met een pingel komen ze wel op 1-2quote:Op donderdag 26 september 2019 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
Twee keer Ocampos wegsturen in de diepte en het is hangen. Eibar is zo zielloos. Vrees met grote vrezen voor degradatie voor hen.
Beginnersfout van Koundé.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
met een pingel komen ze wel op 1-2
Zoek de 1-2 en 2-2 even op voor beeldmateriaal. Error 404-niveau.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2019 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
Lopetegui staat op standje Altrecht.
Bij Sociedad eigenlijk ook ruimschoots de beste. Genot om te zien voetballen.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:22 schreef KennyPowers het volgende:
Wat een assist van Odegod.
Dat ze die twee jaar in de eredivisie hebben laten ballen.
Heerlijk, hij doet het sowieso wel goed toch daar?quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:13 schreef El-Stinho het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kans om onbeschaamd te genieten van de assist van Ødegaard gisteren.
https://streamja.com/Wypr
Is zonder dollen gewoon de beste speler van de competitie op het moment. Eigenlijk alleen tegen Athletic Club ondergesneeuwd, voor de rest zo belachelijk goed. Ook 'gewoon' tegen Atlético Madrid.quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heerlijk, hij doet het sowieso wel goed toch daar?
Gewoon de beste van Barça, links- of rechtsom. Geef hem de bal en hij doet er iets goeds mee. Het is dat Barça's tempo godsgruwelijk laag ligt.quote:
Gaat toch regelmatig in de fout met vrij simpele kaatsballen en passjesquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:36 schreef El-Stinho het volgende:
Suarez toont ook wel beterschap. Mist een hand kansen, maar zo dreigend met zijn loopacties waar Frenkie altijd service biedt.
Desondanks een van de weinige spelers die het gevoel voor ruimte en diepte achter de laatste lijn heeft. Het blijft een doelpuntenmaker pur sang; zonder hem zit er al helemaal geen dreiging of ritme in.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Gaat toch regelmatig in de fout met vrij simpele kaatsballen en passjes
Eens hoor, Griezmann is helemaal een aanfluiting in dit barcaquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Desondanks een van de weinige spelers die het gevoel voor ruimte en diepte achter de laatste lijn heeft. Het blijft een doelpuntenmaker pur sang; zonder hem zit er al helemaal geen dreiging of ritme in.
Echte grip heeft Barça niet al teveel op het veldspel. Daar lijdt hij denk ik teveel onder. Nu Suarez terug is, kan hij niet echt vanuit het centrum spelen waar hij imo net iets beter in is.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Eens hoor, Griezmann is helemaal een aanfluiting in dit barca
Analyseren nauwelijks een livewedstrijd van Sociedad, hebben lang niet alles van hen uitgezonden. Desondanks weer even goedkoop scoren met die assist van ze.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Odegaard is de nieuwe Messi
-Ziggo
-Geen Nederlandersquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Analyseren nauwelijks een livewedstrijd van Sociedad, hebben lang niet alles van hen uitgezonden. Desondanks weer even goedkoop scoren met die assist van ze.
Gisteren ook geen Villarreal v Betis op TV, wemelt van de leuke voetballers bij die twee clubs.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
-Geen Nederlanders
- Geen aansprekende club
Nou dan is het niet zo goed
Maar Luuk de Jongquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gisteren ook geen Villarreal v Betis op TV, wemelt van de leuke voetballers bij die twee clubs.
Maar wel Eibar tegen Sevilla uitzenden. Ziggogoden.
Sevilla is sowieso een verschrikking om naar te kijken. Het is nog net een treetje minder erg dan Frank de Boer-voetbal. Het enige positieve is dat ze defensief niet al teveel weggeven. Daar is alles mee gezegd.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Luuk de Jong
Als sommigen blikken konden doden .Vooral die van Ocampos die met een puntgave voorzet hem bediende en Luukie die de bal vervolgens een kilometer naast kopte. Heerlijk.
Ik vind het een stuk gênanter dat het 'dit' is waar de geprezen geweldige fantastische Monchi uiteindelijk op uitkomt; Luuk de Jong & Chicharito (Dabbur wordt stelselmatig genegeerd dus die laat ik even terzijde). Die voorhoede is simpelweg niet goed genoeg om mee te doen in de strijd om plek 4.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:58 schreef Mansjester het volgende:
Dat de Jong het niet gaat redden ziet iedereen aankomen
Heb er zin in zometeenquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk gênanter dat het 'dit' is waar de geprezen geweldige fantastische Monchi uiteindelijk op uitkomt; Luuk de Jong & Chicharito (Dabbur wordt stelselmatig genegeerd dus die laat ik even terzijde). Die voorhoede is simpelweg niet goed genoeg om mee te doen in de strijd om plek 4.
Jup. Gudelj is ook zo'n rare aankoop. Dat past toch ook niet bij Sevilla.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk gênanter dat het 'dit' is waar de geprezen geweldige fantastische Monchi uiteindelijk op uitkomt; Luuk de Jong & Chicharito (Dabbur wordt stelselmatig genegeerd dus die laat ik even terzijde). Die voorhoede is simpelweg niet goed genoeg om mee te doen in de strijd om plek 4.
Misschien kan ie beter ergens technisch directeur worden?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:11 schreef Slobeend het volgende:
Van Halst als co-commentator gun je niemand.
Subtopspeler.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:30 schreef Doublepain het volgende:
Hazard is me een partij matig @:Jancees @:el-stinho
Echte G's hebben afgelopen zomer in de nacht naar de beste Madrid derby ooit gekekenquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:22 schreef Regilio_ het volgende:
Een goeie knokpartij zou deze wedstrijd wel goed doen.
Daarna even lekker eten.
7-3 GENOTquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Echte G's hebben afgelopen zomer in de nacht naar de beste Madrid derby ooit gekeken
110 goals uit 352 wedstrijden bij Chelsea. Bij Madrid moet je dat toch wel minimaal verdubbelen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:30 schreef Doublepain het volgende:
Hazard is me een partij matig @:Jancees @:el-stinho
Bizarquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
Oblakgod is nog maar 26 jaar, hé.
Bedacht me net; morgen kan La Real koploper worden als het wint bij Sevilla.quote:
Je zou bijna gaan vermoeden dat Luuk de Jong er niet zoveel van kanquote:Op zondag 29 september 2019 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
Pijnlijk voor Luuk de Jong dat alles en iedereen om hem heen vandaag rondjes rent, zichzelf de pleuris werkt en hij uiteindelijk 1 op de 100 keer wordt betrokken.
ik wilde net posten:quote:Op zondag 29 september 2019 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
Pijnlijk voor Luuk de Jong dat alles en iedereen om hem heen vandaag rondjes rent, zichzelf de pleuris werkt en hij uiteindelijk 1 op de 100 keer wordt betrokken.
Zijn ploeggenoten nemen hem ook totaal niet serieus heb ik het idee.quote:Op zondag 29 september 2019 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
Tegen Celta was het wel heel zielig om te zien wat hij deed als hij de bal kreeg, maar het valt Lopetegui ook aan te rekenen dat ze dan met uitzondering van donderdag tegen Eibar hem steeds blijven opstellen. Je speelt gewoon praktisch met een man minder.quote:Op zondag 29 september 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn ploeggenoten nemen hem ook totaal niet serieus heb ik het idee.
Wow deja vu, dit heb ik net ook op Twitter gelezen.quote:Op zondag 29 september 2019 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen Celta was het wel heel zielig om te zien wat hij deed als hij de bal kreeg, maar het valt Lopetegui ook aan te rekenen dat ze dan met uitzondering van donderdag tegen Eibar hem steeds blijven opstellen. Je speelt gewoon praktisch met een man minder.
Shocking.quote:Op zondag 29 september 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow deja vu, dit heb ik net ook op Twitter gelezen.
Dat dit soort shit altijd bij Real voor moet komen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marcelo geblesseerd, Nacho en Mendy ook in lappenmand. Geen linksback over voor Zidane. Dat wordt een omgeturnde RB of 352 gaan spelen oid.
Ze maken wel gelijk na een VAR-goal, 1-1 nuquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:37 schreef Durmada het volgende:
Het lijkt slecht te gaan met Betis. Nabil op de bank ook.
Lijkt me een prima gevalletje karma voor die kutclubquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 16:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat dit soort shit altijd bij Real voor moet komen.
Ga je mond spoelen met chloor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me een prima gevalletje karma voor die kutclub.
Gewoon de club die begonnen is met het achterljke transfersommem gedoe. Smerige koopclub met een walgelijke spelinstelling. Lekker op de counter tegen levante, in eigen huisquote:
Toch mooi 3x op rij de CL gewonnen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon de club die begonnen is met het achterljke transfersommem gedoe. Smerige koopclub met een walgelijke spelinstelling. Lekker op de counter tegen levante, in eigen huis.
Cry me a river.quote:
Dat deet jij al over je geblesseerde "galaticos"quote:
Haha deetquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat deet jij al over je geblesseerde "galaticos".
quote:
quote:Nieuwe documentaire over Barcelona toont unieke beelden uit kleedkamer na pandoering tegen Liverpool
De 4-0-zege van Liverpool in de Champions League tegen Barcelona is één van de hoogtepunten van het Europese voetbal van afgelopen seizoen. The Reds veegden zo een 3-0-nederlaag vanuit de heenmatch van de tabellen en zouden uiteindelijk de Trofee met de Grote Oren winnen. Voor Barcelona was het een donkere dag, en die kunnen de fans binnenkort herbeleven.
Er komt namelijk volgende maand op Rakuten TV een nieuwe documentaire uit over de Catalaanse topclub, van de hand van Hollywood-legende John Malkovic. In acht afleveringen wordt het seizoen 2018/2019 samengevat, elke aflevering draait rond één cruciale match. Het hoeft niet te verbazen dat de pandoering tegen Liverpool één van die matchen is.
De documentaire pakt uit met unieke beelden uit de kleedkamer van Barcelona na die opdoffer. In de preview werd al een voorsmaakje gegeven. De Catalaanse selectie zit gedesillusioneerd voor zich uit te staren, Jordi Alba en Ernesto Valverde slaan de frustratie van zich af (te zien vanaf 0:32).
Ik ga uiteraard kijken, Wim. Alleen benieuwd of je er in tegenstelling tot vele andere inside-docu's bij andere clubs hier wel een steekje wijzer wordt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Ga je kijken naar de werken van Valverde?
Tering, wat ben jij een domme moderator.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat deet jij al over je geblesseerde "galaticos".
4D chess van Zidane om Bale te motiverenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
Pijnlijk voor Zidane dat Bale gewoon weer een vitale functie binnen dit elftal heeft, na alles wat gebeurd is in de zomer. Die assist bij de 1-0 was zo fijn.
Het zit Luuk ook niet mee, alle 3 kansen niet slecht ingeschoten / gekopt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:30 schreef Szura het volgende:
Met een fatsoenlijke spits had Sevilla al minstens 2-0 voor gestaan
Sukkel inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Semedo
4 man tegenover 1 van Sevilla
Omlaag trekken
Imbeciel
Welke wedstrijd kijk je?quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:21 schreef PSVCL het volgende:
Nu luuk de jong een goede wedstrijd speelt hoor je niemand..
Werkt ook heel goed.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:37 schreef bombmannl het volgende:
Zo’n speler van Sevilla rent steeds naar de hoek van het doel als Messi een vrije trap neemt
Hij valt steeds op dezelfde manier jaquote:Op zondag 6 oktober 2019 22:50 schreef chufi het volgende:
Suarez heeft ook echt een valmechanisme in zn systeem zitten hoor
Overtreding is overtreding.quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:50 schreef chufi het volgende:
Suarez heeft ook echt een valmechanisme in zn systeem zitten hoor
Ja maar die gast gaat echt bij alles meteen liggen ... Ben benieuwd wanneer Frenkie met dat soort theater gaat beginnen .. want het is heel typerend voor de club..quote:
Fifa 2020?!quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Winactie ingevuld
Bedantk voor je deelname. De winnaars krijgen persoonlijk bericht.
(Lol)
(lol)twitter:OptaJose twitterde op maandag 07-10-2019 om 10:57:200 - Luuk de Jong has completed 18 total shots in #LaLiga this season, more than any other forward in the competition without scoring. Blunt https://t.co/ynSOwhlSOZ reageer retweet
maar wel weer bij de selectie van oranje, je zou toch denken dat Weghorst daar momenteel meer recht op heeftquote:Op maandag 7 oktober 2019 11:04 schreef Caland het volgende:
(lol)twitter:OptaJose twitterde op maandag 07-10-2019 om 10:57:200 - Luuk de Jong has completed 18 total shots in #LaLiga this season, more than any other forward in the competition without scoring. Blunt https://t.co/ynSOwhlSOZ reageer retweet
Dit wordt toch af en toe ook gedaan? Alleen de linies staan niet dicht genoeg op elkaar, dan kun je fluiten naar goed veldspel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:50 schreef nickhguitar het volgende:
als je die bal eroverheen legt (bijv. bij Suarez) dan heb je toch zeeën van ruimte? Komt meteen de dynamiek van het veldspel ten goede.
Is dat zo? Nog lang niet genoeg naar mijn idee. Het is dat je 0-1 voorkomt omdat die back weg glijdt, anders heb je dus gewoon geen schot op doel na 45 minuten. En dat tegen fucking Eibar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit wordt toch af en toe ook gedaan? Alleen de linies staan niet dicht genoeg op elkaar, dan kun je fluiten naar goed veldspel.
Toch knap van Cillissen om altijd de verkeerde hoek te kiezen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:37 schreef chufi het volgende:
VAR Pingel voor Atletico tegen Valencia 1-0 Diego Costa
1 volgens mijquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch knap van Cillissen om altijd de verkeerde hoek te kiezen.
Heeft ie er in zijn leven überhaupt wel eens één gestopt ?
Verstuikte enkel en een maand eruit van wat ik lees. Niet echt lekker voor Atlético omdat ze al extreem moeilijk tot kansen komen. En Diego Costa moet er ook asap uit.quote:
Ja 1 tot 2 maanden, valt nog mee, maar is natuurlijk wel extreem belangrijk voor Atletiquote:Op zondag 20 oktober 2019 09:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verstuikte enkel en een maand eruit van wat ik lees. Niet echt lekker voor Atlético omdat ze al extreem moeilijk tot kansen komen. En Diego Costa moet er ook asap uit.
Definieer belangrijk. Tegen Mallorca en Lokomotiv, maar daarbuiten deelt hij mee in de malaise als hij überhaupt op een van de weinige momenten in stelling wordt gebracht. Het aantal goede kansen dat wordt gecreëerd is zo belachelijk weinig. Zelfs voor Atlético-begrippen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja 1 tot 2 maanden, valt nog mee, maar is natuurlijk wel extreem belangrijk voor Atleti
Een speler die 'extreem belangrijk' voor een club is, wordt niet nagenoeg elke wedstrijd (vroeg) gewisseld.quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja 1 tot 2 maanden, valt nog mee, maar is natuurlijk wel extreem belangrijk voor Atleti
veroorzaakte hij nou een penaltie die door de VAR werd teruggedraaid ? ik heb de VAR icoontjes in m’n app nog niet echt onder controle....quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:28 schreef El-Stinho het volgende:
Magallan met een verwoestende kopbal namens Alaves tegen Celta. 1-0.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:58 schreef Mansjester het volgende:
Dat de Jong het niet gaat redden ziet iedereen aankomen
quote:Circus rond Barcelona-Real Madrid blijft duren: LaLiga in beroep tegen nieuwe datum voor Clasico
LaLiga, de organisatie achter de Spaanse voetbalcompetities, legt zich niet neer bij de nieuwe datum voor de Clasico. Het duel tussen FC Barcelona en Real Madrid, dat aanvankelijk zaterdag zou worden gespeeld, werd uitgesteld vanwege de politieke onlusten in Barcelona. De Spaanse voetbalbond RFEF besloot woensdag dat er nu op woensdag 18 december wordt gevoetbald. LaLiga had 4 of 7 december voorgesteld, terwijl de clubs juist aandrongen op een verplaatsing naar 18 december.
LaLiga gaat nu in beroep. In de eerste plaats omdat de wedstrijd volgens de regels naar de eerstvolgende beschikbare datum zou moeten worden verplaatst. Dat zou in dit geval 4 december zijn. Ook kan het niet, aldus LaLiga, dat teams bepalen wanneer een competitieduel wordt gespeeld, terwijl er op dezelfde dag ook nog een aantal wedstrijden uit het bekertoernooi (Copa del Rey) wordt gespeeld.
LaLiga vreest een vermindering van inkomsten voor de clubs die op die dag uitkomen door de concurrentie met de topper.
eigen goal moet dat zijn...quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:20 schreef frosty87 het volgende:
Barca - Valladolid 1-0 snelle goal van Lenglet
Op ziggo? Hoequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:54 schreef PSVCL het volgende:
Nooit geweten dat je ook de Spaanse wedstrijden op Engels commentaar kan zetten
Ik vrees dat 't niet werkt bij mij, krijg ziggo via een andere provider.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja man,op ok drukken, naar audio beeld en dan voor ina-stereo kiezen.
De Jong is er al uit, was assist Rakiticquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:51 schreef -Chakotay- het volgende:
assistje van de Jong! fraai hoor! 4-1
nee toch???quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:52 schreef frosty87 het volgende:
[..]
De Jong is er al uit, was assist Rakitic
60'quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:53 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
nee toch???
hij speelt nog gek.. weet niet welke wedstrijd jij kijkt
Hij is al gewisseld voor Rakiticquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:53 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
nee toch???
Hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:53 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
nee toch???
* -Chakotay- is losahhhhquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
60'
Frenkie De Jong
Ivan Rakitic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |