Goed werkquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zo de wc op m'n werk is al vervuild
quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:28 schreef Debsterr het volgende:
Lijstje maken wat ik allemaal moet gaan opzeggen en verkopen... saai werk hey.
Of minder aan verliezen als je het zo weg flikkert?quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hopelijk wel lekker wat geld aan verdienen
Leukquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vrijdag huisje bezichtigen in Amersfoort
ik werk hier met ontzettende varkens. dus ik ben altijd blij als ik een wc vind waar ik op durf te zittenquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zo de wc op m'n werk is al vervuild
Haha nee joh, onder andere koelkast, droger en fornuis die er net 1,5 jaar staan. Is nog goed geld voor te vangen. Genoeg meubelen die wel naar de stort gaan hoor, zoals de eettafel die al meegaat sinds 2008.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:39 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Of minder aan verliezen als je het zo weg flikkert?
Spannendquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vrijdag huisje bezichtigen in Amersfoort
heb je nog een mooie afzuigkap in de aanbieding?quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee joh, onder andere koelkast, droger en fornuis die er net 1,5 jaar staan. Is nog goed geld voor te vangen. Genoeg meubelen die wel naar de stort gaan hoor, zoals de eettafel die al meegaat sinds 2008.
Helaas nietquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je nog een mooie afzuigkap in de aanbieding?
Ik dacht dat er sowieso al een huisje voor je beschikbaar was daar?quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou even duimen dat de andere 4 die 'voor mij' staan 'm niet willen
Ik was nummer 6 voor het appartement dat ik uiteindelijk toegewezen kreegquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou even duimen dat de andere 4 die 'voor mij' staan 'm niet willen
Gratis af te halen zetten, kom je vast kwijt zonder kosten te makenquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee joh, onder andere koelkast, droger en fornuis die er net 1,5 jaar staan. Is nog goed geld voor te vangen. Genoeg meubelen die wel naar de stort gaan hoor, zoals de eettafel die al meegaat sinds 2008.
Ja, maar pas per april en de huur is net wat te hoog. April ga ik dus sowieso over, maar ik hoop eerder in een wat goedkoper huisquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht dat er sowieso al een huisje voor je beschikbaar was daar?
Yesquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was nummer 6 voor het appartement dat ik uiteindelijk toegewezen kreegdus ik heb goede hoop voor je!
dat werkt inderdaad best goed. als mensen het woord gratis zien, nemen ze de grootste zooi nog mee.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Gratis af te halen zetten, kom ge vast kwijt zonder kosten te maken
Vragen ze alsnog of het ook gebracht kan worden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat werkt inderdaad best goed. als mensen het woord gratis zien, nemen ze de grootste zooi nog mee.
Kan inderdaad altijd nogquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat werkt inderdaad best goed. als mensen het woord gratis zien, nemen ze de grootste zooi nog mee.
Dan gaat het naar de volgendequote:Op dinsdag 24 september 2019 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vragen ze alsnog of het ook gebracht kan worden.
dat wel jaquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou succes dan!quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar pas per april en de huur is net wat te hoog. April ga ik dus sowieso over, maar ik hoop eerder in een wat goedkoper huis
Definitief opzeggen nu dus?quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kan inderdaad altijd nogmoet ook even kijken wanneer de huurder eruit gaat en of de nieuwe huurder wellicht dingen wil overkopen.
Ja echt hequote:Op dinsdag 24 september 2019 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, per 1 december wel pas maar op zich wel relaxt alvast wat shit te gaan regelen.quote:
Jammer, heb nog een mooie in de aanbiedingquote:Op dinsdag 24 september 2019 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou wel een droger willen, maar hij past niet in het hok
It's that time again.quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Sjonge. Zo'n ongezonde behoefte aan chocola.
ja wel zo handig.quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, per 1 december wel pas maar op zich wel relaxt alvast wat shit te gaan regelen.
dan telt het ook niet echt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Oeh ik kan warme chocolademelk maken. Karamel met zoutHeb alleen geen slagroom.
Ze kennen je relatiestatus, niet je cyclusquote:Op dinsdag 24 september 2019 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Ugh reclame voor chocola. Donder op. Volgens mij kennen Verkade en Milka m'n cyclus.
Hoe oud is die auto dan? Van de vorige eeuw?quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:32 schreef Debsterr het volgende:
Ugh, blijkbaar is de nieuwe benzine vorm niet geschikt voor onze auto.
Ik stond gister ook even te kijken bij de pomp, voelde me zo blondtquote:Op dinsdag 24 september 2019 11:32 schreef Debsterr het volgende:
Ugh, blijkbaar is de nieuwe benzine vorm niet geschikt voor onze auto.
Ja dacht ook dat het niet zoveel uitmaakte, tenzij je een auto van voor 2000 had oid?quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe oud is die auto dan? Van de vorige eeuw?
Onder dit artikel staat een menu waar je het van elk merk uit kan zoeken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dacht ook dat het niet zoveel uitmaakte, tenzij je een auto van voor 2000 had oid?
Ik ben veiligquote:Op dinsdag 24 september 2019 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Onder dit artikel staat een menu waar je het van elk merk uit kan zoeken.
https://www.ad.nl/auto/le(...)tof-e10-br~a20f711e/
Maar dit is toch al sinds januari?quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stond gister ook even te kijken bij de pomp, voelde me zo blondtMaar hij rijdt nog dus het zal wel meevallen.
Vanaf 1 oktober verplicht.quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar dit is toch al sinds januari?
Ik kan me herinneren dat we het er een hele tijd terug over hadden hier en Rival toen ook al met het verlossende linkje kwam.
Ja maar bij die pompen hier was nog helemaal niets veranderd. Pas nu van de week die pomp hier is verbouwd, zag ik pas dat er E10 op stond. En nog een Excellente geloof ik. Maar volgens mij maakt het niet zoveel uit wat ik erin gooi, als het maar ongelood is.quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar dit is toch al sinds januari?
Ik kan me herinneren dat we het er een hele tijd terug over hadden hier en Rival toen ook al met het verlossende linkje kwam.
Nja ik weet het nog omdat ik dacht: OMG KAN DIT IN MIJN AUTO?!!quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:47 schreef CherryLips het volgende:
En ik weet niet eens wat ik zondag heb gegeten, laat staan wat hier in januari is besproken
welke heb je ook alweer?quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die tool werkt bij mij nietIk weet nu niet of mijn auto er tegen kan
![]()
Vast wel tho
quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja ik weet het nog omdat ik dacht: OMG KAN DIT IN MIJN AUTO?!!
Toyota staat er toch gewoon bij?quote:
En dat Toyota ertussen staat betekent dat ik gewoon E10 in mijn auto kan gooien?quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toyota staat er toch gewoon bij?
O wacht hij deed het niet bij je. maar ja, Toyota staat ertussen
En overal vakken voorin, geen troep meer waarvan je niet weet waar je het moet latenquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:01 schreef CherryLips het volgende:
YarisLekker bakje. Fijne hoge instap. M'n zus heeft hem ook uit 2001 geloof ik en wil nooit meer iets anders.
Ja, mijn eerste baby moest ik in maart wegdoenquote:
Nou ja, weet niet de precieze data maar bepaalde auto's hebben brandstofleidingen van een bepaald materiaal die gaan oplossen met de E10, dus op een gegeven moment krijgt de motor geen benzine meerquote:Op dinsdag 24 september 2019 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dacht ook dat het niet zoveel uitmaakte, tenzij je een auto van voor 2000 had oid?
Nee, maar er zijn best veel uitzonderingen waarvoor ze zeggen dat het issues kan geven. Het is wel een oude(re) auto aangezien bijtelling op een auto >15 jaar heel goedkoop is.quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe oud is die auto dan? Van de vorige eeuw?
Ah, wel veel plezier van gehadquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, mijn eerste baby moest ik in maart wegdoen
Ja, zekerquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:27 schreef Ivo1986 het volgende:
Toen mijn eerste auto weg ging deed me dat ook pijn
uhu m'n 2de auto was een racemonster maar met vorst gaf hij vele problemenquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookLang afgevraagd of het wel een goede ruil was.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:27 schreef Ivo1986 het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 24 september 2019 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookLang afgevraagd of het wel een goede ruil was.
Ik bracht hem werkend naar de sloop voor de slooppremie van 1.000 euro toendertijdquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:30 schreef Debsterr het volgende:
Ik reed mijn eerste auto total loss.
Wel makkelijker om er dan afstand van te doen omdat je niet echt een keuze hebt, denk ik danquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:30 schreef Debsterr het volgende:
Ik reed mijn eerste auto total loss.
Kun je nog wel ergens de gewone tanken dan?quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:30 schreef Debsterr het volgende:
Alle Fiat modellen vanaf emissienorm euro 3, vanaf modeljaar 2000, zijn geschikt voor E10. De Fiat Barchetta 1.8 16v, Fiat Doblo 1.6 16v, Fiat Bravo/Brava (182) 1.6 16v, Fiat Marea 1.6 16v en 2.0 16v, Fiat Palio 1.6 16v, Fiat Punto (188) 1.8 16v, Fiat Stilo 1.6 16v (1596cc), 1.8 16v en 2.4 20v en Fiat Multipla 1.6 16v niet.
Die dus. Irritant wel.
In Nederland heb ik nog geen E10 gezien eigenlijkquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je nog wel ergens de gewone tanken dan?
Ik stond in mijn eentje in België, dus het was logistiek ook heel vervelend. Maar gelukkig geen letsel opgelopenquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel makkelijker om er dan afstand van te doen omdat je niet echt een keuze hebt, denk ik dan![]()
Maar zonder gekheid, wel kutZelf ongedeerd uit gekomen?
Zo....quote:Drama in Seoul: abortus bij verkeerde vrouw
De politie in Seoul is een onderzoek gestart naar een arts en verpleegkundige die afgelopen zomer een abortus uitvoerden bij een vrouw die daar niet om had gevraagd. Ze kwam eigenlijk voor een vitamine-injectie, maar werd in het ziekenhuis in de Zuid-Koreaanse hoofdstad aangezien voor een andere patiënt.
Het deed mij alleen pijn dat ik er een paar dagen later pas achter kwam dat ik nog een cd i. De cd speler had laten zittenquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:27 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik kwam em een paar weken later tegen op de sloop, ging er toen heen voor onderdelen voor een neef zijn auto, heb toen gehuild hoe hij erbij stondquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het deed mij alleen pijn dat ik er een paar dagen later pas achter kwam dat ik nog een cd i. De cd speler had laten zitten
Nog niet veel verbeterd sinds je vakantie?quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:30 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit sterk te overwegen om een aantal uur vrij te nemen. De motivatie is erg ver te zoeken vandaag
Halfjequote:Op dinsdag 24 september 2019 13:25 schreef Debsterr het volgende:
Ik: "Offerte toegevoegd aan bijlage"
Klant: "Ik heb nog steeds geen offerte ontvangen"
[ afbeelding ]
Slecht geslapen enzo en wat dingen aan mijn hoofd. En bezig met een kutklus, dat helpt ook niet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog niet veel verbeterd sinds je vakantie?
quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:30 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit sterk te overwegen om een aantal uur vrij te nemen. De motivatie is erg ver te zoeken vandaag
Niet fijn!quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Slecht geslapen enzo en wat dingen aan mijn hoofd. En bezig met een kutklus, dat helpt ook niet.
Nope. En heb nog 4,5 week verlof staan dus ga met een half uurtje naar huis denk ik.quote:
Lekker dan. Meteen doorsturenquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:27 schreef rival het volgende:
Verzekering van de tegenpartij doet moeilijk. Ze zeggen dat hun klant alleen achter wat schade heeft en het daardoor niet mogelijk is dat mijn hele zijkant is geraakt.
Ik heb de auto van de tegenpartij gewoon op de foto staan met schade van voor tot achter
quote:
Jullie kennen mijquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:34 schreef Faxie het volgende:
Met een subtiele opmerking erbij dat ze niet moeten proberen de boel te bedonderen
Eikelsquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Jullie kennen mij
Ik kon bij de melding maar 5 foto's uploaden dus had alleen die van mijn eigen auto gedaan. Denk niet dat ze wisten dat ik nog meer foto's heb gemaakt
Fijnquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:27 schreef rival het volgende:
Verzekering van de tegenpartij doet moeilijk. Ze zeggen dat hun klant alleen achter wat schade heeft en het daardoor niet mogelijk is dat mijn hele zijkant is geraakt.
Ik heb de auto van de tegenpartij gewoon op de foto staan met schade van voor tot achter
Had je een ongelukquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:27 schreef rival het volgende:
Iets meer geduld opbrengen nuquote:
Ja iemand probeerde mij rechts in te halen en knalde zo mijn baan op tegen mij aan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had je een ongelukwel kut altijd dat verzekeringen gezeik
Pfff, fuckers.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Iets meer geduld opbrengen nu
[..]
Ja iemand probeerde mij rechts in te halen en knalde zo mijn baan op tegen mij aan.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig sta je daar om bekend
Een blinde?quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Iets meer geduld opbrengen nu
[..]
Ja iemand probeerde mij rechts in te halen en knalde zo mijn baan op tegen mij aan.
Ja lekker volk,quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Zo eentje die denkt ik gooi hem ertussen en die ander remt wel.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit nu iets te kijken.
Een Poolse zeemeermin horrormusical.
Klinkt euh..quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit nu iets te kijken.
Een Poolse zeemeermin horrormusical.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
De zeemeermin wil benen. Dokter zaagt haar gewoon doormidden en naait er nieuwe benen aan.
A je to!
Zal ik mijn moobs even in je gezicht wrijven?quote:
Graagquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zal ik mijn moobs even in je gezicht wrijven?
Vinnie vandaag even langs de dealert geweest en misschien ruil ik mijn huidige mtb in voor deze. Toch fully dit keer.quote:
Kwam voor wat gezelligheid, ging weg met een existentiele crisis.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil een leven en zingeving.
Ah kak.
Het leven heeft niet zoveel zin.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil een leven en zingeving.
Ah kak.
En chocola.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het leven heeft niet zoveel zin.
Dus bier en tieten!
My work here is done.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam voor wat gezelligheid, ging weg met een existentiele crisis.
Nu al weer toe aan weekend.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
My work here is done.
[ afbeelding ]
Eerst even zien voor ik definitief ja zeg. App eens een foto.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam voor wat gezelligheid, ging weg met een existentiele crisis.
Ja en dan kom jij zeker met zo'n koetjesreep aanzetten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst even zien voor ik definitief ja zeg. App eens een foto.
Heb je een mooi verhaal?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daten![]()
Waarom begin ik er weer aan.
Echt hequote:Op dinsdag 24 september 2019 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daten![]()
Ligt denk ik aan de date. Als je nou een leuke date had. Iemand zoals ik bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daten![]()
Out of my leaguequote:Op dinsdag 24 september 2019 23:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan de date. Als je nou een leuke date had. Iemand zoals ik bijvoorbeeld
Je gaat liever tinderen dan met een van ons op date. Ik weet m'n plek wel weerquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daten![]()
Doe ik tegenwoordig blijkbaar bij iedereenquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bijzondere manier om mij af te wijzen
Was een via-via; en ik kon natuurlijk niet wachten tot de volgende meet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je gaat liever tinderen dan met een van ons op date. Ik weet m'n plek wel weer
Je bent behoorlijk vatbaar voor zeurende vrouwen he?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe ik tegenwoordig blijkbaar bij iedereen
[..]
Was een via-via; en ik kon natuurlijk niet wachten tot de volgende meet.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je gaat liever tinderen dan met een van ons op date. Ik weet m'n plek wel weer
Hij moet wat om z'n postcount hoog te houdenquote:Op woensdag 25 september 2019 07:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gvd kun je ook wat anders zeggen?
Oke, hoiquote:Op woensdag 25 september 2019 07:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gvd kun je ook wat anders zeggen?
Is wel iets dat ik zal proberen.quote:Nieuw: hybride vlees
Hybride? Jazeker, hybride vlees, vlees dat voor 30% uit groente bestaat. Zo wordt minder vlees eten nóg makkelijker.
Sinds wanneer schil en ontpit je groente?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat je als slager ineens je koe eerst moet schillen en ontpitten lijkt me geen pretje.
Heb je de beyond meat burger al eens geprobeerd? Ik weet zeker dat vleesliefhebbers die ook lekker vinden, want hij is echt goddelijkquote:
Bacon kun je niet mee kloten.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:36 schreef rival het volgende:
Krijgen we straks dan ook spruitjes gevuld met gehakt, of bloemkoolbacon oid?
Jij eet een pompoen uit het vuistje?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sinds wanneer schil en ontpit je groente?
HE NOU? NOU?!
En kort houdbaar en niet in te vriezenquote:Op woensdag 25 september 2019 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je de beyond meat burger al eens geprobeerd? Ik weet zeker dat vleesliefhebbers die ook lekker vinden, want hij is echt goddelijkAlleen duur
Bovenkant eraf en hoofd erin.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij eet een pompoen uit het vuistje?
pompoen is anders een vrucht.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij eet een pompoen uit het vuistje?
Als ie niet bevalt stort jij het aankoopbedrag terug?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je de beyond meat burger al eens geprobeerd? Ik weet zeker dat vleesliefhebbers die ook lekker vinden, want hij is echt goddelijkAlleen duur
Gewoon twee burgers op één avond etenquote:Op woensdag 25 september 2019 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En kort houdbaar en niet in te vriezen
Ja primaquote:Op woensdag 25 september 2019 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Als ie niet bevalt stort jij het aankoopbedrag terug?
#viesdikquote:Op woensdag 25 september 2019 09:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon twee burgers op één avond eten
Bij sommige supers ligt 'ie, zoals het imho hoort, gewoon bij alle vleesvervangers. Bij andere sommige supers ligt 'ie gewoon tussen het vleesquote:Op woensdag 25 september 2019 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik die tegen kom in de super dan
Ja kaas isquote:Op woensdag 25 september 2019 09:57 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Nou een blokje met een lekker pittig mosterdje is toch ook wel om te smullen?
Je hebt gekkies die alleen gesmolten kaas lusten.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:57 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Nou een blokje met een lekker pittig mosterdje is toch ook wel om te smullen?
Ik ben wel wat gekkie maar zo gekquote:Op woensdag 25 september 2019 10:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt gekkies die alleen gesmolten kaas lusten.
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 25 september 2019 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gekkie maar zo gek
Je hebt gekkies die helemaal geen kaas lustenquote:Op woensdag 25 september 2019 10:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of zelfs helemaal geen kaas.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg! trek inquote:Op woensdag 25 september 2019 10:07 schreef DrMarten het volgende:
Gister weer een kilootje kaas ingeslagen. Nu oude komijnenkaas op brood
Die zijn het ergst.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:05 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Je hebt gekkies die helemaal geen kaas lustenHoe dan?
Volgens mij nog nooit gehadquote:Op woensdag 25 september 2019 10:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb ook een groot stuk Friese nagelkaas in de koelkast liggen
Bij jou verbaasd me niks meerquote:Op woensdag 25 september 2019 10:36 schreef TaMieke het volgende:
Mn tante lust geen kaas, zelfs niet gesmolten.
Ben zelf ook geen fan van kaas, zeker niet van die losse blokjes/plakken.
Maar goed, was te verwachten he?!
Hoe is het met die nare manager van je?quote:Op woensdag 25 september 2019 10:36 schreef TaMieke het volgende:
Mn tante lust geen kaas, zelfs niet gesmolten.
Ben zelf ook geen fan van kaas, zeker niet van die losse blokjes/plakken.
Maar goed, was te verwachten he?!
Haal dan!quote:
Zal ik binnenkort wel even halen op de markt in Nijmegen.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Haal dan!
De oude vind ik het lekkerste, maar die is zo kut om te snijden. Nu dus maar de belegen gehaald.
Spannende week voor jequote:Op woensdag 25 september 2019 10:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort wel even halen op de markt in Nijmegen.
quote:Op woensdag 25 september 2019 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel!
Allemaal laatste keren en afscheid de hele week al.
Maar als het goed is wordt het alleen maar leukerquote:Op woensdag 25 september 2019 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel!
Afscheid van werk en huis?quote:Op woensdag 25 september 2019 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel!
Naailes juffie gisterquote:Op woensdag 25 september 2019 10:52 schreef Allures het volgende:
[..]helemaal niet bij stil gestaan
Heftig
Ja dat denk ik welquote:Op woensdag 25 september 2019 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als het goed is wordt het alleen maar leuker
Ja zou ik ook doen zo cheap als zij wasquote:Op woensdag 25 september 2019 10:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Naailes juffie gister![]()
Bloemetjes voor haar meegenomen.
Haha ja mn laatste maand zelfs gratisquote:Op woensdag 25 september 2019 10:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doen zo cheap als zij was
wuuutquote:Op woensdag 25 september 2019 10:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ja mn laatste maand zelfs gratis![]()
Nja ik deed gemiddeld 2 lessen per maand mee van de 4. Dus juf zei: je hebt nog zoveel inhaal lessen, laat maar zitten.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:57 schreef Allures het volgende:
[..]
wuuut
Iemand moet even met die vrouw praten over haar business model
Die mensen vertrouw ik niet. Rare mensen zijn dat..quote:Op woensdag 25 september 2019 10:05 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Je hebt gekkies die helemaal geen kaas lustenHoe dan?
'Je hebt geen fuck geleerd, hier kan ik niks voor vragen.'quote:Op woensdag 25 september 2019 10:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja ik deed gemiddeld 2 lessen per maand mee van de 4. Dus juf zei: je hebt nog zoveel inhaal lessen, laat maar zitten.
quote:Op woensdag 25 september 2019 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Je hebt geen fuck geleerd, hier kan ik niks voor vragen.'
Ohja jij ging hipster wordenquote:Op woensdag 25 september 2019 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel!
Ik geloof er nog niet zo in hoor.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We wennen alvast aan de stilte van je afwezigheid vanaf volgende week.
Dat je daar wel iets te doen krijgt?quote:Op woensdag 25 september 2019 11:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik geloof er nog niet zo in hoor.
is me nu al 2x niet gelukt. Dus geloof er niet zo in nee.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je daar wel iets te doen krijgt?
Neequote:Op woensdag 25 september 2019 11:41 schreef Debsterr het volgende:
Spannend @:gcjoel heb je al alles ingepakt enzo?
Kat, onderbroeken.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee
ik weet niet zo goed wat ik zal inpakken.
Genoeg eten erbij.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
kat nu al inpakken is niet zo aardig.
Ik zou wel mee dreigen als ie kut doetquote:Op woensdag 25 september 2019 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
kat nu al inpakken is niet zo aardig.
doen katten ook wel eens niet kut?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:04 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zou wel mee dreigen als ie kut doet
Huehuequote:Op woensdag 25 september 2019 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
Alsof katten aanmoediging nodig hebben om in een doos te kruipen.
als ze moeten ineens wel.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
Alsof katten aanmoediging nodig hebben om in een doos te kruipen.
Ben haar al een tijdje aan het trainen. Met snoepjes erin lokken enzo.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even zo'n handschoen halen
[ afbeelding ]
ik zet gewoon ding op zijn kant, kat er boven, pootjes inklappen en hij glijdt er zo inquote:Op woensdag 25 september 2019 12:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben haar al een tijdje aan het trainen. Met snoepjes erin lokken enzo.
Deurtje even dicht. Dan eruit en weer snoepjes.
Ze gaat er nu in zonder snoepjes, dus het gaat goed
haha.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ik zet gewoon ding op zijn kant, kat er boven, pootjes inklappen en hij glijdt er zo in
Die van mij gaan dan met de poten zo wijduit dat dat niet luktquote:Op woensdag 25 september 2019 12:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ik zet gewoon ding op zijn kant, kat er boven, pootjes inklappen en hij glijdt er zo in
Wow, nicequote:Op woensdag 25 september 2019 12:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben haar al een tijdje aan het trainen. Met snoepjes erin lokken enzo.
Deurtje even dicht. Dan eruit en weer snoepjes.
Ze gaat er nu in zonder snoepjes, dus het gaat goed
quote:Op woensdag 25 september 2019 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook zo;n mand voor mijn vee maar die kruipen er vanzelf in om aan mij te ontsnappen.
Ja, dat dusquote:Op woensdag 25 september 2019 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Het scheelt misschien wel als je dat ding niet alleen gebruikt om naar de dierenarts te gaan.
Nee ze wilde op na 2x niet meer. Kreeg haar met geen mogelijkheid dat hokje meer in. Ze vind in de auto niet leuk.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wow, niceMaar je neemt haar natuurlijk ook al mee naar Nijmegen, dus scheelt wel als je vaker doet. Bij mij is het jaarlijks altijd een strijd
Poten inklappen? Heb je een kat of een IKEA tafel?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Sowieso, daarom nu regelmatig in dat hokje stoppen en weer eruit laten en snoepje geven.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Het scheelt misschien wel als je dat ding niet alleen gebruikt om naar de dierenarts te gaan.
Hij stond bij mij vanaf het begin in de woonkamer als een soort extra slaaphokje, maar daar keken ze nooit naar om. Ik heb ze ook geprobeerd erin te krijgen met snoepjes etc, ruim voor we ooit naar de dierenarts gingen. Die van mij wilden niet dat ding in. Met geen mogelijkheid.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Zachtvoer erin zetten op een schoteltje?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij stond bij mij vanaf het begin in de woonkamer als een soort extra slaaphokje, maar daar keken ze nooit naar om. Ik heb ze ook geprobeerd erin te krijgen met snoepjes etc, ruim voor we ooit naar de dierenarts gingen. Die van mij wilden niet dat ding in. Met geen mogelijkheid.
Waar moet de kronkel inbussleutel in? 🤔quote:Op woensdag 25 september 2019 12:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Poten inklappen? Heb je een kat of een IKEA tafel?
In het derde oog aan de achterkantquote:Op woensdag 25 september 2019 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar moet de kronkel inbussleutel in? 🤔
Ik kan nog wel een keer een poging wagen, maar dan moet ik wel een nieuwe reismand gaan halen denk ik. Met deze gaat dat niet meer lukkenquote:Op woensdag 25 september 2019 12:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zachtvoer erin zetten op een schoteltje?
Werkte bij de bangste kat erg goed.
Eerst echt voorin bij de deur en steeds een beetje verder.
Na een tijdje een keer deurtje dicht tijdens het eten, enz.
bij mij is het uiteindelijk gelukt bij beide katten.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een keer een poging wagen, maar dan moet ik wel een nieuwe reismand gaan halen denk ik. Met deze gaat dat niet meer lukken
Als het een tafel is dan wel een heel irritantequote:Op woensdag 25 september 2019 12:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Poten inklappen? Heb je een kat of een IKEA tafel?
Kötkátquote:Op woensdag 25 september 2019 12:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Als het een tafel is dan wel een heel irritante
Ik geloof niet dat je een kat hebt. Ik heb m nog nooit gezien. Volgens mij zet je gewoon eten neer om andere mensen te laten denken dat je een kat hebtquote:Op woensdag 25 september 2019 12:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Als het een tafel is dan wel een heel irritante
Daarom geen huisdieren in de slaapkamerquote:Op woensdag 25 september 2019 12:57 schreef Allures het volgende:
Hij hield me de halve nacht wakker
Hij wilde perse knuffelen om half 5 en daarna op mij slapen
Verbaast me niks.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarom geen huisdieren in de slaapkamer![]()
Het enige beest ik bed ben ik![]()
omg heerlijk!quote:Op woensdag 25 september 2019 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Een koala, kan wel 18 uur slapen hue hue hue
Met hun chlamydia.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil ook een koala zijnquote:Op woensdag 25 september 2019 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2019 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil ook een koala zijn
quote:
Als je 18 uur slaapt merk je dat amper.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2019 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je 18 uur slaapt merk je dat amper.
The fuckquote:Op woensdag 25 september 2019 13:28 schreef Ang3l het volgende:
https://www.ad.nl/bizar/r(...)yrbvVOL0-ts0tyvvHkZ8