abonnement Unibet Coolblue
pi_189208080
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:30 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

nee het is grappig dat een tegenstander een hele lijst weet op te noemen wat er allemaal verkeerd is aan de wereld, plus oplossing, voor een tiener. dus dan denk ik, je weet best wat er moet/kan veranderen. nou nog even zelf doen. en globaal toepassen. en naar betere manieren toe werken.
Ah zo. Mjah ik vind het bv ook wel bedenkelijk dat die meid de halve wereld over vliegt om die boodschap te verkondigen. Skype dan of zo. Maar och, dat een 16-jarige niet handelt naar wat ze allemaal roept, zal ook geen unicum heten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189208755

Een dosis gezond verstand voor iedereen met angst en paniekgevoelens.
pi_189209011
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:40 schreef probeer het volgende:

[..]

Ah zo. Mjah ik vind het bv ook wel bedenkelijk dat die meid de halve wereld over vliegt om die boodschap te verkondigen. Skype dan of zo. Maar och, dat een 16-jarige niet handelt naar wat ze allemaal roept, zal ook geen unicum heten.
ze is met de boot (een of ander duur wedstrijd jacht heeft haar de overtocht aangeboden) naar de USA gereist, ze wil niet vliegen.
pi_189209493
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:28 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ze is met de boot (een of ander duur wedstrijd jacht heeft haar de overtocht aangeboden) naar de USA gereist, ze wil niet vliegen.
Die boot loopt op lucht?
pi_189209511
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:28 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ze is met de boot (een of ander duur wedstrijd jacht heeft haar de overtocht aangeboden) naar de USA gereist, ze wil niet vliegen.
Mjah, met een ingevlogen bootcrew. Maarja, boeit allemaal niet, want ik verwacht van 16-jarigen niet dat ze erg consistent zijn in het naleven van hun principes. Tis een kind.

Dan stoor ik me een stuk meer aan Jetten die doodleuk verkondigt dat hij het geen enkel probleem vindt om voortaan meer te gaan betalen (vliegtax) voor zijn vele vliegreisjes. Van hem verwacht ik beter, vanuit een voorbeeldfunctie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189209512
Stuur die kleine heks maar naar Afrika aangezien ze zo'n hater is van economische groei.
pi_189209534
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:49 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Die boot loopt op lucht?
Was een zeilboot, dus .. Ja
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:12:48 #283
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189209917
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:49 schreef Craptacular het volgende:
Stuur die kleine heks maar naar Afrika aangezien ze zo'n hater is van economische groei.
pi_189211358
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:49 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Die boot loopt op lucht?
op zonneenergie en wind
pi_189211387
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:49 schreef probeer het volgende:

[..]

Mjah, met een ingevlogen bootcrew. Maarja, boeit allemaal niet, want ik verwacht van 16-jarigen niet dat ze erg consistent zijn in het naleven van hun principes. Tis een kind.

Dan stoor ik me een stuk meer aan Jetten die doodleuk verkondigt dat hij het geen enkel probleem vindt om voortaan meer te gaan betalen (vliegtax) voor zijn vele vliegreisjes. Van hem verwacht ik beter, vanuit een voorbeeldfunctie.
de boot ging terug met ingevlogen crew.
boeit allemaal niet want ze ging dus niet vliegen.
pi_189211779
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 16:30 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

de boot ging terug met ingevlogen crew.
boeit allemaal niet want ze ging dus niet vliegen.
Was klimaatneutraler geweest als ze gewoon op een anders lege stoel van een vlucht die toch wel gaat had plaatsgenomen in plaats van dit perverse circus rond haar opgeblazen persoontje. Maar goed, de doelgroep wordt er - ook getuige dit topic - helemaal wild van dus effectief is het zeker. 8)7 |:( :')
pi_189214110
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:49 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Die boot loopt op lucht?
Een zeilboot, dus het antwoord is ja.
pi_189214416
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 16:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Was klimaatneutraler geweest als ze gewoon op een anders lege stoel van een vlucht die toch wel gaat had plaatsgenomen in plaats van dit perverse circus rond haar opgeblazen persoontje. Maar goed, de doelgroep wordt er - ook getuige dit topic - helemaal wild van dus effectief is het zeker. 8)7 |:( :')
denk niet dat het zo wordt bedacht. misschien wel als leuke bijkomstigheid.
pi_189214619
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:29 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

denk niet dat het zo wordt bedacht. misschien wel als leuke bijkomstigheid.
Oh jawel hoor, om het domme volk het idee te geven dat 'klimaatneutraal' niet duur, lastig en belemmerend maar cool en spannend is; die verplaatsen zich allemaal in die stoere rebelse nobele greta op die mooie snelle boot. Alsof een dergelijk scenario reëel is. De werkelijkheid is dat het plebs als het even kan niet meer op vakantie hoeft om maar iets te noemen, althans niet ver van huis. En natuurlijk geen vlees meer hoeft te vreten, nee Jan met de pet mag aan de insecten en aan de plantaardige vleesalternatieven.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:42:25 #290
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_189214680
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 15:12 schreef VoMy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met 2,52% bevolkingsgroei is 3,7% niet zoveel natuurlijk. Netto blijft er dan 1,18% over.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_189215467
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, om het domme volk het idee te geven dat 'klimaatneutraal' niet duur, lastig en belemmerend maar cool en spannend is; die verplaatsen zich allemaal in die stoere rebelse nobele greta op die mooie snelle boot. Alsof een dergelijk scenario reëel is. De werkelijkheid is dat het plebs als het even kan niet meer op vakantie hoeft om maar iets te noemen, althans niet ver van huis. En natuurlijk geen vlees meer hoeft te vreten, nee Jan met de pet mag aan de insecten en aan de plantaardige vleesalternatieven.
gast, ga dan eerst even lezen hierover, dan hoef je bepaalde dinegn niet te zeggen, en ik niet weer te gaan laten zine dat het niet zo is.. vermoeiend..

is totaal niet bedoelt om als algemeen alternatief voor vliegen aan te dragen. gewoon een of andere rijke gast die haar de lift aanbood, zodat ze naar de conferentie kon. anders was ze gewoon niet gegaan.
pi_189216200
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:16 schreef pokkerdepok het volgende:
is totaal niet bedoelt om als algemeen alternatief voor vliegen aan te dragen. gewoon een of andere rijke gast die haar de lift aanbood, zodat ze naar de conferentie kon. anders was ze gewoon niet gegaan.
Terwijl haar alleen laten vliegen dus beter geweest was voor de natuur dan deze bespottelijke stunt.. _O-
pi_189218099
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Terwijl haar alleen laten vliegen dus beter geweest was voor de natuur dan deze bespottelijke stunt.. _O-
dat lijkt me niet.
maar dat is haar keuze, toch... lekker boeie
pi_189218288
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 22:09 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

dat lijkt me niet.
maar dat is haar keuze, toch... lekker boeie
1 vlucht heen en terug was niet beter geweest dan meerdere vluchten heen en terug voor crew? Oke...
pi_189218376
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 22:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

1 vlucht heen en terug was niet beter geweest dan meerdere vluchten heen en terug voor crew? Oke...
gingen al die crewleden in aparte vliegtuigen?
pi_189218378
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 22:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

1 vlucht heen en terug was niet beter geweest dan meerdere vluchten heen en terug voor crew? Oke...
:')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_189218426
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 22:21 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

gingen al die crewleden in aparte vliegtuigen?
Goed mogelijk, zou zo maar eens een internationaal gezelschap kunnen zijn. En zelfs al zou dat niet zo zijn dan nog heeft dat vliegtuig dus een hoger gewicht en brandstofverbruik.
pi_189218440
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 22:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Goed mogelijk, zou zo maar eens een internationaal gezelschap kunnen zijn. En zelfs al zou dat niet zo zijn dan nog heeft dat vliegtuig dus een hoger gewicht en brandstofverbruik.
niet als het gewoon een vlucht is, vol met mensen.
pi_189218445
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 22:22 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

:')
Ah daar hebben we de online antifa weer! Gegroet kameraad!
pi_189218483
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 22:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]
Ah daar hebben we de online antifa weer
Ik Antifa :') :') :')

Echt te dom om te poepen weer @Geerd
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')