De nieuwe single van Toffe Tony en Mr Richman.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gezwam theater tussen
MeRolll...en Jeszz
Meroll .. je hebt me gezwetst ..pijn gedaan
Jesz ; tis nou ook wel ff klaar Meroll
Meroll ; maar wat beteken ik nou eg voor jou?
Zjess; ik ben heel fliefd op je
quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De nieuwe single van Toffe Tony en Mr Richman.
ja dat snap ik welquote:Op dinsdag 24 september 2019 14:47 schreef mazaru het volgende:
Ze wil het niet over de dagen ervoor hebben
Er hangen honderden camera's die 24/7 aanstaan en hij lag helemaal achterin de boot in een hoekje.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
Zo, het is nu klaar Aldus jessie.. twee meiden in de boot so what
Eindelijk
Daar lullen we ook niet meer over tot ze een manier heeft gevonden waarom dat ook zijn schuld wasquote:Op dinsdag 24 september 2019 14:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel![]()
god wat deed ze lullig
quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Jessie: Ik weiger om sorry te zeggen.
![]()
quote:
Over 5 tot 10 jaar is dit geen shop, gok ik.quote:
Jessie is het voor de TV-rekken van Merel ook spuugzatquote:Op dinsdag 24 september 2019 14:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er hangen honderden camera's die 24/7 aanstaan en hij lag helemaal achterin de boot in een hoekje.
Wat een zeikwijf is die Merel
Vreselijk mens zegquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:50 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ik hoef niet persé een sorry
Moet aan mierstampende twin denken
quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gifje van Maza.
Damn, jij hebt echt een hele kluis vol oude utopia gifjesquote:Op dinsdag 24 september 2019 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gifje van Maza.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gifje van Maza.
Had het niet verwacht dat hij zijn poot stijf zou houdenquote:
Ik heb het idee dat hij bij het volgende gesprek er zelf een punt achter gaat zetten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het niet verwacht dat hij zijn poot stijf zou houden
Jammer dat hij er achter aan riep dat hij haar vanavond weer wilde spreken
Aan de ene kant geeft hij niet toe, en aan de andere kant kan hij haar ook niet loslaten
Tja er staat bij Jessie al heel wat druk op de ketel, gaat zeer doen denk ik.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het niet verwacht dat hij zijn poot stijf zou houden
Jammer dat hij er achter aan riep dat hij haar vanavond weer wilde spreken
Aan de ene kant geeft hij niet toe, en aan de andere kant kan hij haar ook niet loslaten
Dat idee heb ik ook heel sterk.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij bij het volgende gesprek er zelf een punt achter gaat zetten.
Daar lijkt het mij ook naar toe te gaan. Hij heeft genoeg van die slachtofferhouding van haar.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij bij het volgende gesprek er zelf een punt achter gaat zetten.
ze wult ook aandachtquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:00 schreef mazaru het volgende:
Waarom zit die vieze frannie nou weer met een kop als een donderwolk?
Dat hij niets heeft gedaan zou juist een reden moeten zijn om hem meer te vertrouwen. Hij zal echt de kans wel hebben gehad.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daar lijkt het mij ook naar toe te gaan. Hij heeft genoeg van die slachtofferhouding van haar.
Maar ik snap wel dat hij nog over die vrijdag wil praten. Want ook Mereltje heeft haar aandeel in de "ruzie" .
En waar blijft ze nu toch ook in hangen. Het is niet leuk als je vriend andere dames in zijn hok laat slapen, maar ze mag blij zijn dat het hier in Utopia was. Er zijn beelden van dat hij niets met die meiden gedaan heeft. Buiten zou ze zich dat altijd af moeten blijven vragen
En daarna janken en depressief op bed liggen. Dan etenstijd en dan weer lekker zuipen!!quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:00 schreef 5thencounter het volgende:
Pauze, straks weer keihard aan het werk… puzzelen
[ afbeelding ]
Vind ik ook hoor. Maar ik bekijk het nu even vanuit Merel. Ze mag aangeven dat ze dit niet leuk vindt. Klaar. Er is niets gebeurd wat haar kan kwetsen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hij niets heeft gedaan zou juist een reden moeten zijn om hem meer te vertrouwen. Hij zal echt de kans wel hebben gehad.
Denk je, zie hem toch wel achter haar aanlopen hoorquote:Op dinsdag 24 september 2019 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft spijt van de drank en het vingerenquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:00 schreef mazaru het volgende:
Waarom zit die vieze frannie nou weer met een kop als een donderwolk?
wat dan wel weer raar is, is dat hij het andersom niet tof had gevondenquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hij niets heeft gedaan zou juist een reden moeten zijn om hem meer te vertrouwen. Hij zal echt de kans wel hebben gehad.
Ik snap ook niet waar ze zich druk over maakt. Wat denkt ze dat er buiten gaat gebeuren. Dan komen al die groupies op hem af. Als hij met ze op de foto gaat dan heeft hij al gelijk een probleem.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Maar ik bekijk het nu even vanuit Merel. Ze mag aangeven dat ze dit niet leuk vindt. Klaar. Er is niets gebeurt wat haar kan kwetsen.
Ik geloof er geen bal vanquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:03 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Ze heeft spijt van de drank en het vingeren
Dat is toch eerlijk dat hij dit zegt. Merel vindt het ook niet tof.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat dan wel weer raar is, is dat hij het andersom niet tof had gevonden
jawel, maar toch, waarom zou dat anders zijn?quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is toch eerlijk dat hij dit zegt. Merel vindt het ook niet tof.
Daar had het klaar mee kunnen zijn. Niet dit hele drama
Dan kun je punt beter bewijzen door hetzelfde te gaan doen. Maar was het trouwens niet Merel die helemaal uit haar plaat ging met die stripper?quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat dan wel weer raar is, is dat hij het andersom niet tof had gevonden
ja natuurlijk, vind ik ook, maar dit vond ik ook ff raarquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan kun je punt beter bewijzen door hetzelfde te gaan doen. Maar was het trouwens niet Merel die helemaal uit haar plaat ging met die stripper?
Ik zie liever iig één keer het best bewaarde geheim van Utopia.. Neuken ze ooit wel een keer.. 300 uur Timo-Fruts-Ger-Sjel-Ger-Fruts neukenquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
En daarna janken en depressief op bed liggen. Dan etenstijd en dan weer lekker zuipen!!
Dat is niet anders. Hij heeft al een aantal keren uitgelegd dat hij er helemaal niet over heeft nagedacht. (nu geloof ik dat ook niet helemaal). Hij wist ook wel dat Merel dit niet zo leuk zou vinden. Maar hij had niet gedacht dat ze zo'n heisa zou maken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jawel, maar toch, waarom zou dat anders zijn?
Dat vraag ik me ook af. Nog geen seconde beeld van die twee tijdens de daad, maar van alle anderen wordt het uitgebreid in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie liever iig één keer het best bewaarde geheim van Utopia.. Neuken ze ooit wel een keer.. 300 uur Timo-Fruts-Ger-Sjel-Ger-Fruts neuken
0 uur Jenskie-Miloon neuken
En dat terwijl sex de Nr-1 staat in Streamland
nou sorry hoor, maar dat "spuit me vol" staat helaas nog duidelijk op mn netvliesquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Nog geen seconde beeld van die twee tijdens de daad, maar van alle anderen wordt het uitgebreid in beeld gebracht.
Was merel toch die dat zei niet mylene?quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou sorry hoor, maar dat "spuit me vol" staat helaas nog duidelijk op mn netvlies
pfff laat maar, ben er maar half bijquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:09 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Was merel toch die dat zei niet mylene?
Dat bedoel ik ook. Waarom van al die anderen wel en van die twee nog geen seconde? Die Tim en Frannie zijn ook closeup in beeld geweest. Gerrit en Shelley ook, Gerrit en frannie ook. Merel en Jessie ook.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou sorry hoor, maar dat "spuit me vol" staat helaas nog duidelijk op mn netvlies
ja, was in de war, sorryquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Waarom van al die anderen wel en van die twee nog geen seconde? Die Tim en Frannie zijn ook closeup in beeld geweest. Gerrit en Shelley ook, Gerrit en frannie ook. Merel en Jessie ook.
alleen die twee niet. Ik denk dat ze het gewoon nog nooit hebben gedaan.
Als het een vent is dan vraagt hij of hij moet helpen met haar kist naar de poort brengen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:11 schreef sjampoeh het volgende:
ik zag merel naar de febo lopen.. laatste strohalm.. 24u aanvragen ?
dat wil jess niet op zn geweten hebben
zei ze gisteren al, ze gaat nu chanterenquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:11 schreef sjampoeh het volgende:
ik zag merel naar de febo lopen.. laatste strohalm.. 24u aanvragen ?
dat wil jess niet op zn geweten hebben
Het begint steeds meer op een grote broer en zus relatie te lijken met die tweequote:Op dinsdag 24 september 2019 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Waarom van al die anderen wel en van die twee nog geen seconde? Die Tim en Frannie zijn ook closeup in beeld geweest. Gerrit en Shelley ook, Gerrit en frannie ook. Merel en Jessie ook.
alleen die twee niet. Ik denk dat ze het gewoon nog nooit hebben gedaan.
Ik blijf er ook bij dat Jens op mannen valtquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het begint steeds meer op een grote broer en zus relatie te lijken met die twee
Ook een goeie, zoals 'ie zich continue passief laat zoenen en aaien met een zeer ongemakkelijke houdingquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik blijf er ook bij dat Jens op mannen valt
En ik blijf er ook bij dat Jens geen type is dat daar niet voor uit zou komen als het ook zo is.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik blijf er ook bij dat Jens op mannen valt
Oh, gaat Merel het zó spelen? Ik hoop echt dat Jessie hier niet voor valt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het een vent is dan vraagt hij of hij moet helpen met haar kist naar de poort brengen.
Anders om ook,,,,moet je kijken hoe Mylene met verdriet bij hem kan komen dan is het echt liefdevol. En dan hoeft zij niet te aaien of te zoenen hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook een goeie, zoals 'ie zich continue passief laat zoenen en aaien met een zeer ongemakkelijke houding
Jaahh, dan aait hij Miloontje als een huisdier die getroost moet worden, zo vaak gezien alquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Anders om ook,,,,moet je kijken hoe Mylene met verdriet bij hem kan komen dan is het echt liefdevol. En dan hoeft zij niet te aaien of te zoenen hoor.
Ik hoop het ook. Maar zo te horen begint hij het eindelijk zat te worden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, gaat Merel het zó spelen? Ik hoop echt dat Jessie hier niet voor valt.
Moet hij dan haar ten plekke nemen????quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaahh, dan aait hij Miloontje als een huisdier die getroost moet worden, zo vaak gezien al
quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaahh, dan aait hij Miloontje als een huisdier die getroost moet worden, zo vaak gezien al
quote:
Bij de meeste mannen eindigt het troosten toch meestal in een flinke neuksessie.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet hij dan haar ten plekke nemen????
Volhouden nu. Als hij nu weer toegeeft is hij het haasje. Komt hij nooit meer van haar af.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Maar zo te horen begint hij het eindelijk zat te worden.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet gelijk, het mag ook later.. maar Jenskie en Miloon zijn nog nooit neukend, of dansende dekbedden mag ook, in beeld geweest, dat is de discussie nu evenquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij afspraken heeft gemaakt.....waarom waren er wel shots dat Mylene naakt in bed lag.....of ze moet het vreselijk warm hebben gehad.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij de meeste mannen eindigt het troosten toch meestal in een flinke neuksessie.
Mylene ziet Jens meer als haar kindje, zo lief en aaibaarquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet gelijk, het mag ook later.. maar Jenskie en Miloon zijn nog nooit neukend, of dansende dekbedden mag ook, in beeld geweest, dat is de discussie nu even
ik denk dat ze er beide niet zo van gediend zijn dat dat on cam te zien is en zijn wat behoudender daarin, meer nietquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet gelijk, het mag ook later.. maar Jenskie en Miloon zijn nog nooit neukend, of dansende dekbedden mag ook, in beeld geweest, dat is de discussie nu even
Mike en Lotus zag je ook haast niks....maar wel weer van Jeffrey en Jessie......ik weet niet of je wat kan eisen......Van Ivan en Nicole ook haast niks, maar van Vlanes en Markie weer alles.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk dat ze er beide niet zo van gediend zijn dat dat on cam te zien is en zijn wat behoudender daarin, meer niet
denk eerder dat aan de anderen ligt om de behoefte te hebben het wel te laten zien dat ze kunnen neuken (denken ze)
Of een sexloze relatie in Utopia een relatie genoemd mag worden is weer een andere discussiequote:Op dinsdag 24 september 2019 15:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk dat ze er beide niet zo van gediend zijn dat dat on cam te zien is en zijn wat behoudender daarin, meer niet
denk eerder dat het aan de anderen ligt om de behoefte te hebben het wel te laten zien dat ze kunnen neuken (denken ze)
pff, paar maanden geleden waren ze volgens iedereen hier nog ordinair want neukten de hele boel bij elkaar, het hele huisje stonk er naar, wat is het nou?quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of een sexloze relatie in Utopia een relatie genoemd mag worden is weer een andere discussie
Daar zat ik ook aan te denken......valt me op dat de jeugd ook niet meer zo erg is als onze generatie. (franny daargelaten) Je hoort toch veel best wel vlotte jongelui die wachten.....quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of een sexloze relatie in Utopia een relatie genoemd mag worden is weer een andere discussie
Niet volgens mij, ik heb maandenlang nacht en avond streams opgenomen, meer niet één minuut bollende dekbedden van Jenski&Miloon , wel honderden uren restneukers.. toeval?quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
pff, paar maanden geleden waren ze volgens iedereen hier nog ordinair want neukten de hele boel bij elkaar, het hele huisje stonk er naar, wat is het nou?
Ja, dat was ik helemaal vergeten......Maikel wilde niks horen en Lex wilde daar voor geen goud liggen......quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
pff, paar maanden geleden waren ze volgens iedereen hier nog ordinair want neukten de hele boel bij elkaar, het hele huisje stonk er naar, wat is het nou?
er is wel degelijk iets te horen en te zien geweest, Maikel en Sjellie bliezen het toen buiten proporties op, en daarom zijn ze iets voorzichtiger ermeequote:Op dinsdag 24 september 2019 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet volgens mij, ik heb maandenlang nacht en avond streams opgenomen, meer niet één minuut bollende dekbedden van Jenski&Miloon , wel honderden uren restneukers.. toeval?
Dat is uit de 3e hand info, Mailke was een Trollekop en Sjel een vette jaloerskut.. niets op streamquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
er is wel degelijk iets te horen en te zien geweest, Maikel en Sjellie bliezen het toen buiten proporties op, en daarom zijn ze iets voorzichtiger ermee
en idd Lex ja, met dr grote waffelquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat was ik helemaal vergeten......Maikel wilde niks horen en Lex wilde daar voor geen goud liggen......
Dan hebben we nog Lex......quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is uit de 3e hand info, Mailke was een Trollekop en Sjel een vette jaloerskut.. niets op stream
OMG... too little too late.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:07 schreef mazaru het volgende:
Vieze frannie wil niet als de slet erop staan. LOL
Dat is lastig als je een sletterig wijf bent
ach wat jij wil geloven, is primaquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is uit de 3e hand info, Mailke was een Trollekop en Sjel een vette jaloerskut.. niets op stream
Dat zegt hij ook letterlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is niet anders. Hij heeft al een aantal keren uitgelegd dat hij er helemaal niet over heeft nagedacht. (nu geloof ik dat ook niet helemaal). Hij wist ook wel dat Merel dit niet zo leuk zou vinden. Maar hij had niet gedacht dat ze zo'n heisa zou maken.
Volgens mij zei ze, de laatste 3 maanden wil ze er niet zo op staanquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
OMG... too little too late.
Ze waren zelfs buiten te horen, hoorde ik ze daar eens zeggen (overdag). Mylene en Jens.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet volgens mij, ik heb maandenlang nacht en avond streams opgenomen, meer niet één minuut bollende dekbedden van Jenski&Miloon , wel honderden uren restneukers.. toeval?
Dan is het toch nog steeds too little too late, what's done is done!quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:36 schreef formule het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze, de laatste 3 maanden wil ze er niet zo op staan
Ik volg Jenskie en zijn huisdier nog steeds, en zie alleen maar een wanhopig setje die bij elkaar zit voor handig voor later , net het als Jessie en Merelquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach wat jij wil geloven, is prima
Ik wacht nog even af was gaat gebeuren. Heb zo mijn eigen theorie daarover, maar het kan anders uitpakken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:38 schreef zodeju het volgende:
Merel naar achteren om te zeggen dat die extra bonus niet hoeft en ze het niet meer met Jessie wil doen??
ach dan nog, niet iedereen is een konijn, is toch bij iedereen verschillend, en elke relatie?quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze waren zelfs buiten te horen, hoorde ik ze daar eens zeggen (overdag). Mylene en Jens.
Jessie in gesprek met Gerrit over Merel, Maris en Hiske met de cirkelzaagquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wat gebeurde er net voor de SL?
quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan is het toch nog steeds too little too late, what's done is done!
ik weet het niet, op zich vind ik ze wel bij elkaar passen, heb er geen naar gevoel bijquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik volg Jenskie en zijn huisdier nog steeds, en zie alleen maar een wanhopig setje die bij elkaar zit voor handig voor later , net het als Jessie en Merel
Nah... dat geloof ik niet. Als er twee zijn bij wie dat het allerminst zou gelden, zijn het die 2.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik volg Jenskie en zijn huisdier nog steeds, en zie alleen maar een wanhopig setje die bij elkaar zit voor handig voor later , net het als Jessie en Merel
Klopt, dat zondermeer.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach dan nog, niet iedereen is een konijn, is toch bij iedereen verschillend, en elke relatie?
Ik vind het een vrij normaal stel. En je hebt nu eenmaal iemand nodig daar in die slangenkuilquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nah... dat geloof ik niet. Als er twee zijn bij wie dat het allerminst zou gelden, zijn het die 2.
Dat kan. Jens is ook altijd duidelijk dat hij niet weet of het gaat werken buiten maar voor nu leuk is. Maar Merel en Jessie hebben het al over trouwen en kinderen en buiten verder gaan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
de op geiligheid gebaseerde relaties van mijzelf, waren niet persee minder dan die waar het er wat minder aan toe gingquote:
Klopt, Jens geen ook geen garanties over buiten, dus geen valse beloftes om het nu goed te houden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij normaal stel. En je hebt nu eenmaal iemand nodig daar in die slangenkuil
En of dat na Utopia nog zo zal zijn, is afwachten, Maar dat er een vriendschap is ontstaan lijkt mij wel heel duidelijk.
Interessantquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de op geiligheid gebaseerde relaties van mijzelf, waren niet persee minder dan die waar het er wat minder aan toe ging
die houden er iig een heel goede vriendschap aan over, en ik denk heel langquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, Jens geen ook geen garanties over buiten, dus geen valse beloftes om het nu goed te houden.
Hm... anders wel. Heftiger, maar misschien is dat toeval. Goedmaaksex is niet te onderschatten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de op geiligheid gebaseerde relaties van mijzelf, waren niet persee minder dan die waar het er wat minder aan toe ging
Jessie doet wel gek, maar is het niet.. hij moet geen dikke meisjes, dat 'ie er nu een heeft is omdat er niets anders beschikbaar is die past in zijn Utopia act.. buiten kan ze oprottenquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan. Jens is ook altijd duidelijk dat hij niet weet of het gaat werken buiten maar voor nu leuk is. Maar Merel en Jessie hebben het al over trouwen en kinderen en buiten verder gaan.
Zeker. Ze zijn beiden heel open en accepteren elkaar beter dan met een willekeurig ander persoon.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die houden er iig een heel goede vriendschap aan over, en ik denk heel lang
Jes leeft ook in een droomwereld, denkt dat ze goed bij elkaar passen, ziet wat hij wil zien, en maakt teveel concessiesquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jessie doet wel gek, maar is het niet.. hij moet geen dikke meisjes, dat 'ie er nu een heeft is omdat er niets anders beschikbaar is die past in zijn Utopia act.. buiten kan ze oprotten
Klopt, maar eigenlijk heeft Jessie weinig te willen. Punt!quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jessie doet wel gek, maar is het niet.. hij moet geen dikke meisjes, dat 'ie er nu een heeft is omdat er niets anders beschikbaar is die past in zijn Utopia act.. buiten kan ze oprotten
Jens zei wel een keer toen hij achter de PC zat,en Mylene beneden in de silo hoorde, ik word gek van dat stem geluidquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zeker. Ze zijn beiden heel open en accepteren elkaar beter dan met een willekeurig ander persoon.
Merel bedoel je! Die bakvis is niet goed.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan. Jens is ook altijd duidelijk dat hij niet weet of het gaat werken buiten maar voor nu leuk is. Maar Merel en Jessie hebben het al over trouwen en kinderen en buiten verder gaan.
Das natuurljk ook niet waar, hij heet ze buiten voor het uitzoeken, dat is nu eenmaal zo, zo werkt hetquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar eigenlijk heeft Jessie weinig te willen. Punt!
quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel bedoel je! Die bakvis is niet goed.
ik heb wel eens dingen erger gezegd, ook niet interessant, maar er stond geen cam opquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:48 schreef formule het volgende:
[..]
Jens zei wel een keer toen hij achter de PC zat,en Mylene beneden in de silo hoorde, ik word gek van dat stem geluid
Dat kan. Niet alles is perfect. imperfectie kan soms juist aantrekkelijk zijn. (los hiervan). Je kan er zo van gaan houden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:48 schreef formule het volgende:
[..]
Jens zei wel een keer toen hij achter de PC zat,en Mylene beneden in de silo hoorde, ik word gek van dat stem geluid
Voor hoelang?quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Das natuurljk ook niet waar, hij heet ze buiten voor het uitzoeken, dat is nu eenmaal zo, zo werkt het
vind het idd echt een bakvisquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel bedoel je! Die bakvis is niet goed.
Hoorde haar pas nog (gisteren?) over, dat als ze bevallen was, dat haar moeder dan een tijd bij haal moet komen inwonen en dat zij geen kraamhulp hoeft....quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:52 schreef formule het volgende:
Kleine irritaties heb je altijd, ik kon me zo ergeren aan hoe mijn vriend bami at![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:52 schreef formule het volgende:
Kleine irritaties heb je altijd, ik kon me zo ergeren aan hoe mijn vriend bami at![]()
Ik bestelde nooit meer bij de Chineesquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:53 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
En altijd blijven doen zeker......of heb je er nooit wat van gezegd...
Dan mogen ze alvast beginnen, want dat duurt wel even.quote:
Gooi de frustraties er maar uitquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik was ooit met iemand die heel precies was, affijn kamperem, in het wild, hij afgepast water in dat pannetje, een kopje nog een kopje, twee kopjes koffie, (basisregels voor survivallers) en ik schope iedere keer expres dat pannetje om,kon er niet tegen!
quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik was ooit met iemand die heel precies was, affijn kamperem, in het wild, hij afgepast water in dat pannetje, een kopje nog een kopje, twee kopjes koffie, (basisregels voor survivallers) en ik schope iedere keer expres dat pannetje om,kon er niet tegen!
gaat erom wat je zegt of doet, wat natuurlijk niet altijd OK is, moeilijk voor jou geloof ikquote:
er is ook een SLquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:58 schreef formule het volgende:
Het is nu een soort van SC in de COS
Ja, zie je dat linker blaadje die is een beetje geknakt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:58 schreef formule het volgende:
Het is nu een soort van SC in de COS
Ik ben een open boekquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
gaat erom wat je zegt of doet, wat natuurlijk niet altijd OK is, moeilijk voor jou geloof ik
Nee, ik zie regendruppelsquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zie je dat linker blaadje die is een beetje geknakt.
wat ik zei was on topic, was meer een voorbeeld dat je soms dingen zegt of doet, die niet OK zijn, daar hadden we het overquote:
Ik hoorde Hiske.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En er was weer ff beeld, nog gen seconde
his weet alles.....als het maar om sensatie bij een ander gaatquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:06 schreef sjampoeh het volgende:
his schijnt te weten hoe jess over merel denkt
Raar waarom? "KUCH"quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:05 schreef Bramenstruik het volgende:
hahahaha, Frennie is bang dat ze als jacuzziemeisje wordt gezien
Dat mens Hiske, is schadelijk voor de gezondheid.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:06 schreef sjampoeh het volgende:
Was vanochtend soms mislukt......weer precies dezelfde gesprek tussen His en Merel.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:06 schreef sjampoeh het volgende:
Is vrouw eigen.quote:
Sommige mannen weten niet beterquote:
Hiske vult weer inquote:
Ze heeft ook wel gelijkquote:
Zit plassers die lopen te zeiken.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:11 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Zit plassers die lopen te zeiken.![]()
Breek me de bek nie los![]()
ja natuurlijk, en ze heeft issues, en dat kan niet! Zo hou je dat in standquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:13 schreef kaatje50 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mag je, in een relatie, niets meer doen wat de ander niet leuk vindt.
Gaat dat niet te ver?
Ja dikke lul drie bier. Ze wil een smekende kwijlende kerel die kruipt en zijn dure jas in een plas gooit zodat madam er overheen kan lopen. Dom wijfquote:
Dat doet ze al. Alles is Jessies schuld. Merel is de vangst van de eeuw en doet nooit iets verkeerd. Very loveable.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:16 schreef formule het volgende:
Merel moet alles bij Jessie neerleggen zegt Hiske
en dan zeggen, ik hou niet van onzekere mannen, ff afmakenquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dikke lul drie bier. Ze wil een smekende kwijlende kerel die kruipt en zijn dure jas in een plas gooit zodat madam er overheen kan lopen. Dom wijf
Moet denk zelf in de plas gaan leggen; jas moet ie al verkopen ten faveure van haar koopdrangquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dikke lul drie bier. Ze wil een smekende kwijlende kerel die kruipt en zijn dure jas in een plas gooit zodat madam er overheen kan lopen. Dom wijf
Watquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:17 schreef zodeju het volgende:
Merel vindt het doodzonde dat Jessie niet alles doet of laat wat ze wil.
Maar ja het is niet anders.....
Ik heb de aflevering van gister gekeken en moest lachen om de stem. Jessie en Gerrit willen een dikke clip opnemen (en de camera was op Merel, soms zijn er van die foute grappen)quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat doet ze al. Alles is Jessies schuld. Merel is de vangst van de eeuw en doet nooit iets verkeerd. Very loveable.
Precies dat,en dan nu maar zielig doen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:18 schreef mazaru het volgende:
Wel waar muts! Je hebt je antwoorden, maar ze bevallen je niet!
quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering van gister gekeken en moest lachen om de stem. Jessie en Gerrit willen een dikke clip opnemen (en de camera was op Merel, soms zijn er van die foute grappen)
Het is toch niet te geloven hoe ze hem neerzettenquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:18 schreef mazaru het volgende:
Wel waar muts! Je hebt je antwoorden, maar ze bevallen je niet!
Nou dat heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:16 schreef Bramenstruik het volgende:
ze hadden het zo leuk! Het was zo geweldig, tis doodzonde!!!
En een stuk of wat complexjes.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gaan ze hem nu een schuldgevoel aanpraten
En met Max had ie ook veel lolquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:22 schreef formule het volgende:
Jessie wil alleen gezellige leuke meiden in de bootzoal de camping gasten
Hier leeft Hiske voor. Ze geniet er van.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:22 schreef Bramenstruik het volgende:
Hske Hiske Hiske tochwat een triest mens ben je ook
Haar kringetje loopt ook gevaar zo.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
his weet alles.....als het maar om sensatie bij een ander gaat
Kijk dat was weer sarcastich bedoelt maar hebben het niet door....quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik sta overal goed op de foto dus het maakt mij niet zoveel uit....dat is heel erg egoïstisch dat ie dat heeft gezegd.
En krijgt gelijk juist van degene die niet in het gesprek betrokken was. Tjaquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Merel vind dat ze zelf gefundeerde dingen heeft gezegd en dat ze gelijk heeft.....
Hoe dan!
Ze moet vragen of ze de moeder van zijn kinderen is.... dan heeft ze haar antwoordquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kijk dat was weer sarcastich bedoelt maar hebben het niet door....
Er is sprake van een patstelling.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gaan ze hem nu een schuldgevoel aanpraten
kopen! niet eens huren, maar kopenquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:27 schreef Soury het volgende:
Merel zag al een appartementje en samenwonen.
Teringquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er is sprake van een patstelling.
Jessie weet dat hij technisch geen sorry hoeft te zeggen en daar houdt hij zich aan vast, want dat kan ze hem niet afnemen.
Hij weigert dus om excuses te maken, omdat hij zijn argument heeft. Zijn manier om niet als een pussy gezien te worden en geen gezichtsverlies te lijden.
Terwijl...
Merel dat belangrijk vindt en nu helemaal om in te kunnen binden. Als hij nou eenmaal sorry heeft gezegd, kan zij hem vergeven en lijdt zij geen gezichtsverlies als ze het goedmaakt, ondanks haar grote bek.
In Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kopen! niet eens huren, maar kopen
Nou danquote:
Kijken of ze papa nog zo gek krijgt zeker....quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kopen! niet eens huren, maar kopen
Ik zie nog Billy Bakker voor het raam in het penthouse staan. En de winnaar is Billy Bakker. Hilarisch.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:26 schreef Bramenstruik het volgende:
Utopia 2 winnares! Dat denkt ze dus echt
Of papamama jessiequote:Op dinsdag 24 september 2019 16:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kijken of ze papa nog zo gek krijgt zeker....
jaquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:30 schreef JcQ10 het volgende:
[..]
Ik zie nog Billy Bakker voor het raam in het penthouse staan. En de winnaar is Billy Bakker. Hilarisch.
denk dat die voor de eer bedanken, en dat al min of meer hebben laten wetenquote:
Dat fragment zou ik nog wel eens terug willen zien. Als iemand dat heeft? Top TV en 1 van de hoogtepunten van Utopia 1.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:30 schreef JcQ10 het volgende:
[..]
Ik zie nog Billy Bakker voor het raam in het penthouse staan. En de winnaar is Billy Bakker. Hilarisch.
Cees had al gezegd dat papa en mama hadden gezegd dat hij een baan moest gaan zoeken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk dat die voor de eer bedanken, en dat al min of meer hebben laten weten
Het zelfde geneuzelquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben reuze benieuwd naar het volgende gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |