Net een geplette Pokémon vooropquote:Op maandag 23 september 2019 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Varkensneus. Duidelijk waarom![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2019 17:37 schreef Molo het volgende:
Als je lang genoeg zonder hebt gezeten merk je het verschil niet meer joh
En, AB meegekregen?quote:Op maandag 23 september 2019 17:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, die die meedacht over een oplossing.
Ik zie nu echt Lonaaa voor me met een universele afstandbediening, de poes en de gebruiksaanwijzing.quote:
Doe maarquote:Op maandag 23 september 2019 18:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zie nu echt Lonaaa voor me met een universele afstandbediening, de poes en de gebruiksaanwijzing.
Denk dat ik moet gaan slapen ofzo.
20:15quote:Op maandag 23 september 2019 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En hoe laat komt de "inspectie"?
Ik zou al blij zijn met een kat die de deur achter zich dicht kan doen.quote:Op maandag 23 september 2019 18:37 schreef Holyme het volgende:
Geplet varkentjePika pika PIKACH-splat-uuuuu
Maarre godsamme, niveau'tje hier welRia
Mijn avondeten had worst in stukjes gehakt, telt dat ook?
Lonaa succes met je bezoek, ze zouden gek zijn als ze niet bij je plaatsen! Poes met afstandsbediening zou wel vet hendig zijn.
Chili con carne?quote:Op maandag 23 september 2019 18:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil meer herfst. Zit allerlei eckte herfstrecepten te zoeken
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 23 september 2019 18:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb er zat, het weer is er nog niet naar
Beetje haten op mijn naamquote:Op maandag 23 september 2019 18:37 schreef Holyme het volgende:
Geplet varkentjePika pika PIKACH-splat-uuuuu
Maarre godsamme, niveau'tje hier welRia
Mijn avondeten had worst in stukjes gehakt, telt dat ook?
Lonaa succes met je bezoek, ze zouden gek zijn als ze niet bij je plaatsen! Poes met afstandsbediening zou wel vet hendig zijn.
Bohh. Ik had stamppot zuurkool met rookworstquote:Op maandag 23 september 2019 19:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Herfstmaal wordt nu voor me klaargemaakt: lamszadel, rode wijnsaus, geroosterde knolselderij, rozemarijnaardappeltjes
quote:Op maandag 23 september 2019 19:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Herfstmaal wordt nu voor me klaargemaakt: lamszadel, rode wijnsaus, geroosterde knolselderij, rozemarijnaardappeltjes
Ik wilde vragen waarquote:Op maandag 23 september 2019 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
London baby
![]()
Net trein en airbnb geboekt voor in december
quote:Op maandag 23 september 2019 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Mijn lamszadel was ook zeer geslaagd. Gister wat gaten in geprikt en gekruid, in de schotel gelegd met stukken aubergine, zoete aardappel, siepel en knoflook. Had, toen ik thuiskwam 3½ uur in de oven gestaan op 125° en heb ik toen nog even gegrilld voor een knapperig spekrandje. Nomnomnom.
Als jij het over spuitworsten gaat hebben denk ik altijd "Wacht ff hier moet ik bij wezen. Kun je wat van leren"quote:
Dat zoberzo!quote:Op maandag 23 september 2019 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij het over spuitworsten gaat hebben denk ik altijd "Wacht ff hier moet ik bij wezen. Kun je wat van leren"
quote:
Waarin?quote:Op maandag 23 september 2019 19:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had net nog een lekkere Griekse worst
Hoe heb je dat gesloopt dan? Nu trouwens het een en ander van in de aanbieding bij bol 2+1quote:Op maandag 23 september 2019 19:55 schreef Kreator het volgende:
Als je Philips hue het niet meer doet en je in het donker zit voelt het ineens weer alsof het 2017 is en je moet opstaan om een lamp aan te doen.
#dark ages.
Morgen thuiswerkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Klinkt lekker ja. Gedroogde tomaat bij je gehakt en champignons lijkt me ook prima. Of alles bij elkaar, yolo.quote:Op maandag 23 september 2019 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb trouwens inmiddels pesto, (2 soorten) geitenkaas, en zongedroogde tomaatjes in huis. Iemand zei dat dat lekker was voor in de taartjes. Ipv gehakt en champignons. Binnenkort ook weer mee aan de gang dus
Ik weet het niet. Smelt geitenkaas eigenlijk?quote:Op maandag 23 september 2019 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Klinkt lekker ja. Gedroogde tomaat bij je gehakt en champignons lijkt me ook prima. Of alles bij elkaar, yolo.
Ben ik geweest, is leukquote:Op maandag 23 september 2019 20:57 schreef fietsie het volgende:
Ik zit een docu te kijken over de Brecon Beacons. Nu wil ik er naar toe.
Het zijn toch allemaal simpele smaken die prima bij elkaar passen. Dat bijt elkaar echt niet.quote:Op maandag 23 september 2019 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Smelt geitenkaas eigenlijk?Zou ik dat eieren-roompapje er dan nog wel overhen doen?
Natuurlijk. Ik had niet anders verwacht.quote:
Appel? Aardappel toch?quote:Op maandag 23 september 2019 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ja als je bladerdeeg-shell gebruikt is dat wel handig, dat blijft toch een geklooi van losse reepjes en zo. Als je appelrasp-bakjes eerst frituurt lijkt het me niet nodig eigenlijk. Maar misschien verknettert de boel dan wel bij gebrek aan vocht of zo.
Bijna orentijdquote:
Ja! Aardappel. Ik doe dat telkens verkeerd, meestal zie ik het op tijdquote:
Appelrasp?quote:Op maandag 23 september 2019 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ja als je bladerdeeg-shell gebruikt is dat wel handig, dat blijft toch een geklooi van losse reepjes en zo. Als je appelrasp-bakjes eerst frituurt lijkt het me niet nodig eigenlijk. Maar misschien verknettert de boel dan wel bij gebrek aan vocht of zo.
Jeejquote:
En toch was het spannendquote:Op maandag 23 september 2019 21:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik had niet anders verwacht.
quote:Op maandag 23 september 2019 21:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Honda! Honda! Honda!
[ afbeelding ]
Zie die oortjes!
16 weken ipv 12.quote:Op maandag 23 september 2019 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeej![]()
Maarmaar, Hont was toch ineens al ruim 2 jaar oud en zo?
Faudtquote:Op maandag 23 september 2019 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA IK DOE OOK EENS IETS FAUDT JA
Zo fout als een mof! We zijn genaaid trouwens door die bastardquote:
Nou ja zeg! Die stomme Hollandsche Herr waarvan ik de achternaam alweer vergeten benquote:Op maandag 23 september 2019 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo fout als een mof! We zijn genaaid trouwens door die bastardPTA / Het grote treinentopic #1134 - groene band of rode band
ja ff oorlog trappen op Facebook.quote:Op maandag 23 september 2019 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Die stomme Hollandsche Herr waarvan ik de achternaam alweer vergeten ben![]()
Ga je reclameren?
quote:Op maandag 23 september 2019 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ff oorlog trappen op Facebook.
Maar wie gaat er dan ook met de trein naar Emmerich? Van alle Duitse plaatsen zoek je de deze uit?quote:Op maandag 23 september 2019 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo fout als een mof! We zijn genaaid trouwens door die bastardPTA / Het grote treinentopic #1134 - groene band of rode band
Nohquote:Op maandag 23 september 2019 21:46 schreef AnneX het volgende:
Hoera voor Hondadie nu in het hondenparadijs komt bij lonaa in huis.
We gingen er naartoe en net zo snel er weer vandaan. Geen voet op Emmerichsche bodem gezet. Maar het lag tussen ons en onze bestemming in dus je moet toch wat.quote:Op maandag 23 september 2019 21:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar wie gaat er dan ook met de trein naar Emmerich? Van alle Duitse plaatsen zoek je de deze uit?
Wat heb je geevalueerd?quote:Op maandag 23 september 2019 21:49 schreef Candaasje het volgende:
Zo, ik ben net een uur bezig geweest met een evaluatieformulier invullen.
Oh ging over een week van workshops/lezingen in Luxemburg. Was de eerste keer dat het georganiseerd werd, en ze hadden flink hun best gedaan, maar er waren ook wel wat verbeterpuntjes. En het was een uitgebreide vragenlijst, dus dan zit ik weer op mijn praat (typ) stoel en dan duurt het evenquote:
quote:
Ow Jeej ben je ziek? Slaap lekker.quote:Op maandag 23 september 2019 22:10 schreef Zilverberk het volgende:
Ik was vandaag zó onfit dat ik de komende dagen echt op tijd ga tukken. Tot morgen.
Zo dat is een welkom.. Welkom terug.. Denk ik.quote:Op maandag 23 september 2019 22:16 schreef Lot_1 het volgende:
[..]goedgekeurd
leuk hoor!
Ik ben weer terug van vakantie (home sweet home) en ik herken de SC bijna niet terug. Wat een boel nieuwelingen! Ben niet over iedereen even enthousiast tot nu toe, maar desalniettemin welkom
Na 4 dagen/nachten kamperen voor ¤31in totaal waren we het wat zat. Het waaide de laatste dag flink en daardoor werd alles stoffig, droog en schraal. Toen heeft de man een hele toffe AirBnB gevonden. Een appartementje in een bijgebouw van een heus Chateau. Leuk vintage Frans ingericht, met eigen keuken en badkamer met bad. Dat voelde als enorme luxe
![]()
Oh ja, kint heeft 5 van de 6 nachten doorgeslapen
Nu weer te beddetrusten allen!
het klinkt wat vals hé? Ik zal me nader verklaren: ik vind paginalang geneuzel over worst (ha haquote:Op maandag 23 september 2019 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo dat is een welkom.. Welkom terug.. Denk ik.
Welkom terug (wat waren jullie kort weg). Lekker he, thuis komen.quote:Op maandag 23 september 2019 22:16 schreef Lot_1 het volgende:
[..]goedgekeurd
leuk hoor!
Ik ben weer terug van vakantie (home sweet home) en ik herken de SC bijna niet terug. Wat een boel nieuwelingen! Ben niet over iedereen even enthousiast tot nu toe, maar desalniettemin welkom
Na 4 dagen/nachten kamperen voor ¤31in totaal waren we het wat zat. Het waaide de laatste dag flink en daardoor werd alles stoffig, droog en schraal. Toen heeft de man een hele toffe AirBnB gevonden. Een appartementje in een bijgebouw van een heus Chateau. Leuk vintage Frans ingericht, met eigen keuken en badkamer met bad. Dat voelde als enorme luxe
![]()
Oh ja, kint heeft 5 van de 6 nachten doorgeslapen
Nu weer te beddetrusten allen!
quote:Op maandag 23 september 2019 22:21 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
het klinkt wat vals hé? Ik zal me nader verklaren: ik vind paginalang geneuzel over worst (ha ha) niet wat. Maar ik hou een slag om de arm, wellicht worden de bijdragen nog wat boeiender. En heus, ik heb geen hoge standaard hoor. Voel je niet aangesproken als je gewoon gezellig meekletst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |