abonnement Unibet Coolblue
pi_189072326
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_189072361
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zegt de persoon zonder foto :'). Reken maar dat vrouwen echt wel verliefd kunnen worden op een foto. Zelf vaak zat meegemaakt (genoeg bewijs, maar ga ik niet posten).

En mbt karakter, hoe iemand echt in elkaar steekt kom je pas vast veel later achter.
Wat is dit nou weer voor rare reactie?

Waar hebben jullie het toch over?
pi_189072412
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zegt de persoon zonder foto :').
hoe is dat relevant :D
En ik heb op Tinder en happn wel gewoon een foto hoor, alleen op 1 profielensite niet
quote:
Reken maar dat vrouwen echt wel verliefd kunnen worden op een foto. Zelf vaak zat meegemaakt (genoeg bewijs, maar ga ik niet posten).

En mbt karakter, hoe iemand echt in elkaar steekt kom je pas vast veel later achter.
ik heb nooit gezegd dat vrouwen een man niet aantrekkelijk kunnen vinden op basis van uiterlijk of verliefd kunnen worden op een foto. Ik heb alleen gezegd dat ze het andersom ook heel goed kunnen

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:42 schreef IsItMeOrYou het volgende: [..] Haha nou het is wel zo dat je soms rare setjes ziet.. dan denk ik wat hebben die dan te bieden? Bijvoorbeeld een prachtige meid met strak lichaam die dan een kerel heeft die we gewoon dik zouden noemen.... Je verwacht niet dat hij haar heeft kunnen versieren.
Maar het is niet omdat vrouwen aantrekkelijkheid koppelen aan de gehele persoon. Want Alpha hier weet dat want hij is een man. En heel alpha :')
pi_189072455
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ehh nee, want je zegt zelf ook "veel vrouwen". Dat klopt dus niet. Praat zelf dan ook gewoon voor jezelf.
Wat boeit het hoe het werkt bij vrouwen. Als je je uiterlijk mee hebt zou ik me er niet druk om maken.
pi_189072461
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:52 schreef Allures het volgende:

[..]

hoe is dat relevant :D
En ik heb op Tinder en happn wel gewoon een foto hoor, alleen op 1 profielensite niet
[..]

ik heb nooit gezegd dat vrouwen een man niet aantrekkelijk kunnen vinden op basis van uiterlijk of verliefd kunnen worden op een foto. Ik heb alleen gezegd dat ze het andersom ook heel goed kunnen
[..]

Maar het is niet omdat vrouwen aantrekkelijkheid koppelen aan de gehele persoon. Want Alpha hier weet dat want hij is een man. En heel alpha :')
Wij gaan nooit vrienden worden volgens mij. :')
pi_189072551
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat boeit het hoe het werkt bij vrouwen. Als je je uiterlijk mee hebt zou ik me er niet druk om maken.
Het boeit niet veel maar ik vind het onzin dat Allures (die ook heel vaak over mannen als categorie praat) wel over alles een mening mag hebben en ik niet.

Als het haar beleving is dat veel vrouwen zulke moreel goede wezens zijn dat ze niet alleen maar oppervlakkig kijken dan mag ik daar mijn perspectief best tegenin brengen. Ik geloof daar namelijk niet zoveel van.

Misschien is de categorie mooie vrouwen met lelijke man iets kleiner dan andersom maar veel zal het niet uitmaken.
pi_189072576
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het boeit niet veel maar ik vind het onzin dat Allures (die ook heel vaak over mannen als categorie praat) wel over alles een mening mag hebben en ik niet.

Als het haar beleving is dat veel vrouwen zulke moreel goede wezens zijn dat ze niet alleen maar oppervlakkig kijken dan mag ik daar mijn perspectief best tegenin brengen. Ik geloof daar namelijk niet zoveel van.

Misschien is de categorie mooie vrouwen met lelijke man iets kleiner dan andersom maar veel zal het niet uitmaken.
Niemand heeft het over lelijk gehad.

Lees het anders gewoon.
pi_189072599
quote:
15s.gif Op zondag 22 september 2019 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Niemand heeft het over lelijk gehad.

Lees het anders gewoon.
Het argument is me duidelijk: Een doorsnee man kan een 8 worden door innerlijk.

Dit is andersom toch ook gewoon zo? Een doorsnee vrouw die heel spontaan en leuk is vind ik ook aantrekkelijker.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2019 16:01:04 ]
pi_189072603
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het boeit niet veel maar ik vind het onzin dat Allures (die ook heel vaak over mannen als categorie praat) wel over alles een mening mag hebben en ik niet.

Als het haar beleving is dat veel vrouwen zulke moreel goede wezens zijn dat ze niet alleen maar oppervlakkig kijken dan mag ik daar mijn perspectief best tegenin brengen. Ik geloof daar namelijk niet zoveel van.

Misschien is de categorie mooie vrouwen met lelijke man iets kleiner dan andersom maar veel zal het niet uitmaken.
Ah zo word het wel wat duidelijker. Je koppelt er een moreel oordeel aan? Ik niet verder hoor. Het is gewoon een verschil in connectie maken
Maar ik snap dat je dat verschil moeilijk kunt accepteren als je er een waardeoordeel aan koppelt
pi_189072613
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het argument is me duidelijk: Een doorsnee man kan een 8 worden door innerlijk.

Dit is andersom toch ook gewoon zo?
Wat is doorsnee dan? Lelijk?
pi_189072648
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:58 schreef Generationalpha het volgende:
Als het haar beleving is dat veel vrouwen zulke moreel goede wezens zijn dat ze niet alleen maar oppervlakkig kijken dan mag ik daar mijn perspectief best tegenin brengen. Ik geloof daar namelijk niet zoveel van.
Dat verbaast me nou helemaal niets GenerationAlpha
pi_189072658
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het argument is me duidelijk: Een doorsnee man kan een 8 worden door innerlijk.

Dit is andersom toch ook gewoon zo?
Dat een minder aantrekkelijke vrouw knapper word door haar innerlijk vanuit de man gezien? Er is mij in dit topic een keer of honderd gezegd dat dat niet zo is, door mannen. En ik ben niet zo denigrerend dat ik denk dat ik mannen beter ken dan zij zichzelf kennen (en dat ik juist daarom een foto ook op mijn profiel moet zetten want mannen gaan nooit voor een profiel zonder foto want uiterlijk is het meest belangrijk. Dat gesprek is hier echt zo vaak gevoerd)
pi_189072669
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:00 schreef Allures het volgende:

[..]

Ah zo word het wel wat duidelijker. Je koppelt er een moreel oordeel aan? Ik niet verder hoor. Het is gewoon een verschil in connectie maken
Maar ik snap dat je dat verschil moeilijk kunt accepteren als je er een waardeoordeel aan koppelt
Misschien interpreteer ik je dan verkeerd maar voor mij voelt dat moreel een beetje verheven ja. Zo van "wij vrouwen denken niet alleen fysiek maar wij hebben ook nog zoiets als innerlijk. Wij houden in tegenstelling tot mannen helemaal niet van oppervlakkigheid."

Terwijl die tegenstelling er volgens mij helemaal niet is. Nouja, misschien in jouw beleving wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2019 16:05:00 ]
pi_189072678
Dit gaat echt nergens over.
pi_189072731
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Misschien interpreteer ik je dan verkeerd maar voor mij voelt dat moreel een beetje verheven ja. Zo van "wij vrouwen denken niet alleen fysiek maar wij hebben ook nog zoiets als innerlijk. Wij houden in tegenstelling tot mannen helemaal niet van oppervlakkigheid."

Terwijk die tegenstelling er volgens mij helemaal niet is. Nouja, misschien in jouw beleving wel.
Je voelt je eigenlijk vooral beschimpt omdat je meent dat vrouwen eenzelfde focus hebben op uiterlijk als jij maar jou daarop afrekenen terwijl ze zelf de vermoorde onschuld spelen?
pi_189072732
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Misschien interpreteer ik je dan verkeerd maar voor mij voelt dat moreel een beetje verheven ja. Zo van "wij vrouwen denken niet alleen fysiek maar wij hebben ook nog zoiets als innerlijk. Wij houden in tegenstelling tot mannen helemaal niet van oppervlakkigheid."

Terwijk die tegenstelling er volgens mij helemaal niet is. Nouja, misschien in jouw beleving wel.
ik denk dat dit vooral wat zegt over jezelf
Vooral in combinatie met je behoefte om mensen in categorieën in te delen en cijfertjes te geven zo

Ik zie de ene mens niet zo snel als beter als de ander (behalve als we het hebben over nazi's of zo). Wel als anders of niet mijn ding
pi_189072746
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:05 schreef Allures het volgende:
en cijfertjes te geven zo
En ze vervolgens ook naar die cijfers te gaan noemen. :')
pi_189072784
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2019 16:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

En ze vervolgens ook naar die cijfers te gaan noemen. :')
Troll alert.
pi_189072826
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Troll alert.
Waarom dat dan weer?
pi_189072834
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:05 schreef Allures het volgende:

[..]

ik denk dat dit vooral wat zegt over jezelf
Vooral in combinatie met je behoefte om mensen in categorieën in te delen en cijfertjes te geven zo

Ik zie de ene mens niet zo snel als beter als de ander (behalve als we het hebben over nazi's of zo). Wel als anders of niet mijn ding
Inmiddels ben ik de discussie zelf ook weer kwijt omdat er weer eens 5 dingen door elkaar lopen. :')

Alleen iedereen redeneert hier vanuit zijn eigen perspectief en deelt mensen in groepen in, jij ook zeker. Vrouwen zullen sneller redeneren vanuit hun eigen perspectief, mannen ook.

Ik zeg ook gewoon hoe ik het beleef. En dat jij het foto-verhaal erbij haalt snap ik niet. Volgens mij vinden zowel mannen als vrouwen het irritant als ze geen foto zien in een dating-app.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2019 16:11:36 ]
pi_189072840
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:10 schreef Generationalpha het volgende:
Alleen iedereen redeneert hier vanuit zijn eigen perspectief en deelt mensen in groepen in, jij ook zeker. Vrouwen zullen sneller redeneren vanuit hun eigen perspectief, mannen ook.

Orpheo, ben jij dat?

quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 16:10 schreef Generationalpha het volgende:
En dat jij het foto-verhaal erbij haalt snap ik niet.
Inderdaad, want dat deed iemand anders:

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zegt de persoon zonder foto :'). Reken maar dat vrouwen echt wel verliefd kunnen worden op een foto.
pi_189072891
quote:
5s.gif Op zondag 22 september 2019 16:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Waarom dat dan weer?
Lees je bijdragen in de topics hier eens terug. ;)
pi_189072905
De mods zullen weer trots zijn op ons. :)
pi_189072910
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Lees je bijdragen in de topics hier eens terug. ;)
Oh ja, ik wend me voor datingadvies niet tot Fok!kers. Dat is wel een beetje een ding.
pi_189072978
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:52 schreef Allures het volgende:
Maar het is niet omdat vrouwen aantrekkelijkheid koppelen aan de gehele persoon. Want Alpha hier weet dat want hij is een man. En heel alpha
Overigens zou hij met generation alpha ook kunnen bedoelen dat hij een halfbakken eerste probeersel is. Ik zeg het maar even..
pi_189072987
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2019 16:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Overigens zou hij met generation alpha ook kunnen bedoelen dat hij een halfbakken eerste probeersel is. Ik zeg het maar even..
Ja, ga nou maar weer even wieberen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2019 16:17:59 ]
pi_189073003
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 16:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, ga nou maar weer even wieberen.
Oke, blijkbaar is dat toch niet het geval. _O-
pi_189073004
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Inmiddels ben ik de discussie zelf ook weer kwijt omdat er weer eens 5 dingen door elkaar lopen. :')

Alleen iedereen redeneert hier vanuit zijn eigen perspectief en deelt mensen in groepen in, jij ook zeker. Vrouwen zullen sneller redeneren vanuit hun eigen perspectief, mannen ook.

Ik zeg ook gewoon hoe ik het beleef.
Maar ik hang er geen moreel oordeel of waardeoordeel aan. Jij blijkbaar wel. Volgens mij loop jij in deze discussie vooral tegen iets van jezelf aan wat je van jezelf niet kunt hebben en vind je het niet leuk als anderen daar dan anders in staan omdat je het confronterend vind.

Ik vind iemand die ik niet knap vind geen 4 of minder dan ik ben. Als een vriendin een nieuwe partner heeft waar ik geen ladyboner van krijg dan denk ik niet 'wat moet zij met die 4'. Jij denkt blijkbaar wel zo.
Ik denk daar niets bij behalve 'oh leuk, Shanisha heeft een nieuwe vent. Ik ben benieuwd'. En als ik al iets zou denken over zijn uiterlijk dan is het 'hij is niet mijn type, blijkbaar hebben Shanisha en ik een ander type'
En waarschijnlijk als ik hem leer kennen zou ik daarna heel goed snappen wat zij in hem ziet omdat ik val op een heel persoon en niet op uiterlijk.
Ik heb echt genoeg mensen gedate die ik alleen fysiek niet aantrekkelijk vind, maar het gehele pakket vond ik echt heel sexy
pi_189073045
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:18 schreef Allures het volgende:
Ik heb echt genoeg mensen gedate die ik alleen fysiek niet aantrekkelijk vind, maar het gehele pakket vond ik echt heel sexy
Dan heb ik een heel interessante vraag voor je! Spreek je dit tegen hen of tegen derden dan ook uit? En if so, hoe expliciet?
pi_189073053
Wat is dit voor non discussie :P

Je gaat toch niet op date met iemand die alleen maar fysiek aantrekkelijk is en geen persoonlijkheid heeft die je leuk vindt?
pi_189073077
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat is dit voor non discussie :P

Je gaat toch niet op date met iemand die alleen maar fysiek aantrekkelijk is en geen persoonlijkheid heeft die je leuk vindt?
Voor mannen ligt dit volgens mij dikwijls anders. Volgens mij gaan die zelfs nog wel eens op date met vrouwen die ze zowel fysiek als qua persoonlijkheid helemaal niet zo vinden..
pi_189073087
quote:
5s.gif Op zondag 22 september 2019 16:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dan heb ik een heel interessante vraag voor je! Spreek je dit tegen hen of tegen derden dan ook uit? En if so, hoe expliciet?
nee ik heb geleerd dat dat nooit goed afloopt :P
Mensen horen alleen 'je vond me dus niet heet' en komen daar niet zo goed overheen :P
pi_189073108
quote:
11s.gif Op zondag 22 september 2019 16:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Voor mannen ligt dit volgens mij dikwijls anders. Volgens mij gaan die zelfs nog wel eens op date met vrouwen die ze zowel fysiek als qua persoonlijkheid helemaal niet zo vinden..
Ja begrijp ik niets van.
pi_189073117
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:21 schreef Allures het volgende:

[..]

nee ik heb geleerd dat dat nooit goed afloopt :P
Mensen horen alleen 'je vond me dus niet heet' en komen daar niet zo goed overheen :P
Kun je dan nog wel oprecht zijn naar iemand/een relatie vormen op basis van oprechtheid?
pi_189073147
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja begrijp ik niets van.
Kwantiteit over kwaliteit zou mijn gok zijn. Een focus op 'scoren' en niet veel meer.
pi_189073156
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:18 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar ik hang er geen moreel oordeel of waardeoordeel aan.
Als je dat niet doet dan heb ik dat er misschien teveel in gelezen.

quote:
Jij blijkbaar wel. Volgens mij loop jij in deze discussie vooral tegen iets van jezelf aan wat je van jezelf niet kunt hebben en vind je het niet leuk als anderen daar dan anders in staan omdat je het confronterend vind.
Dit slaat dan weer nergens op.

quote:
Ik vind iemand die ik niet knap vind geen 4 of minder dan ik ben. Als een vriendin een nieuwe partner heeft waar ik geen ladyboner van krijg dan denk ik niet 'wat moet zij met die 4'. Jij denkt blijkbaar wel zo.
Ik denk daar niets bij behalve 'oh leuk, Shanisha heeft een nieuwe vent. Ik ben benieuwd'. En als ik al iets zou denken over zijn uiterlijk dan is het 'hij is niet mijn type, blijkbaar hebben Shanisha en ik een ander type'
En waarschijnlijk als ik hem leer kennen zou ik daarna heel goed snappen wat zij in hem ziet omdat ik val op een heel persoon en niet op uiterlijk.
Ik heb echt genoeg mensen gedate die ik alleen fysiek niet aantrekkelijk vind, maar het gehele pakket vond ik echt heel sexy
Bij de vriend waar ik het over had dacht ik juist: Mooie vrouw, eens kijken of ze inhoudelijk ook nog iets te melden heeft.

Toen dat niet zo was knapte ik er juist erg snel op af. Dus dat sexy totaalplaatje klopt dan toch?
pi_189073176
quote:
15s.gif Op zondag 22 september 2019 16:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Kwantiteit over kwaliteit zou mijn gok zijn. Een focus op 'scoren' en niet veel meer.
Ik heb genoeg matches gehad die ik echt wel aantrekkelijk vond maar geen date mee hoefde vanwege het gesprek op de apps.
pi_189073350
quote:
5s.gif Op zondag 22 september 2019 16:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Kun je dan nog wel oprecht zijn naar iemand/een relatie vormen op basis van oprechtheid?
jawel want ik vind die persoon toch wel aantrekkelijk? Alleen voor mij komt die aantrekkelijkheid op een andere manier tot stand en dat is iets wat niet iedereen kan volgen. Dus als iemand vraagt 'vind je mij heet' is het antwoord gewoon ja

Als iemand zou vragen 'vind je mij fotomodel advertentiemateriaal' dan nee en dat zou ik ook eerlijk zeggen maar die vraag wordt nooit gesteld :P
pi_189073365
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb genoeg matches gehad die ik echt wel aantrekkelijk vond maar geen date mee hoefde vanwege het gesprek op de apps.
Zelfde voor mij hoor. Als ik iemand totaal niet intelligent vind overkomen ga ik er ook niet mee op date.
pi_189073386
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zelfde voor mij hoor. Als ik iemand totaal niet intelligent vind overkomen ga ik er ook niet mee op date.
Ja waar had je het net dan over?
pi_189073538
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:31 schreef Allures het volgende:

[..]

jawel want ik vind die persoon toch wel aantrekkelijk? Alleen voor mij komt die aantrekkelijkheid op een andere manier tot stand en dat is iets wat niet iedereen kan volgen. Dus als iemand vraagt 'vind je mij heet' is het antwoord gewoon ja

Als iemand zou vragen 'vind je mij fotomodel advertentiemateriaal' dan nee en dat zou ik ook eerlijk zeggen maar die vraag wordt nooit gesteld :P
Klinkt alsof je heel gericht om fysieke aantrekkelijkheid heen zou moeten praten.. of ga je ervan uit dat die persoon zelf ook wel weet dat hij fysiek niet zo aantrekkelijk is en er dus ook niet vanuit zou moeten gaan dat jij persoonlijk hem dat wel zou vinden? Zeg je dan ook nooit dat je zo iemand mooi of knap vindt? Gaat dat niet opvallen?

Sorry voor het kruisverhoor maar de situatie komt op mij nogal bevreemdend over en roept veel vragen op. :o
pi_189073550
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zelfde voor mij hoor. Als ik iemand totaal niet intelligent vind overkomen ga ik er ook niet mee op date.
Was jij niet die knakker die grote benen en billen al een struikelblok vond?
pi_189073562
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2019 16:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Was jij niet die knakker die grote benen en billen al een struikelblok vond?
Nee. :')
pi_189073576
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee. :')
Dan verwar ik je met iemand, excuus!
pi_189073586
N
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2019 16:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Was jij niet die knakker die grote benen en billen al een struikelblok vond?
Nee dat was iemand anders anders
pi_189073597
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee. :')
MAar goed je hele betoog van net dat vrouwen niet zo denken kunnen we dus negeren?
pi_189073611
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

MAar goed je hele betoog van net dat vrouwen niet zo denken kunnen we dus negeren?
Ik ben de kluts even kwijt Yasmin. :) Hoe bedoel je dit?
pi_189073620
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ben de kluts even kwijt Yasmin. :) Hoe bedoel je dit?
Dat je zei dat vrouwen eigenlijk alleen op uiterlijk af gaan
pi_189073631
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat je zei dat vrouwen eigenlijk alleen op uiterlijk af gaan
Hij stelde volgens mij vooral dat vrouwen dit evenzeer als mannen zouden doen..
pi_189073641
quote:
3s.gif Op zondag 22 september 2019 16:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Hij stelde volgens mij vooral dat vrouwen dit evenzeer als mannen zouden doen..
Oh ja dat zou wel kunnen ja.
pi_189073656
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat je zei dat vrouwen eigenlijk alleen op uiterlijk af gaan
Ik stel vooral dat vrouwen dit evenzeer als mannen doen.
pi_189073689
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:45 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik stel vooral dat vrouwen dit evenzeer als mannen doen.
Ik heb hier altijd gezegd dat uiterlijk voor mij zeer belangrijk is. Al kan ik mij wel voorstellen dat iemand die ik niet super aantrekkelijk vind wel leuk kan worden als zijn karakter tof is. Maar dan was er al een sprake van aantrekkingskracht.
pi_189073867
quote:
11s.gif Op zondag 22 september 2019 16:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Klinkt alsof je heel gericht om fysieke aantrekkelijkheid heen zou moeten praten.. of ga je ervan uit dat die persoon zelf ook wel weet dat hij fysiek niet zo aantrekkelijk is en er dus ook niet vanuit zou moeten gaan dat jij persoonlijk hem dat wel zou vinden? Zeg je dan ook nooit dat je zo iemand mooi of knap vindt? Gaat dat niet opvallen?

Sorry voor het kruisverhoor maar de situatie komt op mij nogal bevreemdend over en roept veel vragen op. :o
nee want ik vind die persoon wel fysiek aantrekkelijk maar dat komt omdat ik die persoon als geheel aantrekkelijk vind

Als ik hem/haar niet zou kennen en zou zien in de Albert heijn zou ik die persoon dus niet aantrekkelijk vinden maar omdat ik die persoon ken, die persoon kent mij, etc dan zie je die persoon gewoon letterlijk anders. Misschien wat anderen een roze bril noemen?
pi_189073880
quote:
3s.gif Op zondag 22 september 2019 16:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Hij stelde volgens mij vooral dat vrouwen dit evenzeer als mannen zouden doen..
edit ik lees verkeerd
pi_189073950
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:04 schreef Allures het volgende:
nee want ik vind die persoon wel fysiek aantrekkelijk maar dat komt omdat ik die persoon als geheel aantrekkelijk vind
Voer voor vrouwenhatende incels dit. :P Je kunt bij het zien van een onaantrekkelijk uiterlijk door al dat daar aan vast hangt je wel aangetrokken voelen tot de persoon maar dat maakt zijn voorkomen, zoals je zelf eerder al expliciet benoemde, toch niet ineens wél mooi? Of zie ik dat nu verkeerd?
pi_189073976
quote:
5s.gif Op zondag 22 september 2019 17:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Voer voor vrouwenhatende incels dit. :P Je kunt bij het zien van een onaantrekkelijk uiterlijk door al dat daar aan vast hangt je wel aangetrokken voelen tot de persoon maar dat maakt zijn voorkomen, zoals je zelf eerder al expliciet benoemde, toch niet ineens wél mooi? Of zie ik dat nu verkeerd?
Die chemische reactie kan dat dus wel doen.

Geloof ik :P
pi_189073988
quote:
5s.gif Op zondag 22 september 2019 17:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Voer voor vrouwenhatende incels dit. :P Je kunt bij het zien van een onaantrekkelijk uiterlijk door al dat daar aan vast hangt je wel aangetrokken voelen tot de persoon maar dat maakt zijn voorkomen, zoals je zelf eerder al expliciet benoemde, toch niet ineens wél mooi? Of zie ik dat nu verkeerd?
Ja dus wel. Vraag me niet hoe mijn brein het doet, maar ze doet het :P
Ze kan niet toveren dus van een 3 een 10 maken (niet dat ik in cijfertjes denk maar voor de helderheid) kan mijn brein ook niet maar verder kan zij (Ik heb besloten dat mijn brein vrouwelijk is want ik ben het zelf ook) veel
pi_189074095
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:13 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja dus wel. Vraag me niet hoe mijn brein het doet, maar ze doet het :P
Ze kan niet toveren dus van een 3 een 10 maken (niet dat ik in cijfertjes denk maar voor de helderheid) kan mijn brein ook niet maar verder kan zij (Ik heb besloten dat mijn brein vrouwelijk is want ik ben het zelf ook) veel
Daar kan ik me eigenlijk ook wel iets bij voorstellen, aantrekking is ten slotte gevoel. Waar ik dan wel benieuwd naar ben is of een (minder fijn) einde aan relatie/contact dan ook iets doet met die perceptie. Is zo iemand dan nog steeds (ook van voorkomen) aantrekkelijk, reset het weer naar hoe het oorspronkelijk was of wordt die persoon misschien zelfs minder aantrekkelijk om te zien?
pi_189074129
Ik heb nog nooit een eind aan een relatie gehad waarbij ik zo'n hekel aan een ex had dat alle gevoel compleet verdween
Wel dat het een heel ingewikkelde en toxische mix werd... maar dan bleef de fysieke aantrekkingskracht altijd wel verdomme 😤
pi_189074138
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:24 schreef Allures het volgende:
Ik heb nog nooit een eind aan een relatie gehad waarbij ik zo'n hekel aan een ex had dat alle gevoel compleet verdween
Wel dat het een heel ingewikkelde en toxische mix werd... maar dan bleef de fysieke aantrekkingskracht altijd wel verdomme 😤
Wat heeft dit met daten te maken?
pi_189074205
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 17:25 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat heeft dit met daten te maken?
Het is een directe reactie op mijn vraag mbt het daten van mensen die ze aanvankelijk fysiek onaantrekkelijk vond.
pi_189074588
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 17:25 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat heeft dit met daten te maken?
Je kan ook gewoon een keer zelf een bijdrage leven om het on topic te krijgen. In plaats van steeds alleen maar klagen.
  zondag 22 september 2019 @ 17:50:23 #63
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189074620
Waar ben ik beland?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189076615
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja begrijp ik niets van.
Is makkelijk gezegd als je honderden matches hebt en duizenden likes.

Sommige mannen hebben dat simpelweg niet en pakken elke kans die ze kunnen pakken. Zeker in het achterhoofd houdende dat ze in het echt wellicht veel leuker is dan op de app zelf. Die kans pakken mannen dan vaak ook. Want wie weet.
pi_189076634
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb genoeg matches gehad die ik echt wel aantrekkelijk vond maar geen date mee hoefde vanwege het gesprek op de apps.
Dat is omdat je dat kunt veroorloven. Je hebt duizenden likes. Ja, dan kan je ook wat selectiever omgaan. Dus het is wel makkelijk gezegd met duizenden likes ;)

Geldt niet voor iedereen.
pi_189076649
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:36 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is makkelijk gezegd als je honderden matches hebt en duizenden likes.

Sommige mannen hebben dat simpelweg niet en pakken elke kans die ze kunnen pakken. Zeker in het achterhoofd houdende dat ze in het echt wellicht veel leuker is dan op de app zelf. Die kans pakken mannen dan vaak ook. Want wie weet.
Waarom zou je als je minder in de markt ligt maar daten/intiem zijn met iemand tot wie je je op geen enkele manier echt aangetrokken voelt? Wat voor masochist moet je daarvoor zijn?
pi_189076662
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:38 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat is omdat je dat kunt veroorloven. Je hebt duizenden likes. Ja, dan kan je ook wat selectiever omgaan. Dus het is wel makkelijk gezegd met duizenden likes ;)

Geldt niet voor iedereen.
Dit topic neemt wel een heel deprimerende wending ineens.
pi_189076796
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:38 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat is omdat je dat kunt veroorloven. Je hebt duizenden likes. Ja, dan kan je ook wat selectiever omgaan. Dus het is wel makkelijk gezegd met duizenden likes ;)

Geldt niet voor iedereen.
Ja k zie mezelf gewoon niet dan genoegen nemen met iemand om maar een date te hebben.
pi_189076859
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja k zie mezelf gewoon niet dan benoemen nemen met iemand om maar een date te hebben.
Zeg moet jij niet aan het daten zijn?
pi_189076870
quote:
16s.gif Op zondag 22 september 2019 19:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Zeg moet jij niet aan het daten zijn?
K wacht nu op hem. Ben benieuwd :p
pi_189076883
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

K wacht nu op hem. Ben benieuwd :p
Veel plezier/succes dan. :B *O*
pi_189076924
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2019 19:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Veel plezier/succes dan. :B *O*
Merci :p
pi_189076960
Succes!
pi_189077019
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:36 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is makkelijk gezegd als je honderden matches hebt en duizenden likes.

Sommige mannen hebben dat simpelweg niet en pakken elke kans die ze kunnen pakken. Zeker in het achterhoofd houdende dat ze in het echt wellicht veel leuker is dan op de app zelf. Die kans pakken mannen dan vaak ook. Want wie weet.
Ik heb zojuist op sexjobs gekeken. Vrouw 43 jaar, 1.74 en 95 kilo. Houdt wel van doeners. Ze vraagt een vergoeding maar je mag een voorstel doen. Alles zzonder condoom. Dan ben je als wanhopige man wel even aan het piekeren wel doen niet doen wel doen niet doen..
pi_189077072
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:01 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Ik heb zojuist op sexjobs gekeken. Vrouw 43 jaar, 1.74 en 95 kilo. Houdt wel van doeners. Ze vraagt een vergoeding maar je mag een voorstel doen. Alles zzonder condoom. Dan ben je als wanhopige man wel even aan het piekeren wel doen niet doen wel doen niet doen..
Maar heb jij een afspraakje gemaakt met haar dan, of niet? En wat zag je er verder zoal tussenstaan? Wist niet dat dit topic ook over paydates ging!
  zondag 22 september 2019 @ 20:15:36 #76
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189077284
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:01 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Ik heb zojuist op sexjobs gekeken. Vrouw 43 jaar, 1.74 en 95 kilo. Houdt wel van doeners. Ze vraagt een vergoeding maar je mag een voorstel doen. Alles zzonder condoom. Dan ben je als wanhopige man wel even aan het piekeren wel doen niet doen wel doen niet doen..
Ik heb echt nog nooit betaald voor seks. Kan me ook niet voorstellen dat je ooit zo wanhopig bent dat je het wel doet.

Waarmee ik prostitueebezoek, escortdames of amateurhoertjes niet afkeur overigens. Het kan namelijk ook gewoon een bepaalde levensstijl of mindset zijn. Als in, lekker makkelijk, geen gezeik.

Wou eerst roepen wel de lusten, maar niet de lasten. Tot ik me bedacht dat een halve maand huur voor een leuke avond toch best een last is.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189079380
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:15 schreef M1stral het volgende:
Waarmee ik prostitueebezoek, escortdames of amateurhoertjes niet afkeur overigens. Het kan namelijk ook gewoon een bepaalde levensstijl of mindset zijn.
:D

En hoe kun je een "amateurhoertje" zijn wanneer de essentie van het hoereren voor de daad betaald worden is?
pi_189080021
quote:
11s.gif Op zondag 22 september 2019 22:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:

:D

En hoe kun je een "amateurhoertje" zijn wanneer de essentie van het hoereren voor de daad betaald worden is?
Ik denk dat hij bedoeld, hoeren die te slecht zijn om betaald te worden. Zo had ik in een depressie een keer met een man afgesproken in de hoop snel rijk te worden, maar hij zei "je zit erbij alsof het je even erg interesseert als bladeren harken. Ik vind dit niets. Je mag blij zijn dat ik het hotel betaal en geen slechte recensie achterlaat. Ik ga weg" en toen gingen we met onverrichte zaken weer naar huis. Dat was eigenlijk mijn redding geweest, want toen besefte ik dat ik er gelukkig niet voor in de wieg gelegd was.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189080068
Wat is deze :')
  zondag 22 september 2019 @ 22:58:29 #80
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189080226
quote:
11s.gif Op zondag 22 september 2019 22:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

:D

En hoe kun je een "amateurhoertje" zijn wanneer de essentie van het hoereren voor de daad betaald worden is?
Je denkt heel scherp te zijn hier, maar wat heeft de essentie van prostitutie te maken met of iemand beginnend is of ervaring heeft? Jij kreeg voor je eerste baantje toch ook gewoon salaris.

Daarnaast bedoelde ik de so called “hobbyhoer”, van die sletjes die zich al dan niet voor een kleine vergoeding laten uitwonen en daarmee adverteren op willekeurige mediums, zonder dat het daadwerkelijk fulltime prostituees zijn.

Geez.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189080377
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 22:44 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoeld, hoeren die te slecht zijn om betaald te worden. Zo had ik in een depressie een keer met een man afgesproken in de hoop snel rijk te worden, maar hij zei "je zit erbij alsof het je even erg interesseert als bladeren harken. Ik vind dit niets. Je mag blij zijn dat ik het hotel betaal en geen slechte recensie achterlaat. Ik ga weg" en toen gingen we met onverrichte zaken weer naar huis. Dat was eigenlijk mijn redding geweest, want toen besefte ik dat ik er gelukkig niet voor in de wieg gelegd was.
Dit had ik niet achter je gezocht geeninspiratie. :o

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 22:58 schreef M1stral het volgende:

[..]

Je denkt heel scherp te zijn hier, maar wat heeft de essentie van prostitutie te maken met of iemand beginnend is of ervaring heeft? Jij kreeg voor je eerste baantje toch ook gewoon salaris.

Daarnaast bedoelde ik de so called “hobbyhoer”, van die sletjes die zich al dan niet voor een kleine vergoeding laten uitwonen en daarmee adverteren op willekeurige mediums, zonder dat het daadwerkelijk fulltime prostituees zijn.

Geez.
Oh, met amateurhoertjes bedoelde je hoertjes van teleurstellende kwaliteit? En parttimers? Zijn parttimers nu geen pro's meer? Werkt dat overal zo of alleen in de prostitutie? Ik hoop dat je al mijn prangende vragen zult kunnen beantwoorden! Alvast bedankt! *O*

(Heb je je niet gewoon in laten pakken door een romantisch verkooppraatje?)
pi_189080457
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 22:58 schreef M1stral het volgende:

[..]

Je denkt heel scherp te zijn hier, maar wat heeft de essentie van prostitutie te maken met of iemand beginnend is of ervaring heeft? Jij kreeg voor je eerste baantje toch ook gewoon salaris.

Daarnaast bedoelde ik de so called “hobbyhoer”, van die sletjes die zich al dan niet voor een kleine vergoeding laten uitwonen en daarmee adverteren op willekeurige mediums, zonder dat het daadwerkelijk fulltime prostituees zijn.

Geez.
Ik vind daar (zeker als je studente bent) heel weinig mis mee al zou ik er zelf niet snel voor betalen.
pi_189080474
Het is dat ik van te voren vroeg wat hij aan had anders had ik hem dus niet herkend _O- Not even close..

Wel aardige jongen
pi_189080477
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is dat ik van te voren vroeg wat hij aan had anders had ik hem dus niet herkend _O- Not even close..

Wel aardige jongen
Voor herhaling vatbaar?
pi_189080482
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:01 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Ik heb zojuist op sexjobs gekeken. Vrouw 43 jaar, 1.74 en 95 kilo. Houdt wel van doeners. Ze vraagt een vergoeding maar je mag een voorstel doen. Alles zzonder condoom. Dan ben je als wanhopige man wel even aan het piekeren wel doen niet doen wel doen niet doen..
Wel wat dik toch?
pi_189080501
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Voor herhaling vatbaar?
Hmm nou voor een drankje om de gezelligheid misschien :P

Heb nog nooit mee gemaakt dat ik de persoon gewoon niet herken uit de fotos.
pi_189080518
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm nou voor een drankje om de gezelligheid misschien :P

Heb nog nooit mee gemaakt dat ik de persoon gewoon niet herken uit de fotos.
Voor de gezelligheid moet je hem niet aandoen. :P
pi_189080526
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:27 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Voor de gezelligheid moet je hem niet aandoen. :P
Nee ... Geen idee wat die van mij vindt hoor.
pi_189080544
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is dat ik van te voren vroeg wat hij aan had anders had ik hem dus niet herkend _O- Not even close..

Wel aardige jongen
Zag er totaal anders uit?
pi_189080551
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm nou voor een drankje om de gezelligheid misschien :P

Heb nog nooit mee gemaakt dat ik de persoon gewoon niet herken uit de fotos.
Moet je maar niet uitgaan van de knapste foto
pi_189080562
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2019 23:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Moet je maar niet uitgaan van de knapste foto
HIj leek niet eens op de minste fotos. :')

Als ik niet wist wat die aan had was ik er zo voorbij gelopen.
pi_189080564
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zag er totaal anders uit?
Jeps :p
  zondag 22 september 2019 @ 23:32:59 #93
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189080565
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm nou voor een drankje om de gezelligheid misschien :P

Heb nog nooit mee gemaakt dat ik de persoon gewoon niet herken uit de fotos.
Je kon toch op de app om een foto vragen? Vaak krijg je dan een beter beeld.
pi_189080566
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

HIj leek niet eens op de minste fotos. :')

Als ik niet wist wat die aan had was ik er zo voorbij gelopen.
Het zit je niet mee ;(
pi_189080571
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jeps :p
Jammer. Vooraf geen nummers uitgewisseld en foto's via WhatsApp?

Tegenwoordig werkt dat zo met veel mensen. Foto's zijn stukken beter dan de persoon in levende lijve. Daarom heb ik alleen maar kut foto's staan. Dan kan het alleen maar meevallen. _O- :P
pi_189080574
quote:
6s.gif Op zondag 22 september 2019 23:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je kon toch op de app om een foto vragen? Vaak krijg je dan een beter beeld.
Ja had em al gegoogled natuurlijk. Vrijwel geen online activiteit :P Maar goed verder geen serieuze klacht of zo maar flinke verbazing.
pi_189080590
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Vrijwel geen online activiteit
Dit spreekt toch wel voor hem.
pi_189080595
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jammer. Vooraf geen nummers uitgewisseld en foto's via WhatsApp?

Tegenwoordig werkt dat zo met veel mensen. Foto's zijn stukken beter dan de persoon in levende lijve. Daarom heb ik alleen maar kut foto's staan. Dan kan het alleen maar meevallen. _O- :P
Het was nog niet eens zon gigantische tegenvaller ofzo maar leek wel een totaal ander persoon. Alsof ik ben gecatfished :P
pi_189080596
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2019 23:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dit spreekt toch wel voor hem.
Hoezo? :P

Ik vind online activiteit altijd wel fijn :P
pi_189080598
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het was nog niet eens zon gigantische tegenvaller ofzo maar leek wel een totaal ander persoon. Alsof ik ben gecatfished :P
Nev en Max in de buurt gezien toevallig?

Volgende keer vooraf mss vragen om te videochatten. Voorkomt mss teleurstelling.
pi_189080605
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het was nog niet eens zon gigantische tegenvaller ofzo maar leek wel een totaal ander persoon. Alsof ik ben gecatfished :P
Met hele vage foto's dates met leuke dames regelen en vervolgens per opbod verkopen..
pi_189080607
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:37 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Nev en Max in de buurt gezien toevallig?

Volgende keer vooraf mss vragen om te videochatten. Voorkomt mss teleurstelling.
Ja hou ik helemaal niet van :P
pi_189080610
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo? :P
Nou, kijk eens voor je.
pi_189080614
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2019 23:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nou, kijk eens voor je.
Jij bent dus die lamzak met wie Yasmin vanaaf een date had? Vandaar je gebruikersnaam.
pi_189080615
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2019 23:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nou, kijk eens voor je.
Ja bedoel social media accounts zoals fb en insta waar ik dan op kan gluren :p
pi_189080618
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja bedoel social media accounts zoals fb en insta waar ik dan op kan gluren :p
Nog erger.
pi_189080620
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:40 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jij bent dus die lamzak met wie Yasmin vanaaf een date had? Vandaar je gebruikersnaam.
_O-
pi_189080621
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:40 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jij bent dus die lamzak met wie Yasmin vanaaf een date had? Vandaar je gebruikersnaam.
Betrapt. :@
pi_189080627
ik heb gedurende de date wel opvallend weinig gepost... oO/
pi_189080632
quote:
11s.gif Op zondag 22 september 2019 23:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
ik heb gedurende de date wel opvallend weinig gepost... oO/
:o
pi_189080642
Maar goed nu maar kijken of de reservebank nog wat wordt.

Heb nog een interessante hipstermatch die gisteren vroeg wat we konden doen op onze eerste date maar nu stil is... :'(
pi_189080646
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar goed nu maar kijken of de reservebank nog wat wordt.

Heb nog een interessante hipstermatch die gisteren vroeg wat we konden doen op onze eerste date maar nu stil is... :'(
Klinkt wel erg slecht zo tegenover de reservebank. :'(
pi_189080650
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:47 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Klinkt wel erg slecht zo tegenover de reservebank. :'(
Ja nou zo gaat dat helaas in de praktijk :P Kan maar met 1 tegelijk afspreken.
pi_189080653
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar goed nu maar kijken of de reservebank nog wat wordt.

Heb nog een interessante hipstermatch die gisteren vroeg wat we konden doen op onze eerste date maar nu stil is... :'(
Hij ghostte al mensen voordat het cool was.
pi_189080657
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja nou zo gaat dat helaas in de praktijk :P Kan maar met 1 tegelijk afspreken.
Nee joh, gewoon 2 tegelijkertijd in naastgelegen venues. Maak je leven een comedyfilm.
pi_189080658
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2019 23:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Hij ghostte al mensen voordat het cool was.
:D

Het is misschien ook wat te hipster. Maar wel interessant.
pi_189080662
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2019 23:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon 2 tegelijkertijd in naastgelegen venues. Maak je leven een comedyfilm.
Weet neit of je dat je gelezen hebt maar er was ergens een vrouw die al haar tindermatches op date had gevraagd. Geregeld dat ze op een specifiek moment met haar afspraken op een bepaalde plek/ Bleek ze dus al die matches tegelijk te hebben uitgenodigd op een centrale plek waar zij stond en toen een soort van hunger games aankondigde om met haar op date te mogen _O-
pi_189080666
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Weet neit of je dat je gelezen hebt maar er was ergens een vrouw die al haar tindermatches op date had gevraagd. Geregeld dat ze op een specifiek moment met haar afspraken op een bepaalde plek/ Bleek ze dus al die matches tegelijk te hebben uitgenodigd op een centrale plek waar zij stond en toen een soort van hunger games aankondigde om met haar op date te mogen _O-
Niets voor jou die tactiek?
pi_189080670
quote:
16s.gif Op zondag 22 september 2019 23:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Niets voor jou die tactiek?
Deze was dat

https://www.thesun.co.uk/(...)r-matches-same-date/

Nee is echt niks voor mij. Hoe gemeen kan je zijn :p
pi_189080671
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D

Het is misschien ook wat te hipster. Maar wel interessant.
Zolang het er maar eentje is zonder gouden tand.

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Weet neit of je dat je gelezen hebt maar er was ergens een vrouw die al haar tindermatches op date had gevraagd. Geregeld dat ze op een specifiek moment met haar afspraken op een bepaalde plek/ Bleek ze dus al die matches tegelijk te hebben uitgenodigd op een centrale plek waar zij stond en toen een soort van hunger games aankondigde om met haar op date te mogen _O-
:N
pi_189080673
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Deze was dat

https://www.thesun.co.uk/(...)r-matches-same-date/

Nee is echt niks voor mij. Hoe gemeen kan je zijn :p
Je kunt ze ook een wedstrijd laten doen in iets... of... nee.. stoelendans! Laat ze het uitvechten door middel van een stoelendans!
pi_189080679
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:51 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zolang het er maar eentje is zonder gouden tand.
[..]

:N
Deze zit vol met tattoos.
pi_189080681
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Deze zit vol met tattoos.
Maar zijn het ook russische gevangenistattoos? Ik wil maar even zeggen..
  zondag 22 september 2019 @ 23:54:24 #124
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189080682
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Deze was dat

https://www.thesun.co.uk/(...)r-matches-same-date/

Nee is echt niks voor mij. Hoe gemeen kan je zijn :p
Slaat ook helemaal nergens op zulke dingen.
Waarom zou je als vent een van de vele willen zijn. (Of je moet een beta-cuck zijn die over zich heen laat lopen)
pi_189080683
quote:
6s.gif Op zondag 22 september 2019 23:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Maar zijn het ook russische gevangenistattoos? Ik wil maar even zeggen..
Die op zijn hand zijn wel wat dubieus. Misschien is die pas recent hipster?
pi_189080685
quote:
6s.gif Op zondag 22 september 2019 23:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Slaat ook helemaal nergens op zulke dingen.
Waarom zou je als vent een van de vele willen zijn. (Of je moet een beta-cuck zijn die over zich heen laat lopen)
Ja begrijp ik nou ook niks van.
pi_189080689
quote:
6s.gif Op zondag 22 september 2019 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
Of je moet een beta-cuck zijn die over zich heen laat lopen
Een wat?
pi_189080700
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja begrijp ik nou ook niks van.
1x Geordie Shore kijken en je begrijpt alles. :')
pi_189080715
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

1x Geordie Shore kijken en je begrijpt alles. :')
Geordie Shore :')
The Valleys _O_
pi_189080720
quote:
6s.gif Op zondag 22 september 2019 23:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Slaat ook helemaal nergens op zulke dingen.
Waarom zou je als vent een van de vele willen zijn. (Of je moet een beta-cuck zijn die over zich heen laat lopen)
Iets zegt mij, dat deze mannen dat niet wisten, totdat ze op de locatie aankwamen.. :N :X
pi_189080726
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 00:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Iets zegt mij, dat deze mannen dat niet wisten, totdat ze op de locatie aankwamen.. :N :X
Nee klopt maar in de link hierboven staat een filmpje waar ze een race moeten doen.
  maandag 23 september 2019 @ 00:03:55 #132
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189080733
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja begrijp ik nou ook niks van.
Snap ook niet zo goed dat je dan nog aan zoiets mee gaat doen ook.

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 00:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Iets zegt mij, dat deze mannen dat niet wisten, totdat ze op de locatie aankwamen.. :N :X
Zie boven, dan doe je toch niet mee.
pi_189080739
quote:
6s.gif Op maandag 23 september 2019 00:03 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Snap ook niet zo goed dat je dan nog aan zoiets mee gaat doen ook.
[..]

Zie boven, dan doe je toch niet mee.
Maar zo snap ik ook niet hoe je aan zon datingshow online mee kan doen en moet strijden om als laatste over te blijven.
pi_189080930
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar zo snap ik ook niet hoe je aan zon datingshow online mee kan doen en moet strijden om als laatste over te blijven.
Ingeschreven staan bij een casting bureau?
pi_189081221
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 13:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Waar doe je boodschappen? :)
Late, misschien ook wel vroeg gezien het tijdstip. Ik wandel rond in Groningen. Iets in mij zegt dat jij wel 'wat straten' verder op zit.
pi_189081283
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 05:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Late, misschien ook wel vroeg gezien het tijdstip. Ik wandel rond in Groningen. Iets in mij zegt dat jij wel 'wat straten' verder op zit.
Hmm dat is wel een aardig eindje wandelen ja :)
pi_189081414
Kwam net een directe collega tegen, gaat een ongemakkelijke week worden als ik geen like krijg... Er vanuit gaande dat ze mij ook te zien krijgt :')
pi_189081421
Hmm ik moest zoeken wat ASMR was. :)

Las daarna de 12 dingen die dst het meest triggeren.. en dat mensen dus filmpjes kijken van mensen die eten of gemasseerd danwel toegefluisterd worden.

Ik moet dit even laten bezinken geloof ik :)

@robot: ik werd onwijs getriggerd door het steampunk gevoel dat het oproept O+
Heb me er heerlijk mee vermaakt en het resultaat mag er zijn ook :)
pi_189081426
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 07:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Kwam net een directe collega tegen, gaat een ongemakkelijke week worden als ik geen like krijg... Er vanuit gaande dat ze mij ook te zien krijgt :')
Maar als zij jou niet liked weet ze ook niet of jij haar hebt geliked.
pi_189081926
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 08:01 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar als zij jou niet liked weet ze ook niet of jij haar hebt geliked.
Met Tinder Gold of dat trucje kan een van hen toch achterhalen of ze zijn geliked?
pi_189082301
Ik heb donderdag eindelijk weer eens een serieuze date. Enige dingetje is het uiterlijk, maar ik heb gisteren opnieuw geleerd dat een 6 een 8 kan worden dus we gaan er gewoon voor. ;)
pi_189082386
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:09 schreef Generationalpha het volgende:
Ik heb donderdag eindelijk weer eens een serieuze date. Enige dingetje is het uiterlijk, maar ik heb gisteren opnieuw geleerd dat een 6 een 8 kan worden dus we gaan er gewoon voor. ;)
_O-

Mja aan de hand van gisteren moet ik er misschien op terug komen :P Heeft ze veel duidelijke fotos?
pi_189082413
Ik zie meestal a.d.h.v. de wazige foto met wie ik ga matchen. Beetje omslachtig dan heen en weer checken maar helpt wel een beetje.
pi_189082424
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2019 10:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

_O-

Mja aan de hand van gisteren moet ik er misschien op terug komen :P Heeft ze veel duidelijke fotos?
Nee, behoorlijk vaag. _O- En ze lijkt me vrij stevig. (Niet dat ik iets tegen dikke mensen heb ofzo, maar dat is wel altijd even afwachten.)
pi_189082440
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee, behoorlijk vaag. _O- En ze lijkt me vrij stevig. (Niet dat ik iets tegen dikke mensen heb ofzo, maar dat is wel altijd even afwachten.)
Ik zou misschien toch even vragen of ze social media heeft :P
pi_189082468
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik zou misschien toch even vragen of ze social media heeft :P
Ja ik twijfel. Heb een tijdje geleden hiermee dus ook een negatieve ervaring gehad. Maar goed, ik ga naar haar toe. (Waar als het goed is niemand is die mij kent.)

Hebben jullie ook soms weleens een date waarbij je denkt: Hiermee wil ik echt niet gespot worden?
pi_189082479
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja ik twijfel. Heb een tijdje geleden hiermee dus ook een negatieve ervaring gehad. Maar goed, ik ga naar haar toe. (Waar als het goed is niemand is die mij kent.)

Hebben jullie ook soms weleens een date waarbij je denkt: Hiermee wil ik echt niet gespot worden?
_O- Dan ga je toch niet op date als je dat van te voren al denkt?

Maar hoe bedoel je een slechte ervaring met het vragen van social media?
pi_189082484
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

_O- Dan ga je toch niet op date als je dat van te voren al denkt?
Ik bedoel als je de persoon daadwerkelijk gezien hebt en het valt tegen. ;)

quote:
Maar hoe bedoel je een slechte ervaring met het vragen van social media?
Nee een negatieve ervaring met een meisje die er totaal niet zo uit zag als op de foto’s.
pi_189082498
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik bedoel als je de persoon daadwerkelijk gezien hebt en het valt tegen. ;)
[..]

Nee een negatieve ervaring met een meisje die er totaal niet zo uit zag als op de foto’s.
Waarom zou je dan blijven zitten ipv gewoon zeggen 'goh dit is niet helemaal wat ik had gedacht en dit word vanuit mij gewoon niks Dus ik wil je tijd niet verspillen en het lijkt me beter als we het hier gewoon bij laten' of een variant daar op

Waarom dan daar braaf 2 biertjes weg gaan tikken als je zo negatief over iemand denkt :?
pi_189082512
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik bedoel als je de persoon daadwerkelijk gezien hebt en het valt tegen. ;)
[..]

Nee een negatieve ervaring met een meisje die er totaal niet zo uit zag als op de foto’s.
Mja kan gebeuren. Vraag om te videobellen?
pi_189082520
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 10:32 schreef Allures het volgende:

[..]

Waarom zou je dan blijven zitten ipv gewoon zeggen 'goh dit is niet helemaal wat ik had gedacht en dit word vanuit mij gewoon niks Dus ik wil je tijd niet verspillen en het lijkt me beter als we het hier gewoon bij laten' of een variant daar op

Waarom dan daar braaf 2 biertjes weg gaan tikken als je zo negatief over iemand denkt :?
Ik zou zoiets nooit durven :P Jij wel?
pi_189082526
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:32 schreef Allures het volgende:

[..]

Waarom zou je dan blijven zitten ipv gewoon zeggen 'goh dit is niet helemaal wat ik had gedacht en dit word vanuit mij gewoon niks Dus ik wil je tijd niet verspillen en het lijkt me beter als we het hier gewoon bij laten' of een variant daar op

Waarom dan daar braaf 2 biertjes weg gaan tikken als je toch al weet dat het helemaal niks gaat worden :?
Ik ben een beleefde jongen en zal een date altijd netjes behandelen. ;) Als een meisje dat bij mij na 10 minuten al zou zeggen dan zou ik mij veel gekwetster voelen dan na gewoon een verplichte 2 uurtjes zitten en dan gewoon een nette “het was gezellig maar meer niet”.

Met dat soort dingen houd ik ook rekening.
pi_189082530
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik zou zoiets nooit durven :P Jij wel?
Ja. Ik vind het juist nogal oneerlijk om het niet te doen. Zit je daar jezelf te schamen naast iemand en te doen alsof het koek en ei is :?
pi_189082547
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ben een beleefde jongen en zal een date altijd netjes behandelen. ;) Als een meisje dat bij mij na 10 minuten al zou zeggen dan zou ik mij veel gekwetster voelen dan na gewoon een verplichte 2 uurtjes zitten en dan gewoon een nette “het was gezellig maar meer niet”.

Met dat soort dingen houd ik ook rekening.
Dat is toch gewoon beleeft geformuleerd. Ik vind het veel onbeschofter als je echt denkt 'ik schaam me voor deze vrouw' en dan in haar gezicht zitten glimlachen
Ik zie echt niet hoe dat iemand netjes behandelen is hoor
pi_189082548
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:34 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja. Ik vind het juist nogal oneerlijk om het niet te doen. Zit je daar jezelf te schamen naast iemand en te doen alsof het koek en ei is :?
oh schamen. Ja das wel een stapje te ver ja. Maar als iemand het toch niet zo blijkt te zijn voor mij persoonlijk zal ik daar niet zo snel wat van zeggen.
pi_189082573
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

oh schamen. Ja das wel een stapje te ver ja. Maar als iemand het toch niet zo blijkt te zijn voor mij persoonlijk zal ik daar niet zo snel wat van zeggen.
schamen waren letterlijk zijn woorden. Dus daar reageer ik op

Als ik iemand moet meteen wat vind sta ik echt niet meteen op. Dan kun je nog best een leuke avond hebben
pi_189082574
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:36 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon beleeft geformuleerd. Ik vind het veel onbeschofter als je echt denkt 'ik schaam me voor deze vrouw' en dan in haar gezicht zitten glimlachen
Ik zie echt niet hoe dat iemand netjes behandelen is hoor
Oneens. Het gaat er om dat je iemand niet kwetst. Als alle dingen die ik denk over mensen in de openbaarheid zouden komen dan had ik ook een stuk minder vrienden over. :P (En dat zal voor de meeste mensen gelden.)

Maar goed, dat is mijn morele regel dan.
pi_189082606
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:38 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Oneens. Het gaat er om dat je iemand niet kwetst. Als alle dingen die ik denk over mensen in de openbaarheid zouden komen dan had ik ook een stuk minder vrienden over. :P (En dat zal voor de meeste mensen gelden.)

Maar goed, dat is mijn morele regel dan.
Maar denk je dat je bij deze date je gaat schamen?
pi_189082610
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

oh schamen. Ja das wel een stapje te ver ja. Maar als iemand het toch niet zo blijkt te zijn voor mij persoonlijk zal ik daar niet zo snel wat van zeggen.
Ik heb me tot nu toe 1 keer echt een beetje geschaamd. Toen dacht ik echt: Ojee, als ik nu gezien word sta ik echt een beetje voor joker. (Niet knap, gekke kleren etc.)

Maar dan nog lijkt het me netter om dan gewoon aardig te blijven doen en het zo netjes mogelijk af te ronden. Zij zal het echt als naar ervaren als ze zelf al na een paar minuten op uiterlijk wordt afgewezen.
pi_189082611
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar denk je dat je bij deze date je gaat schamen?
Nee. :)
pi_189082617
Sowieso vind ik het wel een beetje gek dat je je schaamt voor met wie je bent eigenlijk... Dat gevoel heb ik echt nog nooit gehad
Koppel je dan je eigen sociale 'status' aan de ander of zo?
pi_189082624
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb me tot nu toe 1 keer echt een beetje geschaamd. Toen dacht ik echt: Ojee, als ik nu gezien word sta ik echt een beetje voor joker. (Niet knap, gekke kleren etc.)

Maar dan nog lijkt het me netter om dan gewoon aardig te blijven doen en het zo netjes mogelijk af te ronden. Zij zal het echt als naar ervaren als ze zelf al na een paar minuten op uiterlijk wordt afgewezen.
Hmm ja kan mij niet voorstellen dat ik mezelf zou schamen door zijn uiterlijk maar denk wel als hij zich heel raar zou gedragen. Maar heb ik nog nooit mee gemaakt.
pi_189082676
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 10:42 schreef Allures het volgende:
Sowieso vind ik het wel een beetje gek dat je je schaamt voor met wie je bent eigenlijk... Dat gevoel heb ik echt nog nooit gehad
Koppel je dan je eigen sociale 'status' aan de ander of zo?
Ja, dat is ook slecht maar ook daarbij kom ik weer op mijn punt dat we met z’n allen ook niet roomser dan de paus moeten doen. Als jij wordt gespot met een niet-knappe man (waarvan je van tevoren denkt dat hij wel meevalt) en je vriendinnen allemaal een leuke knappe man hebben dan vind je dat stiekem ook niet zo leuk.
pi_189082707
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:09 schreef Generationalpha het volgende:
Ik heb donderdag eindelijk weer eens een serieuze date. Enige dingetje is het uiterlijk, maar ik heb gisteren opnieuw geleerd dat een 6 een 8 kan worden dus we gaan er gewoon voor. ;)
Succes. :P

Trouwens, als iemand tegen mij zou zeggen dat ik een 6 ben maar wel een 8 kan worden, zou ik daar niet vrolijk van worden en er liever niet mee daten. Dat heeft toch geen zin.

Je weet duidelijk wat je zoekt wat uiterlijk betreft toch? Ik zou mij als ik jou was meer daarop richten en alleen gaan voor iemand die in je straatje past.
pi_189082730
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 08:01 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar als zij jou niet liked weet ze ook niet of jij haar hebt geliked.
Nou je hebt dan 2 opties.
Of ze liked jou niet... en dan denkt ze er weinig van.
Of ze liked je wel... en tja dan zijn er opties natuurlijk :)

Het werd gekker toen ik een getrouwde collega likete en hij dat ook bij mij deed.
pi_189082739
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Succes. :P

Trouwens, als iemand tegen mij zou zeggen dat ik een 6 ben maar wel een 8 kan worden, zou ik daar niet vrolijk van worden en er liever niet mee daten. Dat heeft toch geen zin.

Je weet duidelijk wat je zoekt wat uiterlijk betreft toch? Ik zou mij als ik jou was meer daarop richten en alleen gaan voor iemand die in je straatje past.
Nou als iemand mij geen 8 vind kan ik daar op zich beter mee leven dan dat degene wel even een 8 van me zal gaan maken... tbh.
pi_189082747
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Succes. :P

Trouwens, als iemand tegen mij zou zeggen dat ik een 6 ben maar wel een 8 kan worden, zou ik daar niet vrolijk van worden en er liever niet mee daten. Dat heeft toch geen zin.

Je weet duidelijk wat je zoekt wat uiterlijk betreft toch? Ik zou mij als ik jou was meer daarop richten en alleen gaan voor iemand die in je straatje past.
Ik weet wat ik zoek maar (en ook daar ben ik echt niet alleen in) zet vaak net iets te hoog in qua uiterlijk. :P
pi_189082752
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, dat is ook slecht maar ook daarbij kom ik weer op mijn punt dat we met z’n allen ook niet roomser dan de paus moeten doen. Als jij wordt gespot met een niet-knappe man (waarvan je van tevoren denkt dat hij wel meevalt) en je vriendinnen allemaal een leuke knappe man hebben dan vind je dat stiekem ook niet zo leuk.
Hmm als jij diegene leuk vind maakt het toch niet uit wat een andwr er van vind.

Weet niet hoe dat bij mannen gaat... maar het is toch niet de bedoeling om er een conpetitie van te maken wie de leukste partner heeft?
Als jij degene maar gewoon het leukst vind.
Je hebt een vriend/vriendin toch niet voor je vrienden?
pi_189082753
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, dat is ook slecht maar ook daarbij kom ik weer op mijn punt dat we met z’n allen ook niet roomser dan de paus moeten doen. Als jij wordt gespot met een niet-knappe man (waarvan je van tevoren denkt dat hij wel meevalt) en je vriendinnen allemaal een leuke knappe man hebben dan vind je dat stiekem ook niet zo leuk.
werkelijk echt geen moeite mee. Het gaat er toch om wat jij van die persoon vind? En de wereld draait al helemaal niet om uiterlijk

Misschien is dit ook wijsheid die met de jaren komt. Als je wat zekerder bent van jezelf ook
De tijd dat ik mezelf continue liep te spiegelen aan anderen ligt sowieso al een jaar of 10 achter me

[ Bericht 2% gewijzigd door Allures op 23-09-2019 11:12:29 ]
pi_189082761
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm als jij diegene leuk vind maakt het toch niet uit wat een andwr er van vind.

Weet niet hoe dat bij mannen gaat... maar het is toch niet de bedoeling om er een conpetitie van te maken wie de leukste partner heeft?
Als jij degene maar gewoon het leukst vind.
Je hebt een vriend/vriendin toch niet voor je vrienden?
Dat is waar. Je zou er eigenlijk niet naar moeten kijken maar in de praktijk gaat het toch wel gewoon vaak zo. Je zit met vrienden in de kroeg en iemand zegt: Zo, die en die is nu samen met haar. Ik vind haar echt niet knap!

Beetje sociale druk zit daar altijd wel achter.
pi_189082778
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is waar. Je zou er eigenlijk niet naar moeten kijken maar in de praktijk gaat het toch wel gewoon vaak zo. Je zit met vrienden in de kroeg en iemand zegt: Zo, die en die is nu samen met haar. Ik vind haar echt niet knap!

Beetje sociale druk zit daar altijd wel achter.
Hmm ja denk dat dat soort dingen voornamelijk grootspraak zijn en als het er uiteindelijk op neerkomt niemand er de ander mee belachelijk zou maken.

En anders moet je er ook over nadenken of dat dan wel de juiste vrienden zijn.
pi_189082815
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is waar. Je zou er eigenlijk niet naar moeten kijken maar in de praktijk gaat het toch wel gewoon vaak zo. Je zit met vrienden in de kroeg en iemand zegt: Zo, die en die is nu samen met haar. Ik vind haar echt niet knap!

Beetje sociale druk zit daar altijd wel achter.
ik ben hier echt team Allures. Dan zit het meer in je eigen onzekerheid. Het kan me echt geen reet schelen wat vrienden van me vriendin vinden. Nouja, laat ik het zo zeggen, ik wil ook wel graag dat zij goed in de groep ligt, dat ze haar leuk & gezellig vinden, maar qua uiterlijk hoeft niemand er verder wat mee te doen dan ik. Ik vind ook niet per se alle vriendinnen van mijn vrienden knap of aantrekkelijk maar iedereen heeft zo zijn persoonlijke voorkeuren. Als je vrienden je daar op afrekenen zou ik persoonlijk

a) iets aan je eigen zelfverzekerdheid doen
b) andere vrienden kiezen
c) a & b

Waarschijnlijk zou het merendeel van mijn vrienden niet op mijn vriendin vallen maar dat is alleen maar mooi, dat hoeven ze niet. En misschien is mijn vriendin in de ogen van veel mannen dat zesje maar voor mij is ze een dikke vette tien.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189082845
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:07 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

ik ben hier echt team Allures. Dan zit het meer in je eigen onzekerheid. Het kan me echt geen reet schelen wat vrienden van me vriendin vinden. Nouja, laat ik het zo zeggen, ik wil ook wel graag dat zij goed in de groep ligt, dat ze haar leuk & gezellig vinden, maar qua uiterlijk hoeft niemand er verder wat mee te doen dan ik. Ik vind ook niet per se alle vriendinnen van mijn vrienden knap of aantrekkelijk maar iedereen heeft zo zijn persoonlijke voorkeuren. Als je vrienden je daar op afrekenen zou ik persoonlijk

a) iets aan je eigen zelfverzekerdheid doen
b) andere vrienden kiezen
c) a & b

Waarschijnlijk zou het merendeel van mijn vrienden niet op mijn vriendin vallen maar dat is alleen maar mooi, dat hoeven ze niet. En misschien is mijn vriendin in de ogen van veel mannen dat zesje maar voor mij is ze een dikke vette tien.
Ja natuurlijk vraag je na de eerste ontmoeting van je vrienden + verkering 'en??' Maar dan bedoel ik (en dat weten mijn vrienden blijkbaar gelukkig) 'en past diegene bij mij? Vind je het een tof persoon? Zie je deze relatie kans hebben?' Niet: 'en? Lekker? Kun je het er op?'
Nu ik het typ vind ik het zelfs een beetje creepy :D
pi_189082862
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:07 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

ik ben hier echt team Allures. Dan zit het meer in je eigen onzekerheid. Het kan me echt geen reet schelen wat vrienden van me vriendin vinden. Nouja, laat ik het zo zeggen, ik wil ook wel graag dat zij goed in de groep ligt, dat ze haar leuk & gezellig vinden, maar qua uiterlijk hoeft niemand er verder wat mee te doen dan ik. Ik vind ook niet per se alle vriendinnen van mijn vrienden knap of aantrekkelijk maar iedereen heeft zo zijn persoonlijke voorkeuren. Als je vrienden je daar op afrekenen zou ik persoonlijk

a) iets aan je eigen zelfverzekerdheid doen
b) andere vrienden kiezen
c) a & b

Waarschijnlijk zou het merendeel van mijn vrienden niet op mijn vriendin vallen maar dat is alleen maar mooi, dat hoeven ze niet. En misschien is mijn vriendin in de ogen van veel mannen dat zesje maar voor mij is ze een dikke vette tien.
Haha ik ga me door al jullie woorden bijna een moreel slecht mens voelen. :@ En ik heb er oprecht veel respect voor als je er zo in kunt staan, blijkbaar vinden jullie dit oprecht.

Voor mij werkt dat gewoon niet zo. Bij het vinden van een partner is dit een factor die meespeelt.
pi_189082864
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is waar. Je zou er eigenlijk niet naar moeten kijken maar in de praktijk gaat het toch wel gewoon vaak zo. Je zit met vrienden in de kroeg en iemand zegt: Zo, die en die is nu samen met haar. Ik vind haar echt niet knap!

Beetje sociale druk zit daar altijd wel achter.
Hmm misschien bij jouw vrienden dan... maareh... mijne zijn gewoon blij voor me als ik van iemand heel gelukkig word.
pi_189082870
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:11 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja natuurlijk vraag je na de eerste ontmoeting van je vrienden + verkering 'en??' Maar dan bedoel ik (en dat weten mijn vrienden blijkbaar gelukkig) 'en past diegene bij mij? Vind je het een tof persoon? Zie je deze relatie kans hebben?' Niet: 'en? Lekker? Kun je het er op?'
Nu ik het typ vind ik het zelfs een beetje creepy :D
Je maakt ook wel weer een beetje een karikatuur van mijn verhaal nu. Daar word ik wel wat moe van. :{
pi_189082878
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 11:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm misschien bij jouw vrienden dan... maareh... mijne zijn gewoon blij voor me als ik van iemand heel gelukkig word.
Dan heb ik vast hele slechte vrienden. ;(
pi_189082959
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan heb ik vast hele slechte vrienden. ;(
Je doet vooral ook jezelf geen plezier. Wil je echt een potentiële relatie (en misschien wel liefde van je leven) afwijzen alleen omdat je vrienden haar niet aantrekkelijk vinden? Voor wie wil je nu eigenlijk een relatie, voor jezelf of voor je vrienden?

Ik weet niet hoe oud je bent, maar het kan met de leeftijd te maken hebben.

Ik zie mijn vriendin niet als een statussymbool... misschien moet je het ook eens zo proberen te benaderen :)

(ik pronk uiteraard wel met haar, naast dat ik haar persoonlijk heel knap en aantrekkelijk vind, wordt dat nog eens versterkt door haar persoonlijkheid, hoe lief, aardig, attent, zorgzaam en extreem intelligent en slim ze is. :+ )
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189083016
Ik merk wel steeds dat een beetje kwetsbaarheid of eerlijkheid over wat mij betreft dingen die voor heel veel mensen spelen (twijfels over uiterlijk, seks of niet, sociale druk van buitenaf etc.) niet echt gewaardeerd wordt hier. Elke keer op een moreel praatje getrakteerd worden heb ik niet zoveel zin in.

Misschien ben ik te liberaal hierin en ben ik een door en door verdorven mens maar bij mij zijn dit echt gewoon dingen waar je serieus over nadenkt.

En het is ook nooit zo absoluut als het hier na 2 regels neer gezet wordt. Ja, tuurlijk wil je een lieve vriendin met inhoud en is het geen statussymbool. Maar dit soort dingen neem je toch gewoon mee? Zal wel aan mij liggen hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2019 11:28:50 ]
pi_189083023
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:27 schreef Generationalpha het volgende:
Ik merk wel steeds dat een beetje kwetsbaarheid of eerlijkheid over wat mij betreft dingen die voor heel veel mensen spelen (twijfels over uiterlijk, seks of niet, sociale druk van buitenaf etc.) niet echt gewaardeerd worden hier. Elke keer op een moreel praatje getrakteerd worden heb ik niet zoveel zin in.

Misschien ben ik te liberaal hierin en ben ik een door en door verdorven mens maar bij mij zijn dit echt gewoon dingen waar je serieus over nadenkt.

En het is ook nooit zo absoluut als het hier na 2 regels hier neer gezet wordt. Ja, tuurlijk wil je een lieve vriendin met inhoud en is het geen statussymbool. Maar dit soort dingen neem je toch gewoon mee? Zal wel aan mij liggen hoor.
Waarom schiet je nou in deze slachtofferrol? Mensen reageren toch netjes op je?
pi_189083033
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Haha ik ga me door al jullie woorden bijna een moreel slecht mens voelen. :@ En ik heb er oprecht veel respect voor als je er zo in kunt staan, blijkbaar vinden jullie dit oprecht.

Voor mij werkt dat gewoon niet zo. Bij het vinden van een partner is dit een factor die meespeelt.
Nou je moet het zelf weten.
Maar zolang je je vriendin niet van plan bent te delen met je vrienden... maakt het ook weinig uit wat zij er van vinden lijkt me.
pi_189083040
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom schiet je nou in deze slachtofferrol? Mensen reageren toch netjes op je?
Misschien gewoon te weinig gelijkgezinden ofzo. ;) Kan me gewoon een beetje verbazen over reacties van mensen, die echt ver van mijn bed klinken.
  maandag 23 september 2019 @ 11:32:07 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189083073
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:30 schreef Generationalpha het volgende:
Misschien gewoon te weinig gelijkgezinden ofzo. ;) Kan me gewoon een beetje verbazen over reacties van mensen, die echt ver van mijn bed klinken.
Dat zou kunnen en soms klinkt het hier ook wel heel belerend soms.

Maar mbt het uiterlijk. Stel jij zou alleen op heel dikke vrouwen vallen en al je vrienden totaal niet (vinden het misschien zelfs lelijk/smerig). Ga je dan voor datgeen wat jij leuk/lekker vindt, een lieve mooie dikke vrouw? Of kies je dan voor datgeen je vrienden leuk vinden, een lieve mooie dunne vrouw? Terwijl het je verder niet opwind?
pi_189083074
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Misschien gewoon te weinig gelijkgezinden ofzo. ;) Kan me gewoon een beetje verbazen over reacties van mensen, die echt ver van mijn bed klinken.
Volgens mij is dit helemaal niet liberaal maar een teken van onzekerheid. Tuurlijk is het leuk als je vrienden vinden dat je een mooie chick hebt gescoord maar wat ze belangrijker zouden moeten vinden is dat het het juiste meisje voor je is die je gelukkig maakt. Als ze dit of jij niet belangrijk vinden is er naar mijn idee geen sprake van een vriendschap.
pi_189083099
Ik vind overigens geen van de partners van mijn vriendinnen aantrekkelijk :P En andersom is dat ook zo. Zie het alleen als een voordeel zodat we niet achter de zelfde mannen aangaan. :P
pi_189083103
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:21 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Je doet vooral ook jezelf geen plezier. Wil je echt een potentiële relatie (en misschien wel liefde van je leven) afwijzen alleen omdat je vrienden haar niet aantrekkelijk vinden? Voor wie wil je nu eigenlijk een relatie, voor jezelf of voor je vrienden?
Voor mezelf, maar dat beeld wordt deels beïnvloed door vrienden. Dit heeft ook te maken met een situatie in mijn vriendenkring waarbij een vriendin jarenlang niet geaccepteerd is geweest. (Terecht overigens.) Ik vind het gewoon belangrijk dat mijn vrienden haar zouden accepteren qua innerlijk en het liefst ook qua uiterlijk want anders word ik zelf ook niet gelukkig.

quote:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar het kan met de leeftijd te maken hebben.
Twintiger.

quote:
Ik zie mijn vriendin niet als een statussymbool... misschien moet je het ook eens zo proberen te benaderen :)

(ik pronk uiteraard wel met haar, naast dat ik haar persoonlijk heel knap en aantrekkelijk vind, wordt dat nog eens versterkt door haar persoonlijkheid, hoe lief, aardig, attent, zorgzaam en extreem intelligent en slim ze is. :+ )
Nogmaals, ik zie het ook niet als statussymbool. Ik zie een potentiële vriendin vooral als iemand die er altijd voor je is en waar je altijd op terug kunt vallen. Maar daarnaast speelt de acceptatie van vrienden hierbij ook een rol.
pi_189083108
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgens mij is dit helemaal niet liberaal maar een teken van onzekerheid. Tuurlijk is het leuk als je vrienden vinden dat je een mooie chick hebt gescoord maar wat ze belangrijker zouden moeten vinden is dat het het juiste meisje voor je is die je gelukkig maakt. Als ze dit of jij niet belangrijk vinden is er naar mijn idee geen sprake van een vriendschap.
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgens mij is dit helemaal niet liberaal maar een teken van onzekerheid. Tuurlijk is het leuk als je vrienden vinden dat je een mooie chick hebt gescoord maar wat ze belangrijker zouden moeten vinden is dat het het juiste meisje voor je is die je gelukkig maakt. Als ze dit of jij niet belangrijk vinden is er naar mijn idee geen sprake van een vriendschap.
Hmm of van een ander soort vriendschap... :)
Volgens mij denken wel meer mensen zo.

Neemt niet weg dat hij het op zich zelf moet weten... maar waarom de bevestiging van zijn vrienden nodig is... mja..
misschien toch de leeftijd? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 september 2019 @ 11:36:44 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189083118
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:34 schreef Generationalpha het volgende:
waarbij een vriendin jarenlang niet geaccepteerd is geweest. (Terecht overigens.) Ik vind het gewoon belangrijk dat mijn vrienden haar zouden accepteren qua innerlijk
Natuurlijk, je wilt wel graag dat iemand past in een vriendengroep, dat maakt alles een stuk makkelijker. Maar dat zou eigenlijk enkel met innerlijk te maken moeten hebben en niets met uiterlijk. Of iemand moet bv echt onverzorgd zijn ofzo, dan kan het wat anders zijn :+
pi_189083154
quote:
6s.gif Op maandag 23 september 2019 11:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat zou kunnen en soms klinkt het hier ook wel heel belerend soms.
Nouja, dat dus. Je hoeft echt niet alles te herkennen en eens te zijn, maar constante waardeoordelen (“Je wil alleen maar neuken, je ziet haar alleen maar als statussymbool.”) zijn ook wel vermoeiend. Ik snap ook wel dat je op een openbaar forum niet elke negatieve gedachte er uit gaat gooien.

quote:
Maar mbt het uiterlijk. Stel jij zou alleen op heel dikke vrouwen vallen en al je vrienden totaal niet (vinden het misschien zelfs lelijk/smerig). Ga je dan voor datgeen wat jij leuk/lekker vindt, een lieve mooie dikke vrouw? Of kies je dan voor datgeen je vrienden leuk vinden, een lieve mooie dunne vrouw? Terwijl het je verder niet opwind?
Ik heb heel erg dezelfde smaak als mijn vrienden. ;) Maar goed, dan zou ik zeker voor mijn eigen voorkeur gaan inderdaad.
pi_189083155
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Voor mezelf, maar dat beeld wordt deels beïnvloed door vrienden. Dit heeft ook te maken met een situatie in mijn vriendenkring waarbij een vriendin jarenlang niet geaccepteerd is geweest. (Terecht overigens.) Ik vind het gewoon belangrijk dat mijn vrienden haar zouden accepteren qua innerlijk en het liefst ook qua uiterlijk want anders word ik zelf ook niet gelukkig.
[..]

Twintiger.
[..]

Nogmaals, ik zie het ook niet als statussymbool. Ik zie een potentiële vriendin vooral als iemand die er altijd voor je is en waar je altijd op terug kunt vallen. Maar daarnaast speelt de acceptatie van vrienden hierbij ook een rol.
Nee hè, je bent toch niet serieus?! Dat je daadwerkelijk je partnerkeuze af laat hangen van je vrienden? :X.

Wacht maar tot zij een relatie krijgen en geen tijd meer voor jou hebben, dan zijn het ook je vrienden niet meer (tot de relatie uit is, dan komen ze weer terug).

Bepaal voor jezelf of je iemand leuk of aantrekkelijk vind.
pi_189083159
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:27 schreef Generationalpha het volgende:
Ik merk wel steeds dat een beetje kwetsbaarheid of eerlijkheid over wat mij betreft dingen die voor heel veel mensen spelen (twijfels over uiterlijk, seks of niet, sociale druk van buitenaf etc.) niet echt gewaardeerd wordt hier. Elke keer op een moreel praatje getrakteerd worden heb ik niet zoveel zin in.

Misschien ben ik te liberaal hierin en ben ik een door en door verdorven mens maar bij mij zijn dit echt gewoon dingen waar je serieus over nadenkt.

En het is ook nooit zo absoluut als het hier na 2 regels neer gezet wordt. Ja, tuurlijk wil je een lieve vriendin met inhoud en is het geen statussymbool. Maar dit soort dingen neem je toch gewoon mee? Zal wel aan mij liggen hoor.
Je moet je niet te snel aangevallen voelen... ik wil zeker niet belerend overkomen. Het is nu ook niet alsof wij hier nooit over nagedacht hebben. Het is heel erg menselijk om erover na te denken en iedereen is zich tot op zekere hoogte heel bewust van zichzelf en hoe ze bij anderen overkomen. Voor het aangaan van een relatie is dat niet anders... Wat Allures en ik proberen te zeggen - denk ik, ik wil niet voor haar praten - is dat je op een gegeven moment op een punt komt (en of dat nu puur door leeftijd komt, levenservaring, of hoe zelfverzekerd je bent en je voelt, of een combinatie daarvan) dat het je steeds minder boeit wat anderen van je vinden, of in dit geval, van je relatie vinden. Zeker als het om iets oppervlakkigs en vergankelijks gaat als uiterlijk.

Dat wil - nogmaals - niet zeggen dat je genoegen moet nemen met de de eerste de beste, en dus zeker niet met mensen die jíj niet aantrekkelijk vindt, maar wellicht toch proberen sterker in je schoenen te staan door iets minder gewicht te hangen aan wat anderen ervan vinden als jij iemand wél aantrekkelijk vindt. :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189083179
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgens mij is dit helemaal niet liberaal maar een teken van onzekerheid. Tuurlijk is het leuk als je vrienden vinden dat je een mooie chick hebt gescoord maar wat ze belangrijker zouden moeten vinden is dat het het juiste meisje voor je is die je gelukkig maakt. Als ze dit of jij niet belangrijk vinden is er naar mijn idee geen sprake van een vriendschap.
Dat punt is gemaakt. :)
pi_189083193
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

[..]

Hmm of van een ander soort vriendschap... :)
Volgens mij denken wel meer mensen zo.

Neemt niet weg dat hij het op zich zelf moet weten... maar waarom de bevestiging van zijn vrienden nodig is... mja..
misschien toch de leeftijd? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou haar niet willen delen hoor. :P Maar goed, misschien ben ik inderdaad nog te jong en studentikoos.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2019 11:43:31 ]
  maandag 23 september 2019 @ 11:45:12 #194
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189083210
quote:
11s.gif Op zondag 22 september 2019 23:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dit had ik niet achter je gezocht geeninspiratie. :o
[..]

Oh, met amateurhoertjes bedoelde je hoertjes van teleurstellende kwaliteit? En parttimers? Zijn parttimers nu geen pro's meer? Werkt dat overal zo of alleen in de prostitutie? Ik hoop dat je al mijn prangende vragen zult kunnen beantwoorden! Alvast bedankt! *O*

(Heb je je niet gewoon in laten pakken door een romantisch verkooppraatje?)
:')
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189083220
quote:
6s.gif Op maandag 23 september 2019 11:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk, je wilt wel graag dat iemand past in een vriendengroep, dat maakt alles een stuk makkelijker. Maar dat zou eigenlijk enkel met innerlijk te maken moeten hebben en niets met uiterlijk. Of iemand moet bv echt onverzorgd zijn ofzo, dan kan het wat anders zijn :+
Zo groot is die factor niet hoor. Maar zoals ik zei: Ik ben een twintiger, veel van mijn vrienden zijn nog student. Vergt wat omdenken om dan (zeker in een studentenstad met een vrouwenoverschot) het uiterlijk wat minder zwaar te laten wegen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2019 11:49:19 ]
pi_189083278
Nouja je kunt het natuurlijk oplossen door eerst al je tindermatches voor te leggen aan je vrienden ter goedkeuring. Dan heb je de eerste selectie al doorstaan ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189083300
Ik heb weer wat geleerd...

Als een meisje tijdens een gesprek zegt, "anders moet je me even appen als je meer wil weten", dan moet je gelijk je telefoon in haar handen stoppen. Had ik niet gedaan.... 8)7

Nu zie ik haar waarschijnlijk nooit meer :P
pi_189083312
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:51 schreef LuNaTiC het volgende:
Nouja je kunt het natuurlijk oplossen door eerst al je tindermatches voor te leggen aan je vrienden ter goedkeuring. Dan heb je de eerste selectie al doorstaan ;)
Goede tip. :P Ik ga zometeen maar weer even weg uit dit topic denk ik. Dan kan ik weer even kijken hoe jullie dit allemaal aanpakken.
pi_189083322
Of je kunt gewoon je vrienden voor je laten tinderen. Hoef je alleen nog maar zelf de krenten uit de pap te halen :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189083560
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik zou haar niet willen delen hoor. :P Maar goed, misschien ben ik inderdaad nog te jong en studentikoos.
Daar is op zich niks mis mee he

Maar als je echt graag een langer durende relatie wil... maak je her en der toch echt rare keuzes en gedachtensprongen :)

Al doende leert men :p
pi_189083751
Het is gewoon een ego ding. Niets meer of minder

We vinden het altijd leuk om te horen als vrienden goedkeurend over je vriend of vriendin praten.

Want daarmee hoor je dat je iets goeds hebt gedaan.
pi_189083818
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 12:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Daar is op zich niks mis mee he

Maar als je echt graag een langer durende relatie wil... maak je her en der toch echt rare keuzes en gedachtensprongen :)

Al doende leert men :p
Dit

Hoort ook bij jong zijn natuurlijk. Maar je zegt hier steeds vooruit te willen, je patronen te willen doorbreken. Maar confrontatie met die patronen vind je niet wenselijk. Dat is allemaal niet erg. Jij bent de enige die daar steeds een waardeoordeel aan geeft.
Als jij blij word van je situatie zoals ie is dan moet je hem zo houden he

Jouw gevoels-spagaat zit hem er alleen in dat dat dus niet zo is en dat je dat af en toe hier zelf zegt. Maar je vind dat geloof ik niet leuk en al helemaal dus niet als anderen daar confronterend over zijn. Maar die confrontatie zit in jou en wij geven daar alleen tekst aan op je beeldscherm. De 'struggle' is met jezelf hoor. Maar mopperen op ons is natuurlijk makkelijker. Snap ik wel

#yoda

[ Bericht 0% gewijzigd door Allures op 23-09-2019 12:41:45 ]
pi_189084580
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 08:01 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar als zij jou niet liked weet ze ook niet of jij haar hebt geliked.
Nee maar dan heeft ze gewoon geen interesse als ik voorbij kom in haar scherm. Ik weet nu dat ze actief is op Tinder dus nooit een like terug is dan gewoon niet geïnteresseerd... Vandaag is ze trouwens niet zo spraakzaam, weet niet of dat komt omdat het maandag is of omdat ze mij heeft gespot :P maar ik dacht dat ze een relatie had, maar blijkbaar dus niet (meer).
pi_189084652
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee maar dan heeft ze gewoon geen interesse als ik voorbij kom in haar scherm. Ik weet nu dat ze actief is op Tinder dus nooit een like terug is dan gewoon niet geïnteresseerd... Vandaag is ze trouwens niet zo spraakzaam, weet niet of dat komt omdat het maandag is of omdat ze mij heeft gespot :P maar ik dacht dat ze een relatie had, maar blijkbaar dus niet (meer).
of je bent nier voorbij gekomen. Tinder uitspelen is niet te doen
pi_189084661
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee maar dan heeft ze gewoon geen interesse als ik voorbij kom in haar scherm. Ik weet nu dat ze actief is op Tinder dus nooit een like terug is dan gewoon niet geïnteresseerd... Vandaag is ze trouwens niet zo spraakzaam, weet niet of dat komt omdat het maandag is of omdat ze mij heeft gespot :P maar ik dacht dat ze een relatie had, maar blijkbaar dus niet (meer).
Tja maar het zegt niet alles hoor. Ik probeerde een keer een gewone vriend te vinden op Tinder (op het moment dat hij de app ook open had op dezelfde locatie) met de kleinst mogelijke afstand en hij kwam gewoon niet voorbij, ook niet toen hij mij wel kreeg en had geliked. En ondertussen wel allemaal mensen die eigenlijk ver buiten mijn afstandsvoorkeuren vielen. :')

Aangezien hij mij had geliked en binnen de afstandsrange zou moeten vallen had ik hem wel moeten tegenkomen. Tldr; Tinder is niet feilloos wat dat betreft.
pi_189084855
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:53 schreef Allures het volgende:

[..]

of je bent nier voorbij gekomen. Tinder uitspelen is niet te doen
Maar ik verwacht dat als je een like geeft je dan automatisch wel een keer voorbij komt vroeg of laat..
  maandag 23 september 2019 @ 14:19:08 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189084875
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:

Maar ik verwacht dat als je een like geeft je dan automatisch wel een keer voorbij komt vroeg of laat..
Tussen verwachtingen en werkelijkheid ... :+
Ik zou het ook verwachten, maar zeker weten doe ik het niet en weet ook niet of Tinder daar vaste regels /uitspraken over heeft gedaan.
pi_189084880
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Maar ik verwacht dat als je een like geeft je dan automatisch wel een keer voorbij komt vroeg of laat..
volgens mij valt dat tegen. Zie ook wat Chia zegt
pi_189084929
quote:
6s.gif Op maandag 23 september 2019 14:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tussen verwachtingen en werkelijkheid ... :+
Ik zou het ook verwachten, maar zeker weten doe ik het niet en weet ook niet of Tinder daar vaste regels /uitspraken over heeft gedaan.
Maar als ik haar nu real life daar over een tijdje naar ga vragen op een grappige manier ala gebruik je datingapps nu je single bent ofzo loop ik misschien wel twee keer een blauwtje...
pi_189084945
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 14:24 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Maar als ik haar nu real life daar over een tijdje naar ga vragen op een grappige manier ala gebruik je datingapps nu je single bent ofzo loop ik misschien wel twee keer een blauwtje...
Je kan toch tegen haar zeggen dat je haar op tinder bent tegen gekomen en kijken hoe ze daar op reageert?
pi_189085022
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je kan toch tegen haar zeggen dat je haar op tinder bent tegen gekomen en kijken hoe ze daar op reageert?
Dat is wel heel direct. Normaal maakt het niet uit als de ander je niet terug liked want die ken je toch nog niet maar met een persoon die je dagelijks tegenkomt is dat best akward. Soort van onbeantwoorde liefde ook al is ze natuurlijk niks verplicht en ben ik haar type sowieso misschien wel niet dus zou ze ook zonder die apps en dat we weten van elkaar dat we erop staan geen interesse hebben.

Dan zegt ze: 'ja klopt, jij dus ook?' en dan lekker ongemakkelijk stil.
  maandag 23 september 2019 @ 14:36:34 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189085039
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dan zegt ze: 'ja klopt, jij dus ook?' en dan lekker ongemakkelijk stil.
"en je hebt met niet eens naar rechts geswiped? "
Kan je gewoon niet al te serieus over doorgaan, zonder een direct blauwtje te lopen.

Vaak genoeg dat ik een bekende naar rechts had geswiped, of om te kijken wat de ander zou hebben gedaan en/of om ze gewoon eens te spreken. Losstaand van evt willen daten.
Dn ja ik weet dat hier mensen zijn die dat niet doen / niet vinden kunnen, want het is een dating app.. Dusja, zelfs daar kan je een heel gesprek over hebben
pi_189085041
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:

Dan zegt ze: 'ja klopt, jij dus ook?' en dan lekker ongemakkelijk stil.
Gaan jouw gesprekken met anderen zo vaak dan, dat ze antwoord geven en het gesprek stil is?
Dan moet je op dat gebied nogal wat oefenen :P
pi_189085083
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Maar ik verwacht dat als je een like geeft je dan automatisch wel een keer voorbij komt vroeg of laat..
In theorie zou dat wel zo moeten zijn ja.
pi_189085130
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Dat is wel heel direct. Normaal maakt het niet uit als de ander je niet terug liked want die ken je toch nog niet maar met een persoon die je dagelijks tegenkomt is dat best akward. Soort van onbeantwoorde liefde ook al is ze natuurlijk niks verplicht en ben ik haar type sowieso misschien wel niet dus zou ze ook zonder die apps en dat we weten van elkaar dat we erop staan geen interesse hebben.

Dan zegt ze: 'ja klopt, jij dus ook?' en dan lekker ongemakkelijk stil.
niet zo angstig joh. Je vraagt haar niet ten huwelijk. Het is maar een like en/of een gesprekje daar over. Niet groter maken dan het is
pi_189085183
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:46 schreef Allures het volgende:

[..]

niet zo angstig joh. Je vraagt haar niet ten huwelijk. Het is maar een like en/of een gesprekje daar over. Niet groter maken dan het is
Het valt me op hoeveel mannen op FOK vrouwen als gevaarlijke wezens zien die je gelijk afmaken zodra je alleen maar hoi zegt :+
pi_189085280
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:46 schreef Allures het volgende:

[..]

niet zo angstig joh. Je vraagt haar niet ten huwelijk. Het is maar een like en/of een gesprekje daar over. Niet groter maken dan het is
Haha nee snap ik maar je wilt niet bekend staan op kantoor als degene met een crush die niet beantwoord wordt want reken maar dat ze het daarna met andere collega's over gaat hebben... En ik vind haar als persoon wel leuk maar heb natuurlijk geen flauw idee wat ze na werktijd uitvoert met haar leven.
  maandag 23 september 2019 @ 15:04:46 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189085289
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:03 schreef IsItMeOrYou het volgende:

Haha nee snap ik maar je wilt niet bekend staan op kantoor als degene met een crush die niet beantwoord wordt want reken maar dat ze het daarna met andere collega's over gaat hebben... En ik vind haar als persoon wel leuk maar heb natuurlijk geen flauw idee wat ze na werktijd uitvoert met haar leven.
Gaan ze dat al gelijk denken als je een gesprek met haar hebt? Of omdat aangeeft haar op tinder te zijn tegengekomen?
pi_189085360
Like =/= crush
  maandag 23 september 2019 @ 15:24:14 #220
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189085470
quote:
0s.gif [b]Op maandag 23 september 2019 14:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:

Dan zegt ze: 'ja klopt, jij dus ook?' en dan lekker ongemakkelijk stil.
In b4: Je hebt een superlike verstuurd. Dat zou pas awkward zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189085490
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:45 schreef M1stral het volgende:

[..]

:')
Ik weet dat mijn verwachtingen misschien wat aan de hoge kant waren maar alleen die smiley vind ik toch wel enorm teleurstellend. Jammer dit.
pi_189085506
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:24 schreef M1stral het volgende:

[..]

In b4: Je hebt een superlike verstuurd. Dat zou pas awkward zijn.
Niet je stiefzus op Tinder tegenkomen en die super-liken :')
pi_189085586
quote:
6s.gif Op maandag 23 september 2019 15:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gaan ze dat al gelijk denken als je een gesprek met haar hebt? Of omdat aangeeft haar op tinder te zijn tegengekomen?
Nou ja ze weet dat ik single ben en ik nu ook van haar, als ik haar niet op de app tegenkwam was er niks aan de hand. Maar wellicht maak ik mij er meer druk over dan iemand anders. of als ze een relatie had gehad was ik sowieso kansloos en geen optie, dus viel er niks te verliezen. En er werken nog zat andere leuke dames hier hoor dat scheelt ;)
pi_189085593
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:24 schreef M1stral het volgende:

[..]

In b4: Je hebt een superlike verstuurd. Dat zou pas awkward zijn.
Nop, bewust niet. Dat is helemaal not done haha. Doe ik eigenlijk nooit want die worden ook bijna nooit beantwoord hier :')
pi_189085664
Ik geef iedereen die ik ken een super-like :7
pi_189085745
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:45 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik geef iedereen die ik ken een super-like :7
Mja, same here, maar dat is dan meer puur voor de grap dan wat anders. En als er dan wat leuks uit mocht komen, mooi meegenomen, maar anders boeiend.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 23 september 2019 @ 16:10:28 #227
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189085932
quote:
9s.gif Op maandag 23 september 2019 15:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik weet dat mijn verwachtingen misschien wat aan de hoge kant waren maar alleen die smiley vind ik toch wel enorm teleurstellend. Jammer dit.
Ik kan er geen andere toelichting op geven dan dat, ik ben immers niet thuis in dat wereldje.

Mijn post opende allereerst al dat ik niet betaal voor seks, dus het verbaast me eigenlijk dat je in de veronderstelling bent dat ik er thuis in ben, anders dan dat ik het verschil tussen amateur en professional weet te benoemen. Maar dat gaat voor ieder beroep op.

Het is wel weer leuk geweest zo, oké?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189086188
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:10 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik kan er geen andere toelichting op geven dan dat, ik ben immers niet thuis in dat wereldje.

Mijn post opende allereerst al dat ik niet betaal voor seks, dus het verbaast me eigenlijk dat je in de veronderstelling bent dat ik er thuis in ben, anders dan dat ik het verschil tussen amateur en professional weet te benoemen. Maar dat gaat voor ieder beroep op.

Het is wel weer leuk geweest zo, oké?
Als je een date hebt met een dame, jij betaald de date en jullie hebben seks. Heb je dan betaald voor het seks of niet?
pi_189086218
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:36 schreef Restyler het volgende:

[..]

Als je een date hebt met een dame, jij betaald de date en jullie hebben seks. Heb je dan betaald voor het seks of niet?
Niveautje dit hoor.
  maandag 23 september 2019 @ 16:40:55 #230
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189086234
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:36 schreef Restyler het volgende:

[..]

Als je een date hebt met een dame, jij betaald de date en jullie hebben seks. Heb je dan betaald voor het seks of niet?
Nee, dan heb ik betaald voor de date. Of maak jij all inclusive afspraken met de vrouwen waarmee je op date gaat?

Daarnaast is seks ook gewoon een optie als je niet voor de date betaald.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189086307
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 16:40 schreef M1stral het volgende:

[..]


Daarnaast is seks ook gewoon een optie als je niet voor de date betaald.
Voor jou misschien :{w
  maandag 23 september 2019 @ 16:50:17 #232
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189086351
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:47 schreef Allures het volgende:

[..]

Voor jou misschien :{w
:7
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189086394
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:47 schreef Allures het volgende:

[..]

Voor jou misschien :{w
Nou hand over m'n hart, voor deze ene keer mag je gratis!
pi_189087715
quote:
17s.gif Op maandag 23 september 2019 16:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nou hand over m'n hart, voor deze ene keer mag je gratis!
Dat maakt het beter ja _O-
pi_189088426
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2019 19:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Waarom zou je als je minder in de markt ligt maar daten/intiem zijn met iemand tot wie je je op geen enkele manier echt aangetrokken voelt? Wat voor masochist moet je daarvoor zijn?
Waar hen ik ooit gezegd dat 'je intiem moet zijn met iemand waar je op geen enkele manier aangetrokken voelt'?

Dat zijn jouw woorden die iets invullen. Dat heb ik nooit gezegd. Wat je zegt is dus onzin.

quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 19:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja k zie mezelf gewoon niet dan genoegen nemen met iemand om maar een date te hebben.
Zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen maar dat je 'selectiever' kunt omgaan met matches omdat je dat kunt veroorloven. Heb nergens gezegd dat je genoegen met iemand moet hebben om perse een date te hebben.

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:01 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Ik heb zojuist op sexjobs gekeken. Vrouw 43 jaar, 1.74 en 95 kilo. Houdt wel van doeners. Ze vraagt een vergoeding maar je mag een voorstel doen. Alles zzonder condoom. Dan ben je als wanhopige man wel even aan het piekeren wel doen niet doen wel doen niet doen..
Dit trek je wel heel erg uit zijn verband en uit de context en wat ik wil zeggen. Wat ik daarmee bedoel is dat je de kans neemt dat ze in het echt wellicht wel erg leuk is. Dat je het op de app denkt van hhmm, niet helemaal, dan betekent het niet per definitie dat ze in het echt ook zo is. Wellicht is ze in het echt veel leuker (of minder leuk) dan op de app. Dus de kans dat ze in het echt leuker is dan op de app, die kans is er. Als je op de app twijfelt, waarom zou je het dan per definitie afwijzen? Dat ze achteraf niet leuk blijkt te zijn oké, maar dat neemt niet weg dat ze in het echt niet leuker kan zijn dan op de app.
pi_189088517
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:45 schreef black-soldier het volgende:
Waar hen ik ooit gezegd dat 'je intiem moet zijn met iemand waar je op geen enkele manier aangetrokken voelt'?

Dat zijn jouw woorden die iets invullen. Dat heb ik nooit gezegd. Wat je zegt is dus onzin.

Waar reageerde je ook alweer op?

quote:
11s.gif Op zondag 22 september 2019 16:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Voor mannen ligt dit volgens mij dikwijls anders. Volgens mij gaan die zelfs nog wel eens op date met vrouwen die ze zowel fysiek als qua persoonlijkheid helemaal niet zo vinden..
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja begrijp ik niets van.
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:36 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is makkelijk gezegd als je honderden matches hebt en duizenden likes.

Sommige mannen hebben dat simpelweg niet en pakken elke kans die ze kunnen pakken. Zeker in het achterhoofd houdende dat ze in het echt wellicht veel leuker is dan op de app zelf. Die kans pakken mannen dan vaak ook. Want wie weet.
pi_189088667
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2019 19:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Waar reageerde je ook alweer op?
[..]

[..]

[..]

Lees derde quote.

Je moet het in de context bezien. Daarmee bedoel ik ermee dat je elke date de kans moet geven door de date te pakken die je kunt, want wellicht is ze leuker in het echt dan op de app, dus moet je niet per definitie elke date afslaan en wachten op die ene date van een super knappe chick. Want als je weet dat je die niet kunt krijgen, dan moet je je eisen wellicht wat aanscherpen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 23 september 2019 @ 20:07:36 #238
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189088709
Godsamme wat blijft Paiq toch een teleurstelling :') Leuk en vlot gesprek. Foto's zijn bijna helemaal zichtbaar en bam geblokkeerd. Wederom weer een ordinaire vleeskeuring.
pi_189088821
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:07 schreef zoem het volgende:
Godsamme wat blijft Paiq toch een teleurstelling :') Leuk en vlot gesprek. Foto's zijn bijna helemaal zichtbaar en bam geblokkeerd. Wederom weer een ordinaire vleeskeuring.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 23 september 2019 @ 20:20:11 #240
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189088877
quote:
9s.gif Op maandag 23 september 2019 20:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kon ik verwachten natuurlijk :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189088921
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:07 schreef zoem het volgende:
Godsamme wat blijft Paiq toch een teleurstelling :') Leuk en vlot gesprek. Foto's zijn bijna helemaal zichtbaar en bam geblokkeerd. Wederom weer een ordinaire vleeskeuring.
Ja eens.

Tijdje Paiq gehad, maar dan praat je even en dan is het blokken. Van mijn kant of die van haar. Daarom is Tinder gewoon het beste medium, hoe gek het ook klinkt. Maar dat eerst ouwehoeren en dan de foto zien is gewoon niet te doen.
pi_189088965
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:07 schreef zoem het volgende:
Godsamme wat blijft Paiq toch een teleurstelling :') Leuk en vlot gesprek. Foto's zijn bijna helemaal zichtbaar en bam geblokkeerd. Wederom weer een ordinaire vleeskeuring.
In de eerste instantie draait alles om het uiterlijk. Volgens mij hebben behoorlijk wat mensen dit probleem bij Paiq.
Je kan beter een app gebruiken waar je elkaar direct ziet dan dit. Voorkomt tijdverspilling.

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:20 schreef zoem het volgende:

[..]

Die kon ik verwachten natuurlijk :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap er tegenwoordig ook zelf geen zak meer van. :P
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 23 september 2019 @ 20:26:57 #243
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189088975
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:23 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja eens.

Tijdje Paiq gehad, maar dan praat je even en dan is het blokken. Van mijn kant of die van haar. Daarom is Tinder gewoon het beste medium, hoe gek het ook klinkt. Maar dat eerst ouwehoeren en dan de foto zien is gewoon niet te doen.
Ik heb Tinder juist weer op een laag pitje staan. Laatste tijd geen matches meer. Dus nog maar eens Paiq geprobeerd omdat dat toch enige band schept voordat je aan de vleeskeuring gaat. Kan wel eens de doorslag geven bij twijfel was mn idee.

Zit sindskort ook op Twoo. Best populair. Wel af en toe last van fake profielen, maar de drempel is een stuk lager. Zodoende al flink wat matches/likes.
pi_189089624
quote:
17s.gif Op maandag 23 september 2019 16:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nou hand over m'n hart, voor deze ene keer mag je gratis!
Held. _O-
pi_189089730
Belachelijk mooie vrouw gematcht door een superlike, gesprek liep als een trein. Ineens match weg. :')

Godver wat houden vrouwen toch van innerlijk. _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2019 21:04:49 ]
pi_189089786
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:25 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

In de eerste instantie draait alles om het uiterlijk. Volgens mij hebben behoorlijk wat mensen dit probleem bij Paiq.
Je kan beter een app gebruiken waar je elkaar direct ziet dan dit. Voorkomt tijdverspilling.
[..]

Ik snap er tegenwoordig ook zelf geen zak meer van. :P
Vandaar dus even mijn cynisme gisteren bij wat posts van vrouwelijke users. ;)
pi_189089975
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 21:04 schreef Generationalpha het volgende:
Belachelijk mooie vrouw gematcht door een superlike, gesprek liep als een trein. Ineens match weg. :')

Godver wat houden vrouwen toch van innerlijk. _O-
Was gewoon een man van 27.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189089993
Lijkt mij toch dat als je in twijfelzone zit dat gesprekken je daar wel bovenop helpen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189090061
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 21:04 schreef Generationalpha het volgende:
Belachelijk mooie vrouw gematcht door een superlike, gesprek liep als een trein. Ineens match weg. :')

Godver wat houden vrouwen toch van innerlijk. _O-
Misschien liet ze haar match wel aan haar vriendinnen zien ..............................................
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189090155
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 21:18 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Misschien liet ze haar match wel aan haar vriendinnen zien ..............................................
;) Dat is prima mogelijk ja.
pi_189090189
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:23 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja eens.

Tijdje Paiq gehad, maar dan praat je even en dan is het blokken. Van mijn kant of die van haar. Daarom is Tinder gewoon het beste medium, hoe gek het ook klinkt. Maar dat eerst ouwehoeren en dan de foto zien is gewoon niet te doen.
Je kan gewoon betalen op Paiq om fotos eerder te zien. En dit doen die innerlijkliefhebbende vrouwmensen dan ook massaal tijdens het gesprek. Fuck het innerlijk dus :')
pi_189090250
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:26 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik heb Tinder juist weer op een laag pitje staan. Laatste tijd geen matches meer. Dus nog maar eens Paiq geprobeerd omdat dat toch enige band schept voordat je aan de vleeskeuring gaat. Kan wel eens de doorslag geven bij twijfel was mn idee.

Zit sindskort ook op Twoo. Best populair. Wel af en toe last van fake profielen, maar de drempel is een stuk lager. Zodoende al flink wat matches/likes.
Misschien een keer Twoo proberen. Thanks voor de tip.
pi_189090314
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 21:26 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Je kan gewoon betalen op Paiq om fotos eerder te zien. En dit doen die innerlijkliefhebbende vrouwmensen dan ook massaal tijdens het gesprek. Fuck het innerlijk dus :')
Yep, zo kan je het wel zeggen ja. Zeker op datingapps is uiterlijk gewoon het eerste criterium. Beweer je iets anders, dan ben je gewoon aan het liegen eigenlijk.

Maar dat is meteen de kracht van Tinder. Als je iemand leuk vindt en je liked diegene en het is een match, dan ben je al op 50%. De andere 50% is het karakter en de persoonlijkheid. Wie is diegene en past diegene bij mij. Maar uiterlijk is zeker het eerste criterium.

En dan niet eens het uiterlijk, maar de foto's. Heb je goede foto's, maar ben je niet zo knap, dan kan je alsnog likes en matches krijgen. Het gaat dan niet perse om of je model bent of niet, nee, het gaat erom of je goede foto's hebt. Want door middel van goede foto's heb je meer kans om een like of match te krijgen.

Maar ik ben nog steeds wel van mening dat offline het beste werkt. Want dan kan je meteen alles toetsen. Uitstraling (wat je op de app niet kunt zien), persoonlijkheid, karakter, heeft diegene een vlotte babbel, is hij of zij grappig, gezellig etc. Maar Tinder is de beste datingapp.
pi_189090327
Ik verwijder ongeveer 50% van de matches vanwege no response, ongeveer de helft van die 50% is wel aardig ende leuk... En ongeveer daar 50% van klikt dermate dat ze wel op date willen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189090493
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:04 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Lees derde quote.

Je moet het in de context bezien. Daarmee bedoel ik ermee dat je elke date de kans moet geven door de date te pakken die je kunt, want wellicht is ze leuker in het echt dan op de app, dus moet je niet per definitie elke date afslaan en wachten op die ene date van een super knappe chick. Want als je weet dat je die niet kunt krijgen, dan moet je je eisen wellicht wat aanscherpen.
Dus je zegt het wel :P
pi_189090543
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 21:34 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Yep, zo kan je het wel zeggen ja. Zeker op datingapps is uiterlijk gewoon het eerste criterium. Beweer je iets anders, dan ben je gewoon aan het liegen eigenlijk.

Maar dat is meteen de kracht van Tinder. Als je iemand leuk vindt en je liked diegene en het is een match, dan ben je al op 50%. De andere 50% is het karakter en de persoonlijkheid. Wie is diegene en past diegene bij mij. Maar uiterlijk is zeker het eerste criterium.

En dan niet eens het uiterlijk, maar de foto's. Heb je goede foto's, maar ben je niet zo knap, dan kan je alsnog likes en matches krijgen. Het gaat dan niet perse om of je model bent of niet, nee, het gaat erom of je goede foto's hebt. Want door middel van goede foto's heb je meer kans om een like of match te krijgen.

Maar ik ben nog steeds wel van mening dat offline het beste werkt. Want dan kan je meteen alles toetsen. Uitstraling (wat je op de app niet kunt zien), persoonlijkheid, karakter, heeft diegene een vlotte babbel, is hij of zij grappig, gezellig etc. Maar Tinder is de beste datingapp.
Iedereen scheidt liefde en lust. En voor lust is het innerlijk natuurlijk geen noodzaak.
pi_189090827
Overigens als je normaal doet heb je het innerlijk grotendeels al voor mekaar. Dus is het innerlijk werkelijk zo'n kritische punt voor het krijgen van dates en sex als men je wilt doen geloven. Ik zeg dikke bullshit.
pi_189091162
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 22:01 schreef Special-Tee het volgende:
Overigens als je normaal doet heb je het innerlijk grotendeels al voor mekaar. Dus is het innerlijk werkelijk zo'n kritische punt voor het krijgen van dates en sex als men je wilt doen geloven. Ik zeg dikke bullshit.
Met dit soort posts schiet je jezelf alleen maar in de voet.
pi_189091260
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Weet neit of je dat je gelezen hebt maar er was ergens een vrouw die al haar tindermatches op date had gevraagd. Geregeld dat ze op een specifiek moment met haar afspraken op een bepaalde plek/ Bleek ze dus al die matches tegelijk te hebben uitgenodigd op een centrale plek waar zij stond en toen een soort van hunger games aankondigde om met haar op date te mogen _O-
:D Terug naar de tijd dat vrouwen nog trofeeen waren en er eerst een levensgevaarlijke strijd voor moest worden aangegaan, waarom niet. Er is immers toch niets veranderd qua mentaliteit.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189091273
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 22:19 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Met dit soort posts schiet je jezelf alleen maar in de voet.
Waarom?
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 22:01 schreef Special-Tee het volgende:
Overigens als je normaal doet heb je het innerlijk grotendeels al voor mekaar. Dus is het innerlijk werkelijk zo'n kritische punt voor het krijgen van dates en sex als men je wilt doen geloven. Ik zeg dikke bullshit.
Lijkt me ook ;) Beetje authentiek en open en eerlijk zijn werkt wel ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189091609
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 22:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom?
[..]

Lijkt me ook ;) Beetje authentiek en open en eerlijk zijn werkt wel ;)
Omdat het niet aantrekkelijk is. Klagen over hoe oneerlijk het is en dat een goed innerlijk niet er toe doet helpt niks.

Het enige wat je ermee doet is vrouwen laten opdrogen.

Dit is precies het probleem waar die incels last van hebben, alleen ze hebben het zelf niet door en weigeren eraan te werken.
pi_189091624
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 22:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Omdat het niet aantrekkelijk is. Klagen over hoe oneerlijk het is en dat een goed innerlijk niet er toe doet helpt niks.

Het enige wat je ermee doet is vrouwen laten opdrogen.
Tjah, beetje je schouders ophalen en lekker laten zitten is wel prima ja...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189091635
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 22:43 schreef Solid-Snake het volgende:
Dit is precies het probleem waar die incels last van hebben, alleen ze hebben het zelf niet door en weigeren eraan te werken.
Gaat 9/10x gewoon om vrouwen aanspreken.... Maak het niet ingewikkelder dan het is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189091639
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 22:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

:D Terug naar de tijd dat vrouwen nog trofeeen waren en er eerst een levensgevaarlijke strijd voor moest worden aangegaan, waarom niet. Er is immers toch niets veranderd qua mentaliteit.
Ik wil best strijden tegen @Solid-Snake om jou.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189091657
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:25 schreef Gruj0 het volgende:
In de eerste instantie draait alles om het uiterlijk. Volgens mij hebben behoorlijk wat mensen dit probleem bij Paiq.
Je kan beter een app gebruiken waar je elkaar direct ziet dan dit. Voorkomt tijdverspilling.
Ik snap er tegenwoordig ook zelf geen zak meer van. :P
Of eeuwig blijven chatten. Maar zoiets wil niemand behalve ik. Ik vind eigenlijk, als je te oppervlakkig bent om door het uiterlijk heen te kijken hoor je niet te daten. Ik ben zelf ook te oppervlakkig daarom date ik niet. Ik werk aan mijn persoonlijke ontwikkeling.

quote:
17s.gif Op maandag 23 september 2019 22:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ik wil best strijden tegen @:Solid-Snake om jou.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de begerenswaardige prijs is: een online vriend mogen zijn en lange berichten typen volgens een voorbedacht script, terwijl een irl afspraak er nooit in zal zitten, maar dat is misschien tegelijkertijd ook wel het beste eraan

[ Bericht 15% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 23-09-2019 22:52:25 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189091721
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 22:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Of eeuwig blijven chatten. Maar zoiets wil niemand behalve ik. Ik vind eigenlijk, als je te oppervlakkig bent om door het uiterlijk heen te kijken hoor je niet te daten. Ik ben zelf ook te oppervlakkig daarom date ik niet. Ik werk aan mijn persoonlijke ontwikkeling.
Was jij niet die dame die zei dat mannen maar gewoon moesten fantaseren over een date?
pi_189091742
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 22:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gaat 9/10x gewoon om vrouwen aanspreken.... Maak het niet ingewikkelder dan het is.
Neemt niet weg dat die gasten niet aan zichzelf willen werken.
pi_189091789
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 22:50 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat die gasten niet aan zichzelf willen werken.
Nouja de motivatie op dit hele forum is ook "vrouwen aanspreken op straat is raar" Geen idee waar jullie in contact komen met andere mensen maar dat is voor mij toch wel vaak in het openbaar op eigen voorzet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189091805
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 22:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nouja de motivatie op dit hele forum is ook "vrouwen aanspreken op straat is raar" Geen idee waar jullie in contact komen met andere mensen maar dat is voor mij toch wel vaak in het openbaar op eigen voorzet.
Niks mis met vrouwen aanspreken op straat.
pi_189091819
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 22:54 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Niks mis met vrouwen aanspreken op straat.
Ik moet zeggen dat het er echt aan ligt wie dat doet. Ik word vrijwel nooit aangesproken door 'normale ' mannen op straat :P
pi_189091823
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 22:48 schreef Solid-Snake het volgende:
Was jij niet die dame die zei dat mannen maar gewoon moesten fantaseren over een date?
Ja precies. De meeste mannen hebben echt nul fantasie, dat is hun echte probleem.

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 22:50 schreef Solid-Snake het volgende:
Neemt niet weg dat die gasten niet aan zichzelf willen werken.
Je hebt inderdaad wel gelijk dat het heel ironisch is dat incels die zo hoog opgeven van het innerlijk en jammeren dat de vrouw er niet om geeft vaak worden afgewezen om hun afgrijselijke mentaliteit. Volgens mij zoeken ze gewoon een excuus om de meest oppervlakkige klootzakken te kunnen zijn.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189091851
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het er echt aan ligt wie dat doet. Ik word vrijwel nooit aangesproken door 'normale ' mannen op straat :P
Maar jij vindt mij ook niet normaal dusssehhhhh tjah.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189091859
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 22:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Je hebt inderdaad wel gelijk dat het heel ironisch is dat incels die zo hoog opgeven van het innerlijk en jammeren dat de vrouw er niet om geeft vaak worden afgewezen om hun afgrijselijke mentaliteit. Volgens mij zoeken ze gewoon een excuus om de meest oppervlakkige klootzakken te kunnen zijn.
Allemaal leuk en aardig maar in welke mate is dit gestaafd op wat je in de wereld hebt gezien / gelezen en hoeveel op je eigen fantasie?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189091890
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het er echt aan ligt wie dat doet. Ik word vrijwel nooit aangesproken door 'normale ' mannen op straat :P
Vaak mist het spontaniteit, waardoor het ingestudeerd is en dus snel cringy kan worden.

Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe iemand het gesprek begint.
pi_189091892
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 22:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
volgens een voorbedacht script,
Hier ben ik niet toe in staat. Sorry.
pi_189091902
Denk toch dat we het hier meer hebben over een wantrouwen in oprechtheid dan over een gebrek aan oprechtheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189091951
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 23:01 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Vaak mist het spontaniteit, waardoor het ingestudeerd is en dus snel cringy kan worden.

Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe iemand het gesprek begint.
Vrijwel zijn het altijd 'foute' types :P
pi_189091995
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vrijwel zijn het altijd 'foute' types :P
Werkt alleen maar in ons voordeel, want hierdoor spring je er wel makkelijker uit :P
pi_189092005
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 23:08 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Werkt alleen maar in ons voordeel, want hierdoor spring je er wel makkelijker uit :P
Ja maar de 'normale' jongen zal dan misschien ook wel als een 'foute' gezien worden :p
pi_189092039
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar de 'normale' jongen zal dan misschien ook wel als een 'foute' gezien worden :p
Ach, een beetje fout is nooit erg heb ik gemerkt.

Het moet natuurlijk wel een beetje spannend blijven.
pi_189092349
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 23:11 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ach, een beetje fout is nooit erg heb ik gemerkt.

Het moet natuurlijk wel een beetje spannend blijven.
_O_
pi_189092532
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 22:58 schreef ludovico het volgende:

Allemaal leuk en aardig maar in welke mate is dit gestaafd op wat je in de wereld hebt gezien / gelezen en hoeveel op je eigen fantasie?
Waarom zou ik dit zelf gaan verzinnen, ik lees het toch letterlijk. In de ene post oh vrouwen zijn zo op uiterlijk gericht jammer jammer en in die erna alleen onaantrekkelijke vrouwen liketen mij, dat soort dingen . Zoiets deprimerends zou ik nooit verzinnen, dat zou pas echt verspilling van mijn energie zijn.

quote:
9s.gif Op maandag 23 september 2019 23:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Hier ben ik niet toe in staat. Sorry.
Maakt niet uit _O- Ik snap het wel. Overigens volg je ook het script van het leven alleen daarvan heb je dan weer geen program :( maar ja, het spontane leven is nou eenmaal te deprimerend voor sommigen, waardoor een toneelstuk van iets beters dan de realiteit de enige uitweg is en als dat ook niet kan nou ja dan niet


Toch ff wat ik mij afvraag: mannen zouden jullie echt willen dat vrouwen 50% van de mannen liketen? Dat je 1 van de velen bent en de enige reden waarom ze voor jou koos was dat jij haar niet afwees zoals de rest?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189093114
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 22:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Of eeuwig blijven chatten. Maar zoiets wil niemand behalve ik. Ik vind eigenlijk, als je te oppervlakkig bent om door het uiterlijk heen te kijken hoor je niet te daten. Ik ben zelf ook te oppervlakkig daarom date ik niet. Ik werk aan mijn persoonlijke ontwikkeling.
[..]
Prachtig dit.
pi_189093171
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 22:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Omdat het niet aantrekkelijk is. Klagen over hoe oneerlijk het is en dat een goed innerlijk niet er toe doet helpt niks.

Het enige wat je ermee doet is vrouwen laten opdrogen.

Dit is precies het probleem waar die incels last van hebben, alleen ze hebben het zelf niet door en weigeren eraan te werken.
Nouja anderen zeggen hier al dat Paiq een goede voorbeeld is dat innerlijk geen zak uitmaakt. Zodra de vrouwtjes op Paiq een foto zien die ze niet aanstaat is het direkt 'block'. Ook als het gesprek goed liep zonder foto. Kun je nog incels de schuld geven en geloven dat het aan hun eigen mentaliteit ligt. Duidelijk speelt er dus meer dan hun mentaliteit.

En nu ga je vast met je ogen rollen om de realiteit te ontkennen.
pi_189093972
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 23:44 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Toch ff wat ik mij afvraag: mannen zouden jullie echt willen dat vrouwen 50% van de mannen liketen? Dat je 1 van de velen bent en de enige reden waarom ze voor jou koos was dat jij haar niet afwees zoals de rest?
Dat is echt niet de enige reden hoor :')

Zoals eerder gezegd, Tinder is op uiterlijk gericht. En als vrouw heb je denk ik echt niet voorkeur voor 1 man. Wel voor een bepaald type maar van types lopen veel soorten rond.

Hoe die types echt zijn, weten ze pas na een date.

Dus lekker boeiend, als je uiteindelijk een relatie hebt via Tinder, is ze met jou en heeft rest van de likes pech :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189094012
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:10 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Nouja anderen zeggen hier al dat Paiq een goede voorbeeld is dat innerlijk geen zak uitmaakt. Zodra de vrouwtjes op Paiq een foto zien die ze niet aanstaat is het direkt 'block'. Ook als het gesprek goed liep zonder foto. Kun je nog incels de schuld geven en geloven dat het aan hun eigen mentaliteit ligt. Duidelijk speelt er dus meer dan hun mentaliteit.

En nu ga je vast met je ogen rollen om de realiteit te ontkennen.
niet op uiterlijk gericht zijn wil toch niet zeggen dat je geen ondergrens mag hebben? Waarom kan het hier alleen maar zwart wit?
Niet op uiterlijk gericht is niet het zelfde als elk uiterlijk aantrekkelijk vinden natuurlijk
pi_189094027
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:10 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Nouja anderen zeggen hier al dat Paiq een goede voorbeeld is dat innerlijk geen zak uitmaakt. Zodra de vrouwtjes op Paiq een foto zien die ze niet aanstaat is het direkt 'block'. Ook als het gesprek goed liep zonder foto. Kun je nog incels de schuld geven en geloven dat het aan hun eigen mentaliteit ligt. Duidelijk speelt er dus meer dan hun mentaliteit.

En nu ga je vast met je ogen rollen om de realiteit te ontkennen.
Mentaliteit op die date site is zo afschuwelijk oppervlakkig. Daar sta je sowieso voor het inschrijven al 10-0 achter. De eisen die daar gesteld worden....Ik geloof oprecht dat die vrouwen daar zichzelf intens ongelukkig maken door alles al te 'haten' wat ook nog maar voordat wat op hun pad komt al veroordeeld is.
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:55:27 #288
545 dop
:copyright: dop
pi_189094069
Mag uiterlijk geen rol spelen?
Verbaasd het mensen dat uiterlijk een (grote) rol speelt?
Mag iemand die uiterlijk ook mee weegt niet zeggen dat innerlijk (heel) belangrijk is?
Wat een gedoe man iedereen heeft eisen waar van ze zich soms bewust zijn en soms wat minder bewust.
Veel mensen weten niet eens precies wat ze zoeken.
Als je niet aan iemands eisen voldoet, wil dat niet zeggen dat je niet okay bent. Je bent gewoon niet wat de ander zoekt.
Het is geen kwestie van schuld, als iemand toch niet met je wil daten, om welke reden dan ook.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189094244
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat is echt niet de enige reden hoor :')

Zoals eerder gezegd, Tinder is op uiterlijk gericht. En als vrouw heb je denk ik echt niet voorkeur voor 1 man. Wel voor een bepaald type maar van types lopen veel soorten rond.

Hoe die types echt zijn, weten ze pas na een date.

Dus lekker boeiend, als je uiteindelijk een relatie hebt via Tinder, is ze met jou en heeft rest van de likes pech :)
Mja zoiets dus.

En grote grap is dat ik doorgaans uiteindelijk geen relatie krijg met mijn standaardtype.
Kennelijk is dat vooral leuk om naar te kijken _O-

Intelligence is sexy.
En dat staat doorgaans niet op iemands profielfoto.
pi_189094274
Kijken kijken maar niet 'kopen' _O-
pi_189094491
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kijken kijken maar niet 'kopen' _O-
_O-
pi_189096280
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja zoiets dus.

En grote grap is dat ik doorgaans uiteindelijk geen relatie krijg met mijn standaardtype.
Kennelijk is dat vooral leuk om naar te kijken _O-

Intelligence is sexy.
En dat staat doorgaans niet op iemands profielfoto.
Nu heb je 't waarschijnlijk over ex-relaties die niet via Tinder zijn ontstaan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189096427
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 11:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nu heb je 't waarschijnlijk over ex-relaties die niet via Tinder zijn ontstaan?
Als ik zeg “krijg ik doorgaans geen relaties met...” is dat vrij duidelijk ervaringen uit het verleden dacht ik.

Nog geen toekomstige ervaringen opgedaan.
pi_189103326
Vandaag was collega wel heel zakelijk dus weet niet of dat haar tactiek is om te laten weten dat ze verder geen interesse heeft :')
pi_189104978
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus je zegt het wel :P
Ja, maar ik zeg dat in een bepaalde context, met een nuancering. Zo kan je elke zin in een bepaalde alinea eruit trekken en dan zeggen dat 'je dat zegt'. Maar zo werkt dat niet. Je leest een post in zijn geheel.
pi_189106153
Hele gesprekken met zo een dame, stuur ik haar mijn nummer, valt het gesprek stil, date stond al geplanned, ehh, naja goed, ik wacht wel af.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189106181
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 22:13 schreef ludovico het volgende:
Hele gesprekken met zo een dame, stuur ik haar mijn nummer, valt het gesprek stil, date stond al geplanned, ehh, naja goed, ik wacht wel af.
De leukste?
pi_189106202
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De leukste?
Maybe, qua innerlijk denk ik wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189106478
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 22:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maybe, qua innerlijk denk ik wel.
Misschien is ze even druk :)
pi_189106490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien is ze even druk :)
Denk het ook.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189107160
Weer 5 matches verwijderd vanwege gebrek aan interesse...

Heb niet de indruk dat die Tinder dames veel moeite in je willen stoppen...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')