Behalve dan dat hij een alternatief geeft gekregen van 7 miljoen maar op de bank houdtquote:Op donderdag 26 september 2019 21:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Alsof Stam iets kan doen aan die laatste goal, wat een zwakke belachelijke spelers heeft Feyenoord weer eens dit seizoen.
Die allerlaatste poging van hem doet me denken aan die van Schelveccio.quote:
Nu al jankenquote:Op donderdag 26 september 2019 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Tegen PSV straks weer alles geven in de kuip![]()
Club zegt straks tegen Stam: Jij traint voorlopig niet meer HAHAHAHHAHquote:Op donderdag 26 september 2019 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou als ik Stam was ook gewoon lachen. Zo slecht van Botteghin. Na wedstrijd aai over z'n bol en zeggen; jij speelt voorlopig niet meer
Zeg me dat Boskamp daar zit.quote:
Die blijft gewoon de rest van het seizoen staan. StamGod.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou als ik Stam was ook gewoon lachen. Zo slecht van Botteghin. Na wedstrijd aai over z'n bol en zeggen; jij speelt voorlopig niet meer
Maar Stam blijft niet HAHAHAHAHquote:Op donderdag 26 september 2019 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die blijft gewoon de rest van het seizoen staan. StamGod.
Wel fijn dat die man met eeuwig dedain en zelfoverschatting op zijn bek gaat.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
Toornstra kan al een half uur niks meer. Stamgod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |