Ehhhhquote:Op donderdag 19 september 2019 10:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mag ik je eens echte traditionele couscous komen brengen?
Lam,kip,rund,vegetarisch. Aan jou de keuze
Ja, als je nooit echte couscous hebt gegeten dan kan je geen oordeel hebben toch.quote:
Hahaha je kan duidelijk niet koken.quote:
Enige recht is het aanrechtquote:Op donderdag 19 september 2019 10:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahaha je kan duidelijk niet koken.
Vrouwen bij ons zijn net trots als ze urenlang hebben lopen koken om hun man te verwennen.
Hmmmm, nou breng maar langs dan. Lam klinkt goedquote:Op donderdag 19 september 2019 10:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, als je nooit echte couscous hebt gegeten dan kan je geen oordeel hebben toch.
Couscous komt niet uit een zakje
Dit klopt niet.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Enige recht is het aanrecht
Je bent Maghrebijns ?quote:Op donderdag 19 september 2019 10:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vrouwen bij ons zijn net trots als ze urenlang hebben lopen koken om hun man te verwennen.
Ik meen dit serieus he?quote:Op donderdag 19 september 2019 10:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmm, nou breng maar langs dan. Lam klinkt goed
Ik kan heel goed koken, ik heb alleen geen zin om het slaafje van de man te spelen. Als ik na een dag hard werken thuiskom, en hij heeft bijvoorbeeld niets gedaan verwacht ik dat hij heeft gekookt.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:48 schreef Fushia2 het volgende:
Rotterdamquote:Op donderdag 19 september 2019 10:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik meen dit serieus he?
Waar woon je?
Nu moet je echt kappequote:Op donderdag 19 september 2019 10:52 schreef Fushia2 het volgende:
Dit klopt niet.
Vrouwen hebben ook het recht/plicht om hun man te plezieren,voor de kinderen te zorgen en het huishouden in orde te brengen
Ik ben volgende week in Rotterdam. In West. Kan het komen bezorgen als je wilt. De pan mag je houden.quote:
Hahahahaaquote:Op donderdag 19 september 2019 10:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kan heel goed koken, ik heb alleen geen zin om het slaafje van de man te spelen. Als ik na een dag hard werken thuiskom, en hij heeft bijvoorbeeld niets gedaan verwacht ik dat hij heeft gekookt.
Natuurlijk is het leuk je man een keer te verassen met lekker eten oid, maar dat geldt andersom ook.
Anders vind ik het wel heel Donna Reed.
Als student kan ik gratis eten natuurlijk nooit afslaanquote:Op donderdag 19 september 2019 10:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben volgende week in Rotterdam. In West. Kan het komen bezorgen als je wilt. De pan mag je houden.
Ik ga hier niet eens meer op in. Anders krijg ik nog een ban straks. Iets waar Solo op hoopt, dat plezier gun ik hem niet.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:57 schreef Fushia2 het volgende:
Hahahahaa![]()
Je hebt gelijk hoor, maar de eindverantwoordelijk ligt bij de vrouw. Je kan een man niet blaimen wanneer het huis er niet netjes bij ligt. Het is meer good will wanneer een man je helpt
Kan je hem gelijk een klap op zijn bek geven dan?quote:Op donderdag 19 september 2019 10:57 schreef skysherrif het volgende:
Als student kan ik gratis eten natuurlijk nooit afslaan
bovendien is dat sowieso onbeleefd
quote:Op donderdag 19 september 2019 10:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op in. Anders krijg ik nog een ban straks. Iets waar Solo op hoopt, dat plezier gun ik hem niet.
Waar woon je ergens in Rotterdam?quote:Op donderdag 19 september 2019 10:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als student kan ik gratis eten natuurlijk nooit afslaan
bovendien is dat sowieso onbeleefd
Nee doei.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:59 schreef Fushia2 het volgende:
![]()
Ga je gang, ik kan er tegen hoor. Mij zal je niet snel een TR zien plaatsen.
Daar hoop ik helemaal niet opquote:Op donderdag 19 september 2019 10:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op in. Anders krijg ik nog een ban straks. Iets waar Solo op hoopt, dat plezier gun ik hem niet.
Delfshavenquote:Op donderdag 19 september 2019 10:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waar woon je ergens in Rotterdam?
Waar maak je dat uit opquote:
Beetje inheemse Nederlander heeft wel een uitheemse poets tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahahahaa![]()
Je hebt gelijk hoor, maar de eindverantwoordelijk ligt bij de vrouw. Je kan een man niet blaimen wanneer het huis er niet netjes bij ligt. Het is meer good will wanneer een man je helpt
Je doet er zelf niet toequote:
Dag hagedismeisquote:
Nog een beetje kunnen slapen meneer I.nsomniacquote:
Zeer zeker niet.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog een beetje kunnen slapen meneer I.nsomniac
Je kan beter nu bellen voordat die ontploft. Als die klapt dan kan je niet meer bellen.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:29 schreef I. het volgende:
[..]
Zeer zeker niet.
M'n maag voelt nu ook alsof ie op ontploffen staat. Heerlijk. Moet eigenlijk even bellen zo, maar dat stel ik nog maar even uit.
quote:Op donderdag 19 september 2019 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan beter nu bellen voordat die ontploft. Als die klapt dan kan je niet meer bellen.
Hang je in ieder geval al aan de lijn en kunnen ze een ambulance langs sturen. Kan jij ondertussen naar de parkeerplaats kruipen.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:45 schreef I. het volgende:
[..]Als ik nu bel en t gebeurt tijdens het bellen, heb ik ook geen reden meer om te bellen.
Hoop het.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft @:i. een buikgriepje?
quote:Op donderdag 19 september 2019 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop het.
Als het [ afbeelding ]is dan heeft hij een probleem.
Denk niet dat de ambulance daarvoor langskomt helaas.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hang je in ieder geval al aan de lijn en kunnen ze een ambulance langs sturen. Kan jij ondertussen naar de parkeerplaats kruipen.
Prednisolon, doet gekke dingen met je maag.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft @:i. een buikgriepje?
quote:Op donderdag 19 september 2019 11:54 schreef I. het volgende:
[..]
Denk niet dat de ambulance daarvoor langskomt helaas.
[..]
Prednisolon, doet gekke dingen met je maag.
Oh je moet gewoon schijten. Zeg dat dan.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:54 schreef I. het volgende:
[..]
Denk niet dat de ambulance daarvoor langskomt helaas.
[..]
Prednisolon, doet gekke dingen met je maag.
HALLO IK ZIT TE ETEN JA.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh je moet gewoon schijten. Zeg dat dan.
Mooi van die scene is dat ze wel verteld was dat er wat tevoorschijn zou komen maar niet hoe, wat en de hoeveelheid bloed die eraf zou spatten.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker ook tijdens het eten.
Jouw probleem.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HALLO IK ZIT TE ETEN JA.
Was dat 't maar.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh je moet gewoon schijten. Zeg dat dan.
Ik geloof je.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mooi van die scene is dat ze wel verteld was dat er wat tevoorschijn zou komen maar niet hoe, wat en de hoeveelheid bloed die eraf zou spatten.
Dus die reacties zijn allemaal echt en niet gespeeld.
Joh, de cover is 1000000x beter dan het origineel. Wat een kutversie is dat joh. Bah.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:54 schreef Dven het volgende:
Godverdomme kom ik er gewoon achter dat Torn een cover is. HEEL MN DAG NAAR DE KLOTE
Er is er maar eentje van mij.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zelf een matig origineel
Kloptquote:Op donderdag 19 september 2019 11:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Delfshaven![]()
Vgm is dat ook West?
Kon ze niet te pakken krijgen met pincet want fucking snel dus heb met mijn zandzeefje gewoon hun kop ingeslagen.quote:
https://nl.wikihow.com/Van-krekels-afkomenquote:
Meeste kan niet want er leven ook gekko's in die bak.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
https://nl.wikihow.com/Van-krekels-afkomen
misschien een ideetje? weet niet of dat in die kooi gaat maja
de eerste zou denk ik wel kunnen?quote:Op donderdag 19 september 2019 12:13 schreef Amarantha het volgende:
gewoon zorgen in vervolg dat ik ze niet meer los laat lopen.
Badass.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kon ze niet te pakken krijgen met pincet want fucking snel dus heb met mijn zandzeefje gewoon hun kop ingeslagen.
lkkrquote:
nt lkkrquote:
Ik eet nog liever een broodje zaad.quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 september 2019 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik eet nog liever een broodje zaad.
Praat normaal. Dat heet gewoon een frikandel.quote:
quote:Op donderdag 19 september 2019 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Praat normaal. Dat heet gewoon een frikandel.
quote:Op donderdag 19 september 2019 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Praat normaal. Dat heet gewoon een frikandel.
Lulloquote:Op donderdag 19 september 2019 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In Bulgarije is een curryworst hetzelfde als een frikandel.
quote:‘Frikadel’ is een Belgisch-Nederlands woord uit de spreektaal voor ‘gehaktballetje’.
Een ‘frikandel’ is een gefrituurde gehaktworst. Oorspronkelijk was ‘frikandel’ een merknaam, die vooral in Nederland gebruikt werd. Het woord komt ook voor in Oost- en West-Vlaanderen.
In Antwerpen en Vlaams-Brabant wordt een gehaktworst doorgaans een ‘curryworst’ genoemd, in Limburg ‘een lange hamburger’.
quote:Op donderdag 19 september 2019 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon toch gvd niet in Antwerpen ofzo.
Het wordt gewoon tijd dat die Nep-Nederlander / Nep-Bulgaar zélf even normaal leert praten dus.quote:
Kan ik dat ruiken ofzoquote:Op donderdag 19 september 2019 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon toch gvd niet in Antwerpen ofzo.
Al jaren werkzaam voor een Antwerps bedrijfquote:
Jaquote:Op donderdag 19 september 2019 12:40 schreef I. het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd dat die Nep-Nederlander / Nep-Bulgaar zélf even normaal leert praten dus.
Het is nog steeds absurd dat we dit vroeger keken. Wat een ongeloveloze aids was dat zeg.quote:
Lange hamburger? Das dan een gehaktstaafquote:Op donderdag 19 september 2019 13:22 schreef TaMieke het volgende:
Ik durf met bijna 99% zekerheid te zeggen dat wij hier niet zoiets hebben als “een lange hamburger”
Mssn dat ze in t zuiden dat wel doen.....
@:ivo1986 ?
Dit ja. Bah.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is nog steeds absurd dat we dit vroeger keken. Wat een ongeloveloze aids was dat zeg.
Mja dat was de kwaliteit tv van vroegahquote:Op donderdag 19 september 2019 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is nog steeds absurd dat we dit vroeger keken. Wat een ongeloveloze aids was dat zeg.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 | Laat je nagels zien, laat je haren zien, zijn ze goed geknipt? Laat je kleren zien, laat je oren zien, zijn ze schoon en fris? Laat je sokken zien, laat je tenen zien, zit er geen geurtje aan? Laat je nagels zien, laat je neus eens zien, hangt er geen peultje aan? Laat je handen zien, laat je tanden zien, zijn ze goed gepoetst? Laat je hersens zien, laat je voeten zien, zijn ze fris genoeg? "Wakker Worden" "Kweenie" Laat je billen zien, laat je schoenen zien, zijn ze goed geveegd? "Dat weet Meneer Kaktus wel!" "Ik niet." Laat je lurven zien, laat je kladden zien, "Iedereen zingt al!" "Hallo!" Refrein: Alles schoon? Alles keurig? Meneer Kaktus is tevree! Alles fris? Alles fleurig? Meneer Kaktus zegt oké! (refrein) Laat je handen zien, laat je tanden zien, zijn ze goed gepoetst? Laat je hersens zien, laat je voeten zien, zijn ze fris genoeg? Laat je billen zien, laat je schoenen zien, zijn ze goed geveegd? Laat je lurven zien, laat je kladden zien, Waar zitten de lurven en de kladden eigenlijk? "Kweet niet" |
Alleen van dit lezen word ik al onpasselijk.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja dat was de kwaliteit tv van vroegah
[ code verwijderd ]
Ik heb et ook niet gelezenquote:Op donderdag 19 september 2019 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen van dit lezen word ik al onpasselijk.
Doe ook maar niet dan.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb et ook niet gelezenmaja
Uh, okéquote:Op donderdag 19 september 2019 13:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja dat was de kwaliteit tv van vroegah
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 19 september 2019 13:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Lange hamburger? Das dan een gehaktstaaf
Inderdaad rare mensen die limbabwianen.quote:
Wij hebben het echte Zoervleisjquote:Op donderdag 19 september 2019 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad rare mensen die limbabwianen.
Jullie hebben het echte spraakgebrek bedoel je.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wij hebben het echte Zoervleisj
Nee, dat zijn de Friezenquote:Op donderdag 19 september 2019 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jullie hebben het echte spraakgebrek bedoel je.
Die hebben tenminste nog een aparte taal. Jullie weigeren gewoon ABN te spreken.quote:
Niemand die dat vroeger vreemd vond he. Waarom wil meneer kaktus naar m'n billen kijken?quote:Op donderdag 19 september 2019 13:45 schreef I. het volgende:
Laat je billen zien,
zijn ze goed geveegd?
"Dat weet Meneer Kaktus wel!"
![]()
![]()
Inmiddels weten we wel beter. Hij hield toen al van jong.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand die dat vroeger vreemd vond he. Waarom wil meneer kaktus naar m'n billen kijken?
#metoo
Gewoon jaloers. Wij zijn veel leuker dan Friezen.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad rare mensen die limbabwianen.
Wij? Wie is wijquote:Op donderdag 19 september 2019 13:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon jaloers. Wij zijn veel leuker dan Friezen.
OP NAAR FB!!!!11!!!!! DIT KAN ECHT NIET!quote:Op donderdag 19 september 2019 13:34 schreef Solotovski het volgende:
Ik liet me even meeslepen maar topics om te pochen hoeveel bans je wel niet hebt gehad, doen we niet aan.
Ik win toch wel
Gaat lekker, eerst Haags nu Noel in FB.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:59 schreef I. het volgende:
[..]
OP NAAR FB!!!!11!!!!! DIT KAN ECHT NIET!
Ja en als je dan zie wat hij nu heeft. Dan mag het wel jong zijn maarquote:Op donderdag 19 september 2019 13:49 schreef I. het volgende:
[..]
Inmiddels weten we wel beter. Hij hield toen al van jong.
Dat is correct. Jullie zijn leuker dan Friezen. Daarom steken we Friesland ook af.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon jaloers. Wij zijn veel leuker dan Friezen.
Dat is toch al jaren zo.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:01 schreef Flippiee het volgende:
Ama is overduidelijk enige capabele mod in klb
Pffquote:Op donderdag 19 september 2019 14:01 schreef Flippiee het volgende:
Ik zei het vanochtend al, gaat helemaal mis met die KLB'ers.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gaat lekker, eerst Haags nu Noel in FB.
Dat wisten we al. En jij de enige in ONZ.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:01 schreef Flippiee het volgende:
Is ook de enige van onzin die ik ooit zie in een topic.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:06 schreef I. het volgende:
[..]
Dat wisten we al. En jij de enige in ONZ.
Ja bah.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en als je dan zie wat hij nu heeft. Dan mag het wel jong zijn maar
En dan nog er mee broeden ook.quote:
quote:Op donderdag 19 september 2019 14:04 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk die klimaatdoelen van ons als je dit leest.
Doe eens normaal joh. Ik ging helemaal kijken bij nieuwe topics of er een nieuw FB topic was.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gaat lekker, eerst Haags nu Noel in FB.
quote:Op donderdag 19 september 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh. Ik ging helemaal kijken bij nieuwe topics of er een nieuw FB topic was.
Vrouwen aan de topquote:Op donderdag 19 september 2019 14:06 schreef I. het volgende:
[..]
Dat wisten we al. En jij de enige in ONZ.
Ik overweeg even er 1 aan te maken maar dat wordt me vast niet in dank afgenomenquote:Op donderdag 19 september 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh. Ik ging helemaal kijken bij nieuwe topics of er een nieuw FB topic was.
sukkelquote:Op donderdag 19 september 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zorg dan ook een beetje voor rellen.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is ook al een paar weken stil nu in FB.
Op gegeven moment kom je op een leeftijd dat je daar wel een beetje klaar mee bent hoor. Tijd om mijn leven te beteren.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zorg dan ook een beetje voor rellen.
Toch wel een treurige zaak.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is ook de enige van onzin die ik ooit zie in een topic.
quote:
Ik vind dit jammerquote:Op donderdag 19 september 2019 14:16 schreef I. het volgende:
[..]
Vandaar dat m'n sollicitatie in de prullenbak beland is.
quote:Op donderdag 19 september 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op gegeven moment kom je op een leeftijd dat je daar wel een beetje klaar mee bent hoor. Tijd om mijn leven te beteren.
Dat we dit nog mogen meemaken. Ga je dan ook uitloggen en minder werken?quote:Op donderdag 19 september 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op gegeven moment kom je op een leeftijd dat je daar wel een beetje klaar mee bent hoor. Tijd om mijn leven te beteren.
Hadden ze jou maar mod moeten maken.quote:
Ga je op anoniem?!quote:Op donderdag 19 september 2019 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja Ivo, dat lees jij goed!
Dat zou helemaal wat zijn.quote:
Ik ook vrind, ik ook.quote:
Daar hebben ze zo hun redenen voor, om dat niet te doen. Is gebleken.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hadden ze jou maar mod moeten maken.
Dan gaan er HEEL VEEL users juichen. Dat wordt een ontgroening op zich.quote:
Ik ken de redenen niet maar ik ben het er niet mee eens!quote:Op donderdag 19 september 2019 14:19 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ook vrind, ik ook.
[..]
Daar hebben ze zo hun redenen voor, om dat niet te doen. Is gebleken.
Heeft solo tenminste eens wat te doen.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan gaan er HEEL VEEL users juichen. Dat wordt een ontgroening op zich.
En daarmee uit!quote:Op donderdag 19 september 2019 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ken de redenen niet maar ik ben het er niet mee eens!
Geef toe, dat 'Miscommunicatie' topic was wel een pareltje.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig maakt @:I. daar geen FB topic over. Daar zag ik hem vroeger ook nog wel eens voor aan.
@Solotovski doet al best veel.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft solo tenminste eens wat te doen.
Oh.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:solotovski doet al best veel.
hahaquote:Op donderdag 19 september 2019 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga gewoon overal poeslief reageren
Ik heb stiekem wel gelachen ja. En jij ookquote:Op donderdag 19 september 2019 14:20 schreef I. het volgende:
[..]
Geef toe, dat 'Miscommunicatie' topic was wel een pareltje.
Ik heb 'm hier vast nog wel ergens als conceptje liggen.
Zelfs murpie kon er wel om lachen.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb stiekem wel gelachen ja. En jij ook
sorry baby boyquote:Op donderdag 19 september 2019 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit geen gepaste reactie, foei!
Jawel. Murpiequote:Op donderdag 19 september 2019 14:21 schreef I. het volgende:
[..]
Zelfs murpie kon er wel om lachen.
Achteraf.
Zorg ik wel dat ik er niet benquote:Op donderdag 19 september 2019 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan gaan er HEEL VEEL users juichen. Dat wordt een ontgroening op zich.
Deed je de vorige keer ook prima ja.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zorg ik wel dat ik er niet ben
Gewoon de dagelijkste standaard dus, voor jou.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zorg ik wel dat ik er niet ben
Zeg het zequote:Op donderdag 19 september 2019 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:solotovski doet al best veel.
Lekker bezig, strijder 💪quote:Op donderdag 19 september 2019 14:26 schreef I. het volgende:
Zo maar eens even een wandelingetje maken richting de apotheek. Daar is het weer een prima weertje voor.
Dit komt niet overeen met wat je eerder zeiquote:Op donderdag 19 september 2019 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon de dagelijkste standaard dus, voor jou.
Zo hoort het toch ook?quote:Op donderdag 19 september 2019 14:26 schreef I. het volgende:
[..]
Deed je de vorige keer ook prima ja.
Laat de dames maar voor je werken.
Helaas is er altijd weer 1 hier die WEL scherp is.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit komt niet overeen met wat je eerder zei
Altijd vriend!quote:Op donderdag 19 september 2019 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helaas is er altijd weer 1 hier die WEL scherp is.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo hoort het toch ook?
@:fushia2
Weet je waar die quote op slaatquote:Op donderdag 19 september 2019 15:00 schreef I. het volgende:
Something touched me deep inside
The day, the music died
I started singingquote:Op donderdag 19 september 2019 15:00 schreef I. het volgende:
The day, the music died
Viel de radio uit tijdens je prostaatonderzoek?quote:Op donderdag 19 september 2019 15:00 schreef I. het volgende:
The day, the music died
Jaquote:Op donderdag 19 september 2019 15:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet je waar die quote op slaat
Luister het verder niet zo, maar peggy sue is wel een lekker nummer en thatll be the dayquote:Op donderdag 19 september 2019 15:06 schreef I. het volgende:
[..]
JaRip Buddy Holly.
Heb op de middelbare nog Engelse spreekbeurten gegeven over de good old rock 'n roll zangers. Bill Haley, Buddy Holly etc.
Niet alleen de radioquote:Op donderdag 19 september 2019 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Viel de radio uit tijdens je prostaatonderzoek?
Weird Al is sowieso classic.quote:
Zoveel geweldige nummers die hij heeftquote:
Het is geen muziek die je tegenwoordig nog actief zou luisteren nee.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Luister het verder niet zo, maar peggy sue is wel een lekker nummer en thatll be the day
Ouwelul, dit nummer ken ik nietquote:
Niet?quote:Op donderdag 19 september 2019 15:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouwelul, dit nummer ken ik niet
Pffft.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouwelul, dit nummer ken ik niet
Dan ben ik zeker ook een oude lulquote:
Echt hé. Ik gebruik m'n werk telefoon maar want daar is het vele malen minder op. Andere Chrome versie dan op m'n eigen telefoon.quote:
Misschien kent ze wel waar andere knallers van hem?quote:Op donderdag 19 september 2019 16:01 schreef I. het volgende:
[..]
Jij hebt echt wat gemist in je leven.
Heb dit bij elke reactie, elke keer als ik op een topic klik etcquote:
kut ding komt elke keer terug.quote:
Nergens last van.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kut ding komt elke keer terug.
quote:Op donderdag 19 september 2019 16:00 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Maak je toch een script voor
Godverdetyfus.
Ik heb niet echt het gevoel dat ik iets te kort komquote:Op donderdag 19 september 2019 16:01 schreef I. het volgende:
[..]
Jij hebt echt wat gemist in je leven.
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 19 september 2019 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:kingroland zocht jou
Morgen ga ik op vakantiequote:Op donderdag 19 september 2019 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah morgen lekker dagje vrij jongens. G E N O T
Ja, ik dus ook zo'n beetje.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb dit bij elke reactie, elke keer als ik op een topic klik etc
Telefoon is al helemaal aids ja.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt hé. Ik gebruik m'n werk telefoon maar want daar is het vele malen minder op. Andere Chrome versie dan op m'n eigen telefoon.
Fat, Eat it, White & Nerdy?quote:Op donderdag 19 september 2019 16:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien kent ze wel waar andere knallers van hem?
Mobiel of desktop?quote:
LEKKER MANquote:Op donderdag 19 september 2019 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah morgen lekker dagje vrij jongens. G E N O T
Pretty fly for a rabbi, Amish paradise?quote:Op donderdag 19 september 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Telefoon is al helemaal aids ja.
[..]
Fat, Eat it, White & Nerdy?
En toch is 't zo.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het gevoel dat ik iets te kort kom
Wij weten.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Pretty fly for a rabbi, Amish paradise?
Albequerquequote:
Is dat verquote:Op donderdag 19 september 2019 16:53 schreef KingRoland het volgende:
mortaxx jij mag van mij naar de hel lopen
Lekker upskeer?quote:Op donderdag 19 september 2019 17:06 schreef Kiid het volgende:
Maar eerst nu ff mijn haren weer fresh knippen zodat alles netjes zit voor Fifa 2k20
Welke?quote:Op donderdag 19 september 2019 17:08 schreef Solotovski het volgende:
Zitten we weer een jaar met die act opgescheept pfff
Ga je toch lekker naar klbquote:Op donderdag 19 september 2019 17:08 schreef Solotovski het volgende:
Zitten we weer een jaar met die act opgescheept pfff
@niemandquote:Op donderdag 19 september 2019 17:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Idd. Daar post niemand dus lekker rustig
Pics?!quote:Op donderdag 19 september 2019 17:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker kort op de zijkant en langer boven. Niks mis mee
Alsof het zo moet zijnquote:Op donderdag 19 september 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij als collega's zitten bijzonder vaak op een lijn
afgemat van het werk... heb er even genoeg van... en met u?quote:
Nawh, komt goedquote:Op donderdag 19 september 2019 17:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
afgemat van het werk... heb er even genoeg van... en met u?
hier wel mobiel zeker .quote:
Hou je smoel dicht tegen mijn collegaquote:
KPD meer iets voor jou?quote:Op donderdag 19 september 2019 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eens. Samen met vbl toch wel het dieptepunt van dit forum
Daar mag ik niet meer komenquote:Op donderdag 19 september 2019 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KPD meer iets voor jou?
Ik ben lui.quote:Op donderdag 19 september 2019 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kun je in mijn notes lezen
Sinds ik mod ben, mag ik daar gewoon komenquote:
Ja, niet best hé?quote:Op donderdag 19 september 2019 18:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sinds ik mod ben, mag ik daar gewoon komen
1 keer gekeken, meer dan genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |