Ja nu kan ik het wel zien wat is dezequote:Op zaterdag 28 september 2019 18:32 schreef kanovinnie het volgende:
https://fok.nl//shop/shownotes.php
kutnewbie
quote:
Nu krijg je de factuur thuisgestuurd.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja nu kan ik het wel zien wat is deze
Vroeger moest je ervoor betalen. Tegenwoordig niet meer.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Op wat voor pagina zat ik dan?
Ruim dan die oude pagina's opquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vroeger moest je ervoor betalen. Tegenwoordig niet meer.
Leer gewoon FOK!ken manquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ruim dan die oude pagina's op
https://fok.nl/shop/notes.php
Niet op de Deep Web van FOK! durven te surfenquote:
#wegmetdecensuurquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat het nu gratis kan komt door nieuwe Europese wetten, recht op data-inzicht enzo.
Waarom. Echt waarom. Zou je in godsnaam betalen om een paar noties van een modje in te kunnen zien?quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vroeger moest je ervoor betalen. Tegenwoordig niet meer.
Dat moet je aan elke user vragen die dat wilde, niet aan mij.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:08 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Waarom. Echt waarom. Zou je in godsnaam betalen om een paar noties van een modje in te kunnen zien?
Niet mijn fout dat de oude pagina's nog ergens staan op de deepwebquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:12 schreef FL_Freak het volgende:
Je bent een user uit 2014 en je wist dit niet?
Niet oneindig notes hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:14 schreef Plompzakker het volgende:
Kost minder dan een cent per note
Niet meer notes dan haags posts hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:31 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet oneindig notes hebben
Modsquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Niet meer notes dan haags posts hebben
quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:14 schreef Plompzakker het volgende:
Kost minder dan 0,000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000025 cent per note als TS dit soort topics blijft openen,
DerRabbitquote:
Kijk deze braafste jongen van de klasquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:23 schreef Jahr00n het volgende:
je kan je ook gewoon gedragen dan krijg je geen notes
mensen met notes zijn beetje sneu vind ik
Ik kreeg al een note op de dag dat ik terugkeerde op fok na een ban van jaren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:28 schreef Innisdemon het volgende:
Mijn laatste note is alweer van april dit jaar
Hang tough brother!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:29 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik kreeg al een note op de dag dat ik terugkeerde op fok na een ban van jaren.
Het kleeft gewoon aan me
ik heb een naam
ze moeten me niet
maar ik ben strijder
De noten van Danny bekijken wellicht.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Op wat voor pagina zat ik dan?
En dat voor maar ¤4,50quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:28 schreef Cockwhale het volgende:
De noten van Danny bekijken wellicht.
Ja, het zal niet aan jou liggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:07 schreef very het volgende:
Tering...ook ff ingekeken hoe het met mijn notes zit...wat een treurnis. Posts weghalen wegens vermeend racisme omdat ik iemand een aap noemde. Ik doel dan op het gedrag, niet op een mogelijke huidskleur waar ik nieteens van op de hoogte ben![]()
En ik ben ook een weekend gebanned omdat ik het feit benoemd had dat de meeste banken door Joden worden gerund, want deze feitelijkheid was schijnbaar antisemitisch
Oh, en ook een opmerking over een zusje in een cockwhale topic is verwijderd.
Fokmods snappen Fok niet![]()
Dat lukt mij wel niffoquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Niet meer notes dan haags posts hebben
Gevalletje plagiaat, my friend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:07 schreef very het volgende:
Tering...ook ff ingekeken hoe het met mijn notes zit...wat een treurnis. Posts weghalen wegens vermeend racisme omdat ik iemand een aap noemde. Ik doel dan op het gedrag, niet op een mogelijke huidskleur waar ik nieteens van op de hoogte ben![]()
En ik ben ook een weekend gebanned omdat ik het feit benoemd had dat de meeste banken door Joden worden gerund, want deze feitelijkheid was schijnbaar antisemitisch
Google dan even...quote:
Dat mag niet AVG etcquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:37 schreef Raw85 het volgende:
Die notes zijn toch sowieso lachwekkend als er niet bij staat welke mod ze om welke reden heeft uitgedeeld?
Hoezo niet? Ik verzamel die gegevens toch niet?quote:
Probeer het bij FB. Daar ben ik ook gebannedquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:48 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik verzamel die gegevens toch niet?
Het lijkt mij niet onredelijk als verteld wordt waarom de mods hier bepaalde keuzes maken, dan kan je er nog wat van leren ook.
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, het zal niet aan jou liggen
de notes zijn dan ook bedoeld voor crewleden, niet voor usersquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:37 schreef Raw85 het volgende:
Die notes zijn toch sowieso lachwekkend als er niet bij staat welke mod ze om welke reden heeft uitgedeeld?
jawel hoor. een aantal users snapt recente wetgeving, jurisprudentie e.d. rondom bepaalde uitspraken niet. Wat handiger zou zijn is als users zich gewoon aan de wet zouden houden en dubieuze uitspraken op eigen titel op een eigen webstekje gooien waar ze er zelf verantwoordelijk en aansprakelijk voor gehouden worden in plaats van alles maar anoniem neer te plempen en de verantwoordelijkheid bij een ander neer te leggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:07 schreef very het volgende:
Notes krijgen is toch niet zo erg?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:40 schreef leeell het volgende:
Gedraag je gewoon, dan krijg je ook geen notes
Je doet maar gewoon normaalquote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Notes krijgen is toch niet zo erg?
nope, op zich niet hoor. zoals gezegd is het vooral een tool voor moderatie. Natuurlijk kun je zelf ook bedenken - als je je notes inziet - welk gedrag niet zo heel wenselijk is. Als dat namelijk te vaak voor komt dan kunnen natuurlijk bans volgen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Notes krijgen is toch niet zo erg?
Ik kijk nooit naar mijn notesquote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:07 schreef Danny het volgende:
[..]
nope, op zich niet hoor. zoals gezegd is het vooral een tool voor moderatie. Natuurlijk kun je zelf ook bedenken - als je je notes inziet - welk gedrag niet zo heel wenselijk is. Als dat namelijk te vaak voor komt dan kunnen natuurlijk bans volgen.
Aan de wet zouden houden? Waar heb je het over, vent?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:36 schreef Danny het volgende:
[..]
jawel hoor. een aantal users snapt recente wetgeving, jurisprudentie e.d. rondom bepaalde uitspraken niet. Wat handiger zou zijn is als users zich gewoon aan de wet zouden houden en dubieuze uitspraken op eigen titel op een eigen webstekje gooien waar ze er zelf verantwoordelijk en aansprakelijk voor gehouden worden in plaats van alles maar anoniem neer te plempen en de verantwoordelijkheid bij een ander neer te leggen
Die aap kan ik nog inkomen (soms), maar die opmerkingen over joden is gewoon verkeerd. Alsof je dat "normaal" zou kunnen zeggenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:38 schreef very het volgende:
[..]
Aan de wet zouden houden? Waar heb je het over, vent?
Alsof ik dingen gezegd zou hebben die wettelijk niet kunnen ofzo![]()
![]()
Iemand een aap noemen is geen dubieuze uitspraak TENZIJ dat een verwijzing is naar diens huidskleur.
Stellen dat banken vaak worden gerund door joden is ook geen dubieuze uitspraak TENZIJ je daar gelijk allemaal negatieve conclusies aan hangt.
Dat ben ik met je eens, maar gelukkig heb ik dat al heeeeeeeeeeeeel lang niet meer gezienquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Was trouwens een draak van een pakket, dat Lotus Notes
Hoeveel notes heb jij uitgedeeld als mod?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:30 schreef HeatWave het volgende:
Notes.
Ik heb er nu 1 van een mod die zelf een topic met gestrekt been in kwam om me op hoge poten, puur persoonlijk, incl sneer kwam corrigeren, toen hij er op werd gewezen dat hijzelf fout zat ging ie sputteren, en in de tijd dat ik een nette post aan het tikken was zette hij een modbreak, 10 sec later kwam mijn post.
Note wegens doorposten na een modbreak.
Vrij weinig, alleen voor dingen als spam en als het overduidelijk direct banbaar was eigenlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:32 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb jij uitgedeeld als mod?
Juwliers zijn ook meestal van jodenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:38 schreef very het volgende:
[..]
Aan de wet zouden houden? Waar heb je het over, vent?
Alsof ik dingen gezegd zou hebben die wettelijk niet kunnen ofzo![]()
![]()
Iemand een aap noemen is geen dubieuze uitspraak TENZIJ dat een verwijzing is naar diens huidskleur.
Stellen dat banken vaak worden gerund door joden is ook geen dubieuze uitspraak TENZIJ je daar gelijk allemaal negatieve conclusies aan hangt.
Wat is er schijnheilig aan? Je weet niet eens de context waarin ik het zeiquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:35 schreef leeell het volgende:
[..]
Die aap kan ik nog inkomen (soms), maar die opmerkingen over joden is gewoon verkeerd. Alsof je dat "normaal" zou kunnen zeggen
Zou mij voorderest jeuken, maar doe er niet zo schijnheilig over
Vaak wel. Of van Turken.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 00:26 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Juwliers zijn ook meestal van joden
Klopt. Eea hangt af van de brede context. Niet alleen de context van het bericht, maar bv ook de manier waarop de persoon in kwestie doorgaans over bepaalde groepen spreekt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 00:49 schreef very het volgende:
[..]
Wat is er schijnheilig aan? Je weet niet eens de context waarin ik het zei
Het is gewoon een feit en degene die hier iets raars is leest moet bij zichzelf ten rade gaan, want feiten op zich zijn niet antisemitisch.
En hoe was dat dan van toepassing? Want ik laat mij nooit negatief uit op basis van religieuze of raciale kenmerken. Ik heb wel een mening over geloof an sich, maar voor mij is een mens nog steeds een mens en een eikel nog steeds een eikel.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Klopt. Eea hangt af van de brede context. Niet alleen de context van het bericht, maar bv ook de manier waarop de persoon in kwestie doorgaans over bepaalde groepen spreekt.
Ja, maar gezien mijn notes is daar dus geen enkele pijl op te trekken.quote:Naast dat alles hebben we gewoon regels en zaken die we zelf niet acceptabel of onnodig polariserend/sfeerverpestend vinden natuurlijk.
In dit geval? Geen idee. Ik meldde puur waar op gelet kan worden bij dergelijk uitspraken.quote:
Nou ja, je snapt nu iig naar ik aanneem dat roepen dat vrijwel alle X in handen zijn van joden niet als wenselijk wordt gezien. Niet alleen zijn dergelijke opmerkingen totaal onnodig; ze lokken ook een bepaald soort reactie uit die ook weer bepaalde soorten reacties uitlokken waardoor de boel in no time ontspoort en we alsnog met de botte bijl moeten ingrijpen.quote:Ja, maar gezien mijn notes is daar dus geen enkele pijl op te trekken.
Ik snap nooit zo waarom het noemen van totaal onschuldige feiten zoals deze gelijk als negatief worden gezien, want er worden joden genoemd. Is het ook grenzen opzoeken om te zeggen dat het merendeel van het Nederlandse medialandschap in handen is van Belgie? Is het ook grenzen opzoeken om te zeggen dat Nederlanders goed zijn in bruggen bouwen? Is het op het randje om te zeggen dat steeds meer kappers worden overgenomen door Aziaten?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:51 schreef Danny het volgende:
[..]
In dit geval? Geen idee. Ik meldde puur waar op gelet kan worden bij dergelijk uitspraken.
[..]
Nou ja, je snapt nu iig naar ik aanneem dat roepen dat vrijwel alle X in handen zijn van joden niet als wenselijk wordt gezien. Niet alleen zijn dergelijke opmerkingen totaal onnodig; ze lokken ook een bepaald soort reactie uit die ook weer bepaalde soorten reacties uitlokken waardoor de boel in no time ontspoort en we alsnog met de botte bijl moeten ingrijpen.
Ik snap nooit zo waarom er perse van dit soort grenzen doelbewust opgezocht moeten worden.
Wat was dan je reden voor het specifiek melden van dit 'feitje'?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:57 schreef very het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom het noemen van totaal onschuldige feiten zoals deze gelijk als negatief worden gezien, want er worden joden genoemd.
Als je, gezien het verleden, niet snapt dat een dergelijke opmerking icm Joden een andere lading heeft dan kan ik het je ook niet echt uitleggen vrees ik.quote:Is het ook grenzen opzoeken om te zeggen dat het merendeel van het Nederlandse medialandschap in handen is van Belgie? Is het ook grenzen opzoeken om te zeggen dat Nederlanders goed zijn in bruggen bouwen? Is het op het randje om te zeggen dat steeds meer kappers worden overgenomen door Aziaten?
De reden waarom je die feiten noemt kan wel antisemitisch zijn. In elk geval is deze op dat moment zo geïnterpreteerd.quote:Het is niet alsof ik random feiten loop te strooien met de boodschap: VIND HIER IETS VAN!
Het is gewoon een feit, niks meer, niks minder. Nogmaals: degene die hier iets raars in leest moet bij zichzelf ten rade gaan, want feiten op zich zijn niet antisemitisch.
Het was in een topic over dat banken excuses maken voor het slavernijverleden en daar was ik met iemand in gesprek met iemand die iets over Joden zei (in mijn ogen ook niet per se iets negatiefs. Het exacte gesprek weet ik niet, maar ik heb een Joodse vriendin, dus verwacht maar niet dat ik er antisemitische gedachtes op nahoudt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat was dan je reden voor het specifiek melden van dit 'feitje'?
Waarom heeft het zeggen dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn in een bepaalde sector een andere lading na de oorlog? Ik zeg toch niks negatiefs? Of is alles wat met joden te maken heeft opeens "gevoelig"?quote:Als je, gezien het verleden, niet snapt dat een dergelijke opmerking icm Joden een andere lading heeft dan kan ik het je ook niet echt uitleggen vrees ik.
Dat zou kunnen ja, maar om dat op die manier te interpreteren is geen logische grond, gezien de bewoording en de context en de juistheid van mijn reactie. En dan nog, dan haal je de post weg als je bang bent dat iemand mogelijk misschien wie weet een negatieve reactie op kan hebben. Dan deel je geen ban uit wegens ANTISEMITISME.quote:De reden waarom je die feiten noemt kan wel antisemitisch zijn. In elk geval is deze op dat moment zo geïnterpreteerd.
Als ik Joods was dan was jij nu ook een antisemiet waarschijnlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:44 schreef Raw85 het volgende:
geen idee wat is er is voorgevallen maar een ban voor zo’n frikandel als very ondersteun ik hoe dan ook
Dat is geen factor die we meewegen. Je kunt zelf Joods zijn en dan nog zou het niet acceptabel zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:10 schreef very het volgende:
[..]
Het was in een topic over dat banken excuses maken voor het slavernijverleden en daar was ik met iemand in gesprek met iemand die iets over Joden zei (in mijn ogen ook niet per se iets negatiefs. Het exacte gesprek weet ik niet, maar ik heb een Joodse vriendin, dus verwacht maar niet dat ik er antisemitische gedachtes op nahoudt.
Voor veel mensen wel. Maar los daarvan; er is geen reden om zo'n uitspraak te doen. Die zal vrijwel altijd negatief worden geïnterpreteerd omdat de maker ervan anoniem is en diens bedoelingen onbekend. En dan nemen we het zekere voor het onzekere.quote:Waarom heeft het zeggen dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn in een bepaalde sector een andere lading na de oorlog? Ik zeg toch niks negatiefs? Of is alles wat met joden te maken heeft opeens "gevoelig"?
Er staat ook niet dat de ban is gezet wegens antisemitisme. Iig niet in de notes/ban melding. De ban is gezet vanwege die uitspraak. Dat kan zijn omdat die als mogelijk antisemitisch is geïnterpreteerd. Maar het kan ook zijn omdat dergelijke uitspraken polariserend en onwenselijk zijn.quote:Dat zou kunnen ja, maar om dat op die manier te interpreteren is geen logische grond, gezien de bewoording en de context en de juistheid van mijn reactie. En dan nog, dan haal je de post weg als je bang bent dat iemand mogelijk misschien wie weet een negatieve reactie op kan hebben. Dan deel je geen ban uit wegens ANTISEMITISME.
Dus feitjes over joden mogen per definitie niet? Ok....raarquote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is geen factor die we meewegen. Je kunt zelf Joods zijn en dan nog zou het niet acceptabel zijn.
Wat is er negatief aan banken runnen?quote:Voor veel mensen wel. Maar los daarvan; er is geen reden om zo'n uitspraak te doen. Die zal vrijwel altijd negatief worden geïnterpreteerd omdat de maker ervan anoniem is en diens bedoelingen onbekend. En dan nemen we het zekere voor het onzekere.
De reden die werd gegeven was: antisemitismequote:Er staat ook niet dat de ban is gezet wegens antisemitisme. Iig niet in de notes/ban melding. De ban is gezet vanwege die uitspraak. Dat kan zijn omdat die als mogelijk antisemitisch is geïnterpreteerd. Maar het kan ook zijn omdat dergelijke uitspraken polariserend en onwenselijk zijn.
Je doet alsof je gek bent nu. Prima, maar ik ga niet aan dit soort kleuterspelletjes meedoen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:51 schreef very het volgende:
[..]
Dus feitjes over joden mogen per definitie niet? Ok....raar
Contextafhankelijk. Net als bij alles. Maar de vraag waarom je perse zo'n duidelijk uitlokkend bedoelde post zou willen plaatsen. Dient geen enkel nut anders dan lekker achterover leunen en ellende zien ontstaan.quote:Feitjes over andere gelovigen? Mag dat nog wel?
An sich niets. In historische context ligt dat wellicht anders. En zoals je nu weet willen we het niet hebben. Punt.quote:Wat is er negatief aan banken runnen?
Dan zal dat als zodanig interpreteer aar zijn geweest. Zou Hitler het geplaatst hebben, zou het dan antisemitisch zijn geweest?quote:De reden die werd gegeven was: antisemitisme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |