Welk werk?quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow het werk is klaar voor vandaag!
Sommige mensen hebben een groot huis, verbouwingen en een teringzooi wat naar de stort moet. Bovendien nog een klusje uitgevoerd voor die extra moneys.quote:
Manusje van alles is geen baan, beunhaas.quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een groot huis, verbouwingen en een teringzooi wat naar de stort moet. Bovendien nog een klusje uitgevoerd voor die extra moneys.
Daar zijn noice cancelling koptelefoons voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is CE tijdens zijn terugvlucht.
Onderweg naar verkansiebestemming http://www.dumpert.nl/mediabase/7758797/43032010
Gelukkig welquote:Op zaterdag 21 september 2019 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar zijn noice cancelling koptelefoons voor uitgevonden.
Wie gaat nu op zaterdag zijn baan uitvoeren?quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Manusje van alles is geen baan, beunhaas.
Boomers.quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Hei. Druk. Mensen. Warmte. Zeikende babyboomers.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie gaat nu op zaterdag zijn baan uitvoeren?
Klinkt als een beginnende man flu.quote:Op zaterdag 21 september 2019 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misselijk, pijntjes, niezen.
Goeie verrassingscruise dusquote:Op zaterdag 21 september 2019 17:14 schreef Q. het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-en-goedkope-winkels
Cruises sowieso.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:14 schreef Q. het volgende:
@gcjoelquote:Op zaterdag 21 september 2019 17:14 schreef Q. het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:37 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is veel minder leuk dan die andere he?
Ik vind ze beide even leuk.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:37 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Boeiend, lekkere dikke kontquote:Op zaterdag 21 september 2019 17:37 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. Het was gezellig op het fietspad.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je nog op de Ginkelse Heide geweest?
Ja die ander was leuker.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:37 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
deze is 25 euro, die andere 70quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind ze beide even leuk.
Ja vind ik ook wel maar dan wil ik het setje en is 100 euro danquote:
Je dacht aan onze kritiek.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had vanmiddag bijna Chelsea boots gekocht maar ze toch laten staan. Had me voorgenomen juist wat minder te kopen.
Voelde een soort groepsdruk ineens inderdaad.quote:
fotoquote:Op zaterdag 21 september 2019 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voelde een soort groepsdruk ineens inderdaad.
Eindelijk wil ik altijd zo snel mogelijk weer uit de gemiddelde winkel zijn. Nu had ik een goed excuus dat ik naar de kapper toe moest en mijn haar nu weer kort is.
Wordt er net zo opgewonden van, dus zal wel mooi zijn dan.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:37 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Krullenquote:Op zaterdag 21 september 2019 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op het kapsel van je hond.
Tsjernobyl aan zeequote:Op zaterdag 21 september 2019 17:14 schreef Q. het volgende:
Hoe is de staat van jouw gebit eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zijn voortanden zitten niet in het midden. Heel irritant. Irritand haha
Goedquote:Op zaterdag 21 september 2019 18:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe is de staat van jouw gebit eigenlijk?
Buk maarquote:
Niet wachtenquote:Op zaterdag 21 september 2019 19:36 schreef CherryLips het volgende:
Het nadeel van tostis: wachten tot ze zijn afgekoeld. Of niet
Oh die had ik er niet bijquote:Op zaterdag 21 september 2019 19:48 schreef Allures het volgende:
Oh nee ik haat truffel
Alleen al die geur en ik ga over mijn nek
Maar truffelmayonaisequote:Op zaterdag 21 september 2019 19:48 schreef Allures het volgende:
Oh nee ik haat truffel
Alleen al die geur en ik ga over mijn nek
Ja ik had ook niet goed gelezen, want dacht dat het alleen een aanbevolen dipsaus was. Maar zit blijkbaar ook echt in het recept.quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:52 schreef Allures het volgende:
[..]
oh ik las alleen de titel en weg geklikt voor ik onpasselijk werdniet gezien dat het weg kon
quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb net een daim taart uit de vriezer gehaald
Tot zo!quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Booooh en ik maat aanbieden dat je hier mag eten, maar dat heb ik niet hoorquote:Op zaterdag 21 september 2019 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die kwam ik tegen in de vriezerquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Booooh en ik maat aanbieden dat je hier mag eten, maar dat heb ik niet hoor
quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sliep net ook bijna, maar toch weer even wat energie hervonden.
Ik heb ook maar eens plaatsgenomen op de bank en mijn PlayStation maar eens aangezetquote:Op zaterdag 21 september 2019 22:22 schreef Californium het volgende:
[..]!
Ik zit lekker voor de TV te chillen, poezels knuffelen. Best relaxed hoor.
Met chocolade?quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Crisis, kreeg nu weer die cookiesmelding.
Die krijg ik mobiel on Chrome bij iedere view. Echt niet te doen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Crisis, kreeg nu weer die cookiesmelding.
Lekkerquote:Op zaterdag 21 september 2019 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook maar eens plaatsgenomen op de bank en mijn PlayStation maar eens aangezet
hoe kun je dat nou vergeten?quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb snaaitrek, had vanmiddag pepernoten gescoord bij de appie, maar vergeten mee te nemen
Ja, I know! Leek me perfect om mee te nemen! Maar ga zo maar even hier in de koelkast zoeken wat ze hebben liggenquote:Op zaterdag 21 september 2019 22:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou vergeten?
Aan het oppassen?quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, I know! Leek me perfect om mee te nemen! Maar ga zo maar even hier in de koelkast zoeken wat ze hebben liggen. Vinden ze vast niet erg
In je eentje?quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Goede bistecca alla fiorentina op
Drank drank drankquote:Op zaterdag 21 september 2019 22:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, I know! Leek me perfect om mee te nemen! Maar ga zo maar even hier in de koelkast zoeken wat ze hebben liggen. Vinden ze vast niet erg
Een beetje klimmen?quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou ik wel knap vindeneen vriend is hier dit weekend om een beetje te klimmen etc
Si. Baby slaapt als een roosjequote:
Ik drink nietquote:
Wat ligt er zoal?quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik drink nietmaar het zou ook niets doen voor mijn snaaitrek
Vriend, volgens mij wordt het tijd dat wij eens gaan bierdrinken. Taarten zijn voor oude taarten begrijp je wel?quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |