Eerst Sjarrel pittenquote:
Grosjean doet niet meer mee hoor.quote:
Is goedquote:Op zondag 29 september 2019 13:47 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Oke. Spreek je over een uur nog wel.
Niets leukers dan een boze Fransoos.quote:Op zondag 29 september 2019 13:47 schreef Szura het volgende:
Hoop echt dat Hamilton straks tussen de Ferrari’s komt, dan wordt Leclerc na afloop helemaal genieten
De helft klopt alvast niet ivm pitstops.quote:Op zondag 29 september 2019 13:50 schreef HiDiHo het volgende:
Even screenshot van de eindstand
[ afbeelding ]
Vettel geeft ze een reden om de TO ongedaan te maken. Alleen een slechte pitstop kan zijn plek verkloten.quote:Op zondag 29 september 2019 13:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Vettel rijdt gewoon structureel 2 tienden harder. Ik wil het geen vernedering noemen, maar dan kun je Leclerc er natuurlijk niet voor zetten.
Hij gaat achteruit?quote:Op zondag 29 september 2019 13:52 schreef Justevo het volgende:
Verstappen loopt alleen maar verder weg van Bottas..
Leclerc heeft nog wel de eerste pitstop gekregen.quote:Op zondag 29 september 2019 13:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Vettel geeft ze een reden om de TO ongedaan te maken. Alleen een slechte pitstop kan zijn plek verkloten.
Hamiltonquote:Op zondag 29 september 2019 13:53 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Maar niet omdat Vettel eraf ketst alsjeblieft.
Ja wat wil je ook met een ouwe lul met een arm.quote:Op zondag 29 september 2019 13:54 schreef SiGNe het volgende:
Kubica ook triest, rijdt 16 sec achter RAI terwijl die net 15 seconden straf heeft gehad.
Blij dat z'n stoeltje volgend jaar naar een echte coureur gaat
Volgens mij is zelfs een totale rookie nog sneller
Zucht. Sommigen snappen hier ook niets van hoe banden werken en wanneer het wel fo geen zin heeft om te pushen.quote:Op zondag 29 september 2019 13:54 schreef VacaLoca het volgende:
Max verliest ook op Bottas terrein. De auto is zwak zeg.
Dat zou echt triest zijn.quote:Op zondag 29 september 2019 13:55 schreef Gezicht het volgende:
Vettel gewoon buiten laten nu, zie ik Ferrari ook voor aan.
Donder op. Wij zijn fan van de sport, wij genieten hier ook van.quote:Op zondag 29 september 2019 13:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ja ga de achterblijvers maar filmen...misschien is dat nog een beetje spannend
Dit. Dat negatieve gezeik telkens.quote:Op zondag 29 september 2019 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Donder op. Wij zijn fan van de sport, wij genieten hier ook van.
Kun je nou nooit normaal doen?quote:Op zondag 29 september 2019 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Donder op. Wij zijn fan van de sport, wij genieten hier ook van.
Ik denk dat je een andere sport moet zoeken. Ik vermaak me tot nog toe prima.quote:Op zondag 29 september 2019 13:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ja ga de achterblijvers maar filmen...misschien is dat nog een beetje spannend
Dus Bottas pusht wel?quote:Op zondag 29 september 2019 13:55 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zucht. Sommigen snappen hier ook niets van hoe banden werken en wanneer het wel fo geen zin heeft om te pushen.
Deze sport is ziek.quote:Op zondag 29 september 2019 13:57 schreef franske19 het volgende:
Ze gaat Vettel slachtofferen. Wachten net zo lang totdat de pit window in het voordeel is van Leclerc.
Walgelijk.quote:Op zondag 29 september 2019 13:57 schreef franske19 het volgende:
Ze gaat Vettel slachtofferen. Wachten net zo lang totdat de pit window in het voordeel is van Leclerc.
xzazGod. Morgen weer Pauw he.quote:Op zondag 29 september 2019 13:51 schreef xzaz het volgende:
Ronde 22 gelapt worden.... Deze sport is ziek.
Medium banden waar Bottas op rijdt zijn beter dan de softs waar Verstappen op aan het rijden is.quote:Op zondag 29 september 2019 13:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dus Bottas pusht wel?
Volgens mij snap jij het half
Denk ik zelf ook. Schandalig eigenlijk.quote:Op zondag 29 september 2019 13:57 schreef franske19 het volgende:
Eerste keer in de geschiedenis dat ik dat hoop, maar ja graag.quote:Op zondag 29 september 2019 13:59 schreef Szura het volgende:
Hopelijk verneukt Hamilton nu heel Ferrari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |