Oh is Makkelie de VARquote:Op donderdag 26 september 2019 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Volgens Jan Jood is dat omdat Makkelie (de VAR) deze zondag Feyenoord fluit. Lekker complottheoriedenken.
https://streamja.com/Wyprquote:Op donderdag 26 september 2019 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
#StengsInOranje
nOg nIeT kLaAr vOoRen dan wel Strootman oproepen
Ik ga uit van roulatie. Garay, Wass en Guedes zaten ook op de bank.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Is de Cil trouwens zijn plek kwijt?
Luukinho wel z'n basisplaats kwijt bij Sevilla?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga uit van roulatie. Garay, Wass en Guedes zaten ook op de bank.
Denk dat Stam zelf opstapt zo.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
Stam out voor de kerst genot. Nooit begrepen waarom FEY hem nam overigens, maar goed.
Is ook geen wereldtrainer natuurlijk.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat Stam zelf opstapt zo.
Ah oké.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga uit van roulatie. Garay, Wass en Guedes zaten ook op de bank.
Kloten selectie eerste klas. Stam kan het zo toch nooit goed doen?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat Stam zelf opstapt zo.
Dat kan je pas na zondag zeggen. Denk dat ze bewust een beweeglijke spits hebben opgesteld tegen Eibar.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Luukinho wel z'n basisplaats kwijt bij Sevilla?
Zaterdag een pittig uitduel tegen Athletic Club dus dan weten we het zeker.quote:
Kaal en schopte vroeger alles omver . Daarom is die trainer daar , meer niet.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is ook geen wereldtrainer natuurlijk.
Stam kan het ook niet goed doen, want het is geen goede trainer.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kloten selectie eerste klas. Stam kan het zo toch nooit goed doen?
TE LAAT JAAPquote:Op donderdag 26 september 2019 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kaal en schopte vroeger alles omver . Daarom is die trainer daar , meer niet.
De Feyenoordselectie is echt puur brandhout en dan zijn er ook nog commentatoren dat Feyenoord best aardig materiaal heeft. Stam is niet te benijden.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Droeg ook zijn steentje bij met die jongen die je in je voortuin kan zetten.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zie lang niet alles hoor maar hij heeft prima gekeept verder toch? (net als fc afkicken neem ik alleen jou serieus wbt la liga)quote:Op donderdag 26 september 2019 21:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zaterdag een pittig uitduel tegen Athletic Club dus dan weten we het zeker.
En Johnsonact. Wat een genot.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Droeg ook zijn steentje bij met die jongen die je in je voortuin kan zetten.
Dat klopt op zich wel maar om met deze selectie en dan vooral deze CV's vrolijk druk vooruit te willen gaan zetten slaat ook weer nergens opquote:Op donderdag 26 september 2019 21:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Feyenoordselectie is echt puur brandhout en dan zijn er ook nog commentatoren dat Feyenoord best aardig materiaal heeft. Stam is niet te benijden.
Geen scouting genot. Al 20 jaar niet meer ofzo.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kuytgenot hebben ze daar ook een stem/invloed gegeven . Kansloze club lol
Dat is inderdaad full retard kamikaze.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt op zich wel maar om met deze selectie en dan vooral deze CV's vrolijk druk vooruit te willen gaan zetten slaat ook weer nergens op
22 jaar geleden kwamen ze met Cruzgod aanzetten , hun laatste goede aankoop door scouting.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen scouting genot. Al 20 jaar niet meer ofzo.
Wat vond jij van de aankoop ZOETEBIER?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
22 jaar geleden kwamen ze met Cruzgod aanzetten , hun laatste goede aankoop door scouting.
quote:Op donderdag 26 september 2019 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
22 jaar geleden kwamen ze met Cruzgod aanzetten , hun laatste goede aankoop door scouting.
Degelijke clubkeeper met zijn kromme potenquote:Op donderdag 26 september 2019 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat vond jij van de aankoop ZOETEBIER?
Bloempotkapselgenotquote:Op donderdag 26 september 2019 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Degelijke clubkeeper met zijn kromme poten
Hij heeft tegen Barça een slechte pot gekeept.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie lang niet alles hoor maar hij heeft prima gekeept verder toch? (net als fc afkicken neem ik alleen jou serieus wbt la liga)
Eredivisie topic maatquote:Op donderdag 26 september 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft tegen Barça een slechte pot gekeept.
quote:
Berghuis zou het moeten kunnen.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:35 schreef De_Kraam het volgende:
Er zit ook echt niks in dit team. Niet eentje die wel eens een leuk dingetje doet of zo.
PSV is ook niet veel achterin moet ik zeggen. Viergever, Baumtarrel en Boscagli die onderin de Franse competitie niet goed genoeg was genot.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog dat ze in het feyenoord topic ons probeerde wijs te maken dat ze gelijkwaardig zijn aan PSV
Dit dacht ik net ook letterlijkquote:Op donderdag 26 september 2019 21:38 schreef GGMM het volgende:
Nu er niets meer mis kan gaan mag de speler die vorig jaar in de basis van Feyenoord stond bij AZ invallen.
Het enige wat Berghuis kan is iemand van achteren neer trappenquote:Op donderdag 26 september 2019 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Berghuis zou het moeten kunnen.
Berghuis kan dat niet als het tegenzit .quote:Op donderdag 26 september 2019 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En mannen van achteren nemen.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het enige wat Berghuis kan is iemand van achteren neer trappen
Die schopt alleen maar tegenstanders als het niet loopt.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een afdankertje van Ajax die net zijn neus heeft gebroken.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:38 schreef GGMM het volgende:
Nu er niets meer mis kan gaan mag de speler die vorig jaar in de basis van Feyenoord stond bij AZ invallen.
Iedere aap vangt weleens een nootjequote:Op donderdag 26 september 2019 21:40 schreef Coco. het volgende:
Bizar om dan te bedenken dat Feyenoord wel degelijk die 18 jaar niet kampioen streak had doorbroken.
De voetbalgoden gaven het Legioen nog één pleziertje. Maar vanaf nu alleen maar bergafwaarts.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:40 schreef Coco. het volgende:
Bizar om dan te bedenken dat Feyenoord wel degelijk die 18 jaar niet kampioen streak had doorbroken.
Waarom zou je dat inhouden?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben nu al een minuut aan het proberen mijn lach in te houden
twitter:RenataFCG twitterde op donderdag 26-09-2019 om 21:43:43Botteghin... Kom maar even wisselen jongen....#feyaz reageer retweet
Wie is datquote:Op donderdag 26 september 2019 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:RenataFCG twitterde op donderdag 26-09-2019 om 21:43:43Botteghin... Kom maar even wisselen jongen....#feyaz reageer retweet
bloemiste|💚Natuur|🎶|reizen|quote:Op donderdag 26 september 2019 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het doel van een parodie is om te lachen.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben nu al een minuut aan het proberen mijn lach in te houden
WALK ONNNNN THROUGH THE RAINNNNquote:Op donderdag 26 september 2019 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Feyenoord is een vervloekte club. Voor de rest van hun leven zullen ze stof eten.
Alsof Stam iets kan doen aan die laatste goal, wat een zwakke belachelijke spelers heeft Feyenoord weer eens dit seizoen.quote:
GGMM? Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / Het grote Feijenoordtopic #2289 Hand in hand
VBL / Europa League 2019/2020 #1: Voorrondes met Feyenoord, PSV en AZ
![]()
GGMM is trots op mijn speurwerk
Wie?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / Het grote Feijenoordtopic #2289 Hand in hand
VBL / Europa League 2019/2020 #1: Voorrondes met Feyenoord, PSV en AZ
![]()
GGMM is trots op mijn speurwerk
Behalve dan dat hij een alternatief geeft gekregen van 7 miljoen maar op de bank houdtquote:Op donderdag 26 september 2019 21:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Alsof Stam iets kan doen aan die laatste goal, wat een zwakke belachelijke spelers heeft Feyenoord weer eens dit seizoen.
Die allerlaatste poging van hem doet me denken aan die van Schelveccio.quote:
Nu al jankenquote:Op donderdag 26 september 2019 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Tegen PSV straks weer alles geven in de kuip![]()
Club zegt straks tegen Stam: Jij traint voorlopig niet meer HAHAHAHHAHquote:Op donderdag 26 september 2019 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou als ik Stam was ook gewoon lachen. Zo slecht van Botteghin. Na wedstrijd aai over z'n bol en zeggen; jij speelt voorlopig niet meer
Zeg me dat Boskamp daar zit.quote:
Die blijft gewoon de rest van het seizoen staan. StamGod.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou als ik Stam was ook gewoon lachen. Zo slecht van Botteghin. Na wedstrijd aai over z'n bol en zeggen; jij speelt voorlopig niet meer
Maar Stam blijft niet HAHAHAHAHquote:Op donderdag 26 september 2019 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die blijft gewoon de rest van het seizoen staan. StamGod.
Wel fijn dat die man met eeuwig dedain en zelfoverschatting op zijn bek gaat.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
Toornstra kan al een half uur niks meer. Stamgod.
Ook al geven ze alles en stellen ze een extra speler op, dit Feyenoord wint niet van PSV. Zelfs niet met twaalf man.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Tegen PSV straks weer alles geven in de kuip![]()
Toornstra boerderijhoofdquote:Op donderdag 26 september 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel fijn dat die man met eeuwig dedain en zelfoverschatting op zijn bek gaat.
6-2quote:Op donderdag 26 september 2019 21:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ook al geven ze alles en stellen ze een extra speler op, dit Feyenoord wint niet van PSV. Zelfs niet met twaalf man.
Jorrit Hendrix ook hoor.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er is maar één boerderijhoofd en dat is Davy Klaassen.
@:Jr-style-93
Bizotgodquote:Op donderdag 26 september 2019 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
AZ slechts 3 goals tegen in 7 wedstrijden.
Dat was niet dit Feyenoord, toen hadden ze nog Robin van Persie bijvoorbeeld en ook een andere trainer.quote:
Bizar dat ze daar zo weinig hebben geinvesteerd.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:58 schreef PSVCL het volgende:
Met een betere verdediging had az wel meegedaan met psv en ajax
Mwah dat nog niet maar er staat een leuk elftal. Alleen wisselvallig en inderdaad te zwakke verdediging.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:58 schreef PSVCL het volgende:
Met een betere verdediging had az wel meegedaan met psv en ajax
Verbaast me niets. Feyenoord staat sowieso vrij hoog op de ranglijst. Over geluk hebben ze dan ook niet te klagen. In de laatste minuut een punt pakken tegen Sparta en Emmen en ook nog die mazzeloverwinning op Willem II. Ik ben blij dat het Feyenoord vandaag eens niet mee zat.quote:
Check de OP. Ik kan je het gifje linksonder aanbevelen.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
Wel gelachen na checken uitslag op livescore, was het tijdens de pot ook lachen?
Daar waren mensen van mening dat Feyenoord de beste verdediging van de Eredivisie heeft.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
VBL / Het grote Feijenoordtopic #2345: AZ thuis, altijd lastig
Wat is dit?
quote:Op donderdag 26 september 2019 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar waren mensen van mening dat Feyenoord de beste verdediging van de Eredivisie heeft.
Twee users inderdaad.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar waren mensen van mening dat Feyenoord de beste verdediging van de Eredivisie heeft.
Die noemden Stam in de voorbereiding een wereldcoach. De verlosser.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over een paar maanden Dirk Kuyt als coach (lol)quote:Op donderdag 26 september 2019 22:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die noemden Stam in de voorbereiding een wereldcoach. De verlosser.
Die club wordt echt gerund door mensen die in een bedrijf nooit wat zouden presteren. Triest.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over een paar maanden Dirk Kuyt als coach (lol)
quote:Op donderdag 26 september 2019 22:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Check de OP. Ik kan je het gifje linksonder aanbevelen.
Dan kan hij altijd nog bij Foxie terecht.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:08 schreef De_Kraam het volgende:
Stam komt in een illuster rijtje met Been en Verbeek.
Arie Haan > Stamquote:Op donderdag 26 september 2019 22:08 schreef De_Kraam het volgende:
Stam komt in een illuster rijtje met Been en Verbeek.
Dat zegt iedereen over AZ na de eerste 7-10 wedstrijden in bijna elk seizoenquote:Op donderdag 26 september 2019 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
AZ gaat volgens orakel Aad meedoen om de titel.
Wat een visionair.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax ook hoor.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:14 schreef hjansen82 het volgende:
Ik had deze uitslag wel verwacht. AZ is momenteel een stuk beter dan Feyenoord. Zelfs PSV gaat het nog lastig krijgen tegen AZ.
Stam is een betere verdediging dan die van Feyenoordquote:Op donderdag 26 september 2019 22:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die noemden Stam in de voorbereiding een wereldcoach. De verlosser.
Dames en heren, niet schrikken!quote:Op donderdag 26 september 2019 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
Wout Weghorstgodquote:Op donderdag 26 september 2019 22:21 schreef Ramboetan het volgende:
Welke spelers van Az die een transfer hebben gemaakt naar een "betere" club in NL zijn een succes gebleken?
Schaars?quote:Op donderdag 26 september 2019 22:21 schreef Ramboetan het volgende:
Welke spelers van Az die een transfer hebben gemaakt naar een "betere" club in NL zijn een succes gebleken?
Perez?quote:Op donderdag 26 september 2019 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Schaars?
Of ging die via Sporting
O in NL okee. Vroeger had je standaard AZ - Ajax transfer maar nu nemen ze gelijk een trede hogerquote:Op donderdag 26 september 2019 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
Wout Weghorstgod
Naar welke betere club in NL is die gegaan dan?
Viergever dankzij zijn goal tegen Schalleke.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:21 schreef Ramboetan het volgende:
Dan kan Moisander ook nog welquote:Op donderdag 26 september 2019 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viergever dankzij zijn goal tegen Schalleke.
Ze gaan niet meedoen om de titel, maar er is wel een wezenlijk verschil met dit seizoen en vorige seizoenen. Geen Brom meer, maar een tactisch sterkere coach. Daarnaast winnen we nu punten die we in voorgaande seizoenen nooit hadden gewonnen, zoals ADO, Partizan en Antwerp. En een topper winnen in een uitwedstrijd, wat een luxe.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen over AZ na de eerste 7-10 wedstrijden in bijna elk seizoen
Lensquote:Op donderdag 26 september 2019 22:21 schreef Ramboetan het volgende:
Oh dat zeker, ik kijk er ook met meer plezier naarquote:Op donderdag 26 september 2019 22:25 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ze gaan niet meedoen om de titel, maar er is wel een wezenlijk verschil met dit seizoen en vorige seizoenen. Geen Brom meer, maar een tactisch sterkere coach. Daarnaast winnen we nu punten die we in voorgaande seizoenen nooit hadden gewonnen, zoals ADO, Partizan en Antwerp. En een topper winnen in een uitwedstrijd, wat een luxe.
Die deed het ook prima in zijn eerste twee seizoenen.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan Moisander ook nog wel
Ook een krappe selectie.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
AZ gaat meer dan Ajax en PSV pijn hebben van de wedstrijden na Europese trip.
De Zeeuw was wel goed in het team met Pantelic onder Jol ja.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:26 schreef Tagliano het volgende:
De Zeeuw nog
Stop de tijd geen jokers
Ook gewoon halve finale WK natuurlijkquote:Op donderdag 26 september 2019 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Zeeuw was wel goed in het team met Pantelic onder Jol ja.
Stukje tanden uit je bek.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook gewoon halve finale WK natuurlijk
Morgen zal Der Johan hem ongeschikt verklaren.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Direct van de velden halen en nooit meer laten fluiten.
En Makkelie ook.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Direct van de velden halen en nooit meer laten fluiten.
Ik kijk zelden meer VI eigenlijk.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen zal Der Johan hem ongeschikt verklaren.
Of hij praat het juist goed om recalcitrant te doen.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen zal Der Johan hem ongeschikt verklaren.
Ik ook niet, hoor.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk zelden meer VI eigenlijk.
Mark van Rijswijk is prima.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voetbalpraat
Kijken mensen dat hier?
Alleen als ik er toevallig langs kom en er een aardige samenstelling isquote:Op donderdag 26 september 2019 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voetbalpraat
Kijken mensen dat hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Er zijn echt veel te veel voetbalprogramma's.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voetbalpraat
Kijken mensen dat hier?
Waarom is die regel er eigenlijk? In Italië is dat niet zo.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zouden we niet af moeten van regel 'Geen straf meer omdat het al beoordeeld is'?
Rood = rood, veel anders kunnen we er niet van maken
PSV ging volgens Aad ook winnen van Ajax. Dus dit lijkt me geen goed nieuws voor AZ.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:25 schreef trein2000 het volgende:
Die overtreding van berghuisAls die scheids wel rood geeft krijgt ie gewoon 4 wedstrijden. Maar goed, Danny werkt bij de politie Rotterdam he?
En zondag fluit ie Feyenoord-Twente
En op het gevaar af voor huilie huilie te worden uitgemaakt, maar vergelijk deze eens met de rode kaart voor Nakamura. Totale willekeur.
Mee eens. Maar volgens mij is bijna iedereen het er wel over eens dat het rood was.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:25 schreef trein2000 het volgende:
Die overtreding van berghuisAls die scheids wel rood geeft krijgt ie gewoon 4 wedstrijden. Maar goed, Danny werkt bij de politie Rotterdam he?
En op het gevaar af voor huilie huilie te worden uitgemaakt, maar vergelijk deze eens met de rode kaart voor Nakamura. Totale willekeur.
Eens. Ben vooral benieuwd of de KNVB de communicatie tussen de scheids en de VAR openbaar maakt.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:25 schreef trein2000 het volgende:
Doen ze alleen in gevallen waar het goed gaat.quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:02 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Eens. Ben vooral benieuwd of de KNVB de communicatie tussen de scheids en de VAR openbaar maakt.
quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond Emmen - ADO jaaaaaaaa topwedstrijd
Hier word ik niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond Emmen - ADO jaaaaaaaa topwedstrijd
twitter:ZO_NWS twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 21:03:51Boze fans @rodajckerkrade brengen Mauricio Garcia de la Vega het stadion uit. Dat gebeurde tijdens de rust van Roda tegen De Graafschap. https://t.co/jpPZc6ZXIA reageer retweet
Deze post hebben we even mee naar achteren genomen en akkoord gegeven.quote:
Wtf.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:28 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen in Kerkradetwitter:ZO_NWS twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 21:03:51Boze fans @:rodajckerkrade brengen Mauricio Garcia de la Vega het stadion uit. Dat gebeurde tijdens de rust van Roda tegen De Graafschap. https://t.co/jpPZc6ZXIA reageer retweet
Zo hoort het.quote:
Ik wilde zeggen dat dat ook wel iets zegt over hoe leuk Emmen het doet voor mijn gevoelquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:45 schreef Zwansen het volgende:
Als Emmen die wedstrijd tegen Feyenoord had gewonnen dan zouden na vandaag gelijk staan met Feyenoord qua punten.![]()
En dat om 21:30 nog.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Deze post hebben we even mee naar achteren genomen en akkoord gegeven.
quote:
;iquote:
Jouw hoofd ook niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niet de leukste wedstrijd om te kijken dit.
Sow.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:59 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Jouw hoofd ook niet.
Koekoek.
LEAVE GUITARIST ALONEquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:59 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Jouw hoofd ook niet.
Koekoek.
Gewoon zomaar of voor de manager?quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:02 schreef MC-Morgan het volgende:
Wij bidden voor een hattrick van Ejuke
Hoop op een hattrick voor Warmerdam.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:02 schreef MC-Morgan het volgende:
Wij bidden voor een hattrick van Ejuke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |