Had het niet verwacht dat hij zijn poot stijf zou houdenquote:
Ik heb het idee dat hij bij het volgende gesprek er zelf een punt achter gaat zetten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het niet verwacht dat hij zijn poot stijf zou houden
Jammer dat hij er achter aan riep dat hij haar vanavond weer wilde spreken
Aan de ene kant geeft hij niet toe, en aan de andere kant kan hij haar ook niet loslaten
Tja er staat bij Jessie al heel wat druk op de ketel, gaat zeer doen denk ik.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het niet verwacht dat hij zijn poot stijf zou houden
Jammer dat hij er achter aan riep dat hij haar vanavond weer wilde spreken
Aan de ene kant geeft hij niet toe, en aan de andere kant kan hij haar ook niet loslaten
Dat idee heb ik ook heel sterk.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij bij het volgende gesprek er zelf een punt achter gaat zetten.
Daar lijkt het mij ook naar toe te gaan. Hij heeft genoeg van die slachtofferhouding van haar.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij bij het volgende gesprek er zelf een punt achter gaat zetten.
ze wult ook aandachtquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:00 schreef mazaru het volgende:
Waarom zit die vieze frannie nou weer met een kop als een donderwolk?
Dat hij niets heeft gedaan zou juist een reden moeten zijn om hem meer te vertrouwen. Hij zal echt de kans wel hebben gehad.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daar lijkt het mij ook naar toe te gaan. Hij heeft genoeg van die slachtofferhouding van haar.
Maar ik snap wel dat hij nog over die vrijdag wil praten. Want ook Mereltje heeft haar aandeel in de "ruzie" .
En waar blijft ze nu toch ook in hangen. Het is niet leuk als je vriend andere dames in zijn hok laat slapen, maar ze mag blij zijn dat het hier in Utopia was. Er zijn beelden van dat hij niets met die meiden gedaan heeft. Buiten zou ze zich dat altijd af moeten blijven vragen
En daarna janken en depressief op bed liggen. Dan etenstijd en dan weer lekker zuipen!!quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:00 schreef 5thencounter het volgende:
Pauze, straks weer keihard aan het werk… puzzelen
[ afbeelding ]
Vind ik ook hoor. Maar ik bekijk het nu even vanuit Merel. Ze mag aangeven dat ze dit niet leuk vindt. Klaar. Er is niets gebeurd wat haar kan kwetsen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hij niets heeft gedaan zou juist een reden moeten zijn om hem meer te vertrouwen. Hij zal echt de kans wel hebben gehad.
Denk je, zie hem toch wel achter haar aanlopen hoorquote:Op dinsdag 24 september 2019 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft spijt van de drank en het vingerenquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:00 schreef mazaru het volgende:
Waarom zit die vieze frannie nou weer met een kop als een donderwolk?
wat dan wel weer raar is, is dat hij het andersom niet tof had gevondenquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hij niets heeft gedaan zou juist een reden moeten zijn om hem meer te vertrouwen. Hij zal echt de kans wel hebben gehad.
Ik snap ook niet waar ze zich druk over maakt. Wat denkt ze dat er buiten gaat gebeuren. Dan komen al die groupies op hem af. Als hij met ze op de foto gaat dan heeft hij al gelijk een probleem.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Maar ik bekijk het nu even vanuit Merel. Ze mag aangeven dat ze dit niet leuk vindt. Klaar. Er is niets gebeurt wat haar kan kwetsen.
Ik geloof er geen bal vanquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:03 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Ze heeft spijt van de drank en het vingeren
Dat is toch eerlijk dat hij dit zegt. Merel vindt het ook niet tof.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat dan wel weer raar is, is dat hij het andersom niet tof had gevonden
jawel, maar toch, waarom zou dat anders zijn?quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is toch eerlijk dat hij dit zegt. Merel vindt het ook niet tof.
Daar had het klaar mee kunnen zijn. Niet dit hele drama
Dan kun je punt beter bewijzen door hetzelfde te gaan doen. Maar was het trouwens niet Merel die helemaal uit haar plaat ging met die stripper?quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat dan wel weer raar is, is dat hij het andersom niet tof had gevonden
ja natuurlijk, vind ik ook, maar dit vond ik ook ff raarquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan kun je punt beter bewijzen door hetzelfde te gaan doen. Maar was het trouwens niet Merel die helemaal uit haar plaat ging met die stripper?
Ik zie liever iig één keer het best bewaarde geheim van Utopia.. Neuken ze ooit wel een keer.. 300 uur Timo-Fruts-Ger-Sjel-Ger-Fruts neukenquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
En daarna janken en depressief op bed liggen. Dan etenstijd en dan weer lekker zuipen!!
Dat is niet anders. Hij heeft al een aantal keren uitgelegd dat hij er helemaal niet over heeft nagedacht. (nu geloof ik dat ook niet helemaal). Hij wist ook wel dat Merel dit niet zo leuk zou vinden. Maar hij had niet gedacht dat ze zo'n heisa zou maken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jawel, maar toch, waarom zou dat anders zijn?
Dat vraag ik me ook af. Nog geen seconde beeld van die twee tijdens de daad, maar van alle anderen wordt het uitgebreid in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie liever iig één keer het best bewaarde geheim van Utopia.. Neuken ze ooit wel een keer.. 300 uur Timo-Fruts-Ger-Sjel-Ger-Fruts neuken
0 uur Jenskie-Miloon neuken
En dat terwijl sex de Nr-1 staat in Streamland
nou sorry hoor, maar dat "spuit me vol" staat helaas nog duidelijk op mn netvliesquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Nog geen seconde beeld van die twee tijdens de daad, maar van alle anderen wordt het uitgebreid in beeld gebracht.
Was merel toch die dat zei niet mylene?quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou sorry hoor, maar dat "spuit me vol" staat helaas nog duidelijk op mn netvlies
pfff laat maar, ben er maar half bijquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:09 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Was merel toch die dat zei niet mylene?
Dat bedoel ik ook. Waarom van al die anderen wel en van die twee nog geen seconde? Die Tim en Frannie zijn ook closeup in beeld geweest. Gerrit en Shelley ook, Gerrit en frannie ook. Merel en Jessie ook.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou sorry hoor, maar dat "spuit me vol" staat helaas nog duidelijk op mn netvlies
ja, was in de war, sorryquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Waarom van al die anderen wel en van die twee nog geen seconde? Die Tim en Frannie zijn ook closeup in beeld geweest. Gerrit en Shelley ook, Gerrit en frannie ook. Merel en Jessie ook.
alleen die twee niet. Ik denk dat ze het gewoon nog nooit hebben gedaan.
Als het een vent is dan vraagt hij of hij moet helpen met haar kist naar de poort brengen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:11 schreef sjampoeh het volgende:
ik zag merel naar de febo lopen.. laatste strohalm.. 24u aanvragen ?
dat wil jess niet op zn geweten hebben
zei ze gisteren al, ze gaat nu chanterenquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:11 schreef sjampoeh het volgende:
ik zag merel naar de febo lopen.. laatste strohalm.. 24u aanvragen ?
dat wil jess niet op zn geweten hebben
Het begint steeds meer op een grote broer en zus relatie te lijken met die tweequote:Op dinsdag 24 september 2019 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Waarom van al die anderen wel en van die twee nog geen seconde? Die Tim en Frannie zijn ook closeup in beeld geweest. Gerrit en Shelley ook, Gerrit en frannie ook. Merel en Jessie ook.
alleen die twee niet. Ik denk dat ze het gewoon nog nooit hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |