abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189123734
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:50 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Wat dan Blubje?
1 minuut 15 is een paar seconden? Je bent echt helemaal de realiteit kwijt he? De context? De context waar in hij Ukraine onder druk zette. Waarom en met welke beoogde uitkomst. Waarom chanteerde hij ukraine, en wat waren de gevolgen als ze ingingen op de chantage!
  donderdag 26 september 2019 @ 01:26:32 #102
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189123735
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:25 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

1 minuut 15 is een paar seconden? Je bent echt helemaal de realiteit kwijt he? De context? De context waar in hij Ukraine onder druk zette. Waarom en met welke beoogde uitkomst. Waarom chanteerde hij ukraine, en wat waren de gevolgen als ze ingingen op de chantage!
Het is in het begin vooral tekst.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_189123747
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:26 schreef Vis1980 het volgende:
Het is in het begin vooral tekst.
En wat wordt er uitgelegd met die tekst? Spelletje doen? Con.ext. Welke letter moet er op het puntje Blubje.

En ga je nog even inhoudelijk in op

quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:22 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan
[..]

Geef even aan waar ik doe wat je beweert met
[..]

Terwijl ik alleen vroeg
[..]

Geheugen van 3 seconden he blubje?
op de vorige pagina? Of geef je toe dat je daar hard onderuit ging. Je vond het toch ook zo belangrijk dat iemand zijn fouten toegaf net als je vriendje? Dus ben jij nu een vent?
pi_189123759
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Omdat hij het denk ik echt niet ziet. Blijkbaar is het heel belangrijk om totaal het punt te missen van de whistleblower complaint. Of Biden nu wel of niet zat op te scheppen doet helemaal niets af aan het verhaal van de whistleblower. Maar goed, laten we zien wat er allemaal gaat gebeuren. Zelfs al is het bewezen gaat het verhaal worden dat het helemaal niet erg is en dat iedereen dat zou doen. Zie het Mueller report.
Eerlijk is eerlijk, daar is wel waar ik het met Bever over had. Ik was benieuwd naar de opmerking over Biden. Het fragment bleek echter wat anders te bevatten. Dat hij zou moeilijk doet over iets miniscuuls verbaast mij ook enorm :D echt nog nooit meegemaakt.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:19 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Eindelijk wat?
[..]

O man. lezen is echt lastig voor je he? Ik zeg niet dat je dat zegt. Ik zeg dat je het weigert in te zien. Wat een rare spelletjes speel jij zeg. probeer je bewust de discussie te ontsporen met onzinnge opmerkingen?
quote:
je maakt vorderingen
Dat neem ik terug.

En weer die emotionele verdediging? Er is niets wat ik weiger in te zien joh, ontspan een beetje het is midden in de nacht.
_
quote:
O- _O- Als iemand hier woorden verdraait ben jij het wel. In hetzelfde bericht waar je mij er van beschuldigt, doe jij het!!

Ik verdraai Bidens' woorden niet.
Eerlijk is eerlijk, je hebt gelijk. Je verdraait zijn woorden niet, je begrijpt ze verkeerd. Sorry.

Zie, zo kan het ook! ;)

quote:
Ik reken hem af op wat hij letterlijk zegt en de context waar in hij het zegt
Wederom: wees nou eens eerlijk. Hij heeft het over een ontslag. Hij heeft het, ook in die context, niet over misbruik. En zeker niet letterlijk. Komop joh, durf je het nu gewoon echt niet?
Incelfrikandel
pi_189123766
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:11 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Elk gesprek tussen de president en andere leiders is niet per se geheim.
[..]
Nou, dit gesprek wel. Hij heeft ook zijn persoonlijke advocaat gebruikt om dit te doen, voordat hijzelf de telefoon pakte. Dit is 100% niet volgens de officiele kanalen en dat is een feit.

quote:
Keer op keer ja. En wat komt er telkens uit? Niks. Het blijkt weer een bang and blame verhaal van de democraten te zijn.
Wel de eerste keer dat ze hem beschuldigen van landverraad/corruptie en het bewijs stapelt zich op. Hij heeft zelf al bekent dat hij een verzoek heeft gedaan aan een buitenlandse macht om Biden te onderzoeken. Dat is 100% niet zuiver. Die impeachment gaat er hoogstwaarschijnlijk komen en Trump zal officieel als verdachte worden aangedragen voor corruptie / landverraad.

De vraag is nu hoe de Democraten hier optimaal hun voordeel uit kunnen halen. Dit gaat zeer interessant worden.
  donderdag 26 september 2019 @ 01:39:59 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189123774
Doorgaans is aan het niveau van de Fanboys af te lezen hoe ernstig Trump de fout in is gegaan. En dat is zo te zien flink ernstig.
pi_189123781
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:34 schreef Frikandelbroodje het volgende:
En weer die emotionele verdediging? Er is niets wat ik weiger in te zien joh, ontspan een beetje het is midden in de nacht.
Tuurlijk, je argumentjes zijn op. Dus ga je maar op een zijspoor zitten en beginnen over emotionele verdediging? Dan ben je af en uitgeluld. Beetje zwak on off topic. Vind je niet?

quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:34 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Eerlijk is eerlijk, je hebt gelijk. Je verdraait zijn woorden niet
Heb je weer iets geleerd he. Goed blijven opletten.

quote:
, je begrijpt ze verkeerd. Sorry.

Zie, zo kan het ook!
O, en dan mag je nu uitleggen wat ik er verkeerd aan begrijp.

quote:
Wederom: wees nou eens eerlijk. Hij heeft het over een ontslag. Hij heeft het, ook in die context, niet over misbruik. En zeker niet letterlijk. Komop joh, durf je het nu gewoon echt niet?
Lol. ok. let even op. Biden schept over hoe hij Oekraine zover kreeg om te doen wat hij wilde. Namelijk met chantage(of ga je nu zeggen dat ik dat ook weer verkeerd zie?). Waarom wilde Biden dat Oekraine deed wat hij wilde, en wie was er bij gebaat dat Oekraine deed wat hij wilde?

Biden is geen helder licht, of ga jij beweren van wel? Denk even aan Biden die zegt "We take truth over facts" En "'Poor Kids Are Just as Bright' as 'White Kids'".

Dat Biden niet doorhad dat hij daar een verklaring aflegde over chantage en machtsmisbruik ligt in de lijn der verwachting. Maar dat hij FEITELIJK wel een verklaring aflegt daar over chantage en machtsmisbruik moet zelfs jij toch in kunnen zien. Je bent immers Blubje niet en ik ga er van uit dat je geheugen langer is dan 3 seconden.

O jee wat zeg ik nou? Een frikandelbroodje? Mijn verwachtingen zijn misschien te hoog.
pi_189123786
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:37 schreef IndoorKite het volgende:
Nou, dit gesprek wel. Hij heeft ook zijn persoonlijke advocaat gebruikt om dit te doen, voordat hijzelf de telefoon pakte. Dit is 100% niet volgens de officiele kanalen en dat is een feit.
Nee, het wordt meegleuisterd dat is bekend. Het was een ander verhaal als hij een geheime lijn had gebruikt die niet af te luisteren/mee te luisteren is of een geheime ontmoeting had gehad.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:37 schreef IndoorKite het volgende:
Wel de eerste keer dat ze hem beschuldigen van landverraad/corruptie en het bewijs stapelt zich op.
Dat dachten velen al die andere keren ook. Maar dat viel elke keer weer tegen. En nu loopt het ook op hetzelfde uit. Je overschat hen die Trump dolgraag willen impeachen. Hun gretigheid maakt ze te happig. En wie te veel hapt krijgt buikpijn.
pi_189123788
quote:
Ik word altijd zo gelukkig als ik hem hoor praten.. heerlijk
de redder met het gezonde verstand :D
prima alternatief voor jinek hou je bek
pi_189123792
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:39 schreef Hexagon het volgende:
Doorgaans is aan het niveau van de Fanboys af te lezen hoe ernstig Trump de fout in is gegaan. En dat is zo te zien flink ernstig.
Doorgaans is aan dit soort opmerkingen af te leiden dat de argumentatie ontbreekt om een weerwoord te geven.
pi_189123793
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:49 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik word altijd zo gelukkig als ik hem hoor praten.. heerlijk
de redder met het gezonde verstand
prima alternatief voor jinek hou je bek
Heb hem altijd al een irritante mongool gevonden. Hoewel hij zonder publiek iets beter te verhapstukken is omdat hij minder van die afgezaagde Geer en Goor grappen maakt.
pi_189123799
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:47 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Nee, het wordt meegleuisterd dat is bekend. Het was een ander verhaal als hij een geheime lijn had gebruikt die niet af te luisteren/mee te luisteren is of een geheime ontmoeting had gehad.
[..]
Dit is pure onzin. Ten eerste had zijn persoonlijke advocaat totaal geen bevoegdheid om dit te doen. En ten 2de is er geen enkele bewijs dat een bevoegde Amerikaanse instantie dit wel heeft goedgekeurd. Nogmaals, dit was niet via de officiele kanalen gedaan en dat is een feit. En dat is geen verrassing, want dit neigt ontzettend naar landverraad.

quote:
Dat dachten velen al die andere keren ook. Maar dat viel elke keer weer tegen. En nu loopt het ook op hetzelfde uit. Je overschat hen die Trump dolgraag willen impeachen. Hun gretigheid maakt ze te happig. En wie te veel hapt krijgt buikpijn.
We zullen het zien. Tot nu toe is het enige weerwoord van Trump en de rest "but biden...". Volstrekt belachelijk als ze denken dat ze daarmee hieruit kunnen komen.
pi_189123801
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:51 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Heb hem altijd al een irritante mongool gevonden. Hoewel hij zonder publiek iets beter te verhapstukken is omdat hij minder van die afgezaagde Geer en Goor grappen maakt.
tja.. je moet er van houden... maar ik mag hem wel.. hij kan humor en realiteit prima scheiden.. vind ik altijd een meerwaarde aan een persoon
  donderdag 26 september 2019 @ 01:57:49 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189123802
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:50 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Doorgaans is aan dit soort opmerkingen af te leiden dat de argumentatie ontbreekt om een weerwoord te geven.
Het is nog nuttiger de paus te gaan overtuigen dat god niet bestaat dan met argumenten komen bij fanboys die denken dat politiek zoiets als voetbal is.

Hoe dan ook zijn de fanboys weer wanhopig allerlei onnozele oneliners aan het rondstrooien zonder onderbouwing. Dat wijst op paniek in de tent.
pi_189123806
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:56 schreef IndoorKite het volgende:
Dit is pure onzin. Ten eerste had zijn persoonlijke advocaat totaal geen bevoegdheid om dit te doen. En ten 2de is er geen enkele bewijs dat een bevoegde Amerikaanse instantie dit wel heeft goedgekeurd. Nogmaals, dit was niet via de officiele kanalen gedaan en dat is een feit. En dat is geen verrassing, want dit neigt ontzettend naar landverraad.
Machtsmisbruik van een eventuele Presidentskandidaat onderzoeken is landverraad? Is dat niet heel ver gezocht? Het is juist eerder voorkomen dat een landverrader Presidentskandidaat kan worden.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:56 schreef IndoorKite het volgende:
We zullen het zien. Tot nu toe is het enige weerwoord van Trump en de rest "but biden...". Volstrekt belachelijk als ze denken dat ze daarmee hieruit kunnen komen.
Nee, "But Biden, ...."is hier juist de crux en extreem relevant. maar dat gaat nog wel duidelijk worden in de komende tijd
pi_189123811
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:57 schreef -Chakotay- het volgende:
tja.. je moet er van houden... maar ik mag hem wel.. hij kan humor en realiteit prima scheiden.. vind ik altijd een meerwaarde aan een persoon
Mwaah, ik vind zijn grappen erg geer en Goor niveau. En ik krijg kotsnijgingen en darmkrampen van dat soort humor.
pi_189123815
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:57 schreef Hexagon het volgende:
Het is nog nuttiger de paus te gaan overtuigen dat god niet bestaat
Zit die op Fok? Zou graag een poging wagen.

quote:
dan met argumenten komen bij fanboys die denken dat politiek zoiets als voetbal is.

Wel als je geen argumenten hebt ja. Maar iemand als jij die zichzelf zo enorm hoog heeft zitten zou eigenlijk niks liever doen dan die "fanboys" even met argumenten en feiten om hun oren slaan.

Maar bij gebrek aan argumenten noem je iedereen waar je moeite mee hebt maar fanboy en verlaag je je tot afgezaagde ontwijk manouvres.

quote:
Hoe dan ook zijn de fanboys weer wanhopig allerlei onnozele oneliners aan het rondstrooien zonder onderbouwing. Dat wijst op paniek in de tent.
Het grappige is dat nou juist JIJ net met die oneliners komt! Dus hoe serieus ben je dan nog te nemen?

Ik wens jullie 2 een fijne nacht verder.
pi_189123816
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:44 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Tuurlijk, je argumentjes zijn op. Dus ga je maar op een zijspoor zitten en beginnen over emotionele verdediging? Dan ben je af en uitgeluld. Beetje zwak on off topic. Vind je niet?
Kijk eens wat je allemaal boos aan het typen bent. Tuurlijk ben je emotionaal. Rustig man :)

quote:
lol. ok. let even op. Biden schept over hoe hij Oekraine zover kreeg om te doen wat hij wilde. Namelijk met chantage(of ga je nu zeggen dat ik dat ook weer verkeerd zie?). Waarom wilde Biden dat Oekraine deed wat hij wilde, en wie was er bij gebaat dat Oekraine deed wat hij wilde?

Biden is geen helder licht, of ga jij beweren van wel? Denk even aan Biden die zegt "We take truth over facts" En "'Poor Kids Are Just as Bright' as 'White Kids'".

Dat Biden niet doorhad dat hij daar een verklaring aflegde over chantage en machtsmisbruik ligt in de lijn der verwachting. Maar dat hij FEITELIJK wel een verklaring aflegt daar over chantage en machtsmisbruik moet zelfs jij toch in kunnen zien. Je bent immers Blubje niet en ik ga er van uit dat je geheugen langer is dan 3 seconden.
En vanaf hier is het dus waar je het zelf invult waar hij het over heeft. Ik ontken niet, ondanks jou stellige beweringen, dan daar een verband tussen kan zitten. Dat kan namelijk best maar uit zich niet in die video. Wat jij dus wel zegt. Waar ik dus een probleem mee heb is dat jij stelt dat hij dat letterlijk zegt. De video is beperkt tot het onderwerp ontslag. Het is zo ontzettend slap van je dat je gewoon niet toe durft te geven dat je de zaken iets anders hebt voorgesteld dan ze zijn. Iedereen begrijpt dat je dat niet expres deed, big deal. Maar nee hoor je ruggengraat is van appelmoes.

quote:
jee wat zeg ik nou? Een frikandelbroodje? Mijn verwachtingen zijn misschien te hoog.
Maak je je nou ook nog eens druk om een username?

Ga het even rustig overdenken, ik ga slapen weltrusten! :)
Incelfrikandel
pi_189123822
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 02:00 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Mwaah, ik vind zijn grappen erg geer en Goor niveau. En ik krijg kotsnijgingen en darmkrampen van dat soort humor.
ik vind het niet echt hetzelfde... het maakt geen smerige seks grappen..
pi_189123823
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:59 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Machtsmisbruik van een eventuele Presidentskandidaat onderzoeken is landverraad? Is dat niet heel ver gezocht? Het is juist eerder voorkomen dat een landverrader Presidentskandidaat kan worden.
Een buitenlandse macht, via onofficiele kanalen, verzoeken/chanteren iets te doen dat impact gaat hebben op de Amerikaanse verkiezingen is landverraad, 100%.

Hij heeft geen enkele geldige reden om dit niet via officiele, Amerikaanse kanalen te doen. In plaats daarvan geeft hij eigenlijk een buitenlandse macht de kracht om, in zijn voordeel, de Amerikaanse verkiezingen te beinvloeden. Dit is gewoon landverraad. Snap niet dat jij dit niet snapt eigenlijk.

quote:
Nee, "But Biden, ...."is hier juist de crux en extreem relevant. maar dat gaat nog wel duidelijk worden in de komende tijd
Nope, dit is dikke onzin van mensen die niets snappen van wat een vice-president mag doen in zijn officiele capaciteit.

Als je aan een Amerikaan vraagt of dreigen met economische sancties op NK wegens wapenonderzoek "chantage" of "misbruik" is van de Amerikaanse regering, dan is het antwoord nee.

Officieel is er geen verschil met wat Biden heeft gedaan: in zijn officiele capaciteit druk gezet op een buitenlandse macht om een corrupte aanklager te ontslaan. Dat is het punt wat jij keer op keer mist.
pi_189123828
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 02:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Kijk eens wat je allemaal boos aan het typen bent. Tuurlijk ben je emotionaal. Rustig man
Kun je even onderbouwen waar ik boos reageer?

Graag even citaten waar dat uit blijkt.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 02:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:
En vanaf hier is het dus waar je het zelf invult waar hij het over heeft.
Nope. Het is namelijk het onderwerp daar.

quote:
Ik ontken niet, ondanks jou stellige beweringen, dan daar een verband tussen kan zitten.
Ah we komen al ergens.Zit dat verband er? Hmm even kijken. Hij zegt tegen Oekraine "Ive got a billion dollars and youre not getting it. I leave in 6 hours and if the prosecutor is not fired in 6 hours youre not getting a billion dollars!!

Hoe is dat geen machtsmisbruik, chantage of omkoping? Leg dat eens even uit? Hij werd er zelfs nog op gewezen dat hij daar de President was en hij geen zeggenschap had in Oekraine. Maar nee. Jullie moeten doen wat ik wil anders geen miljard dollar!

Leg maar uit hoe Biden niet verklaard dat hij machtsmisbruik pleegt?

quote:
De video is beperkt tot het onderwerp ontslag. Het is zo ontzettend slap van je dat je gewoon niet toe durft te geven dat je de zaken iets anders hebt voorgesteld dan ze zijn. Iedereen begrijpt dat je dat niet expres deed, big deal. Maar nee hoor je ruggengraat is van slagroom.
Jij blijft maar drammen he? Maar jij bent hier degene die niet wil erkennen wat daar gebeurd. Niet ik.
quote:
Maak je je nou ook nog eens druk om een username?

Ga het even rustig overdenken, ik ga slapen weltrusten!
Ja na Blubje werd het duidelijk dat het erg relevant kan zijn.

Heb het overdacht. Nu mag jij een en ander uitleggen
pi_189123831
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 02:10 schreef -Chakotay- het volgende:
ik vind het niet echt hetzelfde... het maakt geen smerige seks grappen..
Ook wel hoor. Maar het niveau van zijn grappenis nou biet echt hoog en een keertje leuk maar als je ze allemaal al van mijlenver ziet aankomen wordt het snel irritant. Maar dat doet hij nu hij zonder publiek is niet meer viel me op. Dus dat maakt hem een stuk makkelijker vol te houden.
pi_189123835
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 02:10 schreef IndoorKite het volgende:
Een buitenlandse macht, via onofficiele kanalen, verzoeken/chanteren iets te doen dat impact gaat hebben op de Amerikaanse verkiezingen is landverraad, 100%.
Tenzij je de VS beschermt tegen een potentieele machtsmisbruikende President die chantabel is omdat hij stiekem in zijn eigen belang werkt.

quote:
Nope, dit is dikke onzin van mensen die niets snappen van wat een vice-president mag doen in zijn officiele capaciteit.
Nee want het wordt relevant dat Biden het doet als zijn zoon er daarna flink van profiteert. Dat is namelijk belangenverstrengeling.

het enige wat Trump vroeg is in feite om een onderzoek te doen naar de gang van zaken destijds om te kijken of er sprake was van belangensverstrengeling of niet en/of sprake van omkoping met belastinggeld. Als dat namelijk wel het geval was, dan is het heel belangrijk dat dat aan het licht komt bij een potentieele Presidentskandidaat.

[ Bericht 11% gewijzigd door Hendrik_Bever op 26-09-2019 02:34:52 ]
pi_189123836
quote:
Officieel is er geen verschil met wat Biden heeft gedaan: in zijn officiele capaciteit druk gezet op een buitenlandse macht om een corrupte aanklager te ontslaan. Dat is het punt wat jij keer op keer mist.
Maar vervolgens blijkt Biden zelf corrupt te zijn omdat zijn zoon van dat ontslag profiteert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')