SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgend jaar een niet-whisky, wel gedestileerd tasting, dus dan gaat ie wel open...
Ik kan altijd wel platen raden. Het is alleen bijna nooit goed.quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:07 schreef CindieY het volgende:
Thnx Melting! Ik kon eindelijk een plaat raden![]()
![]()
Dan moet je nog heel wat drinken om dat naderende moment uit te stellen...quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:08 schreef livelink het volgende:
Neeeee, ik ben nog niet toe aan zondag.
Ja, ik begin meteen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je nog heel wat drinken om dat naderende moment uit te stellen...
Misschien dat ik dan meeluisterquote:Op zaterdag 21 september 2019 23:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Trusten mensen
Misschien dat ik morgenavond wat nummers draai....
Welterusten Oscar.quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Trusten mensen
Misschien dat ik morgenavond wat nummers draai....
quote:Op zondag 22 september 2019 08:43 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Oscar, Melting en just me
quote:
Goedemorgen dames.quote:Op zondag 22 september 2019 08:43 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Oscar, Melting en just me
Echt wel.quote:
er zijn clubkampioenschappen golf, vandaag is de finale dag dus ik ga zeker kijkenquote:Op zondag 22 september 2019 09:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt wel.
Zo meteen op de fiets zeker?
Mag je zelf niet meedoen?quote:Op zondag 22 september 2019 09:28 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn clubkampioenschappen golf, vandaag is de finale dag dus ik ga zeker kijken
Goedemorgen Fogel.quote:Op zondag 22 september 2019 09:30 schreef Fogel het volgende:
Goedemorgen![]()
Bedankt voor de show(s) gister, was prima auto- en bordspelmuziek![]()
Brouwdag vandaag, kerstbier.
Ik heb me niet opgegevenquote:
Soms is kijken ook gewoon leuker.quote:
geen stressquote:Op zondag 22 september 2019 09:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Soms is kijken ook gewoon leuker.
En je kan gaan en staan waar je wil. Dus je kan eventueel ook eerder naar huis.quote:
Nee, ik blijf t/m de prijsuitreikingquote:Op zondag 22 september 2019 09:43 schreef Melting het volgende:
[..]
En je kan gaan en staan waar je wil. Dus je kan eventueel ook eerder naar huis.
Omdat er dan geproost wordt, zeker?quote:Op zondag 22 september 2019 09:47 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, ik blijf t/m de prijsuitreiking
quote:Op zondag 22 september 2019 09:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Soms is kijken ook gewoon leuker.
quote:Op zondag 22 september 2019 09:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kan niet als je meedoet
Dat is wel het begin van het carnavalsseizoen. Maar ik weet niet wanneer Vout weer op de proppen komt met die 'muziek'.quote:Op zondag 22 september 2019 09:57 schreef Fogel het volgende:
Wanneer beginnen de carnavalshows weer? 11/11?
Misschien iets ervoor al, wennen. Als een kikker koken, rustig beginnen en voordat ze het doorhebben is ‘muziek’ opeens muziek!quote:Op zondag 22 september 2019 10:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel het begin van het carnavalsseizoen. Maar ik weet niet wanneer Vout weer op de proppen komt met die 'muziek'.
Ik zal het hem doorgeven.quote:Op zondag 22 september 2019 10:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien iets ervoor al, wennen. Als een kikker koken, rustig beginnen en voordat ze het doorhebben is ‘muziek’ opeens muziek!
quote:Op zondag 22 september 2019 10:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien iets ervoor al, wennen. Als een kikker koken, rustig beginnen en voordat ze het doorhebben is ‘muziek’ opeens muziek!
Kennen ze dat in Noorwegen ook al?quote:
Snøllebållekæsquote:Op zondag 22 september 2019 10:24 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Kennen ze dat in Noorwegen ook al?
Gedoneerd.quote:Op zondag 22 september 2019 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Hier ook maar even, voor het goede doel..![]()
![]()
Ik ben met een online collectebus aan het collecteren voor Alzheimer Nederland. Doneer jij ook?
https://alzheimer.digicol(...)=alzheimer-nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op zondag 22 september 2019 11:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gedoneerd.Dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heftig verhaal en ik begrijp je opa heel goed.
Mijn vader (69 jaar) heeft het en is sinds begin mei opgenomen op een PG-afdeling. Daarvoor heftige perioden gehad maar ook daarna nog met zeer diepe dalen
Hij lijkt nu redelijk stabiel te zijn.Make love, not war ☮
Donatie gedaan.quote:Op zondag 22 september 2019 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Ik ben met een online collectebus aan het collecteren voor Alzheimer Nederland. Doneer jij ook?
Kijken, luisteren en genietenquote:
Nee, nog niet, weet het zelf pas 5 minuten. Bel jij haar even om het door te geven?quote:
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 22 september 2019 12:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, nog niet, weet het zelf pas 5 minuten. Bel jij haar even om het door te geven?
Ook een kleine bijdrage geleverd. Mijn tante heeft het ook. Lijkt me zo erg, vooral de fase dat je er zelf bewust van bent.quote:Op zondag 22 september 2019 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Heftigquote:Op zondag 22 september 2019 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
Heftig verhaal en ik begrijp je opa heel goed.
Mijn vader (69 jaar) heeft het en is sinds begin mei opgenomen op een PG-afdeling. Daarvoor heftige perioden gehad maar ook daarna nog met zeer diepe dalen
Hij lijkt nu redelijk stabiel te zijn.
Liefquote:Op zondag 22 september 2019 13:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook een kleine bijdrage geleverd. Mijn tante heeft het ook. Lijkt me zo erg, vooral de fase dat je er zelf bewust van bent.
Ja, dat is het bij tijd en wijle ook. En we beseffen ons ook wel dat er wel weer heftige perioden gaan komen, maar dat is voor latere zorg. Nu "blij" zijn met de stabiele periode.quote:
Ja, ik luister welquote:Op zondag 22 september 2019 18:18 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij is er voor vanavond nog niks gepland of wel? Als er behoefte aan is, wil ik wel een show doen.
Okéquote:
Dat zou ik maar doen ja.quote:Op zondag 22 september 2019 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké... een Lucky's Law klaarzetten dus.
Hoezo?quote:Op zondag 22 september 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Even met livelink praten. Dat is hard nodig.
Wel lief doen!quote:Op zondag 22 september 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, ik ging al bijna naar de 40 + SC. Maar iedere keer als ik jou gedag wilde zeggen was het topic al weer twee reeksen verderquote:Op zondag 22 september 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik geloof wel goed, die nieuwe 3 maken alleen wel iets meer herrie als gewendquote:Op zondag 22 september 2019 19:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je vogels, trouwens?
Heeft Spruitje al enige aandacht voor de 3 nieuwelingen?quote:Op zondag 22 september 2019 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik geloof wel goed, die nieuwe 3 maken alleen wel iets meer herrie als gewend![]()
Nu handtam zien te krijgen maar rustig aan. En Spruitje blijft soms gewoon een vervelend wijf
quote:Op zondag 22 september 2019 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ging al bijna naar de 40 + SC. Maar iedere keer als ik jou gedag wilde zeggen was het topic al weer twee reeksen verder
Lijkt erop dat ze zich goed voelenquote:Op zondag 22 september 2019 19:33 schreef Rafeiro het volgende:
Maar in plaats van enkel kunststof en houten stokken hebben ze nu ook kalkstokken om de nagels en snavels te slijten. En toen ik ze een halve appel gaf deden ze een soort vreugde dansje, haha.
Jij weet dat de shows nu elders zijn te horen?quote:Op zondag 22 september 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Klopt het dat er op het moment geen muziek te horen is?
quote:Op zondag 22 september 2019 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij weet dat de shows nu elders zijn te horen?
http://radio49.myl2mr.com/
En daar hoor je nu inderdaad geen muziek. En op radio49.nl hoor ik nu ook geen muziek inderdaad.
Dus lang antwoord om te zeggen dat er op het moment inderdaad geen muziek is te horen.
Is even vooraf hoor. Straks komt er ook nog een Lucky's Law.quote:
Mooi, ik ben al 57 jaar, dus dat komt prachtig uit.quote:Op zondag 22 september 2019 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is even vooraf hoor. Straks komt er ook nog een Lucky's Law.
De show begint zo rustig en ingetogen, zeg ik vast...
Even de stramme benen lostrillen, dan kun je over een uurtje hossen als een 50-jarigequote:Op zondag 22 september 2019 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi, ik ben al 57 jaar, dus dat komt prachtig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |