Mooi moment!quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:06 schreef Arcee het volgende:
Betere kwaliteit filmpje: https://www.bbc.com/news/uk-politics-51287430
Als je 40 jaar voor je land hebt gewerkt krijg je van een dreumes te horen dat je voortaan je bek moet houden en het liefste willen ze dat je snel doodgaat. Stemrecht afnemen van mensen die niks misdaan hebben, omdat je partij niet kan winnenquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:45 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Nee naar tieners tussen de 18 en 23 moet je luisteren met hun 0.0 levenservaring en totaal onrealistische blik op de wereld
You got to love the free UK!quote:
Die voorzitter is echt ultrazuur ja.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
You got to love the free UK!![]()
Nou WIJ, Nexit!
Wat een dom mens die voorzitter, ze (UK) haten de EU (Brussel) niet de mensen of de landen!
Ook een typerend filmpje;twitter:LeaveEUOfficial twitterde op woensdag 11-09-2019 om 14:40:22📺 | Drunk Brussels' bureaucrats boast about keeping Britain tied to the European Union for another five years, "at least"!These parasites need taking down a peg or two. RT to show up the Brussels' bully boys for what they really are! 👊 https://t.co/V0CkLdBrL3 reageer retweet
Ja een waar feest daar komen ze nu wel achter.quote:
alsjeblieft niet een Nexitquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou WIJ, Nexit!
Wat een dom mens die voorzitter, ze (UK) haten de EU (Brussel) niet de mensen of de landen!
Welk soort Nexit wil je en waarom?quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou WIJ, Nexit!
quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
alsjeblieft niet een Nexit
ook een reden om blij te zijn met die brexit, zien we Farage zijn kop niet meer in ons europese parlement, tenminste geen brexit party trollen daar meer tijdens het volkslied van de EU
quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Welk soort Nexit wil je en waarom?
Het suddert nu al een tijd lang die Nexit... En als we zien dat het de UK goed gaat dan wordt het nog veel erger. (de roep)quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
laten wij vooral niet de UK achterna gaan, als we nagaan hoeveel chaos die brexit hun heeft opgeleverd, en hoe lang dit duurde sinds 2016
Welke suddering? Maar ~20% van alle Nederlanders wil een Nexit. Blijkt uit alle polls en verkiezingen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het suddert nu al een tijd lang die Nexit... En als we zien dat het de UK goed gaat dan wordt het nog veel erger. (de roep)
Er zal ook veel afhangen hoe de EU (Brussel) zich verder gaat ontwikkelen op allerlei gebied na Brexit.
Als het volgende kabinet nou eens een brede discussie opstart (Nexit tafels met voors en tegens) met als eindpunt een raadpleging van het volk, dan kunnen we er toch uitkomen met z'n allen? (Zowel positief als negatief)
Dit blijft wel een onderwerp waar nog jaren over gepraat gaat worden!
Ik merk dan jij geen voorstander bent.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:46 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Welke suddering? Maar ~20% van alle Nederlanders wil een Nexit. Blijkt uit alle polls en verkiezingen.
Er is geen enkele aanleiding om te denken dat het de Britten goed zal gaan na de Brexit. Alles wijst vooralsnog op het tegendeel.
Waarom een discussie opstarten terwijl het maar bij een minderheid leeft? Er zijn veel urgentere zaken die meer aandacht vergen. De woningmarkt, het onderwijs, gezondheidszorg en migratiedebat bijvoorbeeld.
Raadpleging van het volk is afgeschaft en dit onderwerp leent zich ook niet voor een referendum. Dat heeft de Brexit wel bewezen.
Je hebt nog steeds niet beantwoord wat voor soort Nexit je wil en waarom.
Oke dus het soort Nexit met enorme economische schade.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik merk dan jij geen voorstander bent.
We zullen zien.
Soort Nexit? Gewoon af van Brussel en Nederland dopt zijn eigen boontjes!
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn!quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:57 schreef Jaeger85 het volgende:H
[..]
Oke dus het soort Nexit met enorme economische schade.
We betalen nu 7.5 miljard euro en krijgen daar 100+ miljard aan baten voor terug. Hoe denk je dat te compenseren bij een vertrek?quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn!
Jij dicht mij wel veel kennis toe.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:00 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
We betalen nu 7.5 miljard euro en krijgen daar 100+ miljard aan baten voor terug. Hoe denk je dat te compenseren bij een vertrek?
Jij stelt het voorkomen kan worden. Kennelijk kom je met beweringen die je uit je duim zuigt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jij dicht mij wel veel kennis toe.![]()
Daar moeten we gewoon over onderhandelen (Nexit tafel)
Ik zuig niet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Jij stelt het voorkomen kan worden. Kennelijk kom je met beweringen die je uit je duim zuigt.
Het overgrote deel van de nederlanders wilt dat niet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zuig niet.
Ik wil een brede discussie over Nexit!
Heerlijkquote:
Als dat de uitkomst is na brede discussie dan is dat natuurlijk oké!quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de nederlanders wilt dat niet.
Dat doe je wel. En we willen allemaal wel wat. Het gaat toch niet gebeuren tenzij FvD en PVV samen 75+ zetels krijgen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zuig niet.
Ik wil een brede discussie over Nexit!
Zeg nooit, nooit!quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:34 schreef Jaeger85 het volgende:
Het gaat toch niet gebeuren tenzij FvD en PVV samen 75+ zetels krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |