Dat heb ik volgens mij nooit gezegd. Wel dat er genoeg kwaliteit is, maar met zoveel onrust wordt het nooit wat.quote:
Dit hele elftal wel.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:16 schreef Jaytje07 het volgende:
Narsingh...kunnen we die ook niet gewoon per direct afvoeren
Nulletje of acht.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:16 schreef Oostblokkert het volgende:
Ajax-uit binnenkort, huilen met de pet op
"Klassieker"quote:Op donderdag 26 september 2019 21:16 schreef Oostblokkert het volgende:
Wordt laatste wedstrijd van Stam.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:16 schreef Oostblokkert het volgende:
Ben oprecht benieuwd waar de club over 5 jaar staat. De bodem is echt nog lang niet bereikt vrees ik.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:15 schreef satecl het volgende:
2 jaar terug nog kampioen van Nederland... zie nu...
quote:Op donderdag 26 september 2019 21:12 schreef onlogisch het volgende: [..] Natuurlijk. Er zijn hier een hele hoop downers die vinden dat dit Feyenoord een selectie heeft die 'gewoon 3e' gaat worden.
Dus je haalt als mod een kanker uit mijn post maar je noemt mensen hier downers omdat ze een andere mening hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga op een paardenforum modereren, echtMet pijn en moeite derde
Exact hetzelfde. Waarom zou het ineens anders gaan dan?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ben oprecht benieuwd waar de club over 5 jaar staat. De bodem is echt nog lang niet bereikt vrees ik.
Vertel jij het Sjakie ff?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:17 schreef Wicky15 het volgende:
Tijd om een spits erin te brengen.
Ik vrees dat met deze selectie geen trainer het beter gaat doen.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:17 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wordt laatste wedstrijd van Stam.
Dat klopt ja.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus je haalt als mod een kanker uit mijn post maar je noemt mensen hier downers omdat ze een andere mening hebben?
Ga op een paardenforum modereren, echt
Jorgensen zou nu meteen levenslang arbeidsongeschikt zijn geraakt.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:19 schreef Wicky15 het volgende:
Vermeer is er ook klaar mee. Ribben gekneusd denk ik.
Vorige pot deed ie echt alles fout wat ie fout kon doen.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:20 schreef exile79 het volgende:
0-2, wachten op 80e minuut in Senesi in te brengen lijkt me het beste. Nee,...85e minuut.
Enige pluspunt deze wedstrijd, genot om naar te kijkenquote:Op donderdag 26 september 2019 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijke actie van Stengs weer.
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:19 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vrees dat met deze selectie geen trainer het beter gaat doen.
Juist, er zijn precies 0 aanknopingspunten of positieve signalen richting de toekomst.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Exact hetzelfde. Waarom zou het ineens anders gaan dan?
Ook wel heerlijk voetballen als middenvelder met zo’n zee aan ruimtequote:Op donderdag 26 september 2019 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
Het helpt ook wel als je twee van die heerlijke bliksemafleiders zoals Stengs en Boadu in je team hebt.
Die kan wel voetballen he. Wel even geleden dat we zo'n leuk Nederlands aanvallend talentje hebben gehad.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Enige pluspunt deze wedstrijd, genot om naar te kijken
Die kan je gewoon opleiden als je de jeugdopleiding serieus neemt.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
Het helpt ook wel als je twee van die heerlijke bliksemafleiders zoals Stengs en Boadu in je team hebt.
Eens, gaan we nog veel plezier va hebbenquote:Op donderdag 26 september 2019 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die kan wel voetballen he. Wel even geleden dat we zo'n leuk Nederlands aanvallend talentje hebben gehad.
Dus dit ligt aan de trainer en niet aan de kwaliteit van de selectie?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt.
Speelt toch niet zo slecht?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:20 schreef Max23 het volgende:
Geertruida kan er ook niet zoveel van
Dat gaat echt niet zo gemakkelijk. Wie is de laatste fatsoenlijke spits die Feyenoord heeft opgeleid de laatste 10 jaar?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die kan je gewoon opleiden als je de jeugdopleiding serieus neemt.
Tuurlijk, je bent vast hartstikke blij dat het 0-2 staat, kan je je gelijk halen en mensen uitscheldenquote:Op donderdag 26 september 2019 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Als mijn moderatie je niet bevalt kan je daarvoor terecht in FB. Hier hebben we het verder gewoon over de wedstrijd. Dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |