Hotelkamer hier heeft een "vierkante" WC. dat slaat ook echt helemaal nergens op.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben al 4 keer naar de wc gegaan en iedere keer geprobeerd om het licht aan te doen.
Alle 4 de keren ging het licht niet aan omdat de lamp kapot is. Ik ben hardleers.
Hoe zit je dan?quote:Op donderdag 19 september 2019 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hotelkamer hier heeft een "vierkante" WC. dat slaat ook echt helemaal nergens op.
Je hebt geen Hollandse vierkante billen?quote:Op donderdag 19 september 2019 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hotelkamer hier heeft een "vierkante" WC. dat slaat ook echt helemaal nergens op.
Niet lekkerquote:
Niet helemaalquote:Op donderdag 19 september 2019 21:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt geen Hollandse vierkante billen?
Veel te confronterend. Ben liever onwetend.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
Net Grip maar eens gedownload. Toch wat handiger dan handmatig uitgaven bijhouden in een Excel file
Is dat een handleiding voor masturbatie?quote:Op donderdag 19 september 2019 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
Net Grip maar eens gedownload. Toch wat handiger dan handmatig uitgaven bijhouden in een Excel file
Liever confronterend, dan standaard rood staan.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel te confronterend. Ben liever onwetend.
- Moet minder uitgeven aan boodschappenquote:Op donderdag 19 september 2019 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Liever confronterend, dan standaard rood staan.
Hahaquote:Op donderdag 19 september 2019 21:44 schreef CherryLips het volgende:
- Minder uitgeven aan boeken
- Minder uitgeven aan boodschappen
Rood is het nieuwe zwart.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Liever confronterend, dan standaard rood staan.
Zit je nou godverdomme in de kliko te kakken?quote:Op donderdag 19 september 2019 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bradquote:Op donderdag 19 september 2019 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
*Ad Astra van to-do lijstje streept*
Was okay.
quote:Op donderdag 19 september 2019 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit je nou godverdomme in de kliko te kakken?
Brrquote:Op donderdag 19 september 2019 21:57 schreef Elvi het volgende:
Dit lijkt me leuk maar aan de andere kant ook heel irritant
https://www.yourlittleblackbook.me/nl/wondr-amsterdam/
Haha ja gewoon daarvoor gaan. Leedvermaak.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
¤24 entree
Lijkt me wel leuk om al die influencers moeilijk te zien doen
quote:Op donderdag 19 september 2019 21:57 schreef Elvi het volgende:
Dit lijkt me leuk maar aan de andere kant ook heel irritant
https://www.yourlittleblackbook.me/nl/wondr-amsterdam/
Dat dit een ding is.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder kwam ik niet.
Het is essentieel dat op mijn grafsteen komt te staan hoe teleurgesteld ik ben in iedereen.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat dit een ding is.
Kill me now pls.
Binnen no time staat die grafsteen ook op instagramquote:Op donderdag 19 september 2019 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is essentieel dat op mijn grafsteen komt te staan hoe teleurgesteld ik ben in iedereen.
Ik las vanmorgen dat er steeds meer mensen een F als grafsteen willen.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is essentieel dat op mijn grafsteen komt te staan hoe teleurgesteld ik ben in iedereen.
Als je toch betaalt per letter.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat er steeds meer mensen een F als grafsteen willen.
quote:Op donderdag 19 september 2019 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ze hebben een ballenbak met marshmallows. Heel hygiënisch.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder kwam ik niet.
Idd, stoeltjes en popcorn mee. En een Maga petje opquote:Op donderdag 19 september 2019 22:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
¤24 entree
Lijkt me wel leuk om al die influencers moeilijk te zien doen
Het was inderdaad de prullenbak op de kamerquote:Op donderdag 19 september 2019 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit je nou godverdomme in de kliko te kakken?
Grappig dat alle mensen die dit normaal gesproken enorm problematisch vinden, nu oorverdovend stil zijn.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trudeau heeft ook vandaag niet zijn beste dag
[ afbeelding ]
Vond je Fidel Castro ook een lekker ventje?quote:Op donderdag 19 september 2019 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Maar hij is lekker dus dan mag dat.
"Iedereen is wel eens jong geweest"quote:Op donderdag 19 september 2019 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig dat alle mensen die dit normaal gesproken enorm problematisch vinden, nu oorverdovend stil zijn.
Toen ie jong was misschien.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond je Fidel Castro ook een lekker ventje?
quote:Op donderdag 19 september 2019 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ie jong was misschien.
Helaas komt dit allemaal jaren te laat. Canada is al verloren.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Iedereen is wel eens jong geweest"
"Het was een onschuldig feestje"
Schijnbaar is dat de vader van Trudeau. Stond in The Sunquote:Op donderdag 19 september 2019 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond je Fidel Castro ook een lekker ventje?
Nederland ookquote:Op donderdag 19 september 2019 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas komt dit allemaal jaren te laat. Canada is al verloren.
Dat valt wel heel erg op jaquote:Op donderdag 19 september 2019 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig dat alle mensen die dit normaal gesproken enorm problematisch vinden, nu oorverdovend stil zijn.
Nee, want dat is allemaal blackface!quote:Op donderdag 19 september 2019 22:43 schreef CherryLips het volgende:
Maar je mocht je dus niet zwart schminken voor een bonte avond op school? Dan ben ik ook de lul denk ik. Daar gaat m'n politieke carrière
Toch nog iets bereikt.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want dat is allemaal blackface!
Nu ben je de ergste racist die ooit geleefd heeft.
Het is maar goed dat we in Nederland van het gas af gaanquote:Op donderdag 19 september 2019 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want dat is allemaal blackface!
Nu ben je de ergste racist die ooit geleefd heeft.
De Duitsers zetten juist weer in op gas.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we in Nederland van het gas af gaan
Even nakijken wie een van de drie wijzen speelde tijdens het kersttoneelstuk op school.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:43 schreef CherryLips het volgende:
Maar je mocht je dus niet zwart schminken voor een bonte avond op school? Dan ben ik ook de lul denk ik. Daar gaat m'n politieke carrière
Alleen nazi's gebruiken gas.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we in Nederland van het gas af gaan
Sowieso zou ik je aanraden om je niet meer te verkleden als wat dan ook. Er zal maar eens iemand zijn die gekwetst is.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:43 schreef CherryLips het volgende:
Hier doet iemand Gerard Joling na. Komt al in de buurt.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Hebben we nog beelden van geschminkte BN'ers die ooit hebben meegedaan met de Soundmixshow?
Ik kook elektrisch hoor.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen nazi's gebruiken gas.
Ik kwets momenteel vooral mezelf als ik in de spiegel kijk.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sowieso zou ik je aanraden om je niet meer te verkleden als wat dan ook. Er zal maar eens iemand zijn die gekwetst is.
Ik kwets alleen de weegschaal als ik er op sta.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwets momenteel vooral mezelf als ik in de spiegel kijk.
Moet je je mombakkes afzetten.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit kan allemaal niet, maar oh wee als je iets over zwarte piet zegtquote:Op donderdag 19 september 2019 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trudeau heeft ook vandaag niet zijn beste dag
[ afbeelding ]
Mijn bureaustoel piept en kraakt tegenwoordig ook aardig als ik er op ga zitten.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwets alleen de weegschaal als ik er op sta.
Kun je er niet wat leuks van maken. Zoals bij een boksbal op de kermis. Hoe zwaarder je bent hoe beter je score.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scoor ik boven de 100 tegenwoordigquote:Op donderdag 19 september 2019 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je er niet wat leuks van maken. Zoals bij een boksbal op de kermis. Hoe zwaarder je bent hoe beter je score.
Wat is dit voor Brabants.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet je je mombakkes afzetten.
Orange man badquote:Op donderdag 19 september 2019 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier doet iemand Gerard Joling na. Komt al in de buurt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 september 2019 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2019 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://nl.m.wiktionary.org/wiki/mombakkesquote:Op donderdag 19 september 2019 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/mombakkes
Voor jou alleen het allerbeste toch.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://nl.m.wiktionary.org/wiki/mombakkes
Wat een leuk woord
Er bestaan geen orange men, dat komt door de spaarlampen, aldus Trumpquote:
Weer lekker pulp aan het lezen?quote:Op donderdag 19 september 2019 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga weer even wat lezen, anders kom ik nooit door die leeslijst van 400 boeken heen.
Ik heb inderdaad chili con carne op gisteren.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Duitsers zetten juist weer in op gas.
Duitse roots?quote:Op donderdag 19 september 2019 22:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad chili con carne op gisteren.
Holy crap, dat is lang geleden. Honger nu.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad chili con carne op gisteren.
Kap nou, ik krijg echt serieus honger nu.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als we ooit het partijkartel omver werpen, dan zetten we ze in een kamer met Elvi die chili con carne heeft gegeten.
Zin in een stukje Elvi?quote:Op donderdag 19 september 2019 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kap nou, ik krijg echt serieus honger nu.
Lekker zo die fijne vleeswaren aflebberen.quote:
Rosbief zeker.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker zo die fijne vleeswaren aflebberen.
Van die verse lapjes.quote:
quote:Op donderdag 19 september 2019 23:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn scheten kon je gisteren inderdaad snijden ja.
Ik heb al weekend.quote:
Katten, gotta hate & love emquote:Op vrijdag 20 september 2019 08:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
En ik heb de boel al gestofzuigd, omdat de katten een plantenbak hebben omgegooid en mee hebben gespeeld. Overal aarde.
Zodra ik eye catcher lees haak ik af.quote:Op vrijdag 20 september 2019 08:11 schreef Allures het volgende:
LIF / Kinderkleding kopen via Amazon
Hadden ze deze maar in mannenmaten he. Echt iets voor onze stijlkoning CE bijvoorbeeld
Al sinds maart, maar post nauwelijks op het moment, dus dat snap ik welquote:Op vrijdag 20 september 2019 08:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie nu pas dat je geen mod meer bent.
Get a pashokje you twoquote:Op vrijdag 20 september 2019 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ik eye catcher lees haak ik af.
Maar wel precies mijn stijlJe kent me zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |