Dankjewelquote:
Hey Hemaquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
hey kopjelading mentions gekregen zeker
Nog vakantie of maandag weer aan de bak?quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey Hema![]()
Nee, viel mee. Maar 21
Heb nog lekker een weekjequote:Op zaterdag 28 september 2019 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
Nog vakantie of maandag weer aan de bak?
Lekkah!quote:
Nijnquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
Lekkah!![]()
Ik heb nog twee weekjes vrij van mijn nieuwe baan, maar moet helaas dinsdag wel gewoon naar de Uni
Zo veel mag ik ook weer niet klagen over mijn studie. Leuker en interessanter dan mijn bachelor en 'maar' 15 tot 25 uren per week die ik er gemiddeld mee aan de slag moet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nijn![]()
Ah dat is balen.. Maar gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat voor functie?
Hoe waren je 'daagjes weg'?quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nijn![]()
Ah dat is balen.. Maar gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat voor functie?
Dat is nog om te doen ja, vooral als je het leuk vindt!quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
Zo veel mag ik ook weer niet klagen over mijn studie. Leuker en interessanter dan mijn bachelor en 'maar' 15 tot 25 uren per week die ik er gemiddeld mee aan de slag moet.
En ik heb een baan gekregen als souschef bij een tentje hier net even buiten de stad
Heerlijkquote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:50 schreef stokj het volgende:
@:kopjechino ik heb wat voor je in de koelkast gezet.
Super tofquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is nog om te doen ja, vooral als je het leuk vindt!
Oeeeeh dat is tof
[..]
Puur genieten zulke vakantiesquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:09 schreef Kopjechino het volgende:
Heerlijk![]()
Veel gewandeld, gezien en foto's gemaakt. Super vakantie gehad!
Tof hoor, hopelijk kan je wat groeien danquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
Super tof![]()
Vooral omdat ze dezelfde middag dat ik het gesprek had terug belde dat ze me er in de keuken bij wilde hebben en vroegen welke dagen in eventueel een hele dienst mee kon draaien![]()
Ook omdat het voor mijn gevoel culinair gezien een stapje omhoog is van mijn vorige baan in de keuken.
[..]
Puur genieten zulke vakanties![]()
Lekker genieten van de mooie dingen in het leven en ze vastleggen om later van na te genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |