oh ja de ideale utopiaanquote:Op maandag 23 september 2019 10:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mylene.![]()
Want Mariska werkt altijd keihard, staat 's morgens vroeg op, ligt nooit overdag nooit in bed en drinkt nooit te veel.
Het lijkt er op dat je daar stopt met over je eigen gedrag na te denken, zodra je de poort binnen stapt.quote:
Vloerverwarming waarschijnlijkquote:Op maandag 23 september 2019 10:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Winterjas en slippers![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2019 10:25 schreef eskil het volgende:
Merel en Maris mogen van mij als eerste wieberen, zeikwijven
Grote mond over een ander maar geen idee wat er uit haar eigen bekkie komt.quote:Op maandag 23 september 2019 10:26 schreef juul. het volgende:
Er kwam ook weer deftige taal uit de mond van het zakenvrouwtje van het jaar
Nou inderdaad, dat vind ik ook onbegrijpelijk.quote:Op maandag 23 september 2019 10:31 schreef zodeju het volgende:
[..]zekers.....ook ongelofelijk dat Maris dit maar kan herhalen elke keer weer dat andere niks doen en zij haar benen onder haar lijf vandaan loopt....en niemand maar ook niemand die zegt ja, jij bent elke keer ziek zwak en misselijk als het je te moeilijk wordt. Dus we weten het nu wel en hoeft niet dagelijks gezegd te worden.
Noblesse obligequote:Op maandag 23 september 2019 10:32 schreef eskil het volgende:
[..]
Grote mond over een ander maar geen idee wat er uit haar eigen bekkie komt.
Klopt, maar ze mopperde tegen Gerrit en dat kan het moeilijk tegenspreken gezien zijn eigen luie gedrag. Hij liep er maar snel bij weg.quote:Op maandag 23 september 2019 10:31 schreef zodeju het volgende:
[..]zekers.....ook ongelofelijk dat Maris dit maar kan herhalen elke keer weer dat andere niks doen en zij haar benen onder haar lijf vandaan loopt....en niemand maar ook niemand die zegt ja, jij bent elke keer ziek zwak en misselijk als het je te moeilijk wordt. Dus we weten het nu wel en hoeft niet dagelijks gezegd te worden.
ze stijgt in de poll ook, onbegrijpelijkquote:Op maandag 23 september 2019 10:36 schreef Hagenesie het volgende:
Shelley doet de laatste tijd ineens aardig. De finale komt in zicht. Ik trap er niet in. Als 1e weg.
Snap ik ook niet.quote:Op maandag 23 september 2019 10:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze stijgt in de poll ook, onbegrijpelijk
Ongeveer 3x per minuutquote:Op maandag 23 september 2019 10:30 schreef Bramenstruik het volgende:
rare gewoonte van His, snot over je gezicht smeren
nu weet ik uit ervaring dat mensen van adel aardig kunnen vloeken, maar dat is toch wat anders dan Marisquote:
Die hele poll is zo fake als watquote:Op maandag 23 september 2019 10:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze stijgt in de poll ook, onbegrijpelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |