Mooi moment!quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:06 schreef Arcee het volgende:
Betere kwaliteit filmpje: https://www.bbc.com/news/uk-politics-51287430
Als je 40 jaar voor je land hebt gewerkt krijg je van een dreumes te horen dat je voortaan je bek moet houden en het liefste willen ze dat je snel doodgaat. Stemrecht afnemen van mensen die niks misdaan hebben, omdat je partij niet kan winnenquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:45 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Nee naar tieners tussen de 18 en 23 moet je luisteren met hun 0.0 levenservaring en totaal onrealistische blik op de wereld
You got to love the free UK!quote:
Die voorzitter is echt ultrazuur ja.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
You got to love the free UK!![]()
Nou WIJ, Nexit!
Wat een dom mens die voorzitter, ze (UK) haten de EU (Brussel) niet de mensen of de landen!
Ook een typerend filmpje;twitter:LeaveEUOfficial twitterde op woensdag 11-09-2019 om 14:40:22📺 | Drunk Brussels' bureaucrats boast about keeping Britain tied to the European Union for another five years, "at least"!These parasites need taking down a peg or two. RT to show up the Brussels' bully boys for what they really are! 👊 https://t.co/V0CkLdBrL3 reageer retweet
Ja een waar feest daar komen ze nu wel achter.quote:
alsjeblieft niet een Nexitquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou WIJ, Nexit!
Wat een dom mens die voorzitter, ze (UK) haten de EU (Brussel) niet de mensen of de landen!
Welk soort Nexit wil je en waarom?quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou WIJ, Nexit!
quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
alsjeblieft niet een Nexit
ook een reden om blij te zijn met die brexit, zien we Farage zijn kop niet meer in ons europese parlement, tenminste geen brexit party trollen daar meer tijdens het volkslied van de EU
quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Welk soort Nexit wil je en waarom?
Het suddert nu al een tijd lang die Nexit... En als we zien dat het de UK goed gaat dan wordt het nog veel erger. (de roep)quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
laten wij vooral niet de UK achterna gaan, als we nagaan hoeveel chaos die brexit hun heeft opgeleverd, en hoe lang dit duurde sinds 2016
Welke suddering? Maar ~20% van alle Nederlanders wil een Nexit. Blijkt uit alle polls en verkiezingen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het suddert nu al een tijd lang die Nexit... En als we zien dat het de UK goed gaat dan wordt het nog veel erger. (de roep)
Er zal ook veel afhangen hoe de EU (Brussel) zich verder gaat ontwikkelen op allerlei gebied na Brexit.
Als het volgende kabinet nou eens een brede discussie opstart (Nexit tafels met voors en tegens) met als eindpunt een raadpleging van het volk, dan kunnen we er toch uitkomen met z'n allen? (Zowel positief als negatief)
Dit blijft wel een onderwerp waar nog jaren over gepraat gaat worden!
Ik merk dan jij geen voorstander bent.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:46 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Welke suddering? Maar ~20% van alle Nederlanders wil een Nexit. Blijkt uit alle polls en verkiezingen.
Er is geen enkele aanleiding om te denken dat het de Britten goed zal gaan na de Brexit. Alles wijst vooralsnog op het tegendeel.
Waarom een discussie opstarten terwijl het maar bij een minderheid leeft? Er zijn veel urgentere zaken die meer aandacht vergen. De woningmarkt, het onderwijs, gezondheidszorg en migratiedebat bijvoorbeeld.
Raadpleging van het volk is afgeschaft en dit onderwerp leent zich ook niet voor een referendum. Dat heeft de Brexit wel bewezen.
Je hebt nog steeds niet beantwoord wat voor soort Nexit je wil en waarom.
Oke dus het soort Nexit met enorme economische schade.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik merk dan jij geen voorstander bent.
We zullen zien.
Soort Nexit? Gewoon af van Brussel en Nederland dopt zijn eigen boontjes!
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn!quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:57 schreef Jaeger85 het volgende:H
[..]
Oke dus het soort Nexit met enorme economische schade.
We betalen nu 7.5 miljard euro en krijgen daar 100+ miljard aan baten voor terug. Hoe denk je dat te compenseren bij een vertrek?quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn!
Jij dicht mij wel veel kennis toe.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:00 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
We betalen nu 7.5 miljard euro en krijgen daar 100+ miljard aan baten voor terug. Hoe denk je dat te compenseren bij een vertrek?
Jij stelt het voorkomen kan worden. Kennelijk kom je met beweringen die je uit je duim zuigt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jij dicht mij wel veel kennis toe.![]()
Daar moeten we gewoon over onderhandelen (Nexit tafel)
Ik zuig niet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Jij stelt het voorkomen kan worden. Kennelijk kom je met beweringen die je uit je duim zuigt.
Het overgrote deel van de nederlanders wilt dat niet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zuig niet.
Ik wil een brede discussie over Nexit!
Heerlijkquote:
Als dat de uitkomst is na brede discussie dan is dat natuurlijk oké!quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de nederlanders wilt dat niet.
Dat doe je wel. En we willen allemaal wel wat. Het gaat toch niet gebeuren tenzij FvD en PVV samen 75+ zetels krijgen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zuig niet.
Ik wil een brede discussie over Nexit!
Zeg nooit, nooit!quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:34 schreef Jaeger85 het volgende:
Het gaat toch niet gebeuren tenzij FvD en PVV samen 75+ zetels krijgen.
Dat lijkt mij een prima idee. En evt na de discussie een referendum over een Nexit.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als dat de uitkomst is na brede discussie dan is dat natuurlijk oké!
Maar nu zul je zien dat het steeds weer opborrelt die Nexit.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een prima idee. En evt na de discussie een referendum over een Nexit.
Ik ben niet tegen de EU. Het is een mooi samenwerkingsverband. Het begint helaas erg door te slaan.
De nieuwe podcast van Jensen heeft Nexit in de titel. Eens horen wat hij te zeggen heeft
Die regel is sowieso te bizar voor woorden. Uiteraard is die klote EU vlag niet verboden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
![]()
![]()
Prachtig ook dat ze schijt hebben aan de regel dat nationale vlaggen verboden zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:41 schreef Bocaj het volgende:
[..](Ik wacht ff tot Jensen de YT versie heeft geplaatst.)
Straks gaan ze ook alle volksliederen verbieden. Alleen nog het Europese volkslied.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Die regel is sowieso te bizar voor woorden. Uiteraard is die klote EU vlag niet verboden.
(Party in) My Pussy?quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:47 schreef Nikonlover het volgende:
Straks gaan ze ook alle volksliederen verbieden. Alleen nog het Europese volkslied.
quote:
Goed plan! Ik kan niet wachten op de doordachte analyses en de daaruit volgende rationele conclusies, die topintellectueel Jensen ons op basis van zijn diepgaande inzichten en jarenlange ervaring op het hoogste niveau van de politiek zal voorleggen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:37 schreef Nikonlover het volgende:
De nieuwe podcast van Jensen heeft Nexit in de titel. Eens horen wat hij te zeggen heeft
Samenwerken is evengoed wel mogelijk hoor. Daarvoor hoef je niet in de EU te zitten.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat, ik ben tegen een nexit, omdat in je eentje staan kansloos is
dat die britten arrogant zijn, en anti-eu dat wisten we allang anders hadden ze wel geprobeerd om iets aan de EU toe te voegen
wij Nederlanders mogen juist niet tegen de EU zijn, onze Frans Timmermans die veel lof krijgt van de nieuwe voorzitster Ursula von der Leyen
Wat?quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:41 schreef chibibo het volgende:
[..]
Goed plan! Ik kan niet wachten op de doordachte analyses en de daaruit volgende rationele conclusies, die topintellectueel Jensen ons op basis van zijn diepgaande inzichten en jarenlange ervaring op het hoogste niveau van de politiek zal voorleggen.
Hopelijk is mijn poetsvrouw er nog als ik thuiskom, dan kan ik haar vragen welk investeringsfonds het beste bij mijn financiële profiel past.
Als er nog een land uit gaat, dan stort de EU in.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:59 schreef michaelmoore het volgende:
Als de Breit nu een groot succes wordt, geen immigranten meer , heen afdracht , geen gezeur geen zinloze regels over te kromme bananen
Welk land gaat dan VOLGEN , , ik gok Italië
Nee hoor , De EMU slang die de test was van de Euro , duurde ook tot Duitsland en Nederland en Denemarken over warenquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als er nog een land uit gaat, dan stort de EU in.
Ja, lekker de EU volgooien met hun schulden en dan lekker eruit gaan...quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:59 schreef michaelmoore het volgende:
Welk land gaat dan VOLGEN , ???/ , ik gok Italië
nee hoor die zijn opgekocht door DRAGHI , die gaat ze privé betalenquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, lekker de EU volgooien met hun schulden en dan lekker eruit gaan...(Toedeledokie)
regels over kromme bananen... Geloof je dat werkelijk?quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:59 schreef michaelmoore het volgende:
Als de Breit nu een groot succes wordt, geen immigranten meer ,geen afdracht aan corrpute EU ambtenaren , geen gezeur , geen zinloze regels over te kromme bananen
dat zijn geen EU regelsquote:Geen Brussel die wil dat we de sociale huurwoningen moeten verkopen , of dat we de pensioenen moeten bevriezen
Nee die hebben al aangegeven erin te willen blijvenquote:Welk land gaat dan VOLGEN , ???/ , ik gok Italië
Dat kan maar zo veranderen, als de Brexit een echt succes gaat worden en aan Trump en Poetin zal t niet liggenquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:15 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee die hebben al aangegeven erin te willen blijven
Je weet echt niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat kan maar zo veranderen, als de Brexit een echt succes gaat worden en aan Trump en Poetin zal t niet liggen
Eindelijk hebben de Britten straks een goed immigratie beleid
Italië zeker niet. Geen enkel land denk ik, zelfs de door nationaalpopulisten geregeerde landen Polen en Hongarije wille koste wat kost in de EU blijvenquote:Op donderdag 30 januari 2020 18:59 schreef michaelmoore het volgende:
Omdat het ze geld oplevert. Moeten ze netto betalen, zijn ze gelijk weg.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Italië zeker niet. Geen enkel land denk ik, zelfs de door nationaalpopulisten geregeerde landen Polen en Hongarije wille koste wat kost in de EU blijven
Italië is netto betaler.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat het ze geld oplevert. Moeten ze netto betalen, zijn ze gelijk weg.
Ah. Okay.quote:
Zij zelf ook nietquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah. Okay.
Al heb ik ze liever niet onder Russische invloedssfeer.
Ze hebben meer aan Rusland dan aan de EUquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah. Okay.
Al heb ik ze liever niet onder Russische invloedssfeer.
Misschien, maar men herinnert zich de slechte ouwe tijd van het Warschaupact nog. Dat veeg je niet zomaar even uit. Als ze dan toch moeten kiezen tussen twee kwaden dan zéker geen Mother Russia (op dit moment althans)quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze hebben meer aan Rusland dan aan de EU
https://www.bnr.nl/nieuws(...)-is-magical-thinkingquote:'BREXITDEAL JOHNSON IS MAGICAL THINKING'
BNR Webredactie Vandaag, 18:38
De Ierse grens was jarenlang hét hete hangijzer van de Brexit-onderhandelingen. Theresa May kostte het de kop, maar Boris Johnson wist zijn deal er wél doorheen te loodsen. Nu de Britten daardoor daadwerkelijk de EU gaan verlaten, begint de discussie rond de Ierse grens pas écht. Douane-expert Hans Maessen ziet enorme problemen en denkt dat delen van de Brexitdeal van Johnson zelfs totaal onuitvoerbaar zijn.
E-bikes
Een van de kritische delen van de voorstellen die zijn geaccordeerd door de EU en het Verenigd Koninkrijk, is dat je Europese invoerrechten moet betalen als je iets invoert in Noord-Ierland, zegt Maessen. Als voorbeeld van een product noemt hij de elektrische fiets. 'Als je een E-bike via Groot-Brittannië in Noord-Ierland invoert, moet je een anti-dumpingheffing betalen van tientallen procenten.' Met zo'n heffing wil de EU voorkomen dat buitenlandse bedrijven producten tegen kunstmatig lage prijzen op de Europese markt verkopen.
Luister ook | Boekestijn en De Wijk zwaaien de Britten uit!
Om die anti-dumpingheffing terug te krijgen moeten de E-bikes uiteindelijk aantoonbaar aan een consument in Noord-Ierland worden verkocht. 'Je moet bewijzen dat de fietsen niet bij een handelaar in Ierland terechtkomen, op de Europese interne markt dus. Hoe kan ik nou als importeur aansprakelijk gesteld worden voor handelingen van mensen aan wie ik iets doorverkoop? Dat is de wereld op zijn kop. Dat kun je juridisch gewoon niet vormgeven. Dit heeft de EU eerder als “magical thinking” afgedaan.'
Het volledige interview is te beluisteren in de podcast BNR De Wereld.
Rusland heeft ze niets te bieden, de economie van Rusland is net zo groot als die van Spanje.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja joh, in de Krim en de Oekraïne gaat t ook zo lekker. Maar vertel, wat is er beter aan Ruslandquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat Brexit best eens een groots succes kan blijken te zijn en als voorbeeld kan dienen voor Italië of Griekenlandquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je weet echt niet waar je het over hebt.
Waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 04:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat een geweldige historische dag
quote:
quote:The UK economy will outpace the struggling eurozone in the first two years after Brexit, the International Monetary Fund (IMF) has predicted for the first time.
Britain also outpaced the monetary union in 2019, giving it three straight years of faster growth, according to the IMF's latest forecasts.
quote:BRITAIN’S economy is set to power ahead after Brexit, outpacing the eurozone and other major European countries, the International Monetary Fund (IMF) has said.
The findings of two studies published by the the body show the UK is on track for two years of growth and is anticipated to outperform Germany, France and Italy. The economy is expected to expand by 1.4 percent this year and by 1.5 percent in 2021, it said. It marks an optimistic outlook for the UK’s post-Brexit future after last year’s growth was recorded at 1.3 percent.
Waarom zou italie eruit gaan. Stel jouw buurman met schulden komt bij jouw geld lenen en jij blijft geven dan zegt hij ook niet vanzelf ik hoef niet meer. Als er al een land uitgaat is het een noordelijk land. Alles van Belgie naar benedenheeft er geen voordeel aan om eruit te gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:59 schreef michaelmoore het volgende:
Als de Breit nu een groot succes wordt, geen immigranten meer ,geen afdracht aan corrpute EU ambtenaren , geen gezeur , geen zinloze regels over te kromme bananen
Geen Brussel die wil dat we de sociale huurwoningen moeten verkopen , of dat we de pensioenen moeten bevriezen
Dan vergeet je voor het gemak maar even dat zij ons niets te bieden hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Rusland heeft ze niets te bieden, de economie van Rusland is net zo groot als die van Spanje.
Met de EU behoren ze tot een economische wereldmacht.
Je citeert selectief. Die verwachte groei is alleen beter wanneer ze een goede handelsovereenkomst kunnen sluiten met zowel de EU en de VS voor het einde van het jaar. De kans dat ik de jackpot win is groter.quote:
https://www.thetimes.co.u(...)s-says-imf-k2h3vbdjmquote:Assuming there is an orderly Brexit at the end of the month, and a gradual transition to a new relationship with the bloc
Lidmaatschap leverde de Britten ook veel meer op dan dat het ze kostte.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat het ze geld oplevert. Moeten ze netto betalen, zijn ze gelijk weg.
Schijn vrijheid en onfhankelijkheid. Ze mogen kiezen of ze gaan bukken voor de VS, China of toch nog de EU.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 04:40 schreef Scarface88 het volgende:
Wat moet het een heerlijk gevoel zijn om in de UK te leven en vandaag eindelijk je vrijheid en onafhankelijk terug te krijgen! Hopelijk volgen nog meer landen uit de EU. Weer controle over je eigen grenzen. Je eigen handelsafspraken. Je eigen baasGeen geld meer naar de bodemloze put van Brussel waar ze treinstations mee bouwen in Oost Europa waar niemand woont. Gewoon weer geld in je eigen land investeren
Wat? Een districtenstelsel met ongekozen Senaat? Daar is wat voor te zeggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:36 schreef Chivaz het volgende:
De azijnzeikers die tegen democratie de natiestaat en/of vrijheid in het geheel zijn komen weer met argumenten gebaseerd op economische belangen.
Het is een fundamentele haat tegenover democratie en de natiestaat.
Dat zie je helemaal verkeerd, het is een voorliefde voor internationale samenwerking.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:36 schreef Chivaz het volgende:
De azijnzeikers die tegen democratie de natiestaat en/of vrijheid in het geheel zijn komen weer met argumenten gebaseerd op economische belangen.
Eerder een ziekelijke obsessie wat resulteert in stalkergedrag.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd, het is een voorliefde voor internationale samenwerking.
Als Schotland uit het VK wil heb ik daar niets op tegen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:36 schreef Chivaz het volgende:
Ik ook niet, al vind ik het wel vreemd om onafhankelijk te willen zijn van het VK om vervolgens weer slaaf te worden van de EU.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:49 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Als Schotland uit het VK wil heb ik daar niets op tegen.
Is alles zo zwart en wit in jouw leven? Geen tintjes grijs erbij?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Eerder een ziekelijke obsessie wat resulteert in stalkergedrag.
Als de EU een vriendengroep was dan neukten ze allemaal elkaars vrouw en vinden ze het nog prima ook.
Dat is omdat de EU Schotland veel meer te bieden heeft dan het armetierige VK.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ook niet, al vind ik het wel vreemd om onafhankelijk te willen zijn van het VK om vervolgens weer slaaf te worden van de EU.
Over een valse keus gesproken.
We zullen zienquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Prachtig nieuws, dat het VK mag opbloeien zodat het een voorbeeld kan zijn voor overige lidstaten
Alles wijst vooralsnog op het tegendeel.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Prachtig nieuws, dat het VK mag opbloeien zodat het een voorbeeld kan zijn voor overige lidstaten
De schulden van Italië zijn opgekocht door ???? Juist door jouwquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:13 schreef vipergts het volgende:
[..]
Waarom zou italie eruit gaan. Stel jouw buurman met schulden komt bij jouw geld lenen en jij blijft geven dan zegt hij ook niet vanzelf ik hoef niet meer. Als er al een land uitgaat is het een noordelijk land. Alles van Belgie naar benedenheeft er geen voordeel aan om eruit te gaan.
Men moet even door de zure appel heen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Alles wijst vooralsnog op het tegendeel.
Juistquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Men moet even door de zure appel heen.
Dit heeft tijd nodig, geef ze vijf jaar. Wanneer het succes daar is zal de EU afbrokkelen en zullen diverse lidstaten hun soevereiniteit terugpakken.
Juistquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Juistquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ook niet, al vind ik het wel vreemd om onafhankelijk te willen zijn van het VK om vervolgens weer slaaf te worden van de EU.
Over een valse keus gesproken.
Laat ze dan lekker de valse onafhankelijkheid kiezen en dan weer slaaf worden van de EU.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is omdat de EU Schotland veel meer te bieden heeft dan het armetierige VK.
je bedoelt datgene waar het VK nu voor gekozen heeft?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Laat ze dan lekker de valse onafhankelijkheid kiezen en dan weer slaaf worden van de EU.
Ik gun het ze van harte.
Beantwoord eerst mijn vragen aan jou over je kromme bananen en immigratie maar eens. Tot die tijd kan ik je niet serieus nemen op dit onderwerpquote:Op vrijdag 31 januari 2020 02:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat Brexit best eens een groots succes kan blijken te zijn en als voorbeeld kan dienen voor Italië of Griekenland
De UK zal zeker heel veel support krijgen van Trump en ook van Poetina
Boris en Trump die liggen elkaar wel, dat zijn net broertjes
Waar haal je deze wijsheid vandaan? Zelfs de meest die hard Brexiteer Jacob Reese Mogg verwacht dat het wel 50 jaar kan duren voordat de Britten de vruchten gaan plukken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Men moet even door de zure appel heen.
Dit heeft tijd nodig, geef ze vijf jaar. Wanneer het succes daar is zal de EU afbrokkelen en zullen diverse lidstaten hun soevereiniteit terugpakken.
De Britten hebben voor valse onafhankelijk gekozen ja. Zodra ze een handelsovereenkomst willen sluiten geven ze veel van hun nieuw verworven vrijheden weer weg.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Laat ze dan lekker de valse onafhankelijkheid kiezen en dan weer slaaf worden van de EU.
Ik gun het ze van harte.
hadden ze alquote:Op vrijdag 31 januari 2020 04:40 schreef Scarface88 het volgende:
Wat moet het een heerlijk gevoel zijn om in de UK te leven en vandaag eindelijk je vrijheid en onafhankelijk terug te krijgen! Hopelijk volgen nog meer landen uit de EU. Weer controle over je eigen grenzen.
waarbij je eerst 60 tradeagreements + vrij handelen in de EU de prullenbak ingooitquote:Je eigen handelsafspraken
en genaaid gaan worden door alle grote handelsblokkenquote:. Je eigen baas![]()
en subsidies geven aan probleemgebieden als Manchester Liverpool en Birmingham (om te beginnen)quote:Geen geld meer naar de bodemloze put van Brussel waar ze treinstations mee bouwen in Oost Europa waar niemand woont
konden ze al, maar deden ze niet, wat doet jou denken dat ze dat nu wel gaan doen?quote:. Gewoon weer geld in je eigen land investeren
Schuldenvrij ja?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Juist
En de UK verlaat schulden vrij de EU want die zijn eigendom van de EU van onze Draghi
[..]
Juist
[..]
Juist
is peanutsquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:15 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Schuldenvrij?
Www.bbc.com/news/amp/51110096
Hebben nog 39 miljard van ze te goed.
Waar de Britten geen last van hebben want ze horen niet bij de Eurozone.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
is peanuts
Draghi h heeft 47 biljoen euro aan staatsobligaties opgekocht
quote:Op zondag 26 januari 2020 12:28 schreef SeLang het volgende:
Brexit beschermt bovendien tegen het Corona-virus.
In POL zeiden ze dat er na Brexit geen vliegtuigen meer kunnen landen, dus...
Het mooie van vrijheid is dat je daarvoor kan kiezen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De Britten hebben voor valse onafhankelijk gekozen ja. Zodra ze een handelsovereenkomst willen sluiten geven ze veel van hun nieuw verworven vrijheden weer weg.
Zolang je de concequenties wil aanvaarden wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het mooie van vrijheid is dat je daarvoor kan kiezen.
Daarom gaan ze er zelf niet uit of terug naar de lire ze zouden gek zijn. Ze laten mij gewoon tot in de eeuwigheid betalen voor hun leefstijl. Ze zijn te groot om te vertellen dat ze hun schulden moeten betalen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De schulden van Italië zijn opgekocht door ???? Juist door jouw
weet je dat niet meer?/
dat Hr Draghi in opdracht van ons alle schulden van Italie heeft gekocht in euro
Als italie terug gaat naar de Lira dan zegt ze net als de UK daaaaag
Volgens mij is dat maar 2600 miljardquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
is peanuts
Draghi h heeft 47 biljoen euro aan staatsobligaties opgekocht
When Britain fi-i-irst, at heaven's command,quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het mooie van vrijheid is dat je daarvoor kan kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |