Had het niet verwacht dat hij zijn poot stijf zou houdenquote:
Ik heb het idee dat hij bij het volgende gesprek er zelf een punt achter gaat zetten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het niet verwacht dat hij zijn poot stijf zou houden
Jammer dat hij er achter aan riep dat hij haar vanavond weer wilde spreken
Aan de ene kant geeft hij niet toe, en aan de andere kant kan hij haar ook niet loslaten
Tja er staat bij Jessie al heel wat druk op de ketel, gaat zeer doen denk ik.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het niet verwacht dat hij zijn poot stijf zou houden
Jammer dat hij er achter aan riep dat hij haar vanavond weer wilde spreken
Aan de ene kant geeft hij niet toe, en aan de andere kant kan hij haar ook niet loslaten
Dat idee heb ik ook heel sterk.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij bij het volgende gesprek er zelf een punt achter gaat zetten.
Daar lijkt het mij ook naar toe te gaan. Hij heeft genoeg van die slachtofferhouding van haar.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij bij het volgende gesprek er zelf een punt achter gaat zetten.
ze wult ook aandachtquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:00 schreef mazaru het volgende:
Waarom zit die vieze frannie nou weer met een kop als een donderwolk?
Dat hij niets heeft gedaan zou juist een reden moeten zijn om hem meer te vertrouwen. Hij zal echt de kans wel hebben gehad.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daar lijkt het mij ook naar toe te gaan. Hij heeft genoeg van die slachtofferhouding van haar.
Maar ik snap wel dat hij nog over die vrijdag wil praten. Want ook Mereltje heeft haar aandeel in de "ruzie" .
En waar blijft ze nu toch ook in hangen. Het is niet leuk als je vriend andere dames in zijn hok laat slapen, maar ze mag blij zijn dat het hier in Utopia was. Er zijn beelden van dat hij niets met die meiden gedaan heeft. Buiten zou ze zich dat altijd af moeten blijven vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |