truequote:Op dinsdag 24 september 2019 18:04 schreef Scarface88 het volgende:
Dit kind krijgt te veel aandacht.
Ze wordt vooral groot gemaakt door de haters.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:04 schreef Scarface88 het volgende:
Maar gelukkig voornamelijk niet die aandacht die ze hoopten te krijgen met deze zet,quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:04 schreef Scarface88 het volgende:
Zou het?quote:
waarom zou het niet?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zou het?
Ik ben wel benieuwd hoe ze hierop terugkijkt als ze 25 is.
Ze krijgt nogal een storm van reacties over zich heen, zowel positief als negatief. Best heftig voor een puber.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De PR machine achter Greta weten donders goed hoe ze kinderen kunnen misbruiken voor hun eigen politieke doeleinden
Van zie zouden ze het geleerd hebben ?
dat meisje is zo over emotioneel en zit vol problemen door haar aandoening lijkt me dat het me niet eens zou verbazen als ze die leeftijd niet eens haalt. Ik krijg erg het gevoel dat ze zich zo intens verongelijkt gaat voelen als deze speech juist averechts blijkt te werken dat ze nog wel eens suicidaal kan worden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:07 schreef Janneke141 het volgende:
En ieder mens met een beetje verstand weet dat van te voren. En daarom gebruik je als goede ouder nooit je kinderen op deze manier voor je eigen agenda.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:08 schreef Janneke141 het volgende:
Ze krijgt nogal een storm van reacties over zich heen, zowel positief als negatief. Best heftig voor een puber.
Nee, het is voornamelijk echt een voor haar geschreven speech die overdreven emotioneel wordt opgedragen. Echt een toneelstukje. Ze geloofd er trouwens zelf wel op de een of andere manier in en je ziet de intense haat en woede dan ook af en toe in haar gezicht. Het is best een eng gezichtquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:11 schreef Special-Tee het volgende:
Ik djrf gewoon niet dat filmpje te zien. Bang dat ik dan een soort Hitler speech te horen mrijg. Moet je die screenshot zien ze mist alleen nog een snorretje bah.
Het is juist heel logisch en effectief om kinderen in te zetten om je boodschap te verspreiden. Een 16jarige zal een veel groter bereik hebben dan een wetenschapperquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:12 schreef sp3c het volgende:
die heb je gewoon geplaatst in het vorige deel
sloeg toen ook al nergens op
absoluut, daarom doet iedereen dat ookquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is juist heel logisch en effectief om kinderen in te zetten om je boodschap te verspreiden. Een 16jarige zal een veel groter bereik hebben dan een wetenschapper
Ja vind ik ook. Het is laag om kinderen in te zetten voor je propaganda. En mensen die zo ver durven te gaan zijn vaak hele enge mensen vind ik. Ze kunnen links of rechts zijn. Maar in elk geval wel in de uiterst extreme hoek van links of rechts.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:17 schreef Ali_boo het volgende:
Het is juist heel logisch en effectief om kinderen in te zetten om je boodschap te verspreiden. Een 16jarige zal een veel groter bereik hebben dan een wetenschapper
twitter:BreakingNLive twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 17:27:33JUST IN: Climate activist Greta Thunberg has sued 15 countries for not acting on climate change. China, the worlds biggest polluter, is not one of those 15 countries reageer retweet
Dat was hetzelfde met het zeilmeisje ....quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze krijgt nogal een storm van reacties over zich heen, zowel positief als negatief. Best heftig voor een puber.
Klopt, het is nog triester dat men een kind nodig heeft voor de betere toekomst voor de mensheid.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat haar wijsgemaakt is dat ze er dan niet meer is en de hele mensheid met haar.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zou het?
Doe maar achterruit.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:11 schreef Ali_boo het volgende:
Ben je lekker bezig om een reactie te typen is het allemaal voor niks geweest![]()
Voorruit nog een keer
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |