Dat er op alles wat die meiden zeiden geen SL kwam, is best gek, vast iemand achter de knoppen die een bloedhekel aan merel heeft.quote:Op zondag 22 september 2019 18:14 schreef sjampoeh het volgende:
campingmeiden: monster van lochness, karbonkel![]()
maar goed dat ze geen post meer krijgen
Yup, binnen 10 min. kisten pakken en melden bij de poort voor de afscheidsfotoquote:Op zondag 22 september 2019 18:14 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze worden vast toegesproken dat er actie moet komen.
Dat zou pas spannend zijnquote:Op zondag 22 september 2019 18:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Yup, binnen 10 min. kisten pakken en melden bij de poort voor de afscheidsfoto
Volgens mij willen ze gewoon even rust...quote:Op zondag 22 september 2019 18:16 schreef sjampoeh het volgende:
of er zit een stagiaire achter de knoppen
Zondagavond tijdens het eten voor de meeste mensen, dus ja.quote:Op zondag 22 september 2019 18:16 schreef sjampoeh het volgende:
of er zit een stagiaire achter de knoppen
ach laten we hopen dat als de sl weg is er 14 nominatie borden staanquote:Op zondag 22 september 2019 18:21 schreef DKUp het volgende:
Voorbereiden wat er aankomende week gaat komen?
quote:Op zondag 22 september 2019 18:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ach laten we hopen dat als de sl weg is er 14 nominatie borden staan
of beffen, NU!quote:Op zondag 22 september 2019 18:23 schreef BloesBloes het volgende:
Hop, hop opschieten jullie, ja jij ook Hipske, niet lopen janken, gewoon looppas naar de poort hop, hop!!!!
Nee Merel, je mag maar 1 vuilniszak vullen, de rest blijft hierquote:Op zondag 22 september 2019 18:23 schreef BloesBloes het volgende:
Hop, hop opschieten jullie, ja jij ook Hipske, niet lopen janken, gewoon looppas naar de poort hop, hop!!!!
quote:Op zondag 22 september 2019 18:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee Merel, je mag maar 1 vuilniszak vullen, de rest blijft hier
Ja ik ookquote:
En daarvoor moet het geluid op de fontein?quote:Op zondag 22 september 2019 18:27 schreef Mjelleke het volgende:
Denk by the way dat alle camera posities worden gecheckt
quote:Op zondag 22 september 2019 18:27 schreef Mjelleke het volgende:
Denk by the way dat alle camera posities worden gecheckt
nieuwe stagiere fijn he?quote:Op zondag 22 september 2019 18:27 schreef DKUp het volgende:
Wat leuk al die verschillende beelden....
Ik ben er ook wel weer klaar meequote:Op zondag 22 september 2019 18:27 schreef DKUp het volgende:
Wat leuk al die verschillende beelden....
quote:Op zondag 22 september 2019 18:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee Merel, je mag maar 1 vuilniszak vullen, de rest blijft hier
Misschien morgen ja..Voor vandaag zit het erop, de meesten liggen straks in bed...quote:Op zondag 22 september 2019 18:28 schreef zodeju het volgende:
Gaat denk ik wel wat gebeuren.....Utopia 101 duidelijk in beeld.....
Wie zou jij wegsturen als je nu moest kiezen?quote:Op zondag 22 september 2019 18:29 schreef zodeju het volgende:
The world to peace......het is een opdracht voor ons.....je mag als streamer die alles onthouden heeft er eentje uitsturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Merel.......quote:Op zondag 22 september 2019 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie zou jij wegsturen als je nu moest kiezen?
als ik moet kiezen tussen de 3 met een PS, dan Merelquote:Op zondag 22 september 2019 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie zou jij wegsturen als je nu moest kiezen?
Tot dat alle cossers naar het toilet zijn gerend om de urinerenquote:Op zondag 22 september 2019 18:31 schreef puzziepie het volgende:
Hoelang zijn die zeikbeelden al op de streams?
Je moet wat he voor streamtijd, dan maar janken zijn tenminste de camera’s weer op shel gerichtquote:
checkquote:Op zondag 22 september 2019 18:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tot dat alle cossers naar het toilrt zijn gerend om de urineren
'quote:Op zondag 22 september 2019 18:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tot dat alle cossers naar het toilet zijn gerend om de urineren
Net terug. Laat maar doorkomen samen met de rest van de ellende die ze nog voor ons in petto hebben.quote:Op zondag 22 september 2019 18:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tot dat alle cossers naar het toilrt zijn gerend om de urineren
Ja, en staat die gong er nog??quote:Op zondag 22 september 2019 18:35 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat ze nu toch eens iets met die PS gaan doen
sssstttt tis de de bedoeling dat je dat vergeetquote:Op zondag 22 september 2019 18:35 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat ze nu toch eens iets met die PS gaan doen
Ja, vooral daarom.quote:Op zondag 22 september 2019 18:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
voor het multiple effect dat het heeft ik ook
Vanmorgen leek alles nog grappig, maar dat is het allang niet meerquote:
Misschien weer wat vunzige dingen geroepen bij het hekquote:Op zondag 22 september 2019 18:38 schreef zodeju het volgende:
Nou ons vrolijke olijke dansmarieke lijkt ook wel ontdaan zo in haar eentje.......
Dat ding is net schoonquote:Op zondag 22 september 2019 18:34 schreef sjampoeh het volgende:
vieze trannyslet gaat zo de hottub weer in
Luie regiequote:Op zondag 22 september 2019 18:38 schreef WyattJames het volgende:
wat the hell is er mis met de streams?
Hoor het op de andere streams ook...bij de kipjes en de mooie lucht..quote:Op zondag 22 september 2019 18:38 schreef magnaal het volgende:
Dat water wat we horen is dus van die jakoezie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |