abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189325136
Goddomme eindelijk weer 'ns wat actie op dit forum. :7
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:19:44 #152
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_189326749
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 20:17 schreef MaGNeT het volgende:
Moon?
In aantocht, 't is bijna altseason november he *O*
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_189328004
Hmm ik zit er aan te denken om mijn bitcoin positie nog eens te vergroten met 10-20%.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:29:13 #154
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_189328252
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 11:11 schreef Piva het volgende:
Hmm ik zit er aan te denken om mijn bitcoin positie nog eens te vergroten met 10-20%.
Net nu de BTC dominance aan het dalen is? Perfecte timing :D
pi_189328494
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 11:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

:')
pi_189328776
Vechain :')
pi_189328897
quote:

[..]

_O-
pi_189328998
quote:

[..]

xD
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:38:49 #159
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_189329137
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 10:21 schreef NatteBever het volgende:
Haha wow wat is er met SNTR gebeurd??? Is iedereen hier op tijd uitgestapt? Of zitten gasten als MaGNeT er nog steeds in?
Al lang uitgestapt natuurlijk. Kleine winst in BTC gemaakt. Maar dat is geen winst!!
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:40:49 #160
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_189329161
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
SNTR :D _O-
Zelfde shitcoin als UNIVERSAAAAA JAAA
Jaaahahaha Universa de coin die nooit onder $0,01 ging komen :D
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:43:33 #161
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_189329213
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 11:11 schreef Piva het volgende:
Wow jij durft
pi_189330196
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 12:43 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wow jij durft
Opzich wel ja. Elke financieele adviseur zou het afraden. En eigenlijk zou ik zelf ook wel beter moeten weten.

Maar een sterke bull run met ~40% dip maakt het wel heel verleidelijk.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:57:20 #163
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_189330269
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:51 schreef Piva het volgende:

[..]

Opzich wel ja. Elke financieele adviseur zou het afraden. En eigenlijk zou ik zelf ook wel beter moeten weten.

Maar een sterke bull run met ~40% dip maakt het wel heel verleidelijk.
Dat dacht ik in februari 2018 ook :D
pi_189330301
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:57 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat dacht ik in februari 2018 ook :D
Toen was er een bull market?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2019 14:00:11 ]
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:23:17 #165
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_189330562
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:59 schreef Piva het volgende:

[..]

Toen was er een bull market?
40% dip na de bullrun. Dus hetzelfde als nu
pi_189330583
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

40% dip na de bullrun. Dus hetzelfde als nu
:')
pi_189342782
Hoi, zijn er hier mensen met XRP als langetermijn investering? En wat verwachten jullie ervan?
pi_189343006
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 10:01 schreef PollosHermanos het volgende:
En wat verwachten jullie ervan?
Miljoenen.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_189343023
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 10:01 schreef PollosHermanos het volgende:
Hoi, zijn er hier mensen met XRP als langetermijn investering? En wat verwachten jullie ervan?
Geen idee :P

Maar!

woensdag 9 oktober 2019 @ 10:21:59 #170
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_189343068
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 10:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Geen idee :P

Maar!

[ afbeelding ]
Bazen scène _O_!
Hmz...
pi_189350933
SNTR is inmiddels in prijs verdubbeld :7
[P]otverdorie
pi_189350984
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:42 schreef NatteBever het volgende:
@Nattekat je zit op je verkeerde account ingelogd!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189351053
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:42 schreef NatteBever het volgende:
Mc van een ton (lol)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 oktober 2019 @ 20:50:31 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189352293
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:45 schreef vosss het volgende:

[..]

@:nattekat je zit op je verkeerde account ingelogd!
:'(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_189357728
Hoi mensen,

Zit hier iemand die veel van de Jaxx wallet afweet? Zit met een enorm probleem....al sinds 4 dagen blijft mijn Jaxx wallet hangen in het opstart menu. Scherm blijft gewoon blauw met het Jaxx logo erop. En heb mijn private keys en seed phrase niet ergens genoteerd (jullie hoeven niet te zeggen dat dat oerdom is, want dat weet ik maar al te goed).
Alle bestanden staan gewoon nog op mn PC dus in principe zou, als deze opstart error verholpen wordt, hij het gewoon weer moeten doen. Maar heb er nu al wel 10 uur tijd in gestoken en kan het probleem maar niet vinden.

Is er iemand die er samen met mij naar zou willen kijken, tegen betaling bij succes?
Woon in regio Nijmegen, maar ben uiteraard bereid ver te rijden. Het kost jou geen enkele moeite behalve even een uurtje met mij ernaar kijken.
pi_189357776
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 02:16 schreef Mister1984 het volgende:
Hoi mensen,

Zit hier iemand die veel van de Jaxx wallet afweet? Zit met een enorm probleem....al sinds 4 dagen blijft mijn Jaxx wallet hangen in het opstart menu. Scherm blijft gewoon blauw met het Jaxx logo erop. En heb mijn private keys en seed phrase niet ergens genoteerd (jullie hoeven niet te zeggen dat dat oerdom is, want dat weet ik maar al te goed).
Alle bestanden staan gewoon nog op mn PC dus in principe zou, als deze opstart error verholpen wordt, hij het gewoon weer moeten doen. Maar heb er nu al wel 10 uur tijd in gestoken en kan het probleem maar niet vinden.

Is er iemand die er samen met mij naar zou willen kijken, tegen betaling bij succes?
Woon in regio Nijmegen, maar ben uiteraard bereid ver te rijden. Het kost jou geen enkele moeite behalve even een uurtje met mij ernaar kijken.
Backup maken, en opnieuw de laatste versie installeren? Eventueel voor herinstallatie alles behalve je wallet file verwijderen (config enzo).
pi_189357831
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 02:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Backup maken, en opnieuw de laatste versie installeren? Eventueel voor herinstallatie alles behalve je wallet file verwijderen (config enzo).
Ik heb de laatste versie al. Maar heb wat je voorstelde al dagen geleden gedaan, voor de zekerheid op een andere laptop nog ook. Alle files overgekopierd en daarna de nieuwste versie geinstalleerd (ook al had ie die versie al).

Wat ik nog niet heb geprobeerd is een oudere versie installeren. Maar waar vind ik die? Niet op de Jaxx website iig. Als ik dit zou gaan proberen, zou ik dat voor de zekerheid ook op een andere laptop doen.
pi_189357835
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 03:15 schreef Mister1984 het volgende:

[..]

Ik heb de laatste versie al. Maar heb wat je voorstelde al dagen geleden gedaan, voor de zekerheid op een andere laptop nog ook. Alle files overgekopierd en daarna de nieuwste versie geinstalleerd (ook al had ie die versie al).

Wat ik nog niet heb geprobeerd is een oudere versie installeren. Maar waar vind ik die? Niet op de Jaxx website iig. Als ik dit zou gaan proberen, zou ik dat voor de zekerheid ook op een andere laptop doen.
Heb je ook geprobeerd een nieuwe versie te installeren (op een andere pc bijv), en dan alleen de wallet te kopiëren? Zo te horen heb je de config files gewoon overgekopieerd, en daar zou de fout in kunnen zitten.
pi_189357851
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 03:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Heb je ook geprobeerd een nieuwe versie te installeren (op een andere pc bijv), en dan alleen de wallet te kopiëren? Zo te horen heb je de config files gewoon overgekopieerd, en daar zou de fout in kunnen zitten.
Weet jij wat de wallet file precies is dan? Ik heb de hele map com.liberty.jaxx overgekopierd (en diezelfde map in de gezonde wallet eruitgegooid dus), hielp niet. De gezonde wallet deed het daarna ook niet meer (liep ook vast). Het klopt idd dat ik de fout mee heb gekopieerd, maar het kutte is dus dat niemand weet waar de fout zich bevindt. In de logs staat ook geen enkele foutmelding.

Weet jij exact in welke map de wallet file zit en nog beter, hoe dit bestand zelf heet?
pi_189357855
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 04:31 schreef Mister1984 het volgende:

[..]

Weet jij wat de wallet file precies is dan? Ik heb de hele map com.liberty.jaxx overgekopierd (en diezelfde map in de gezonde wallet eruitgegooid dus), hielp niet. De gezonde wallet deed het daarna ook niet meer (liep ook vast). Het klopt idd dat ik de fout mee heb gekopieerd, maar het kutte is dus dat niemand weet waar de fout zich bevindt. In de logs staat ook geen enkele foutmelding.

Weet jij exact in welke map de wallet file zit en nog beter, hoe dit bestand zelf heet?
Geen idee, maar het zal waarschijnlijk 1 enkel bestand zijn.

Hier staan de locaties:
https://support.decentral(...)et-on-my-hard-drive-

Zelf nooit Jaxx gebruikt omdat het niet ERC-20 compatible was.
pi_189357868
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 04:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Geen idee, maar het zal waarschijnlijk 1 enkel bestand zijn.

Hier staan de locaties:
https://support.decentral(...)et-on-my-hard-drive-

Zelf nooit Jaxx gebruikt omdat het niet ERC-20 compatible was.
Dat klopt al niet meer, is een artikel van 3 jaar oud en ging nog over de Jaxx Classic. Ik heb helaas al de Liberty. De Classic was sowieso makkelijk te kraken en daar kon je gewoon de 12 word seed phrase nog extracten.
pi_189357873
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 04:47 schreef Mister1984 het volgende:

[..]

Dat klopt al niet meer, is een artikel van 3 jaar oud en ging nog over de Jaxx Classic. Ik heb helaas al de Liberty. De Classic was sowieso makkelijk te kraken en daar kon je gewoon de 12 word seed phrase nog extracten.
Het gaat ook in de verste verte niet over pass phrases extracten o.i.d. maar om je wallet file in een verse installatie te plempen. De betreffende map zal er op lijken, de wallet file is niet iets wat verstopt dient te worden voor security doeleinden.

Ik zou dat i.i.g. proberen.
pi_189357879
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 04:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Het gaat ook in de verste verte niet over pass phrases extracten o.i.d. maar om je wallet file in een verse installatie te plempen. De betreffende map zal er op lijken, de wallet file is niet iets wat verstopt dient te worden voor security doeleinden. Ik zou dat i.i.g. proberen.
Ja weet ik, maar 12 word seed extracten zou het probleem sowieso verholpen hebben dus. Maar weet dat dat niet meer kan.

Ik zal morgen eens losse mappen 1 voor 1 vervangen in een verse wallet. Dus niet de hele com.liberty.jaxx map maar elke losse deel map daar van 1 voor 1 en elke keer tussendoor proberen Jaxx op te starten.
pi_189357881
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 04:56 schreef Mister1984 het volgende:

[..]

Ja weet ik, maar 12 word seed extracten zou het probleem sowieso verholpen hebben dus. Maar weet dat dat niet meer kan.
Daar heb ik het dus ook niet over.
quote:
Ik zal morgen eens losse mappen 1 voor 1 vervangen in een verse wallet. Dus niet de hele com.liberty.jaxx map maar elke losse deel map daar van 1 voor 1 en elke keer tussendoor proberen Jaxx op te starten.
Als je nou gewoon je wallet file in een nieuwe installatie gooit, liefst op een PC waar Jaxx nooit heeft op gestaan, hoef je al die moeite niet te doen.
pi_189357889
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 04:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Daar heb ik het dus ook niet over.
[..]

Als je nou gewoon je wallet file in een nieuwe installatie gooit, liefst op een PC waar Jaxx nooit heeft op gestaan, hoef je al die moeite niet te doen.
Ik weet dat je het daar niet over hebt gehad. Kwam ik zelf mee omdat ik het toevallig over Jaxx Classic had in een zin.

"gewoon je wallet file". Dat is dus niet zo makkelijk want niemand weet precies in welke map die zit. Die link die je paar posts terug gaf heeft geen waarde meer aangezien die over Jaxx Classic ging en alles vervanderd is in de nieuwe versie Jaxx Liberty.
pi_189357895
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 05:01 schreef Mister1984 het volgende:

[..]

Ik weet dat je het daar niet over hebt gehad. Kwam ik zelf mee omdat ik het toevallig over Jaxx Classic had in een zin.

"gewoon je wallet file". Dat is dus niet zo makkelijk want niemand weet precies in welke map die zit. Die link die je paar posts terug gaf heeft geen waarde meer aangezien die over Jaxx Classic ging en alles vervanderd is in de nieuwe versie Jaxx Liberty.
Beetje zoeken, ben je zo achter. Jaxx dev team eens aanspreken, thread op reddit openen, gebruik je fantasie. :)

Dat die vorige link over een andere versie ging betekent niet dat de nieuwere versie geen wallet file heeft. En die zal ook niet verstopt zijn, dat is namelijk nergens voor nodig.
pi_189357956
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 05:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Beetje zoeken, ben je zo achter. Jaxx dev team eens aanspreken, thread op reddit openen, gebruik je fantasie. :)

Dat die vorige link over een andere versie ging betekent niet dat de nieuwere versie geen wallet file heeft. En die zal ook niet verstopt zijn, dat is namelijk nergens voor nodig.
Toch vind ik het verdomde raar dat zoiets niet op het internet te vinden is. Heb er lang naar gezocht maar alle artikelen gaan alleen over de vorige versie.
En ik heb het ook aan Jaxx Support gevraagd maar samen met vele andere vragen en ze hebben niet alle vragen beantwoord dus dat is ondergesneeuwd.
pi_189360032
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 04:31 schreef Mister1984 het volgende:
k heb de hele map com.liberty.jaxx overgekopierd (en diezelfde map in de gezonde wallet eruitgegooid dus), hielp niet. De gezonde wallet deed het daarna ook niet meer (liep ook vast). Het klopt idd dat ik de fout mee heb gekopieerd, maar het kutte is dus dat niemand weet waar de fout zich bevindt. In de logs staat ook geen enkele foutmelding.

De phrase kwijt? Deze moet je hebben opgeschreven aangezien Jaxx je vraagt deze op te schrijven en daarna in te geven ter controle, Toch vind ik het verdomde raar dat zoiets dan niet hebt...

Hoeveel staat er op de wallet?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2019 10:05:12 ]
pi_189360368
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:02 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

De phrase kwijt? Deze moet je hebben opgeschreven aangezien Jaxx je vraagt deze op te schrijven en daarna in te geven ter controle, Toch vind ik het verdomde raar dat zoiets dan niet hebt...

Hoeveel staat er op de wallet?
Misschien eens leren lezen?
pi_189360488
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Misschien eens leren lezen?
Je kan beter Mister1984 vragen te leren schrijven, en dan vooral 12 of 24 woorden Backup Phrases
pi_189360989
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:40 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Je kan beter Mister1984 vragen te leren schrijven, en dan vooral 12 of 24 woorden Backup Phrases
Bedankt voor je eeuwig zo handige tips.
pi_189361414
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Bedankt voor je eeuwig zo handige tips.
Nee jij komt met de oplossing. Je blijft maar door kakelen over Jaxx classic.

De enige oplossing komt van de user zelf die nu het, "be your own bank" principe op de harde manier aan het leren is. Les geld heet dat.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2019 11:48:06 ]
pi_189361518
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:46 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Nee jij komt met de oplossing.
Inderdaad.
quote:
Je blijft maar door kakelen over Jaxx classic.
Onzin, heb het woord Jaxx Classic niet geopperd. Toch maar eens leren lezen. Ik leg uit dat een nieuwe installatie met een kopie van je wallet file wellicht de oplossing is.
quote:
De enige oplossing komt van de user zelf die nu het, "be your own bank" principe op de harde manier aan het leren is. Les geld heet dat.
Wat bied jij? Zoals gewoonlijk weer niks behalve wat negatief belerend gezever. :z
pi_189363734
Als het Windows is dan staan de files bijna altijd in de map C:\Gebruikers\JouwNaam\AppData\Roaming of \Local

Daar vind je ook dingen van Microsoft Office, Google Chrome etc. Dit is vaak de map waar o.a. andere wallets ook alle bestanden neerzetten zoals Bitcoin Core client, Litecoin, Electrum etc.

Altijd zorgen dat je een volledige backup hebt van het liefst alle bestanden in dit geval voor je er iets mee gaat doen. Dat zou stap één zijn. Kijken wat voor bestanden daar staan. Krijg je een bepaalde melding bij starten van de software? Ik ken het niet maar klinkt als een standaard Windows probleempje ofzoiets
pi_189363869
Andere tip, pak een andere computer, installeer daar diezelfde wallet software Jaxx Classic (?) maak een nieuwe lege wallet aan en geef die een unieke naam. Kijk waar deze bestanden op de computer worden neergezet. Misschien kun je daarna een kopie van je oude bestanden (als je die kan vinden op de huidige pc) kopiëren naar die map op de andere pc om te zien of de software je wallet terug vind. Ik ga er namelijk vanuit dat de software het op een nieuwe pc gewoon wel goed doet met een nieuwe lege wallet. Zo kun je een beetje troubleshooten zonder je originele pc teveel te verzieken met proberen van vanalles.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 15:01:31 #196
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_189364212
pi_189364714
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:37 schreef metallicelmo het volgende:
Andere tip, pak een andere computer, installeer daar diezelfde wallet software Jaxx Classic (?) maak een nieuwe lege wallet aan en geef die een unieke naam. Kijk waar deze bestanden op de computer worden neergezet. Misschien kun je daarna een kopie van je oude bestanden (als je die kan vinden op de huidige pc) kopiëren naar die map op de andere pc om te zien of de software je wallet terug vind. Ik ga er namelijk vanuit dat de software het op een nieuwe pc gewoon wel goed doet met een nieuwe lege wallet. Zo kun je een beetje troubleshooten zonder je originele pc teveel te verzieken met proberen van vanalles.
Exact dit heb ik op de dag van het probleem zelf al gedaan. Resultaat: ook op de andere laptop met nieuwe werkende wallet, werkt deze hierna niet meer.
pi_189364748
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:29 schreef metallicelmo het volgende:
Als het Windows is dan staan de files bijna altijd in de map C:\Gebruikers\JouwNaam\AppData\Roaming of \Local

Daar vind je ook dingen van Microsoft Office, Google Chrome etc. Dit is vaak de map waar o.a. andere wallets ook alle bestanden neerzetten zoals Bitcoin Core client, Litecoin, Electrum etc.

Altijd zorgen dat je een volledige backup hebt van het liefst alle bestanden in dit geval voor je er iets mee gaat doen. Dat zou stap één zijn. Kijken wat voor bestanden daar staan. Krijg je een bepaalde melding bij starten van de software? Ik ken het niet maar klinkt als een standaard Windows probleempje ofzoiets
Ik ben er idd al lang achter dat alle files bij Roaming in de map com.liberty.jaxx staan maar welke submap daarvan nou daadwerkelijk de wallet file bevat kan ik maar niet uitvinden.
Daarom maar de hele map com.liberty.jaxx vervangen in een Jaxx Liberty wallet op een werkende wallet maar daarbij dus ook de fout mee gekopieerd omdat ik niet weet waar die zit.
pi_189364926
Maar waarom open je niet gewoon een support request?
https://support.decentral.ca/hc/en-us/requests/new

Of schiet de devs aan op Twitter, en vraag waar precies de wallet file is.
https://twitter.com/Jaxx_Support

Daarnaast wordt je probleem hier volgens mij beschreven in 1, 9, of een combinatie hiervan:
https://support.decentral.ca/hc/en-us

Waar ook weer wordt aangeraden om een support request te openen. Je zei dat je vorige vraag ondergesneeuwd werd, dus dat is geen support request maar een forum post. Je weet nu wat je moet vragen, namelijk waar je wallet file is, dus ik zou het zo aanpakken.
pi_189365060
Om het vervolgens te testen, kun je een virtuele Linux bak maken, en daar de wallet file in plempen die je zojuist hebt gevonden. Met VirtualBox bijv. moet dat niet langer dan een paar minuten hoeven te duren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')