Wat een misselijk wijfquote:Op maandag 23 september 2019 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag niet, ze hebben een verbod van Merel gekregen net als die Saskia en haar vriendin
je snapt wel waarom; Jessie heeft de boot voor de B&B opgegeven, hahahahaquote:
topquote:Op maandag 23 september 2019 10:04 schreef schizolientje het volgende:
[..]
je snapt wel waarom; Jessie heeft de boot voor de B&B opgegeven, hahahaha
Ja, dat gaat die zo krijgenquote:Op maandag 23 september 2019 10:04 schreef schizolientje het volgende:
[..]
je snapt wel waarom; Jessie heeft de boot voor de B&B opgegeven, hahahaha
Jens heeft weer gelijk.quote:Op maandag 23 september 2019 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Alcohol gebruik, Hiske haalt het aan dat er tevaak en teveel gedronken wordt. En mensen turven ook niet
HIske wil een afspraak dat ze niet meer door de week dronken
Myl zegt als ze zin heeft om woensdag avodn een biertje wil drinken ze dat gewoon doet.
Jens zegt dat het een eigen keuze is en dat mensen moeten turven
Dat heeft hij zeker,quote:
en met al dat roken en vet eten maak je ook wel veel in je lichaam kapotquote:Op maandag 23 september 2019 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Hoor Jessie ha ha ha
Je maakt je lichaam kapot zegt Jessie
Zelf zuipt hij in de buitenwereld zo veel dat hij binnen niet mag drinken
En waarschijnlijk gaat ie na Uto2 weer gewoon verder zuipen.quote:Op maandag 23 september 2019 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Hoor Jessie ha ha ha
Je maakt je lichaam kapot zegt Jessie
Zelf zuipt hij in de buitenwereld zo veel dat hij binnen niet mag drinken
quote:Op maandag 23 september 2019 10:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Goedemorgen.![]()
Na 2 weken weer eens de streams aan en wat een prachtige metamorfose heeft Merel ondergaan. Van Dief-a met een grote bek, naar een pruilend kleutertje.![]()
Ik ben nu al blij.
Je hebt wat gemist hoor de afgelopen dagenquote:Op maandag 23 september 2019 10:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Goedemorgen.![]()
Na 2 weken weer eens de streams aan en wat een prachtige metamorfose heeft Merel ondergaan. Van Dief-a met een grote bek, naar een pruilend kleutertje.![]()
Ik ben nu al blij.
De metamorfose naar Karbonkelquote:Op maandag 23 september 2019 10:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik ben nu al blij.
quote:
Juich vooral niet te vroegquote:Op maandag 23 september 2019 10:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik ben nu al blij.
Heerlijk, he, Sjamp....eindelijk gerechtighied.quote:
Ik heb wel een beetje bijgelezen, maar live natuurlijk veel leuker.quote:Op maandag 23 september 2019 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist hoor de afgelopen dagen
Volop genieten met die Merel o o o o wat was ze boos
quote:Op maandag 23 september 2019 10:12 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
De metamorfose naar Karbonkel
[..]
Jes loopt nog steeds als een schoothondje achter haar aanquote:Op maandag 23 september 2019 10:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heerlijk, he, Sjamp....eindelijk gerechtighied.
Nu loopt Mariska boos weg: "wat een onzin" Huh, waarom?
OK ik gun het jequote:Op maandag 23 september 2019 10:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ben nog in vakantiestemming en leef IN het moment.
En nog steeds denk ikquote:Op maandag 23 september 2019 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist hoor de afgelopen dagen
Volop genieten met die Merel o o o o wat was ze boos
Ja, dat las ik.quote:Op maandag 23 september 2019 10:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Jes loopt nog steeds als een schoothondje achter haar aan
Het klopt ook echt hoor met al die bergen die ontstaan zijn in haar gezichtquote:Op maandag 23 september 2019 10:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Wat een mooie omschrijvung van die 2 meiden.
![]()
Ze loopt nu te schelden op mensuh die niets doen en niet hun bed uitkomen en nu een grote bek hebben.quote:Op maandag 23 september 2019 10:15 schreef schizolientje het volgende:
ik zat wel te luisteren maar geen idee waarom Mariska weg liep
quote:
Echt he, hoe lelijk!quote:Op maandag 23 september 2019 10:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Het klopt ook echt hoor met al die bergen die ontstaan zijn in haar gezicht
Mylene.quote:Op maandag 23 september 2019 10:18 schreef Giggio het volgende:
[..]
om wie loopt ze nu weer te janken?
Aansteller, er zijn er meer die geen reet doenquote:
Ja, die houden we erinquote:Op maandag 23 september 2019 10:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Wat een mooie omschrijvung van die 2 meiden.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |