Vieze schwalbe inderdaad. Geel waardigquote:Op zondag 29 september 2019 15:11 schreef Tagliano het volgende:
Dumfries gaat toch ook veel te makkelijk liggen?
quote:
quote:Op zondag 29 september 2019 15:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een beperkte user he.
watquote:Op zondag 29 september 2019 15:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vieze schwalbe inderdaad. Geel waardig
Maar de 2e gele kaart voor Groningen gister was natuurlijk wel terecht ?quote:Op zondag 29 september 2019 15:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooruit vallen als je naar achter getrokken wordt en dan om een vrije trap vragen
Zoals ik al vaker gezegd heb: ze kunnen niet veel beter met het huidige materiaal.quote:Op zondag 29 september 2019 15:14 schreef Boussaadia het volgende:
Toch wel triest dat PSV zelfs tegen Zwolle op de counter speelt.
Hoe is op de counter spelen triest?quote:Op zondag 29 september 2019 15:14 schreef Boussaadia het volgende:
Doen ze nietquote:Op zondag 29 september 2019 15:14 schreef Boussaadia het volgende:
Extreem triest. Vanuit je sterke punten spelen is sowieso megakut. Nu ook weer op voorsprong enzo. Triest volk.quote:Op zondag 29 september 2019 15:14 schreef Boussaadia het volgende:
Daar had ik het niet overquote:Op zondag 29 september 2019 15:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maar de 2e gele kaart voor Groningen gister was natuurlijk wel terecht ?
Ajacieden en objectiviteit
Een voetballend middenveld opstellen.quote:Op zondag 29 september 2019 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker gezegd heb: ze kunnen niet veel beter met het huidige materiaal.
Guti en Thomas zijn niet fit.quote:Op zondag 29 september 2019 15:16 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Een voetballend middenveld opstellen.
Hebben we niet.quote:Op zondag 29 september 2019 15:16 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Een voetballend middenveld opstellen.
Best een aardige speler die het ook qua cijfers gewoon aardig doet.quote:
quote:
Begon het idd steeds beter toen, toen raakte ie blessa en zolang PSV blijft winnen zal hij wel bankwarmer blijven.quote:
Dat een FA zich daartoe verlaagt snap ik dan weer niet zo goed. Jij?quote:
Nee, Willem II!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |