Die grens zal vast zijn voor producten afkomstig van particulieren (¤ 45). Van bedrijven ligt de grens op ¤ 22. https://www.belastingdien(...)voer-van-mijn-pakketquote:Op vrijdag 20 september 2019 07:17 schreef Kamover het volgende:
Is toch geen jas voor een kind van 7 man, zoveel bont.
Zelf weten natuurlijk. Maar houd rekening met hoge verzendkosten en invoerrechten. Alles boven de USD 50, wordt invoerrechten over betaald.
Amazon hoort bij de grootste bedrijven van de wereld....
Is wel een jas die inderdaad aandacht trekt van pesters. Weet niet of dat helemaal de bedoeling is.quote:Op vrijdag 20 september 2019 08:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je volgend topic wordt er een in r&p over dat je kind gepest wordt
Ja dit.quote:Op vrijdag 20 september 2019 07:59 schreef machtpen het volgende:
Dat is geen jas, dat is een jeugdtrauma,
Om dat ik deze jas hem fantastisch vindt staan ( hij was mee en heeft hem gepast ), alleen niet zoals op de foto ( kon de andere foto niet vinden ) deze jas kan je ook binnenste buiten te dragen, dan is de jas een volledige bontjas, en dat staat hem juist heel erg goed ( hij heeft hem aan beide zijden gepast ) en past ook volledig bij zijn karakter, en staat hem als een echte eye cacherquote:Op vrijdag 20 september 2019 07:54 schreef Allures het volgende:
Waarom moet een kind een eyecatcher... die moet toch gewoon iets praktisch
Misschien in de randstad, maar hier op de grens Groningen/Friesland nietquote:Op vrijdag 20 september 2019 08:17 schreef SpecialK het volgende:
Je kind vrijwillig Marokkaanificeren
dat weet ik nog net zo niet hij is gewoon te koop in de kinderkleding winkel hier in de buurt, en denk toch dat er dan wel meer jongens zo'n jas uitkiezenquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:46 schreef Kamover het volgende:
[..]
Is wel een jas die inderdaad aandacht trekt van pesters. Weet niet of dat helemaal de bedoeling is.
Nee, in WGR; jas op school gestolen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 08:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je volgend topic wordt er een in r&p over dat je kind gepest wordt
Zo'n bontding in Frieslandquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:59 schreef Andrea02 het volgende:
[..]
Misschien in de randstad, maar hier op de grens Groningen/Friesland niet
Mijn hemel dat kind is 7, lekker belangrijk welke jas hij aan heeft. Alsof het kleuters boeit wat je aan hebt, die gaan lekker in de modder spelen, daar gaat de dure jas.quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:59 schreef Andrea02 het volgende:
en past ook volledig bij zijn karakter, en staat hem als een echte eye cacher
Wat een bijzondere reden om een jas te kopen. Toen mijn zoon die leeftijd had kochten we een winterjas op basis vanquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:59 schreef Andrea02 het volgende:
[..]
Om dat ik deze jas hem fantastisch vindt staan ( hij was mee en heeft hem gepast ), alleen niet zoals op de foto ( kon de andere foto niet vinden ) deze jas kan je ook binnenste buiten te dragen, dan is de jas een volledige bontjas, en dat staat hem juist heel erg goed ( hij heeft hem aan beide zijden gepast ) en past ook volledig bij zijn karakter, en staat hem als een echte eye cacher
Hij is eigenlijk een beer?quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:59 schreef Andrea02 het volgende:
en past ook volledig bij zijn karakter,
met die camouflage buitenkant zo'n Amerikaans hillbilly kind van 80 kilo dat al een kruisboog heeft om op herten te schietenquote:
joh zou je denkenquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Joh, die Andrea loopt graag een beetje te rellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |