En luchtenquote:Op zondag 22 september 2019 18:40 schreef WyattJames het volgende:
zie eigenlijk alleen beestjes voornamelij
inwonerSquote:Op zondag 22 september 2019 18:44 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Iedereen kan mailen, het emailadres is inwonerutopia@talpa.tv
dat van ons wordt niet doorgelatenquote:Op zondag 22 september 2019 18:44 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Iedereen kan mailen, het emailadres is inwonerutopia@talpa.tv
Als je eenmaal geweest bent, is het wel rustgevendquote:Op zondag 22 september 2019 18:44 schreef puzziepie het volgende:
Godverdomme als ik wil pissen dan ga ik hier voortaan wel een paar uur naar luisteren
Niet echtquote:Op zondag 22 september 2019 18:45 schreef eskil het volgende:
[..]
Als je eenmaal geweest bent, is het wel rustgevend
Als de regie het niet wil, wordt het sowieso niet doorgelaten, had in juni al gemailt of de camping open ging, maar die werd pas eind augustus weer geopend. Mijn mail is nooit doorgestuurd naar de inwonersquote:Op zondag 22 september 2019 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat van ons wordt niet doorgelaten
Echt nietquote:
wat een mazeel had je dan, maar laat maarquote:Op zondag 22 september 2019 18:46 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Als de regie het niet wil, wordt het sowieso niet doorgelaten, had in juni al gemailt of de camping open ging, maar die werd pas eind augustus weer geopend. Mijn mail is nooit doorgestuurd naar de inwoners
De nieuwe hoofdrolspelers van Utopia.quote:
Jaloers dat franny meer aandacht heeft dan zijquote:
Moeder aan het hek?quote:
Het moet wel erg zijn, want het laatste wat Shelley doet is janken, die gaat altijd schreeuwenquote:
ja iedere dag Wyatt on stream kan ook nietquote:Op zondag 22 september 2019 18:48 schreef WyattJames het volgende:
Nou ik vindt dit echt te saai dus ik ga iets anders doen,,, laterzzzz
Zal aan mij liggen maar krijg totaal geen inspiratie van geen vd inwonersquote:Op zondag 22 september 2019 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk inspirerende mensen daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |