Prima. Ik ga wel in een zomerjurkje lopen.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:18 schreef -Chakotay- het volgende:
Kledingwinkels ook maar genderneutraal maken dan?
Dat was toch al zo bij de Hema voor kinderkleding?quote:Op donderdag 26 september 2019 11:18 schreef -Chakotay- het volgende:
Kledingwinkels ook maar genderneutraal maken dan?
Het stond vorige week nog gewoon in NWS hoor, vrouwen moeten fulltime ipv parttime gaan werkenquote:Op donderdag 26 september 2019 11:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
BNW is een paar deuren verderop.
Vergeet niet al die vrouwen die stonden te dringen om aan te monsteren op een schip waarvan 30% van de bemanning het einde van jaar niet zou halen, maar die in hun zelfontplooiing werden onderdrukt door het partriarchaat.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, dat is ook niet de mijlpaal waar men naartoe wil.![]()
Het vrouwen kiesrecht was er ook niet opeens!
En de mijlpaal dat de eerste vrouw uit de keuken mocht komen (of de eerste keer dat het überhaupt bespreekbaar werd), vieren we niet.
[..]
Dat is mooi!Ik ben ook geen expert. Ik ben blij dat jij dat wel bent.
En anders nemen we Aletta Jacobs als voorbeeld. Duurde 200 jaar, van de eerste vrouwelijke student, naar de eerste vrouwelijke afgestuurde.
Allemaal onderdeel van een groter complot, sure.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het stond vorige week nog gewoon in NWS hoor, vrouwen moeten fulltime ipv parttime gaan werken
Er is weinig geheimzinnigs aan. De emancipatiegolf van de jaren 60 en 70 met al die vrouwen die gingen werken heeft ook niet geleid tot een evenredig hoger reeel gezinsinkomen, dat is bijna allemaal ten goede gekomen aan aandeelhouders en andere rentseekers.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Allemaal onderdeel van een groter complot, sure.
Ik vind dit eigenlijk wel een leuk conceptquote:Op donderdag 26 september 2019 11:36 schreef Eightyone het volgende:
De genderneutrale poppenlijn komt er iig: https://www.rtlnieuws.nl/(...)utrale-barbie-poppen
[ afbeelding ]
no freaking wayquote:Op donderdag 26 september 2019 11:36 schreef Eightyone het volgende:
De genderneutrale poppenlijn komt er iig: https://www.rtlnieuws.nl/(...)utrale-barbie-poppen
[ afbeelding ]
twitter:ADPolitiek twitterde op donderdag 26-09-2019 om 11:12:56D66-minister Van Engelshoven ligt onder vuur bij de coalitiepartners VVD, CDA en ChristenUnie, na haar oproep in deze krant aan fabrikanten om af te stappen van seksistisch speelgoed https://t.co/DntQYMjLy1 reageer retweet
Ja, tegenwoordig krijg je als klein deel van de samenleving een grote stem. Tien sneeuwvlokjes voelen zich beledigd, dan moet de rest van de samenleving zich maar aan hen aanpassen, in plaats van andersomquote:Op donderdag 26 september 2019 11:41 schreef Craptacular het volgende:
Ik schaam mij bijna voor de tijd waarin wij leven met dit soort onzin.
We voeden echt een generatie zacht gekookte eitjes op...
Dat is ongeveer wat ik zelf net zei, grappig!quote:ChristenUnie-Kamerlid Carla Dik-Faber constateert dat de minister ‘lijkt te lijden aan totale onderschatting van vrouwen’ als ze zegt dat zij vastzitten in een parttimebaan, omdat ze vroeger met een pop speelden.
Goed voorbeeld.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Vergeet niet al die vrouwen die stonden te dringen om aan te monsteren op een schip waarvan 30% van de bemanning het einde van jaar niet zou halen, maar die in hun zelfontplooiing werden onderdrukt door het partriarchaat.
kind kan niet alles zelf beslissen, omdat het simpelweg een kind isquote:Op donderdag 26 september 2019 11:39 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel een leuk concept![]()
Kan een kind zelf beslissen: Mijn pop is een jongen met lang haar en een korte broek, of whatever.
Waarom opmerkelijk? Gewoon gezond verstand tegen idioterie!!quote:Op donderdag 26 september 2019 11:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Opmerkelijk: zowel VVD, CDA als ChristenUnie verklaren hun coalitiegenoot en D66 minister voor gek:twitter:ADPolitiek twitterde op donderdag 26-09-2019 om 11:12:56D66-minister Van Engelshoven ligt onder vuur bij de coalitiepartners VVD, CDA en ChristenUnie, na haar oproep in deze krant aan fabrikanten om af te stappen van seksistisch speelgoed https://t.co/DntQYMjLy1 reageer retweet
Net zulke mannenhatende feeksen als haar voorgangsters, Jet Bussemaker en Marja van Bijsterveldt. Beide hebben al uitspraken gedaan in de trant van ''meisjes hebben de toekomst, jongens zijn verleden tijd''.quote:
heeft te maken met de vrouweniseringquote:Op donderdag 26 september 2019 11:41 schreef Craptacular het volgende:
Ik schaam mij bijna voor de tijd waarin wij leven met dit soort onzin.
We voeden echt een generatie zacht gekookte eitjes op...
Eng hè, vrouwen met een mening.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:50 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Net zulke mannenhatende feeksen als haar voorgangsters, Jet Bussemaker en Marja van Bijsterveldt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |