Dit. Dat negatieve gezeik telkens.quote:Op zondag 29 september 2019 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Donder op. Wij zijn fan van de sport, wij genieten hier ook van.
Kun je nou nooit normaal doen?quote:Op zondag 29 september 2019 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Donder op. Wij zijn fan van de sport, wij genieten hier ook van.
Ik denk dat je een andere sport moet zoeken. Ik vermaak me tot nog toe prima.quote:Op zondag 29 september 2019 13:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ja ga de achterblijvers maar filmen...misschien is dat nog een beetje spannend
Dus Bottas pusht wel?quote:Op zondag 29 september 2019 13:55 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zucht. Sommigen snappen hier ook niets van hoe banden werken en wanneer het wel fo geen zin heeft om te pushen.
Deze sport is ziek.quote:Op zondag 29 september 2019 13:57 schreef franske19 het volgende:
Ze gaat Vettel slachtofferen. Wachten net zo lang totdat de pit window in het voordeel is van Leclerc.
Walgelijk.quote:Op zondag 29 september 2019 13:57 schreef franske19 het volgende:
Ze gaat Vettel slachtofferen. Wachten net zo lang totdat de pit window in het voordeel is van Leclerc.
xzazGod. Morgen weer Pauw he.quote:Op zondag 29 september 2019 13:51 schreef xzaz het volgende:
Ronde 22 gelapt worden.... Deze sport is ziek.
Medium banden waar Bottas op rijdt zijn beter dan de softs waar Verstappen op aan het rijden is.quote:Op zondag 29 september 2019 13:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dus Bottas pusht wel?
Volgens mij snap jij het half
Denk ik zelf ook. Schandalig eigenlijk.quote:Op zondag 29 september 2019 13:57 schreef franske19 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |