Dankjewelquote:
Hey Hemaquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
hey kopjelading mentions gekregen zeker
Nog vakantie of maandag weer aan de bak?quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey Hema![]()
Nee, viel mee. Maar 21
Heb nog lekker een weekjequote:Op zaterdag 28 september 2019 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
Nog vakantie of maandag weer aan de bak?
Lekkah!quote:
Nijnquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
Lekkah!![]()
Ik heb nog twee weekjes vrij van mijn nieuwe baan, maar moet helaas dinsdag wel gewoon naar de Uni
Zo veel mag ik ook weer niet klagen over mijn studie. Leuker en interessanter dan mijn bachelor en 'maar' 15 tot 25 uren per week die ik er gemiddeld mee aan de slag moet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nijn![]()
Ah dat is balen.. Maar gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat voor functie?
Hoe waren je 'daagjes weg'?quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nijn![]()
Ah dat is balen.. Maar gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat voor functie?
Dat is nog om te doen ja, vooral als je het leuk vindt!quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
Zo veel mag ik ook weer niet klagen over mijn studie. Leuker en interessanter dan mijn bachelor en 'maar' 15 tot 25 uren per week die ik er gemiddeld mee aan de slag moet.
En ik heb een baan gekregen als souschef bij een tentje hier net even buiten de stad
Heerlijkquote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:50 schreef stokj het volgende:
@:kopjechino ik heb wat voor je in de koelkast gezet.
Super tofquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is nog om te doen ja, vooral als je het leuk vindt!
Oeeeeh dat is tof
[..]
Puur genieten zulke vakantiesquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:09 schreef Kopjechino het volgende:
Heerlijk![]()
Veel gewandeld, gezien en foto's gemaakt. Super vakantie gehad!
Tof hoor, hopelijk kan je wat groeien danquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
Super tof![]()
Vooral omdat ze dezelfde middag dat ik het gesprek had terug belde dat ze me er in de keuken bij wilde hebben en vroegen welke dagen in eventueel een hele dienst mee kon draaien![]()
Ook omdat het voor mijn gevoel culinair gezien een stapje omhoog is van mijn vorige baan in de keuken.
[..]
Puur genieten zulke vakanties![]()
Lekker genieten van de mooie dingen in het leven en ze vastleggen om later van na te genieten
Een lekkere chocoladetaart ter ere van één van mijn verjaardagen!quote:
Wanneer was je jarig? Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:33 schreef stokj het volgende:
Een lekkere chocoladetaart ter ere van één van mijn verjaardagen!
Hoe was het daar? Ik heb je gemist hoor!
Gisteren! en dankjewel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wanneer was je jarig? Gefeliciteerd!![]()
Zou graag een stukje willen claimen ja, chocoladetaart![]()
Was echt geweldig, veel gezien en gedaan en weer lekker met mijn camera aan de slag gekund.
Lief![]()
Heb jou ook gemist hoor!
Nou, dan is het nog niet echt te laat om je te feliciteren (is nog acceptabel)quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:52 schreef stokj het volgende:
Gisteren! en dankjewel.
Een van de taarten zag er ongeveer zo uit, alleen dan wat cake-achtiger:
[ afbeelding ]
Je hebt een relaxte tijd gehad zo te horen! Je hebt nu vol energie om alles weer op te pakken, of ben je nog brak![]()
We hebben heel wat in te halen dan![]()
Kopjequote:
Haha.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou, dan is het nog niet echt te laat om je te feliciteren (is nog acceptabel)![]()
Jeetje, dat ziet er wel lekker uit. Wanneer kan ik 'm komen eten?![]()
Heb inderdaad een hele toffe vakantie gehad daar! Ben nog een beetje brak van het rijden, maar na een nachtje slaap komt dat wel goed.
Heb ik zoveel gemist hier dan?
Dudieeeequote:Op zaterdag 28 september 2019 17:59 schreef dud0r het volgende:
Kopje
Wel een topic te laat. Had de vorige speciaal aan jou gericht
quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dudieeee![]()
Ik zag het ja, superlief van jou. Dagbagger #224. Eentje om nooit te vergeten
Ohja, dat ook nog! Moet je mij straks wegrollen daar hoorquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:00 schreef stokj het volgende:
Haha.
Je bent altijd welkom, ik heb jouw ijsdessert ook nog hier staan.
Echt goed dat je je volledig hebt kunnen focussen op je dingen daar.
Mwah, je hebt wel wat lacherige dingen gemist. Wist je dat Boris Johnson een pokemon heeft die Brexit heet
HAHAHA dan ben jij viesdik en moeten we de TT aanpassenquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ohja, dat ook nog! Moet je mij straks wegrollen daar hoor![]()
Hahaha![]()
Brexit, doe parlementaire schorsing! (andere Pokémon gelijk knock-out).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:06 schreef stokj het volgende:
HAHAHA dan ben jij viesdik en moeten we de TT aanpassen![]()
HierDat ben ik toch al, dus dat maakt niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gezicht van hem
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Groeien hoef niet, gewoon beetje bijleren, genieten van de ervaring, af en toe lekkere maaltijd mee kunnen pakken en een zakcentje bij verdienen zodat ik ook nog af en toe iets leuks kan gaan doen met mevrouw Nijntjequote:Op zaterdag 28 september 2019 17:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tof hoor, hopelijk kan je wat groeien dan![]()
Heerlijk ja, nog even nagenieten
Moest je de Ardennen uitgerold worden?quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat ben ik toch al, dus dat maakt niet uit![]()
Dat gezicht van hem
Dat is sowieso altijd al geweldig. Alles wat je bij kan leren is mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
Groeien hoef niet, gewoon beetje bijleren, genieten van de ervaring, af en toe lekkere maaltijd mee kunnen pakken en een zakcentje bij verdienen zodat ik ook nog af en toe iets leuks kan gaan doen met mevrouw Nijntje![]()
Ga je komende week nog wat leuks doen of gewoon even uitrusten en genieten van je vrije dagen?
Ja, zo van een berg af als die grote rots in Indiana Jonesquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:06 schreef stokj het volgende:
Moest je de Ardennen uitgerold worden?![]()
HAHA echt he
Geniet zeker nog van je vakantie Kopje met al die leuke dingen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is sowieso altijd al geweldig. Alles wat je bij kan leren is mooi meegenomen.
Komende week nog niet echt iets op de planning staan. Wil alleen naar de nieuwe IT en misschien met vrienden naar de Joker film.
[..]
Ja, zo van een berg af als die grote rots in Indiana Jones
Ga ik zeker doen, maar morgen eerst even lekker uitslapenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:34 schreef stokj het volgende:
Geniet zeker nog van je vakantie Kopje met al die leuke dingen.
En doe je best, dan kunnen wij jou ook van een berg afrollen
Ivoooooquote:
Dan kan ik op je zitten en van de berg afrollenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, maar morgen eerst even lekker uitslapen![]()
Mwah, na die ijstaart en chocoladetaart van jou gaat dat wel lukken hoor
Zie ons al gaanquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:45 schreef stokj het volgende:
Dan kan ik op je zitten en van de berg afrollen![]()
Iedereen is moe (ik ook, ik val bijna om van de slaap).quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:50 schreef Kopjechino het volgende:
En waarom is dagbagger opeens zo dood?
Ahh niet gezienquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ivooooo![]()
Nouja zeg, heb volop zitten zwaaien in de auto
Mevrouw Aprilquote:
Mag niet klagen. Paar weken vakantie gehadquote:
Leuke dingen gedaan?quote:Op zondag 29 september 2019 00:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mag niet klagen. Paar weken vakantie gehad
Aan de Roemeense kust beetje rond getrokken. Dolfijnen gezien die beetje voor de kust aan het zwemmen waren. Vond ik best bijzonderquote:
quote:Op zondag 29 september 2019 00:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aan de Roemeense kust beetje rond getrokken. Dolfijnen gezien die beetje voor de kust aan het zwemmen waren. Vond ik best bijzonder
Heb uitgeslapen 4life, was pas om half 11 wakkerquote:
Goed zo! Heerlijk is dat he. Heb je al ontbeten en al?quote:Op zondag 29 september 2019 11:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb uitgeslapen 4life, was pas om half 11 wakker
Heb net wat gegeten, ontbijt en lunch in éénquote:Op zondag 29 september 2019 11:41 schreef stokj het volgende:
Goed zo! Heerlijk is dat he. Heb je al ontbeten en al?
Waren de honden trouwens blij om jou weer terug te zien?
Hee Grrrrrrrrquote:
0-4 genot net dus primaquote:
PSVquote:
HALLO KOPJE!quote:
Hee kopjequote:
Mwa kweeniequote:Op zondag 29 september 2019 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dadelijk doorschakelen naar Feyenoord. Verwacht toch wel dat die Twente kunnen pakken.
Heyquote:
Ik ook. FC Twentequote:
Dat is wel heel herkenbaar.quote:Op zondag 29 september 2019 16:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey![]()
Ja, heerlijke vakantie gehad. Gisteren was ik blij weer thuis te zijn, maar na deze hele dag verveling mis ik het heel erg weer
Ja maar echt dat dus. Ik reed, en daar word ik altijd heel moe van (constant moeten opletten, en het regende soms onderweg) dus dan ben ik blij als ik weer lekker thuis ben. Maar nu verveel ik me weer kapot, heb al twee films gekeken.quote:Op zondag 29 september 2019 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is wel heel herkenbaar.
"Boh, zal blij zijn als ik weer thuis ben zeg..."
*5 minuten thuis* "Saaie boel hier zeg!"
Het is vandaag ook wel echt een hele gare dag. Nog geen stap buiten de deur gezet ivm het weer. Wilde eigenlijk een kleine wandeling maken.quote:Op zondag 29 september 2019 16:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar echt dat dus. Ik reed, en daar word ik altijd heel moe van (constant moeten opletten, en het regende soms onderweg) dus dan ben ik blij als ik weer lekker thuis ben. Maar nu verveel ik me weer kapot, heb al twee films gekeken.
Daar kon ik de poort uitstappen en mijn ogen uitkijken van alle roofvogels en de prachtige natuur.
Heb zelfs een hert van dichtbij gezien![]()
Het weer vind ik lekker! Maar geen zin om ook maar iets te doen vandaag. Ben ook nog helemaal niet buiten geweest vandaagquote:Op zondag 29 september 2019 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is vandaag ook wel echt een hele gare dag. Nog geen stap buiten de deur gezet ivm het weer. Wilde eigenlijk een kleine wandeling maken.
Morgen is wel droog, dinsdag weer gruwelijk natquote:Op zondag 29 september 2019 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is vandaag ook wel echt een hele gare dag. Nog geen stap buiten de deur gezet ivm het weer. Wilde eigenlijk een kleine wandeling maken.
Het lijkt wel herfstquote:Op zondag 29 september 2019 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Morgen is wel droog, dinsdag weer gruwelijk nat
Had twee daagjes geleden de Korbinian en Vitus op, past goed bij dit herfstige weerquote:
Ik zal ook eens wat herfstbieren in de koelkast gaan leggen deze week ja.quote:Op zondag 29 september 2019 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had twee daagjes geleden de Korbinian en Vitus op, past goed bij dit herfstige weerGewoon het beste van maken
Succes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |