Vettel geeft ze een reden om de TO ongedaan te maken. Alleen een slechte pitstop kan zijn plek verkloten.quote:Op zondag 29 september 2019 13:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Vettel rijdt gewoon structureel 2 tienden harder. Ik wil het geen vernedering noemen, maar dan kun je Leclerc er natuurlijk niet voor zetten.
Hij gaat achteruit?quote:Op zondag 29 september 2019 13:52 schreef Justevo het volgende:
Verstappen loopt alleen maar verder weg van Bottas..
Leclerc heeft nog wel de eerste pitstop gekregen.quote:Op zondag 29 september 2019 13:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Vettel geeft ze een reden om de TO ongedaan te maken. Alleen een slechte pitstop kan zijn plek verkloten.
Hamiltonquote:Op zondag 29 september 2019 13:53 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Maar niet omdat Vettel eraf ketst alsjeblieft.
Ja wat wil je ook met een ouwe lul met een arm.quote:Op zondag 29 september 2019 13:54 schreef SiGNe het volgende:
Kubica ook triest, rijdt 16 sec achter RAI terwijl die net 15 seconden straf heeft gehad.
Blij dat z'n stoeltje volgend jaar naar een echte coureur gaat
Volgens mij is zelfs een totale rookie nog sneller
Zucht. Sommigen snappen hier ook niets van hoe banden werken en wanneer het wel fo geen zin heeft om te pushen.quote:Op zondag 29 september 2019 13:54 schreef VacaLoca het volgende:
Max verliest ook op Bottas terrein. De auto is zwak zeg.
Dat zou echt triest zijn.quote:Op zondag 29 september 2019 13:55 schreef Gezicht het volgende:
Vettel gewoon buiten laten nu, zie ik Ferrari ook voor aan.
Donder op. Wij zijn fan van de sport, wij genieten hier ook van.quote:Op zondag 29 september 2019 13:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ja ga de achterblijvers maar filmen...misschien is dat nog een beetje spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |