Wat een misselijk wijfquote:Op maandag 23 september 2019 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag niet, ze hebben een verbod van Merel gekregen net als die Saskia en haar vriendin
je snapt wel waarom; Jessie heeft de boot voor de B&B opgegeven, hahahahaquote:
topquote:Op maandag 23 september 2019 10:04 schreef schizolientje het volgende:
[..]
je snapt wel waarom; Jessie heeft de boot voor de B&B opgegeven, hahahaha
Ja, dat gaat die zo krijgenquote:Op maandag 23 september 2019 10:04 schreef schizolientje het volgende:
[..]
je snapt wel waarom; Jessie heeft de boot voor de B&B opgegeven, hahahaha
Jens heeft weer gelijk.quote:Op maandag 23 september 2019 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Alcohol gebruik, Hiske haalt het aan dat er tevaak en teveel gedronken wordt. En mensen turven ook niet
HIske wil een afspraak dat ze niet meer door de week dronken
Myl zegt als ze zin heeft om woensdag avodn een biertje wil drinken ze dat gewoon doet.
Jens zegt dat het een eigen keuze is en dat mensen moeten turven
Dat heeft hij zeker,quote:
en met al dat roken en vet eten maak je ook wel veel in je lichaam kapotquote:Op maandag 23 september 2019 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Hoor Jessie ha ha ha
Je maakt je lichaam kapot zegt Jessie
Zelf zuipt hij in de buitenwereld zo veel dat hij binnen niet mag drinken
En waarschijnlijk gaat ie na Uto2 weer gewoon verder zuipen.quote:Op maandag 23 september 2019 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Hoor Jessie ha ha ha
Je maakt je lichaam kapot zegt Jessie
Zelf zuipt hij in de buitenwereld zo veel dat hij binnen niet mag drinken
quote:Op maandag 23 september 2019 10:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Goedemorgen.![]()
Na 2 weken weer eens de streams aan en wat een prachtige metamorfose heeft Merel ondergaan. Van Dief-a met een grote bek, naar een pruilend kleutertje.![]()
Ik ben nu al blij.
Je hebt wat gemist hoor de afgelopen dagenquote:Op maandag 23 september 2019 10:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Goedemorgen.![]()
Na 2 weken weer eens de streams aan en wat een prachtige metamorfose heeft Merel ondergaan. Van Dief-a met een grote bek, naar een pruilend kleutertje.![]()
Ik ben nu al blij.
De metamorfose naar Karbonkelquote:Op maandag 23 september 2019 10:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik ben nu al blij.
quote:
Juich vooral niet te vroegquote:Op maandag 23 september 2019 10:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik ben nu al blij.
Heerlijk, he, Sjamp....eindelijk gerechtighied.quote:
Ik heb wel een beetje bijgelezen, maar live natuurlijk veel leuker.quote:Op maandag 23 september 2019 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist hoor de afgelopen dagen
Volop genieten met die Merel o o o o wat was ze boos
quote:Op maandag 23 september 2019 10:12 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
De metamorfose naar Karbonkel
[..]
Jes loopt nog steeds als een schoothondje achter haar aanquote:Op maandag 23 september 2019 10:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heerlijk, he, Sjamp....eindelijk gerechtighied.
Nu loopt Mariska boos weg: "wat een onzin" Huh, waarom?
OK ik gun het jequote:Op maandag 23 september 2019 10:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ben nog in vakantiestemming en leef IN het moment.
En nog steeds denk ikquote:Op maandag 23 september 2019 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist hoor de afgelopen dagen
Volop genieten met die Merel o o o o wat was ze boos
Ja, dat las ik.quote:Op maandag 23 september 2019 10:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Jes loopt nog steeds als een schoothondje achter haar aan
Het klopt ook echt hoor met al die bergen die ontstaan zijn in haar gezichtquote:Op maandag 23 september 2019 10:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Wat een mooie omschrijvung van die 2 meiden.
![]()
Ze loopt nu te schelden op mensuh die niets doen en niet hun bed uitkomen en nu een grote bek hebben.quote:Op maandag 23 september 2019 10:15 schreef schizolientje het volgende:
ik zat wel te luisteren maar geen idee waarom Mariska weg liep
quote:
Echt he, hoe lelijk!quote:Op maandag 23 september 2019 10:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Het klopt ook echt hoor met al die bergen die ontstaan zijn in haar gezicht
Mylene.quote:Op maandag 23 september 2019 10:18 schreef Giggio het volgende:
[..]
om wie loopt ze nu weer te janken?
Aansteller, er zijn er meer die geen reet doenquote:
Ja, die houden we erinquote:Op maandag 23 september 2019 10:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Wat een mooie omschrijvung van die 2 meiden.
![]()
oh ja de ideale utopiaanquote:Op maandag 23 september 2019 10:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mylene.![]()
Want Mariska werkt altijd keihard, staat 's morgens vroeg op, ligt nooit overdag nooit in bed en drinkt nooit te veel.
Het lijkt er op dat je daar stopt met over je eigen gedrag na te denken, zodra je de poort binnen stapt.quote:
Vloerverwarming waarschijnlijkquote:Op maandag 23 september 2019 10:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Winterjas en slippers![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2019 10:25 schreef eskil het volgende:
Merel en Maris mogen van mij als eerste wieberen, zeikwijven
Grote mond over een ander maar geen idee wat er uit haar eigen bekkie komt.quote:Op maandag 23 september 2019 10:26 schreef juul. het volgende:
Er kwam ook weer deftige taal uit de mond van het zakenvrouwtje van het jaar
Nou inderdaad, dat vind ik ook onbegrijpelijk.quote:Op maandag 23 september 2019 10:31 schreef zodeju het volgende:
[..]zekers.....ook ongelofelijk dat Maris dit maar kan herhalen elke keer weer dat andere niks doen en zij haar benen onder haar lijf vandaan loopt....en niemand maar ook niemand die zegt ja, jij bent elke keer ziek zwak en misselijk als het je te moeilijk wordt. Dus we weten het nu wel en hoeft niet dagelijks gezegd te worden.
Noblesse obligequote:Op maandag 23 september 2019 10:32 schreef eskil het volgende:
[..]
Grote mond over een ander maar geen idee wat er uit haar eigen bekkie komt.
Klopt, maar ze mopperde tegen Gerrit en dat kan het moeilijk tegenspreken gezien zijn eigen luie gedrag. Hij liep er maar snel bij weg.quote:Op maandag 23 september 2019 10:31 schreef zodeju het volgende:
[..]zekers.....ook ongelofelijk dat Maris dit maar kan herhalen elke keer weer dat andere niks doen en zij haar benen onder haar lijf vandaan loopt....en niemand maar ook niemand die zegt ja, jij bent elke keer ziek zwak en misselijk als het je te moeilijk wordt. Dus we weten het nu wel en hoeft niet dagelijks gezegd te worden.
ze stijgt in de poll ook, onbegrijpelijkquote:Op maandag 23 september 2019 10:36 schreef Hagenesie het volgende:
Shelley doet de laatste tijd ineens aardig. De finale komt in zicht. Ik trap er niet in. Als 1e weg.
Snap ik ook niet.quote:Op maandag 23 september 2019 10:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze stijgt in de poll ook, onbegrijpelijk
Ongeveer 3x per minuutquote:Op maandag 23 september 2019 10:30 schreef Bramenstruik het volgende:
rare gewoonte van His, snot over je gezicht smeren
nu weet ik uit ervaring dat mensen van adel aardig kunnen vloeken, maar dat is toch wat anders dan Marisquote:
Die hele poll is zo fake als watquote:Op maandag 23 september 2019 10:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze stijgt in de poll ook, onbegrijpelijk
ja dat kan niet anders, stemmingsmakerijquote:Op maandag 23 september 2019 10:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die hele poll is zo fake als wat
quote:Op maandag 23 september 2019 10:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja dat kan niet anders, stemmingsmakerij
quote:Op maandag 23 september 2019 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Die man die de jacuzzi op kwam halen heeft dus gezien dat mensen zich 'niet' gedragen hebben in de jacuzzi
Maris is gewoon een ordinair stuk vreten.quote:Op maandag 23 september 2019 10:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nu weet ik uit ervaring dat mensen van adel aardig kunnen vloeken, maar dat is toch wat anders dan Maris
mooie reclame voor hem, leuke vent, moest wel ff lachen om hemquote:Op maandag 23 september 2019 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Die man die de jacuzzi op kwam halen heeft dus gezien dat mensen zich 'niet' gedragen hebben in de jacuzzi
mss dat hij dacht dat Andrea Sjellie wasquote:Op maandag 23 september 2019 10:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en dat zei hij tegen Shelly.
![]()
quote:Op maandag 23 september 2019 10:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mss dat hij dacht dat Andrea Sjellie was![]()
Die sneue tattoe op haar voet moet natuurlijk wel zichtbaar blijven he.quote:Op maandag 23 september 2019 10:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Winterjas en slippers![]()
[ afbeelding ]
Misschien is werken ipv achter die pc zitten???quote:Op maandag 23 september 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
Merel voelt zich geïrriteerd en zwaar klotuh, ze weet niet wat ze moet doen
Zo heftig is het ook niet allemaal, zegt Jessie als Merel weer weg is
Zodeju toch, hoe durf jequote:Op maandag 23 september 2019 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien is werken ipv achter die pc zitten???
Daar kon Dreetje de rat niks aandoenquote:Op maandag 23 september 2019 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Smekend op zijn knieën moet iequote:Op maandag 23 september 2019 10:58 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ik hoop dat Merel zo even doordraait!
Dat gun ik haar wel!
Prinsesje ik krijg altijd wat ik wil.
Die 2 praten zó langs elkaar heen, niet normaal meer. Komt door hun enorme ego's.quote:Op maandag 23 september 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
Merel voelt zich geïrriteerd en zwaar klotuh, ze weet niet wat ze moet doen
Zo heftig is het ook niet allemaal, zegt Jessie als Merel weer weg is
En ik hoop dat ie dat niet doet!quote:Op maandag 23 september 2019 11:03 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Smekend op zijn knieën moet ie
Als 'n chihuahua aan het lijntje houden die Jessie, pootjes en mooi zitten zal diequote:Op maandag 23 september 2019 11:03 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Smekend op zijn knieën moet ie
langs elkaar heen? Merel praat sowieso niet, Jessie laat nog wat zien, Merel stoer doen, ze is net een kerel kan niet praten (zo denkt zij), maar tis gewoon een naar wijf, want nonverbaal wijst ze hem zn plek, naar wijf met een grote waffelquote:Op maandag 23 september 2019 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die 2 praten zó langs elkaar heen, niet normaal meer. Komt door hun enorme ego's.
Is typisch zo'n meid die aanbeden wil worden. Fijn dat ze zo zeker is van zichzelf, dat heeft ze de laatste tijd wel bewezen, de powervrouw.quote:Op maandag 23 september 2019 11:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als 'n chihuahua aan het lijntje houden die Jessie, pootjes en mooi zitten zal die
Zo waar, ook tijdens het bezoek vragen (kan ze ook per brief doen) aan haar broertje of vader al afgekomen is met een auto voor zijn 18de verjaardag......waarom moet dat op streams......naar wijf het is al vijf jaar geleden.....laat het los.quote:Op maandag 23 september 2019 11:10 schreef Bramenstruik het volgende:
en dat ze zo een meelij met haar moeder heeft geloof ik ook niet, prinsesje voelt zichzelf gescorned als prinsesje van haar vader
tis nooit genoeg Chea, iemand aanbidden is nooit goed, dan leef je in een sprookjeswereldquote:Op maandag 23 september 2019 11:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is typisch zo'n meid die aanbeden wil worden. fijn dat ze zo zeker is van zichzelf. Dat heeft ze de laatste tijd wel bewezen, de powervrouw.
Vies hequote:Op maandag 23 september 2019 11:12 schreef puzziepie het volgende:
Zit Lex op haar piercing of op kauwgum te kauwen
Als Jessie wat aangeeft dan praat Merel alleen maar over wat ZIJ niet wil en telt de mening van Jessie niet. Maar Jessie praat ook alles recht wat krom is, dat bedoel ik meer. Ze luisteren gewoon niet naar elkaar en dat non-verbale van Merel is alleen maar een 'ik heb gelijk'-houding.quote:Op maandag 23 september 2019 11:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
langs elkaar heen? Merel praat sowieso niet, Jessie laat nog wat zien, Merel stoer doen, ze is net een kerel kan niet praten (zo denkt zij), maar tis gewoon een naar wijf, want nonverbaal wijst ze hem zn plek, naar wijf met een grote waffel
die loopt al dagen te kutten met die tongpiercingquote:Op maandag 23 september 2019 11:12 schreef puzziepie het volgende:
Zit Lex op haar piercing of op kauwgum te kauwen
Sommige kinderen gebruiken de scheiding van hun ouders als excuus voor hun negatieve houding.quote:Op maandag 23 september 2019 11:10 schreef Bramenstruik het volgende:
en dat ze zo een meelij met haar moeder heeft geloof ik ook niet, prinsesje voelt zichzelf gescorned als prinsesje van haar vader
ja ik snap het, en ben het ook eensquote:Op maandag 23 september 2019 11:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als Jessie wat aangeeft dan praat Merel alleen maar over wat ZIJ niet wil en telt de mening van Jessie niet. Maar Jessie praat ook alles recht wat krom is, dat bedoel ik meer. Ze luisteren gewoon niet naar elkaar en dat non-verbale van Merel is alleen maar een 'ik heb gelijk'-houding.
quote:Op maandag 23 september 2019 11:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
die loopt al dagen te kutten met die tongpiercing
ze doet niet anders v.a. dag van binnenkomstquote:Op maandag 23 september 2019 11:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
die loopt al dagen te kutten met die tongpiercing
ben ik er een van, maar toen was ik 15, flink misbruik van gemaakt, maar Merel is iets ouder geloof ikquote:Op maandag 23 september 2019 11:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sommige kinderen gebruiken de scheiding van hun ouders als excuus voor hun negatieve houding.
Dat is een gewoonte geworden.....volgens mij heeft ze het zelf niet eens door.quote:Op maandag 23 september 2019 11:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
ze doet niet anders v.a. dag van binnenkomst
Dat doet ze toch ook?quote:Op maandag 23 september 2019 11:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis nooit genoeg Chea, iemand aanbidden is nooit goed, dan leef je in een sprookjeswereld
Ik weet niets meer van de scheiding, is alweer 59 jaar geledenquote:Op maandag 23 september 2019 11:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben ik er een van, maar toen was ik 15, flink misbruik van gemaakt, maar Merel is iets ouder geloof ik
En hoe sloop je de glazuur van je tandenquote:Op maandag 23 september 2019 11:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is een gewoonte geworden.....volgens mij heeft ze het zelf niet eens door.
En rooft voor 40quote:Op maandag 23 september 2019 11:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja 1001 en een nacht, en Jessie is Ali Baba
Mijn zoon ook, die was 6 jaar. Maar snel ff laten weten dat dát niet werkt bij mij.quote:Op maandag 23 september 2019 11:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben ik er een van, maar toen was ik 15, flink misbruik van gemaakt, maar Merel is iets ouder geloof ik
Niet Ali B maar Bolle Aliquote:Op maandag 23 september 2019 11:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja 1001 en een nacht, en Jessie is Ali Baba
precies, heb een goede relatie met mn ex, kinderen gaan voor alles, en kunnen ons niet uitspelen, en soms een beetje welquote:Op maandag 23 september 2019 11:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mijn zoon ook, die was 6 jaar. Maar snel ff laten weten dat dát niet werkt bij mij.
Maris bedoelt denk ik voor háár wijn?quote:Op maandag 23 september 2019 11:19 schreef zodeju het volgende:
Hoor ik nu Maris zeggen er is geen één kistje verkocht......gaat daar niet zo goed denk ik.![]()
![]()
![]()
Snap ik en geef ze eens ongelijk.quote:Op maandag 23 september 2019 11:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
precies, heb een goede relatie met mn ex, kinderen gaan voor alles, en kunnen ons niet uitspelen, en soms een beetje wel
Was zelfs een beetje jaloers op mijn vriendinnetje die twee keer haar verjaardag vierde en de een nog duurder dan de andere kado's kreeg.....quote:Op maandag 23 september 2019 11:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mijn zoon ook, die was 6 jaar. Maar snel ff laten weten dat dát niet werkt bij mij.
is niks mis mee, zo leren ze onderhandelenquote:Op maandag 23 september 2019 11:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Snap ik en geef ze eens ongelijk.
Oh dat zou ook nog kunnen.....quote:Op maandag 23 september 2019 11:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maris bedoelt denk ik voor háár wijn?
Hij gaat het gewoon worden of ze zijn zo slim om hem er heel snel uit te stemmen.quote:Op maandag 23 september 2019 11:25 schreef Bramenstruik het volgende:
ik zou zo vertieft zijn als die Brandon UVHJ zou worden, bedenk ik me nu, maar ik zou ook echt net weten wie wel
Na al die jaren Utopia 2 zou dit wel een grote deceptie zijn inderdaad. Waar heb ik dan naar zitten kijken....Nee gewoon Jessie dus of er moet nog iemand anders binnen komen wandelen om de eindoverwinning op te eisen...quote:Op maandag 23 september 2019 11:25 schreef Bramenstruik het volgende:
ik zou zo vertieft zijn als die Brandon UVHJ zou worden, bedenk ik me nu, maar ik zou ook echt net weten wie wel
Dat gebeurd ook vaak inderdaad en als kind vind je dát dan wel weer leuk natuurlijk.quote:Op maandag 23 september 2019 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was zelfs een beetje jaloers op mijn vriendinnetje die twee keer haar verjaardag vierde en de een nog duurder dan de andere kado's kreeg.....
voor mij is het Jens als eerste dan, en ja klinkt raar, dan Gerritquote:Op maandag 23 september 2019 11:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij gaat het gewoon worden of ze zijn zo slim om hem er heel snel uit te stemmen.
quote:Op maandag 23 september 2019 11:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik weet niets meer van de scheiding, is alweer 59 jaar geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iedereen verwerkt het anders, maar Merel is overdreven, niet elke man is het zelfde, heb nu een goede kerel, die kan ik moeilijk laten lijden om ex.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Zolang ze kind zijn maar later zelf lekker uitzoeken vind ik.quote:Op maandag 23 september 2019 11:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is niks mis mee, zo leren ze onderhandelen
Vreemd.quote:Op maandag 23 september 2019 11:23 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske weet niet wanneer haar beste vriend jarig is maar ze weet wel dat Chris morgen jarig is
quote:Op maandag 23 september 2019 11:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zolang ze kind zijn maar later zelf lekker uitzoeken vind ik.
Jens?quote:Op maandag 23 september 2019 11:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Opdracht gekregen, ga om 11:45 naar de brievenbus en haal daar 'n envelop opquote:Op maandag 23 september 2019 11:27 schreef Rhosyn het volgende:
Shelly terug van achter geweest. Ze moest daarheen. En had er geen zin in.
Ik wil weten waarom
[ afbeelding ]
hij is vrij onbaatzuchtig, vind hem absoluut niet lui, aardig, lief, slim, ja daar kan ik wel voor zijnquote:
...maak hem open, lees hem voor. Daarin staat dat je naar huis moet, reageer emotioneel en hysterisch...quote:Op maandag 23 september 2019 11:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Opdracht gekregen, ga om 11:45 naar de brievenbus en haal daar 'n envelop op
voor de groep
Maar ligt de vinger wel op de zere plek.......quote:Op maandag 23 september 2019 11:29 schreef Mjelleke het volgende:
Gerrit heeft weer zijn afzeikuurtje op Jessie
ja, daar stem ik ook altijd op, en Mylene, maar voor Mylene doe ik dan als boostquote:
Zie geen enkele reden waarom Jessie de winnaar zou moeten worden. Gozer heeft alleen maar onrust gezaaid en geld over de balk gesmeten en zijn meisje oogluikend laten jatten.quote:Op maandag 23 september 2019 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Na al die jaren Utopia 2 zou dit wel een grote deceptie zijn inderdaad. Waar heb ik dan naar zitten kijken....Nee gewoon Jessie dus of er moet nog iemand anders binnen komen wandelen om de eindoverwinning op te eisen...
quote:Op maandag 23 september 2019 11:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij is vrij onbaatzuchtig, vind hem absoluut niet lui, aardig, lief, slim, ja daar kan ik wel voor zijn
Aannames.quote:Op maandag 23 september 2019 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie geen enkele reden waarom Jessie de winnaar zou moeten worden. Gozer heeft alleen maar onrust gezaaid en geld over de balk gesmeten en zijn meisje oogluikend laten jatten.
dat doet hij soms goed jaquote:Op maandag 23 september 2019 11:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar ligt de vinger wel op de zere plek.......
Yes jij hebt het doorquote:Op maandag 23 september 2019 11:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
...maak hem open, lees hem voor. Daarin staat dat je naar huis moet, reageer emotioneel en hysterisch...
Gerrit?quote:Op maandag 23 september 2019 11:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
voor mij is het Jens als eerste dan, en ja klinkt raar, dan Gerrit
quote:Op maandag 23 september 2019 11:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar ligt de vinger wel op de zere plek.......
quote:Op maandag 23 september 2019 11:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
...maak hem open, lees hem voor. Daarin staat dat je naar huis moet, reageer emotioneel en hysterisch...
Zijn eigen woning, Jessie blijft daar wonen en er komt een nieuwe RLS rondom hem als opvolger van Utopia...quote:
Lekker belangrijk die kistjes.quote:Op maandag 23 september 2019 11:33 schreef juul. het volgende:
Zittend op hun bed, klagen His en Ger dat Jessie een podium aan het bouwen ipv kistjes maken.
Nou wat let jullie, luie flikkers
Ah, zoals gewoonlijk geld over de balk aan het smijten dus.quote:Op maandag 23 september 2019 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een hele grote podium voor twee keer gebruiken.
Wij willen dat, wij willen dat!!!!!!!!quote:Op maandag 23 september 2019 11:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Opdracht gekregen, ga om 11:45 naar de brievenbus en haal daar 'n envelop op
voor de groep
Ja, hij wil ook een uitloop (kom er ff niet op hoe het heet) naar het midden tussen het publiek zoals bij echte concerten.quote:Op maandag 23 september 2019 11:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ah, zoals gewoonlijk geld over de balk aan het smijten dus.
quote:Op maandag 23 september 2019 11:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, daar stem ik ook altijd op, en Mylene, maar voor Mylene doe ik dan als boost
Ik heb dat gezien op de streams en zal niet de enige zijn. Je kunt steeds wel zeggen dat het aannames zijn maar soms is het een kwestie van goed opletten en volgen.quote:
Gebruikt ze toch haar vingers....quote:Op maandag 23 september 2019 11:38 schreef Rhosyn het volgende:
Andrea is op zoek naar de nieuwe Bosch boormachine. Niemand weet waar die is.
[ afbeelding ]
Aanname.quote:Op maandag 23 september 2019 11:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zie echt geen enkele reden waarom Jessie de winnaar zou moeten worden. grootste schijnwerker daar
Ik moet er niet aan denken dat hij zou winnenquote:Op maandag 23 september 2019 11:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zie echt geen enkele reden waarom Jessie de winnaar zou moeten worden. grootste schijnwerker daar
Sorry zijn feitenquote:
FEBO probeert de publiekstemmen onder de mat te schuiven, tis de bedoeling dat je die vergeetquote:Op maandag 23 september 2019 11:38 schreef puzziepie het volgende:
Wekenlang dat gezever over wat er gaat gebeuren ,wanneer er een envelop gaat komen, dat er een envelop gaat komen en ondertussen wordt de finale steeds saaier en steeds minder interessant
Terwijl er geklaagd werd over de fitnessruimte voor 3 maanden. Maar ja, het is Jessie hè?quote:Op maandag 23 september 2019 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een hele grote podium voor twee keer gebruiken.
Tuurlijk niet als Jessie fan zie je het nietquote:
Aha, zodat zijn fans hem kunnen aanraken?quote:Op maandag 23 september 2019 11:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, hij wil ook een uitloop (kom er ff niet op hoe het heet) naar het midden tussen het publiek zoals bij echte concerten.
Je kunt niet alles volgen. Er staan daar honderden camera's niet alles is te zien en op stream.quote:Op maandag 23 september 2019 11:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tuurlijk niet als Jessie fan zie je het niet
Opvolgers genoeg. Er zijn er trouwens wel meer de pispaal daar.quote:Op maandag 23 september 2019 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe moet dat nu mocht Jessie er onverhoopt uit gestemd worden? Wie neemt dan zijn rol als leider en pispaal over?
quote:Op maandag 23 september 2019 11:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Een leider hoeft toch niet speciaal een pispaal te zijn.quote:Op maandag 23 september 2019 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe moet dat nu mocht Jessie er onverhoopt uit gestemd worden? Wie neemt dan zijn rol als leider en pispaal over?
quote:Op maandag 23 september 2019 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aha, zodat zijn fans hem kunnen aanraken?![]()
![]()
![]()
hij is absoluut ook geen pispaal, verbaast me meer hoe hij er mee wegkomtquote:Op maandag 23 september 2019 11:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een leider hoeft toch niet speciaal een pispaal te zijn.
Er gebeurd helemaal niets, dus hoezo interessant...quote:Op maandag 23 september 2019 11:47 schreef puzziepie het volgende:
Alles is hilaaarisch en kneiter interessant voor His
Om knoopgaatjes te maken in Merel's kleding.quote:Op maandag 23 september 2019 11:44 schreef sjampoeh het volgende:
die kutwijven hadden toch een boormachine in de inloopkast
als spiegeloog toch?quote:Op maandag 23 september 2019 11:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er gebeurd helemaal niets, dus hoezo interessant...
Omdat ze zelf verder niet veel heeft, dus dan maar genieten van andermans leven. Of narigheid.quote:Op maandag 23 september 2019 11:47 schreef puzziepie het volgende:
Alles is hilaaarisch en kneiter interessant voor His
Daar niet nee. En ja, hij komt er mee weg. Begrijp ook niet waarom dat zo is.quote:Op maandag 23 september 2019 11:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij is absoluut ook geen pispaal, verbaast me meer hoe hij er mee wegkomt
En zelf geen mening geven in een overleg ,...net wel tegen Ger over Merel der uitgaven die niet kloppen .maar in vergaderingen haar de hand boven het hoofd houden .quote:Op maandag 23 september 2019 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat ze zelf verder niet veel heeft, dus dan maar genieten van andermans leven. Of narigheid.
Vraag ik me dus al een poosje af, zou hij buiten ook zo geaccepteerd worden?quote:Op maandag 23 september 2019 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar niet nee. En ja, hij komt er mee weg. Begrijp ook niet waarom dat zo is.
nee dusquote:Op maandag 23 september 2019 11:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vraag ik me dus al een poosje af, zou hij buiten ook zo geaccepteerd worden?
Tuurlijk niet. Merel dito. En de meesten die daar zitten zouden buiten Utopia niet weg komen met het gedrag wat ze nu ten toon spreiden.quote:Op maandag 23 september 2019 11:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wordt er niet bedoeld dat Jessie in de COS hier de pispaal is?quote:Op maandag 23 september 2019 11:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij is absoluut ook geen pispaal, verbaast me meer hoe hij er mee wegkomt
ja dat kanquote:Op maandag 23 september 2019 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wordt er niet bedoeld dat Jessie in de COS hier de pispaal is?
Ze gaat er wél weer voor en dat kun je van de meeste anderen niet zeggen.quote:Op maandag 23 september 2019 11:49 schreef Rhosyn het volgende:
Plan indienen voor haar dansevenement.
[ afbeelding ]
Ook dat is maar deels waar, er zijn fans genoeg...quote:Op maandag 23 september 2019 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
kan maar is ook niet zo.quote:Op maandag 23 september 2019 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Méén je dat nou?quote:Op maandag 23 september 2019 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Om knoopgaatjes te maken in Merel's kleding.
Hypocriet wijf gewoon.quote:Op maandag 23 september 2019 11:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En zelf geen mening geven in een overleg ,...net wel tegen Ger over Merel der uitgaven die niet kloppen .maar in vergaderingen haar de hand boven het hoofd houden .
Damn wat erger ik me aan dat nare gedrag van His
Tuurlijk niet, dan zou hij wel een goed betaalde baan hebben.quote:Op maandag 23 september 2019 11:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is maar een aanname van mij hoor.quote:Op maandag 23 september 2019 11:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ook dat is maar deels waar, er zijn fans genoeg...
Haar vertrek is toch helemaal niet zeker?quote:Op maandag 23 september 2019 11:57 schreef freaky40 het volgende:
Maarre dansevenement in november. Hoe moet dit dan als ze 4 oktober vertrekt, zo niet eerder?
Ze heeft aangegeven 4 oktober te vertrekken onlangs.quote:Op maandag 23 september 2019 12:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Haar vertrek is toch helemaal niet zeker?
Maar dat is ze intussen alweer vergeten.quote:Op maandag 23 september 2019 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft aangegeven 4 oktober te vertrekken onlangs.
Pfff.quote:Op maandag 23 september 2019 12:02 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Maar dat is ze intussen alweer vergeten.
Shelley:Dat kan toch, ik kan toch ook wel een keer iets vergeten?
Dan krijgt ze ook geen groen licht voor dat dansgedoe.quote:Op maandag 23 september 2019 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft aangegeven 4 oktober te vertrekken onlangs.
quote:Op maandag 23 september 2019 12:02 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook niet. Zal wel een afleidingsmanoeuvre zijn.quote:Op maandag 23 september 2019 12:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan krijgt ze ook geen groen licht voor dat dansgedoe.
Dan zullen de woerden wel weg moeten.quote:Op maandag 23 september 2019 12:02 schreef Bramenstruik het volgende:
er gaan eenden weg, pappa eend geeft ze geen ruimte, kutsmoes van Frutsel
Oh oh dat selectieve geheugen tochquote:Op maandag 23 september 2019 12:02 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Mensen zeggen daar regelmatig dat ze weggaan maar blijven dan toch.quote:Op maandag 23 september 2019 12:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook niet. Zal wel een afleidingsmanoeuvre zijn.
beetje overdreven op die oppervlaktequote:Op maandag 23 september 2019 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan zullen de woerden wel weg moeten.
Net als met kippen moet je niet teveel mannetjes hebben die de vrouwtjes dan steeds lastig gaan vallen. In de dierenwereld zijn de mannen altijd de l.lquote:Op maandag 23 september 2019 12:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
beetje overdreven op die oppervlakte
Als ik zie hoe enorm spannend die gong was verwacht ik van een enveloppe ook niet veel.quote:Op maandag 23 september 2019 11:38 schreef puzziepie het volgende:
Wekenlang dat gezever over wat er gaat gebeuren ,wanneer er een envelop gaat komen, dat er een envelop gaat komen en ondertussen wordt de finale steeds saaier en steeds minder interessant
snap ik, maar het valt nog wel mee, en meer komen er ook niet bijquote:Op maandag 23 september 2019 12:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Net als met kippen moet je niet teveel mannetjes hebben die de vrouwtjes dan steeds lastig gaan vallen. In de dierenwereld zijn de mannen altijd de l.l
Laat ze over haar zelf een column maken hoe ze de verjaardag van Mylene en de B&B gasten hun verblijf heeft verpest met haar egoïstisch gedrag.quote:Op maandag 23 september 2019 12:07 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel column aan het schrijven, Andrea vindt het niet leuk, want het gaat natuurlijk over haar geaardheid, ze pakt niet door
aannamequote:Op maandag 23 september 2019 11:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er gebeurd helemaal niets, dus hoezo interessant...
Er kunnen er nog wel bijkomen als de mannen blijven dekken. Geen idee hoeveel het er zijn trouwens. Maar kan ook zijn dat de vrouwtjes zich nu niet meer laten dekken en er dus geen broedsel meer komt. Ze hebben nu nog de ruimte daar en zijn 1 grote familie.quote:Op maandag 23 september 2019 12:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
snap ik, maar het valt nog wel mee, en meer komen er ook niet bij
we lopen naar de herfst winter..................................quote:Op maandag 23 september 2019 12:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er kunnen er nog wel bijkomen als de mannen blijven dekken. Geen idee hoeveel het er zijn trouwens. Maar kan ook zijn dat de vrouwtjes zich nu niet meer laten dekken en er dus geen broedsel meer komt. Ze hebben nu nog de ruimte daar en zijn 1 grote familie.
Zeg dat wel zeg. Dat kind presteert het steeds weer het geluk van een ander te verpesten. Jaloerse bitch.quote:Op maandag 23 september 2019 12:09 schreef JcQ10 het volgende:
[..]
Laat ze over haar zelf een column maken hoe ze de verjaardag van Mylene en de B&B gasten hun verblijf heeft verpest met haar egoïstisch gedrag.
Toch hebben ze een punt....Het idee was van Jessie en Mariska.....nu kwaad dat niemand helpt.....waar waren Jessie en Mariska bij het bouwen van de gym......quote:Op maandag 23 september 2019 12:06 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Gerrit verteld wijselijk niet aan Hiske dat ie beloofd heeft aan het podium mee te werken.
Belofte aan Jessie!
Temperatuur is nog steeds hoog.quote:Op maandag 23 september 2019 12:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
we lopen naar de herfst winter..................................
Schreef iemand net hierboven.quote:Op maandag 23 september 2019 12:12 schreef Dotteke het volgende:
Zo te merken gaat Merel Andrea naar beneden halen
Laat der over haar zelf een column schrijven de bitch
Iemand moet het eens over haar doen
Het is ook allemaal zo krom daaroquote:Op maandag 23 september 2019 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch hebben ze een punt....Het idee was van Jessie en Mariska.....nu kwaad dat niemand helpt.....waar waren Jessie en Mariska bij het bouwen van de gym......
Geen plankje in hun handen gehad....maar wel gebruik van maken nu het klaar is.....clip opgenomen noem maar op......maar de gym eerder tegengewerkt.....hoop ook zo dat ze totaal geen medewerking krijgen van een Brandon en Dylan.......
O had niet terug gelezenquote:
Dat hoop ik nou ook, zelfde met die vele kistjes die Jessie wilde omdat dat veel geld op zou brengen.quote:Op maandag 23 september 2019 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch hebben ze een punt....Het idee was van Jessie en Mariska.....nu kwaad dat niemand helpt.....waar waren Jessie en Mariska bij het bouwen van de gym......
Geen plankje in hun handen gehad....maar wel gebruik van maken nu het klaar is.....clip opgenomen noem maar op......maar de gym eerder tegengewerkt.....hoop ook zo dat ze totaal geen medewerking krijgen van een Brandon en Dylan.......
de groupies, Merel die zelf ubergroupie isquote:Op maandag 23 september 2019 12:15 schreef Lelie68 het volgende:
Ben benieuwd of Merol dan ook iets schrijft over de 2 dames in de boot
Nou, inderdaad......quote:Op maandag 23 september 2019 12:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de groupies, Merel die zelf ubergroupie is
Wat denk je zélf?quote:Op maandag 23 september 2019 12:15 schreef Lelie68 het volgende:
Ben benieuwd of Merol dan ook iets schrijft over de 2 dames in de boot
Zeg dat wel. Niet uit willen maken omdat ze elkaar nog nodig hebben voor de eindstrijd. Echte liefde?quote:Op maandag 23 september 2019 12:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de groupies, Merel die zelf ubergroupie is
ze was helemaal fan van het programma is ook op markten geweest, dat zie je op sociale media, nu zegt ze het totaal niet te volgen, maar is wel degelijk waarquote:Op maandag 23 september 2019 12:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Niet uit willen maken omdat ze elkaar nog nodig hebben voor de eindstrijd. Echte liefde?![]()
Straks beweert ze nog Patty Brard niet te kennen. Kind liegt dat het gedrukt staat.quote:Op maandag 23 september 2019 12:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze was helemaal fan van het programma is ook op markten geweest, dat zie je op sociale media, nu zegt ze het totaal niet te volgen, maar is wel degelijk waar
En die zgn. vriend Merlijn bestaat denk ik ook helemaal niet.quote:Op maandag 23 september 2019 12:22 schreef Bramenstruik het volgende:
haar favoriet was toen al Jessie
Dat kind smult van andermans ellende.quote:Op maandag 23 september 2019 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Heel misselijk weer van Merel dat ze dit gaat gebruiken ondanks het verzoek van Andrea om het niet te doen
En Jessie leefde helemaal op. Eindelijk eens lekker lachen zonder al die jaloerse ellende.quote:Op maandag 23 september 2019 12:23 schreef Bramenstruik het volgende:
wie is hier dan de groupie, die meiden hadden gewoon lol, meer niet
Net als wij hierquote:Op maandag 23 september 2019 12:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat kind smult van andermans ellende.
normaal gesproken niet, maar deze mensen halen het slechtste bij me naar boven, zeg ik eerlijkquote:
Als ik zou samenwonen daar dan zou ik niet zo slecht praten en ze op de man/vrouw af aanspreken maar hier leveren we nu eenmaal commentaar over mensen die er vrijwillig zijn ingestapt.quote:Op maandag 23 september 2019 12:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
normaal gesproken niet, maar deze mensen halen het slechtste bij me naar boven, zeg ik eerlijk
De humor van die meiden waren het zelfde als van Jessie, kon je merken in de antwoorden.....Humor is ver te zoeken bij Merel .quote:Op maandag 23 september 2019 12:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En Jessie leefde helemaal op. Eindelijk eens lekker lachen zonder al die jaloerse ellende.
Alexandra heeft 5 eurobiljet gevonden in de wasmachine. Was van Jessie geloof ik.
Valt me trouwens mee dat die koffiemachine het nog doet.
ja ook datquote:Op maandag 23 september 2019 12:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ik zou samenwonen daar dan zou ik niet zo slecht praten en ze op de man/vrouw af aanspreken maar hier leveren we nu eenmaal commentaar over mensen die er vrijwillig zijn ingestapt.
En maar roepen tegen Jessie dat zij zich gekwetst voelt.. zij doet het nu bij Andrea..quote:Op maandag 23 september 2019 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Heel misselijk weer van Merel dat ze dit gaat gebruiken ondanks het verzoek van Andrea om het niet te doen
Spiegelen is van niemand daar een sterke kant.quote:Op maandag 23 september 2019 12:30 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
En maar roepen tegen Jessie dat zij zich gekwetst voelt.. zij doet het nu bij Andrea..
Viel me al op toen Billy er was.. zag je een andere Jessie..quote:Op maandag 23 september 2019 12:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En Jessie leefde helemaal op. Eindelijk eens lekker lachen zonder al die jaloerse ellende.
Alexandra heeft 5 eurobiljet gevonden in de wasmachine. Was van Jessie geloof ik.
Valt me trouwens mee dat die koffiemachine het nog doet.
Vrolijk en open en gevoel voor humor. Bij Merel lijkt hij steeds op zijn tenen te moeten lopen om het prinsesje maar niet boos te maken.quote:Op maandag 23 september 2019 12:32 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Viel me al op toen Billy er was.. zag je een andere Jessie..
Ja, ze gunt iedereen van alles, vooral als ze zich niet goed voelt.....dan gunt ze een ander nog meer ellende zodat de aandacht van haar af gaat.....dan heeft ze het niet nodig.....pas weer als Jessie op hangende pootjes terug komt.....quote:Op maandag 23 september 2019 12:30 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
En maar roepen tegen Jessie dat zij zich gekwetst voelt.. zij doet het nu bij Andrea..
Was bij Billy ook toen hij een relatie met haar had, op zijn tenen lopen al die tijdquote:Op maandag 23 september 2019 12:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vrolijk en open en gevoel voor humor. Bij Merel lijkt hij steeds op zijn tenen te moeten lopen om het prinsesje maar niet boos te maken.
Yep, wel een handig dingquote:Op maandag 23 september 2019 12:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is die Dylan dat touw aan het knippen met die sigarenknipper?
Idd, Als iem aan geeft het niet te willen mag Merel dit niet zomaar doen.quote:Op maandag 23 september 2019 12:39 schreef schizolientje het volgende:
als ik Andrea was zou ik naar de Party mailen en aangeven dat je de collumn niet geplaatst wil hebben
Zonder Merel lijkt hij ook minder snauwerig naar de anderen toe in de groep.quote:Op maandag 23 september 2019 12:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Was bij Billy ook toen hij een relatie met haar had, op zijn tenen lopen al die tijd![]()
Maar nu is het uit en Bil heeft een nieuwe vriend Jessie hoeft dus geen rekening meer te houden met haar gevoelens
Dus ik hoop dat het uit blijft tussen hem en Merel, véel leuker, allebei vrijgezel![]()
Was dat aangeschaft voor die dure sigaren voor de clip?quote:Op maandag 23 september 2019 12:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is die Dylan dat touw aan het knippen met die sigarenknipper?
Ik vroeg mij al af of dat niet mogelijk is. Maar zal wel niet omdat het een roddelcolumn.quote:Op maandag 23 september 2019 12:39 schreef schizolientje het volgende:
als ik Andrea was zou ik naar de Party mailen en aangeven dat je de collumn niet geplaatst wil hebben
Ja daar hoefde maar een knipje voor gegeven te worden.....nu wordt er dus goed gebruik van gemaakt.quote:Op maandag 23 september 2019 12:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was dat aangeschaft voor die dure sigaren voor de clip?
Gaat dat geld wat ze verdient ook de bv in of wordt dat op haar prive rekening gestort????quote:Op maandag 23 september 2019 12:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af of dat niet mogelijk is. Maar zal wel niet omdat het een roddelcolumn.
Ja Chea, en daar is zo'n knipper niet op gemaakt. nog ff is die stukquote:Op maandag 23 september 2019 12:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was dat aangeschaft voor die dure sigaren voor de clip?
En als ze de poort uit loopt is het over met de Party, valt ze in 'n diep zwart gat.quote:Op maandag 23 september 2019 12:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat dat geld wat ze verdient ook de bv in of wordt dat op haar prive rekening gestort????
B.v. neem ik aan áls ze er al iets voor krijgt natuurlijk.quote:Op maandag 23 september 2019 12:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat dat geld wat ze verdient ook de bv in of wordt dat op haar prive rekening gestort????
Ik weet het, mijn vader had zo'n ding voor zijn sigaren en mocht je nergens anders voor gebruiken maar aangezien er geen sigaren zijn is dit nu wel handig voor het knippen van dat touw.quote:Op maandag 23 september 2019 12:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja Chea, en daar is zo'n knipper niet op gemaakt. nog ff is die stuk
Ze heeft het toen ook maar over mogen nemen van een ander die wegging.quote:Op maandag 23 september 2019 12:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als ze de poort uit loopt is het over met de Party, valt ze in 'n diep zwart gat.![]()
Schrijft ze eigenlijk nog wel voor de party, kan alleen oude berichten vinden ??quote:Op maandag 23 september 2019 12:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als ze de poort uit loopt is het over met de Party, valt ze in 'n diep zwart gat.![]()
Je kan zo'n knipper ook voor de Maffia-straf gebruiken, als je iets jat wordt jequote:Op maandag 23 september 2019 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik weet het, mijn vader had zo'n ding voor zijn sigaren en mocht je nergens anders voor gebruiken maar aangezien er geen sigaren zijn is dit nu wel handig voor het knippen van dat touw.
Maar Franny spaart ze, Franny was degene die riep te twijfelen over haar geaardheidquote:Op maandag 23 september 2019 12:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat kind smult van andermans ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |