Wat is dat met die sluipschutters nou steeds? Is dat het nieuwe goud ofzo, overal op youtube word ik ermee lastiggevallen.quote:Op donderdag 26 september 2019 18:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat is gewoon dat wijf uit Sluipschutters![]()
Kijk eens aan.quote:Op donderdag 26 september 2019 18:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat is gewoon dat wijf uit Sluipschutters![]()
Ja, dat mag dan weer wel. Niet rolbevestigend enzo.quote:Op donderdag 26 september 2019 18:03 schreef Chia het volgende:
Walgelijk hoe haar man weer als stereotype sulletje wordt neergezet.
Nee niet dus, dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 26 september 2019 18:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, dat mag dan weer wel. Niet rolbevestigend enzo.
quote:De vrouw heeft moeite met inparkeren en de man laat het eten aanbranden. Dit soort stereotyperingen worden verboden in Britse reclames, omdat ze schadelijk zouden zijn voor vooral vrouwen en jonge meisjes.
Haten = verlatenquote:Op donderdag 26 september 2019 18:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat is dat met die sluipschutters nou steeds? Is dat het nieuwe goud ofzo, overal op youtube word ik ermee lastiggevallen.
Oh, dat die man niet kan koken bedoel je. Dat is maar een klein detail.quote:Op donderdag 26 september 2019 18:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee niet dus, dat zeg ik toch.
edit: En in GB mag het dus ook niet meer.
[..]
Wordt inderdaad neergezet als zo'n lambal.quote:Op donderdag 26 september 2019 18:03 schreef Chia het volgende:
Walgelijk hoe haar man weer als stereotype sulletje wordt neergezet.
Niet gezien, maar hij poetst zijn tanden met een gore tandenborstel.quote:Op donderdag 26 september 2019 18:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh, dat die man niet kan koken bedoel je. Dat is maar een klein detail.
De vrouw is een succesvolle manager en de man is een beetje een sulletje.
Dat is in elk geval de hoofdboodschap van de AH.
Vond hem wel vrij geniaal.quote:Op donderdag 26 september 2019 18:26 schreef PzKpfw het volgende:
Harry Piekema was dan ook een lul eersteklas.
Harry Piekema is eigenlijk best een vriendelijke manquote:Op donderdag 26 september 2019 18:26 schreef PzKpfw het volgende:
Harry Piekema was dan ook een lul eersteklas.
Eens!quote:Op donderdag 26 september 2019 19:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Harry Piekema is eigenlijk best een vriendelijke man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |