nah, haar vader heeft een heel goede rijschool, en een coffeeshop, is ook niet gelijk zaligmakend, want alle ogen zijn op quatta en je moet dat goed en eerlijk doen, anders ben je de lulquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vrees dat zijn ouders meer geld hebben dan Merel en haar hele tak van familie
En dat doet zijn vader ook en het is BIG geld.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nah, haar vader heeft een heel goede rijschool, en een coffeeshop, is ook niet gelijk zaligmakend, want alle ogen zijn op quatta en je moet dat goed en eerlijk doen, anders ben je de lul
nee als coffeeshop valt dat tegenquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat doet zijn vader ook en het is BIG geld.
Sinds de eerste ruzie met Jessie paft ze als een ketter.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:57 schreef Flow3r het volgende:
Merel moet shag hebben
Alsof ze de chocola ruikt![]()
[ afbeelding ]
Weet niet of het pand eigendom is maar als dat wel zo is.......is het geen armoedje.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat doet zijn vader ook en het is BIG geld.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:58 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben weer dezelfde GIF’jes kleding aan.
nee, maar weet wel dat Jessie niet door de ballotage komtquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet of het pand eigendom is maar als dat wel zo is.......is het geen armoedje.
vanwaar deze traktatie ?quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jesebel smult van de Chocosoes
quote:
tis net of hij niet durft uit te makenquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:02 schreef Flow3r het volgende:
Jessie hangt Merel weer terug naast Sas en Maxime
Wie wou dat aanvragen dan?quote:
Hoop op der waffel en dat ze dagen niet meer kan pratenquote:
Zo echt he, ze zetten zich beide voor lul.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:11 schreef Crabapple het volgende:
Merel je zet je zelf voor lul op TV, daar heb je Jessie niet voor nodig!
quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Deze gif is vlgs mij geshopt, maar niet door Fritsie
Iedereen keer al die gifjes van een andere site,quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Deze gif is vlgs mij geshopt, maar niet door Fritsie
ik zeik niet snel om dit soort dingen, maar vind het echt niet leukquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen keer al die gifjes van een andere site,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |