Daar zal ze zich fijn vanaf makenquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:34 schreef Verida het volgende:
Het volgende gesprek zou geloof ik gaan over het gedrag van Merel voordat de dames in de boot gingen slapen, dus bij het opnemen van de clip....
can't waitquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:34 schreef Verida het volgende:
Het volgende gesprek zou geloof ik gaan over het gedrag van Merel voordat de dames in de boot gingen slapen, dus bij het opnemen van de clip....
Dat mag ik hopen......quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:34 schreef Verida het volgende:
Dan ga je toch niet meer koken voor het avondmaalquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:39 schreef sjampoeh het volgende:
half 5 tosti tijd
iedereen aan t brood, merel ook weer
Ze vreten de hele dag door. Ik verbaas me er over. Gebakken eieren met kaas en salami. Ijsjes, taart, tostie. Een zak chips en avondetenquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:42 schreef formule het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet meer koken voor het avondmaal
Ik denk dat ze liegt of ze denkt dat mensen er maar één hebbenquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
weten we al meer over MeRoll
die een Long minder heeft ?
Voor wie is dat?quote:
Waar slaat dit nou weer opquote:
geen zorgen, ze neemt hem gewoon mee, ze voert hem een ongelukquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:46 schreef Setje72 het volgende:
Ik zie Merel alleen maar eten ,als ze dalijk weer 10 kilo zwaarder is geworden kan ze Jessie weer de schuld geven
Ik gok voor Jessie en Merel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |