje, griepje, konijn die de internetkabels heeft doorgebeten. Wie zal het zeggen.![]()
Dan ben ik wel tikje verzadigd. Ik loop het hardst voor De Omloop, KBK en dan RvV en PR.quote:Op zondag 29 september 2019 15:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het WK weg voor de mannen is één van de hoogmissen van het seizoen.![]()
Streep dit door, Bokkema heeft z'n aerohelm opquote:Op zondag 29 september 2019 15:11 schreef Fretwork het volgende:
Terpstra zal wel mogen springen in van der Poel te laten meeliftenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Na de Tour zakt mijn interesse langzaam weg, maar krijgt bij het WK een flinke opleving.quote:Op zondag 29 september 2019 15:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan ben ik wel tikje verzadigd. Ik loop het hardst voor De Omloop, KBK en dan RvV en PR.![]()
PR en daarna RVV staan bij mij op 1 en 2quote:Op zondag 29 september 2019 15:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan ben ik wel tikje verzadigd. Ik loop het hardst voor De Omloop, KBK en dan RvV en PR.![]()
De Engelsen mogen eens flink budget investeren in rioleringenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Die zijn het domein van de pers daarquote:Op zondag 29 september 2019 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Engelsen mogen eens flink budget investeren in rioleringenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik mag toch wel hopen dat de NOS over een uurtje live terug naar Assen gaat?Ik doe het ff rustig aan.![]()
Is die niet al twee jaar hopeloos uit vorm?quote:Op zondag 29 september 2019 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Alba is met deze omstandigheden ook een gevaarlijke klant.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Teunsquote:Op zondag 29 september 2019 15:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dylan Theuns wordt WK. U las het hier voor het eerst.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Kristoff, Valgren, Boasson Hagen, Lutschenko , het zit er zomaar aan te komen straks ...Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)![]()
Er zit wel een Sloveense UAE op links en ik denk dat het Pogchamp is.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Klopt, hij is ook al aardig op leeftijdquote:Op zondag 29 september 2019 15:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is die niet al twee jaar hopeloos uit vorm?![]()
Zelf Hodeg nog.quote:Op zondag 29 september 2019 15:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kristoff, Valgren, Boasson Hagen, Lutschenko , het zit er zomaar aan te komen straks ...![]()
Sagan zit ook nog in het peloton
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zou hem gegund zijn, maar gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 29 september 2019 15:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is die niet al twee jaar hopeloos uit vorm?![]()
Je ziet de regen dus amper, omdat je regen überhaupt slecht ziet op tvbeeld. In films vermengen ze water daarom vaak met melk als ze een hoosbui in beeld willen brengen voor dramatisch effect.![]()
Voorraad ketonen waren op bij Kasper.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bedanktquote:Op zondag 29 september 2019 15:24 schreef VoMy het volgende:
Je ziet de regen dus amper, omdat je regen überhaupt slecht ziet op tvbeeld. In films vermengen ze water daarom vaak met melk als ze een hoosbui in beeld willen brengen voor dramatisch effect.![]()
van mij mogen ze WK's organiseren op lokale ronden. van ongeveer 15 tot 25 kilometerIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik geef het door.quote:Op zondag 29 september 2019 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
van mij mogen ze WK's organiseren op lokale ronden. van ongeveer 15 tot 25 kilometer![]()
maar dat is 't toch ook grotendeels?quote:Op zondag 29 september 2019 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
van mij mogen ze WK's organiseren op lokale ronden. van ongeveer 15 tot 25 kilometerOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
er is eerst een aanloop, dat afschaffen.quote:Op zondag 29 september 2019 15:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
maar dat is 't toch ook grotendeels?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zeker een uitputtingsslag, maar helaas voorlopig ook de saaiste versie van een uitputtingsslag.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Deden ze dat vroeger ook in de Milk Race die in deze regio verreden werd?quote:Op zondag 29 september 2019 15:24 schreef VoMy het volgende:
Leuk feitjequote:Op zondag 29 september 2019 15:24 schreef VoMy het volgende:
![]()
Waarom?quote:Op zondag 29 september 2019 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
er is eerst een aanloop, dat afschaffen.![]()
ja, nog suffer voor de coureurs.quote:Op zondag 29 september 2019 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
er is eerst een aanloop, dat afschaffen.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Vroeger werd alles verreden in de lokale rondes; tegenwoordig zie je steeds vaker dat er een lange aanloop is.quote:Op zondag 29 september 2019 15:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
maar dat is 't toch ook grotendeels?![]()
hup TeunOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Zoals Wuyts al zei is dat waarschijnlijk vanwege de financiën, op die manier kun je er meer plaatsen bij betrekken.quote:Op zondag 29 september 2019 15:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
tegenwoordig zie je steeds vaker dat er een lange aanloop is.![]()
Empanadasquote:Op zondag 29 september 2019 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Hodeg komt als 7e boven of zo. Wat heeft die gegeten?![]()
Dat mag ik ook niet hopen nee.quote:Op zondag 29 september 2019 15:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Denk niet dat Teunissen door heeft gezet.![]()
Weeninglekker gewerkt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Hoeveel renners zijn er nog in koers? stuk of 95?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Plusminus 80 man in het pelotonquote:Op zondag 29 september 2019 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel renners zijn er nog in koers? stuk of 95?![]()
Stuk of 80 in het peloton.quote:Op zondag 29 september 2019 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel renners zijn er nog in koers? stuk of 95?![]()
Denk inmiddels minder dan 70.quote:Op zondag 29 september 2019 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Plusminus 80 man in het peloton![]()
Laatste doorkomst waren het iets van 85 nog in het peloton en daar zijn er inmiddels ook alweer een stuk of 15 a 20 vanafAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Wats met Luts? Eruit of gelost?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Nibali?quote:Op zondag 29 september 2019 15:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kwam een haai tegen in al dat water.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Van Baarle nu op kop Peloton.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Vd Poel, Terpstra, Van Baarle, Teunissen en Mollema lijkt mequote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Warme chocolademelk moet wel deugd doen na zo'n koersIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Oostenrijk ook nog ruim vertegenwoordigd.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn ook alleen maar taaie renners daar.quote:Op zondag 29 september 2019 15:40 schreef ijs_beer het volgende:
Oostenrijk ook nog ruim vertegenwoordigd.![]()
Hij is dan ook ordinairquote:Op zondag 29 september 2019 15:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je eigen pet dragen is wel wat ordinair.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je zou je haast afvragen of er niet meer sprinters hadden moeten zijn. Bijvoorbeeld een Demare.quote:Op zondag 29 september 2019 15:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Laporte ook nog mee, ook wel verrassend![]()
De Belgen wilden schijnbaar een duo-aanval van Gilbert en Evenepoel op 3 ronden van het einde. Dat was de tactiek.![]()
heywoodu
![]()
Pietertje
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Raar dan dat ze Evenepoel als exclusieve hulp van Gilbert in hebben gezetquote:Op zondag 29 september 2019 15:41 schreef TheArt het volgende:
De Belgen wilden schijnbaar een duo-aanval van Gilbert en Evenepoel op 3 ronden van het einde. Dat was de tactiek.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Al dat gehype voor niks.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Die is gevallen dus ik wil daar niet echt over oordelen.quote:Op zondag 29 september 2019 15:42 schreef Evertjan het volgende:
De Ween heeft zijn werk gedaan meer in beeld gezien dan Langeveld![]()
quote:Op zondag 29 september 2019 15:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
kan je toch niet zeggen na dit seizoen.
Dit vinden Patlef en andere West-Vlamingen niet leuk.quote:Op zondag 29 september 2019 15:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Zowaar een fatsoenlijk pratende Belg![]()
Zo net zelf een half uurtje door de regen moeten fietsen van werk, maar eindelijk kunnen we koers kijken![]()
Langeveld was anders een keer vol in beeld.quote:Op zondag 29 september 2019 15:42 schreef Evertjan het volgende:
De Ween heeft zijn werk gedaan meer in beeld gezien dan LangeveldAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wij hebben ook ruim een uur koers moeten missen.quote:Op zondag 29 september 2019 15:44 schreef skysherrif het volgende:
Zo net zelf een half uurtje door de regen moeten fietsen van werk, maar eindelijk kunnen we koers kijken![]()
![]()
Zal Matthieu zo nog even een bommetje gooien ? Zou wel zijn stijl zijn maar misschien deze keer maar even niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Volgens mij gelooft ie helemaal niet in zichzelf als het om ooit nog iets serieus winnen gaat...quote:Op zondag 29 september 2019 15:44 schreef showtimer het volgende:
Cort moet eens stoppen met die zelfdestructie![]()
Vakoc zat net ook mee met Cort Nielsen, de twee zijn niet in vorm.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ik ben blij dat Vakoc eindelijk weer op goed niveau is.quote:Op zondag 29 september 2019 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Vakoc zat net ook mee met Cort Nielsen, de twee zijn niet in vorm.![]()
Ackermann bewijst hier toch ook wel daar hij in de wat lastigere eendagskoersen wat te zoeken heeft.
Teun, doe eens even rustig man. Hij zit opeens veel te veel met zijn neus in de wind.![]()
zekerquote:Op zondag 29 september 2019 15:44 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Capuchon-jongen zal wel een fan zijn
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Thieu geluk hoorThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
heywoodu
![]()
Chute!Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Zou het stom vinden als ook Teunissen zo kopwerk gaat doen. Laat het maar aan andere landen over. We hebben Jos en Pieter ook al opgebrand![]()
Waarom? We rijden toch ook voor Tjeuquote:Op zondag 29 september 2019 15:50 schreef Mansjester het volgende:
Zou het stom vinden als ook Teunissen zo kopwerk gaat doen. Laat het maar aan andere landen over. We hebben Jos en Pieter ook al opgebrand![]()
Vogeltjeszang techinical issues.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
3 Nederlanders nog maar, met een Teunissen die al een jasje heeft uitgedaan en Terpstra en VDPHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Terpstra leek ook zwaar te trappen op die klimquote:Op zondag 29 september 2019 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
3 Nederlanders nog maar, met een Teunissen die al een jasje heeft uitgedaan en Terpstra en VDPLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Mollema zit er ook nog.quote:Op zondag 29 september 2019 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
3 Nederlanders nog maar, met een Teunissen die al een jasje heeft uitgedaan en Terpstra en VDP![]()
Mannetje mee in de finale zou wel handig zijn. Je hoeft ook weer niet iedereen op te branden.quote:Op zondag 29 september 2019 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom? We rijden toch ook voor Tjeu![]()
Geboren in 1980 zie ik op Wikipediaquote:Op zondag 29 september 2019 15:51 schreef The_Undertone het volgende:
Ik heb het gevoel dat Albasini als 10 jaar aan zijn laatste seizoen bezig is![]()
![]()
Neequote:Op zondag 29 september 2019 15:52 schreef VoMy het volgende:
Mads heeft zn eerste goede dag van het jaar![]()
De zelfbenoemd (vice-)wereldkampioen staat op afhaken. @showtimerPut these foolish ambitions to rest.![]()
Tweedequote:Op zondag 29 september 2019 15:52 schreef VoMy het volgende:
Mads heeft zn eerste goede dag van het jaar![]()
Hij gaat er niet bijkomen denk ik.quote:Op zondag 29 september 2019 15:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Teunissen van die 4 vooraan de snelste lijkt me. Ideaal scenario![]()
Ik hoor een heliThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Hij is uit het wiel gekletst hequote:Op zondag 29 september 2019 15:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Teunissen van die 4 vooraan de snelste lijkt me. Ideaal scenarioWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
helicopter
Die zat gewoon naast Van der Poel en Terpstra toen Albasini viel.quote:Op zondag 29 september 2019 15:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
die zag ik niet zitten, waar ong?![]()
Wel zijn beste koers ooitquote:Op zondag 29 september 2019 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
De zelfbenoemd (vice-)wereldkampioen staat op afhaken. @:showtimer![]()
Jep, op dat valsplat vlak na de klim, maar heb wel het idee dat Pildaursen aan het vliegen is.quote:Op zondag 29 september 2019 15:56 schreef Slobeend het volgende:
Is De Teun er nou echt afgereden door Mads?![]()
Teunissen heeft dit jaar wel flinke stappen gemaakt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou België en Frankrijk mogen gaan achtervolgenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
uitgangspositie is wel goed iig.quote:
Toekomstig MSR winnaar.quote:Op zondag 29 september 2019 15:59 schreef Pedroso het volgende:
Teunissen heeft dit jaar wel flinke stappen gemaakt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Rik Verbrugghe gaat geen lange carrière als bondscoach tegemoet.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Peloton in stukken, Kristoff en Ackermann van achterenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
En ze zaten nog wel zo te juichen dat ze geen trap extra hebben gedaan om de kopgroep bij te halen.quote:Op zondag 29 september 2019 15:58 schreef showtimer het volgende:
Belgen hebben nog weinig goed gedaanAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Droomplan: Teunissen gaat de kopgroep vergiftigen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
De Belgen zullen we niet horenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat Wellens hier niet even met korte mouwtjes en zonder handschoenen zit te koersen valt me tegen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ackermann eraf, het gaat er goed uitzien voor de puncheursThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Belgen zijn toch niet zo goed als vooraf gedacht, al kan een goede GvA alles goedmaken natuurlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bling nog lekker dusThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Greg is in deze omstandigheden nooit superquote:Op zondag 29 september 2019 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Belgen zijn toch niet zo goed als vooraf gedacht, al kan een goede GvA alles goedmaken natuurlijk.![]()
De winnaar zit vooraan, ik maak me geen zorgen.quote:Op zondag 29 september 2019 16:04 schreef Slobeend het volgende:
Je had beter op Tao kunnen inzetten @:koffieplanterPut these foolish ambitions to rest.![]()
Dit is inderdaad meer Wellensweerquote:Op zondag 29 september 2019 16:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Greg is in deze omstandigheden nooit superIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
De Fransen ookquote:Op zondag 29 september 2019 16:04 schreef Van_Poppel het volgende:
De Belgjes hadden mee moeten zitten.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op zondag 29 september 2019 16:04 schreef Van_Poppel het volgende:
De Belgjes hadden mee moeten zitten.![]()
![]()
Prima groepje vooraan, bijna allemaal hardrijders.
Na de gele trui na 30 jaar gaat Mike ook de WK trui pakken na 34 jaar
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De Teun moet wel oppassen dat ie op dat klimmetje zo er niet afgereden wordt. Denk het namelijk wel.![]()
Gianni gaat niet eens top 30 rijden.quote:Op zondag 29 september 2019 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Appelboer winst = 1 jaar, geef me dat.![]()
Dit wordt een legendarische Andere Tijden Sportquote:Op zondag 29 september 2019 16:04 schreef Pedroso het volgende:
Prima groepje vooraan, bijna allemaal hardrijders.
Na de gele trui na 30 jaar gaat Mike ook de WK trui pakken na 34 jaarThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Thieu moet met de Belg mee die straks uit de groep gaat demarrerenquote:Op zondag 29 september 2019 16:06 schreef TheArt het volgende:
De Teun moet wel oppassen dat ie op dat klimmetje zo er niet afgereden wordt. Denk het namelijk wel.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Terpstraquote:Op zondag 29 september 2019 16:07 schreef WAvanBuren het volgende:
De Mol ook achteraan of?? Witte helm....The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
van Baarlequote:Op zondag 29 september 2019 16:07 schreef WAvanBuren het volgende:
De Mol ook achteraan of?? Witte helm....![]()
Terpstra. Die zat al achteraan.quote:Op zondag 29 september 2019 16:07 schreef WAvanBuren het volgende:
De Mol ook achteraan of?? Witte helm....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: