SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 23 september 2019
-Individuele tijdrit junioren vrouwen (14 km)
-Individuele tijdrit Junioren mannen (28 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 24 september 2019
-Individuele tijdrit beloften mannen (32,5 km)
-Individuele tijdrit elite vrouwen (32,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 25 september 2019
-Individuele tijdrit elite mannen (54 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 26 september 2019
-Wegwedstrijd junioren mannen (144,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 27 september 2019
-Wegwedstrijd junioren vrouwen (91,5 km)
-Wegwedstrijd beloften mannen (192,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 28 september 2019
-Wegwedstrijd elite vrouwen (149,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 29 september 2019
-Wegwedstrijd elite mannen (284,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het WK weg voor de mannen is één van de hoogmissen van het seizoen.quote:Op zondag 29 september 2019 15:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er is ook vrijwel geen enkel excuus om hier vandaag niet te zijn.![]()
Katertje, griepje, konijn die de internetkabels heeft doorgebeten. Wie zal het zeggen.quote:Op zondag 29 september 2019 15:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er is ook vrijwel geen enkel excuus om hier vandaag niet te zijn.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Terpstra zal wel mogen springen in van der Poel te laten meeliftenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Leuk om een keer een afvalkoers buiten de wielerbaan te zien.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
RR lijkt me geen konijnenmens.quote:Op zondag 29 september 2019 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Katertje, griepje, konijn die de internetkabels heeft doorgebeten. Wie zal het zeggen.![]()
Dan ben ik wel tikje verzadigd. Ik loop het hardst voor De Omloop, KBK en dan RvV en PR.quote:Op zondag 29 september 2019 15:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het WK weg voor de mannen is één van de hoogmissen van het seizoen.![]()
Streep dit door, Bokkema heeft z'n aerohelm opquote:Op zondag 29 september 2019 15:11 schreef Fretwork het volgende:
Terpstra zal wel mogen springen in van der Poel te laten meeliftenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Na de Tour zakt mijn interesse langzaam weg, maar krijgt bij het WK een flinke opleving.quote:Op zondag 29 september 2019 15:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan ben ik wel tikje verzadigd. Ik loop het hardst voor De Omloop, KBK en dan RvV en PR.![]()
PR en daarna RVV staan bij mij op 1 en 2quote:Op zondag 29 september 2019 15:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan ben ik wel tikje verzadigd. Ik loop het hardst voor De Omloop, KBK en dan RvV en PR.![]()
De Engelsen mogen eens flink budget investeren in rioleringenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Die zijn het domein van de pers daarquote:Op zondag 29 september 2019 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Engelsen mogen eens flink budget investeren in rioleringenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik mag toch wel hopen dat de NOS over een uurtje live terug naar Assen gaat?Ik doe het ff rustig aan.![]()
Is die niet al twee jaar hopeloos uit vorm?quote:Op zondag 29 september 2019 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Alba is met deze omstandigheden ook een gevaarlijke klant.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Teunsquote:Op zondag 29 september 2019 15:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dylan Theuns wordt WK. U las het hier voor het eerst.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Kristoff, Valgren, Boasson Hagen, Lutschenko , het zit er zomaar aan te komen straks ...Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)![]()
Er zit wel een Sloveense UAE op links en ik denk dat het Pogchamp is.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Klopt, hij is ook al aardig op leeftijdquote:Op zondag 29 september 2019 15:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is die niet al twee jaar hopeloos uit vorm?![]()
Zelf Hodeg nog.quote:Op zondag 29 september 2019 15:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kristoff, Valgren, Boasson Hagen, Lutschenko , het zit er zomaar aan te komen straks ...![]()
Sagan zit ook nog in het peloton
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zou hem gegund zijn, maar gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 29 september 2019 15:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is die niet al twee jaar hopeloos uit vorm?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: