Meer een moeke van in de 40quote:Op zondag 22 september 2019 17:30 schreef eskil het volgende:
[..]
Daar zit toch geen jonge vrouw van 26/27
Mag het mss niet zeggen,maar wat ziet Soul er dan mooi uit.En die is zelfs een paar jaar ouder.quote:
Nu weer zielig buiten staan in de slachtofferrolquote:Op zondag 22 september 2019 17:33 schreef Setje72 het volgende:
Merel zit echt in een slachtofferrol naast Jess...je zou er "bijna" medelij mee krijgen
Qua uiterlijk misschien, maar zie hun eerder elkaar de tentuitvechten.quote:Op zondag 22 september 2019 17:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
die twee zijn voor elkaar gemaakt..Jessie ziet er ook zo oud uit (mijn persoonlijke mening)
Hoe liefquote:Op zondag 22 september 2019 17:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mag het mss niet zeggen,maar wat ziet Soul er dan mooi uit.En die is zelfs een paar jaar ouder.
Je mag wmb alles zeggen..mijn jongsten worden 29 en allebei worden ze nog steeds naar hun ID gevraagd...Dat vinden zij weer niet fijn...quote:Op zondag 22 september 2019 17:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mag het mss niet zeggen,maar wat ziet Soul er dan mooi uit.En die is zelfs een paar jaar ouder.
Ik loop soms met mijn nichtje van 14 en dan vragen mensen of we klasgenootjes zijn.quote:Op zondag 22 september 2019 17:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je mag wmb alles zeggen..mijn jongsten worden 29 en allebei worden ze nog steeds naar hun ID gevraagd...Dat vinden zij weer niet fijn...
Dat heeft Soul dus ook.Later is dat alleen maar mooi.quote:Op zondag 22 september 2019 17:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je mag wmb alles zeggen..mijn jongsten worden 29 en allebei worden ze nog steeds naar hun ID gevraagd...Dat vinden zij weer niet fijn...
Was het niet Lex?quote:Op zondag 22 september 2019 17:39 schreef sjampoeh het volgende:
wat zeiden merel en jess net tegen elkaar ?
Dat mag jij zeggen hoor!quote:Op zondag 22 september 2019 17:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ja hoor t net ..quote:Op zondag 22 september 2019 17:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij schijnt tegen haar gezegd te hebben, dat Merel zijn nummer 1 is...zegt ze zelf...
Vergeet ook haar karakter niet, hoe langer je Merel 'meemaakt' hoe lelijker ze wordt.Heb haar zien transformeren van talgkliertje tot karbunkelquote:Op zondag 22 september 2019 17:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik loop soms met mijn nichtje van 14 en dan vragen mensen of we klasgenootjes zijn.
Maar merel kan er veel jonger uitzien. Het is al het neppe. Maakt haar oud.
Dan ben ik nieuwsgierig, nummer 1 in wat?quote:Op zondag 22 september 2019 17:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij schijnt tegen haar gezegd te hebben, dat Merel zijn nummer 1 is...zegt ze zelf...
Heb je weer wat verkloot ?quote:Op zondag 22 september 2019 17:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Andere vrouwen bestaan niet voor hem, schijnt hij gezegd te hebben tegen Merelquote:Op zondag 22 september 2019 17:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dan ben ik nieuwsgierig, nummer 1 in wat?
Hij heeft nog veel meer gezegd, wat niet leuk voor haar was. Voornamelijk ging het over haar drankgebruik, Ze gaat gewoon de confrontatie uit de weg en hoopt dat alles overwaait.quote:Op zondag 22 september 2019 17:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Pffff wordt tijd voor interactieve gesprekken zodat dit soort onzin niet meer gebezigd wordtquote:Op zondag 22 september 2019 17:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Andere vrouwen bestaan niet voor hem, schijnt hij gezegd te hebben tegen Merel
lukt aardig. hij kan niet tegen jankende vrouwen (was met bil ook zo) en als ze zo sip rond loopt, gaat hij zich schuldig voelen. denkt ook aan hoe t overkomt en tadaa kus knuf klaar.quote:Op zondag 22 september 2019 17:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Hij heeft nog veel meer gezegd, wat niet leuk voor haar was. Voornamelijk ging het over haar drankgebruik, Ze gaat gewoon de confrontatie uit de weg en hoopt dat alles overwaait.
Ik kan mij wel voorstellen dat hij ze niet ziet als Merel voor hem staatquote:Op zondag 22 september 2019 17:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Andere vrouwen bestaan niet voor hem, schijnt hij gezegd te hebben tegen Merel
Dan staat zij ervoor, bedoel jequote:Op zondag 22 september 2019 17:48 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik kan mij wel voorstellen dat hij ze niet ziet als Merel voor hem staat
Ik denk ook dat het zo zal gaan... was Billy ook zo egoïstisch?quote:Op zondag 22 september 2019 17:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lukt aardig. hij kan niet tegen jankende vrouwen (was met bil ook zo) en als ze zo sip rond loopt, gaat hij zich schuldig voelen. denkt ook aan hoe t overkomt en tadaa kus knuf klaar.
Hahaquote:Op zondag 22 september 2019 17:48 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat Ger doet op de phone......quote:Op zondag 22 september 2019 17:49 schreef sjampoeh het volgende:
his zit ook al de hele tijd boven in de silo. geen idee wat ze aan t doen is
Ze vroeg het ook aan Jessie, die zei dat hij die wel had, maar dat het niet zou zijn, wat zij zoekt..Kasteel romannetjes zal hij wel niet hebbenquote:Op zondag 22 september 2019 17:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het zo zal gaan... was Billy ook zo egoïstisch?
Lexi die boeken leest? Kan het mij nauwelijks voorstellen
Zonsverduisteringquote:Op zondag 22 september 2019 17:48 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het gaat weer net als bij de limited editions kistjes denk ik. Toen had ik ook het gevoel dat er ergens een rooster hing, waardoor ze heel de dag met wisselende groepjes aan het schuren waren. Iedereen kwam wel een paar uur aan bod en allen Jens en Jessie mochten hout zagen.quote:Op zondag 22 september 2019 17:50 schreef Flow3r het volgende:
Is ook voor het eerst dat ik Merel zie schuren
Denk eerder dat ze niks anders te doen heeft en nu ze Jessie niet heeft gaat ze de anderen maar opzoeken, anders hing ze wel bij Jessie in de buurtquote:Op zondag 22 september 2019 17:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gaat weer net als bij de limited editions kistjes denk ik. Toen had ik ook het gevoel dat er ergens een rooster hing, waardoor ze heel de dag met wisselende groepjes aan het schuren waren. Iedereen kwam wel een paar uur aan bod en allen Jens en Jessie mochten hout zagen.
quote:Op zondag 22 september 2019 17:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze niks anders te doen heeft en nu ze Jessie niet heeft gaat ze de anderen maar opzoeken, anders hing ze wel bij Jessie in de buurt
wehehequote:Op zondag 22 september 2019 17:56 schreef BloesBloes het volgende:
Kijk dat nou zitten schuren .... De apenrots in Artis is een bolwerk van intelligentie vergeleken met dat zooitje domme wijven.
Vorige keer zat ze ook ineens te drinken om te vieren dat het uit was met haar 'vriendinnen ' , lees : Mylenequote:Op zondag 22 september 2019 17:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]en erbij zitten zonder iets te doen kan ze niet maken
Nou er zitten best wel een paar gehaaide tantes bij hoor..Die gooien elkaar zo voor de bus en zijn vreselijk geraffineerdquote:Op zondag 22 september 2019 17:56 schreef BloesBloes het volgende:
Kijk dat nou zitten schuren .... De apenrots in Artis is een bolwerk van intelligentie vergeleken met dat zooitje domme wijven.
en ook een t-shirt gemaakt.quote:Op zondag 22 september 2019 17:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vorige keer zat ze ook ineens te drinken om te vieren dat het uit was met haar 'vriendinnen ' , lees : Mylene
varkensoogjes ...quote:Op zondag 22 september 2019 18:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Drank maakt meer kapot [ afbeelding ]
Doen die apen ook als ze de kans krijgen duwen ze elkaar zo het water in, maar omdat nu geraffineerd te noemen. Nee, dom achterbaks is toch wat anders dan geraffineerd naar mijn mening.quote:Op zondag 22 september 2019 17:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou er zitten best wel een paar gehaaide tantes bij hoor..Die gooien elkaar zo voor de bus en zijn vreselijk geraffineerd
Jesus die botox was denk ik iets anders. Betonmortel ofzoquote:Op zondag 22 september 2019 18:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Drank maakt meer kapot [ afbeelding ]
Ingespoten zooi?quote:Op zondag 22 september 2019 18:06 schreef Soury het volgende:
Zou daar geen last of pijn van hebben die ingespoten zooi? Meestal zitten er 30 experts hier in de cos
Nee, het geluk is dat Jessie ook veel ouder lijkt dan dat hij is....wat dat betreft passen ze wel bij elkaar.quote:Op zondag 22 september 2019 17:30 schreef eskil het volgende:
[..]
Daar zit toch geen jonge vrouw van 26/27
Ja wat wil je nou weten? Die Botox in Merel haar smoel ziet er niet best uit.quote:
Al die tijd al nietquote:Op zondag 22 september 2019 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou weten? Die Botox in Merel haar smoel ziet er niet best uit.
Ow over die botox?quote:Op zondag 22 september 2019 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou weten? Die Botox in Merel haar smoel ziet er niet best uit.
quote:Op zondag 22 september 2019 18:10 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal leuk. Discriminator.
Raar het is al een paar weken geledenquote:
Ziet er uit alsof ze net gebokst heeft.quote:Op zondag 22 september 2019 18:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Vanwege SL en degene doet het gemist hebben dit was gisteravond
[ afbeelding ]
betonwortelquote:Op zondag 22 september 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus die botox was denk ik iets anders. Betonmortel ofzo
quote:Op zondag 22 september 2019 18:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Vanwege SL en degene doet het gemist hebben dit was gisteravond
[ afbeelding ]
Is dat een excuus?quote:Op zondag 22 september 2019 18:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ik heb volgens mij nog nooit zwarte eendjuhs gezien in t wild
Totaal geen medelijden met dit vreselijke monsterquote:Op zondag 22 september 2019 18:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]zo moet je er net mee wegkomen. eigen dikke schuld.
botox in je traangoten, was ze zo trots op, spuit me maar volquote:Op zondag 22 september 2019 18:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Vanwege SL en degene die het gemist hebben dit was gisteravond
[ afbeelding ]
Oh ik snap het nu pasquote:
Scherp!quote:
ja denk ook dat daar iemand is die we niet mogen zien en horenquote:Op zondag 22 september 2019 18:14 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze worden vast toegesproken dat er actie moet komen.
Dat er op alles wat die meiden zeiden geen SL kwam, is best gek, vast iemand achter de knoppen die een bloedhekel aan merel heeft.quote:Op zondag 22 september 2019 18:14 schreef sjampoeh het volgende:
campingmeiden: monster van lochness, karbonkel![]()
maar goed dat ze geen post meer krijgen
Yup, binnen 10 min. kisten pakken en melden bij de poort voor de afscheidsfotoquote:Op zondag 22 september 2019 18:14 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze worden vast toegesproken dat er actie moet komen.
Dat zou pas spannend zijnquote:Op zondag 22 september 2019 18:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Yup, binnen 10 min. kisten pakken en melden bij de poort voor de afscheidsfoto
Volgens mij willen ze gewoon even rust...quote:Op zondag 22 september 2019 18:16 schreef sjampoeh het volgende:
of er zit een stagiaire achter de knoppen
Zondagavond tijdens het eten voor de meeste mensen, dus ja.quote:Op zondag 22 september 2019 18:16 schreef sjampoeh het volgende:
of er zit een stagiaire achter de knoppen
ach laten we hopen dat als de sl weg is er 14 nominatie borden staanquote:Op zondag 22 september 2019 18:21 schreef DKUp het volgende:
Voorbereiden wat er aankomende week gaat komen?
quote:Op zondag 22 september 2019 18:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ach laten we hopen dat als de sl weg is er 14 nominatie borden staan
of beffen, NU!quote:Op zondag 22 september 2019 18:23 schreef BloesBloes het volgende:
Hop, hop opschieten jullie, ja jij ook Hipske, niet lopen janken, gewoon looppas naar de poort hop, hop!!!!
Nee Merel, je mag maar 1 vuilniszak vullen, de rest blijft hierquote:Op zondag 22 september 2019 18:23 schreef BloesBloes het volgende:
Hop, hop opschieten jullie, ja jij ook Hipske, niet lopen janken, gewoon looppas naar de poort hop, hop!!!!
quote:Op zondag 22 september 2019 18:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee Merel, je mag maar 1 vuilniszak vullen, de rest blijft hier
Ja ik ookquote:
En daarvoor moet het geluid op de fontein?quote:Op zondag 22 september 2019 18:27 schreef Mjelleke het volgende:
Denk by the way dat alle camera posities worden gecheckt
quote:Op zondag 22 september 2019 18:27 schreef Mjelleke het volgende:
Denk by the way dat alle camera posities worden gecheckt
nieuwe stagiere fijn he?quote:Op zondag 22 september 2019 18:27 schreef DKUp het volgende:
Wat leuk al die verschillende beelden....
Ik ben er ook wel weer klaar meequote:Op zondag 22 september 2019 18:27 schreef DKUp het volgende:
Wat leuk al die verschillende beelden....
quote:Op zondag 22 september 2019 18:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee Merel, je mag maar 1 vuilniszak vullen, de rest blijft hier
Misschien morgen ja..Voor vandaag zit het erop, de meesten liggen straks in bed...quote:Op zondag 22 september 2019 18:28 schreef zodeju het volgende:
Gaat denk ik wel wat gebeuren.....Utopia 101 duidelijk in beeld.....
Wie zou jij wegsturen als je nu moest kiezen?quote:Op zondag 22 september 2019 18:29 schreef zodeju het volgende:
The world to peace......het is een opdracht voor ons.....je mag als streamer die alles onthouden heeft er eentje uitsturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Merel.......quote:Op zondag 22 september 2019 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie zou jij wegsturen als je nu moest kiezen?
als ik moet kiezen tussen de 3 met een PS, dan Merelquote:Op zondag 22 september 2019 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie zou jij wegsturen als je nu moest kiezen?
Tot dat alle cossers naar het toilet zijn gerend om de urinerenquote:Op zondag 22 september 2019 18:31 schreef puzziepie het volgende:
Hoelang zijn die zeikbeelden al op de streams?
Je moet wat he voor streamtijd, dan maar janken zijn tenminste de camera’s weer op shel gerichtquote:
checkquote:Op zondag 22 september 2019 18:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tot dat alle cossers naar het toilrt zijn gerend om de urineren
'quote:Op zondag 22 september 2019 18:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tot dat alle cossers naar het toilet zijn gerend om de urineren
Net terug. Laat maar doorkomen samen met de rest van de ellende die ze nog voor ons in petto hebben.quote:Op zondag 22 september 2019 18:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tot dat alle cossers naar het toilrt zijn gerend om de urineren
Ja, en staat die gong er nog??quote:Op zondag 22 september 2019 18:35 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat ze nu toch eens iets met die PS gaan doen
sssstttt tis de de bedoeling dat je dat vergeetquote:Op zondag 22 september 2019 18:35 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat ze nu toch eens iets met die PS gaan doen
Ja, vooral daarom.quote:Op zondag 22 september 2019 18:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
voor het multiple effect dat het heeft ik ook
Vanmorgen leek alles nog grappig, maar dat is het allang niet meerquote:
Misschien weer wat vunzige dingen geroepen bij het hekquote:Op zondag 22 september 2019 18:38 schreef zodeju het volgende:
Nou ons vrolijke olijke dansmarieke lijkt ook wel ontdaan zo in haar eentje.......
Dat ding is net schoonquote:Op zondag 22 september 2019 18:34 schreef sjampoeh het volgende:
vieze trannyslet gaat zo de hottub weer in
Luie regiequote:Op zondag 22 september 2019 18:38 schreef WyattJames het volgende:
wat the hell is er mis met de streams?
Hoor het op de andere streams ook...bij de kipjes en de mooie lucht..quote:Op zondag 22 september 2019 18:38 schreef magnaal het volgende:
Dat water wat we horen is dus van die jakoezie?
Nou, laat ik daar ook aan denken al de hele tijd maar denk ik tik het maar niet.....dacht zal Andrea nieuwschierig zijn geweest of dat wel te doen was.quote:Op zondag 22 september 2019 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het toch wel knap, dat Andrea haar kon kussen, zonder schade
app brandon evenquote:Op zondag 22 september 2019 18:40 schreef WyattJames het volgende:
zie eigenlijk alleen beestjes voornamelij
quote:Op zondag 22 september 2019 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, laat ik daar ook aan denken al de hele tijd maar denk ik tik het maar niet.....dacht zal Andrea nieuwschierig zijn geweest of dat wel te doen was.
Sorry,quote:Op zondag 22 september 2019 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, laat ik daar ook aan denken al de hele tijd maar denk ik tik het maar niet.....dacht zal Andrea nieuwschierig zijn geweest of dat wel te doen was.
En luchtenquote:Op zondag 22 september 2019 18:40 schreef WyattJames het volgende:
zie eigenlijk alleen beestjes voornamelij
inwonerSquote:Op zondag 22 september 2019 18:44 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Iedereen kan mailen, het emailadres is inwonerutopia@talpa.tv
dat van ons wordt niet doorgelatenquote:Op zondag 22 september 2019 18:44 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Iedereen kan mailen, het emailadres is inwonerutopia@talpa.tv
Als je eenmaal geweest bent, is het wel rustgevendquote:Op zondag 22 september 2019 18:44 schreef puzziepie het volgende:
Godverdomme als ik wil pissen dan ga ik hier voortaan wel een paar uur naar luisteren
Niet echtquote:Op zondag 22 september 2019 18:45 schreef eskil het volgende:
[..]
Als je eenmaal geweest bent, is het wel rustgevend
Geen flauw ideequote:
Als de regie het niet wil, wordt het sowieso niet doorgelaten, had in juni al gemailt of de camping open ging, maar die werd pas eind augustus weer geopend. Mijn mail is nooit doorgestuurd naar de inwonersquote:Op zondag 22 september 2019 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat van ons wordt niet doorgelaten
Echt nietquote:
wat een mazeel had je dan, maar laat maarquote:Op zondag 22 september 2019 18:46 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Als de regie het niet wil, wordt het sowieso niet doorgelaten, had in juni al gemailt of de camping open ging, maar die werd pas eind augustus weer geopend. Mijn mail is nooit doorgestuurd naar de inwoners
De nieuwe hoofdrolspelers van Utopia.quote:
Jaloers dat franny meer aandacht heeft dan zijquote:
Moeder aan het hek?quote:
Het moet wel erg zijn, want het laatste wat Shelley doet is janken, die gaat altijd schreeuwenquote:
ja iedere dag Wyatt on stream kan ook nietquote:Op zondag 22 september 2019 18:48 schreef WyattJames het volgende:
Nou ik vindt dit echt te saai dus ik ga iets anders doen,,, laterzzzz
Zal aan mij liggen maar krijg totaal geen inspiratie van geen vd inwonersquote:Op zondag 22 september 2019 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk inspirerende mensen daar
IK heb liever dat ik helemaal niet op de stream kom!quote:Op zondag 22 september 2019 18:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja iedere dag Wyatt on stream kan ook niet
laat maarquote:Op zondag 22 september 2019 18:50 schreef WyattJames het volgende:
[..]
IK heb liever dat ik helemaal niet op de stream kom!
-edit-quote:Op zondag 22 september 2019 18:50 schreef WyattJames het volgende:
[..]
IK heb liever dat ik helemaal niet op de stream kom!
moet je niet plassen?quote:Op zondag 22 september 2019 18:52 schreef magnaal het volgende:
Ik heb mijn koptelefoon op zijn hardst en hoor wel stemmen, maar kan niets thuisbrengen
misschien hebben ze besloten onze klachten over de bomen serieus te nemen en krijgen we nu ipv bomen diertjes als stream Lockquote:Op zondag 22 september 2019 18:52 schreef chufi het volgende:
Hebben we nu een 4 voudige levende SL terwijl we normaliter maar 2 streams hebben
die gaan zo slapenquote:Op zondag 22 september 2019 18:53 schreef puzziepie het volgende:
Nog eentje van de eendjes
[ afbeelding ]
Heb je persoonlijk je beklag gedaan bij de FEBO?quote:Op zondag 22 september 2019 18:54 schreef WyattJames het volgende:
[..]
misschien hebben ze besloten onze klachten over de bomen serieus te nemen en krijgen we nu ipv bomen diertjes als stream Lock
quote:Op zondag 22 september 2019 18:53 schreef Mohitah het volgende:
Het lijkt nog mooi weer daar terwijl het hier regent en duister wordt
Daar komen ze dan laat achterquote:Op zondag 22 september 2019 18:54 schreef WyattJames het volgende:
[..]
misschien hebben ze besloten onze klachten over de bomen serieus te nemen en krijgen we nu ipv bomen diertjes als stream Lock
nopequote:Op zondag 22 september 2019 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je persoonlijk je beklag gedaan bij de FEBO?
echt knapquote:Op zondag 22 september 2019 18:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Net een aantal km gelopen in de warmte en de zon
Ja en?quote:Op zondag 22 september 2019 18:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
quote:
Echt. Hier regent het al paar uurquote:Op zondag 22 september 2019 18:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Wowquote:Op zondag 22 september 2019 18:56 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Echt. Hier regent het al paar uur
Dat kunnen ze alleen doen bij een voorbedachte sl.quote:Op zondag 22 september 2019 18:54 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Dit? ik kwam om 18:15 uur thuis , zo'n 3 kwartier nu ongeveer?quote:
over blaastraining gesprokenquote:Op zondag 22 september 2019 18:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Franny zat net in de bubbelbad, en ze moest eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |